
09-10-2007, 17:06
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 993
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Életfa#2
A harcrendszerben találtam, hogy a sebzéskód, az elért sikerek során módosulhat, a következő sorrend szerint: E(k) - > K(k) -> S(k) - > H(k) - > E(f) -> K(f) -> S(f) -> H(f). Valamint, a kábulás sebzések túlcsordulása a fizikai állapotjelzőn történik. Ebből érdekes helyzetek alakulhatnak ki. Pl:
Adott egy karakter, amely már begyűjtött, teszem azt 7 kábulás, és 4 fizikai sebzést. Rálőnek egy könnyű pisztollyal, melynek xE(f) a sebzéskódja. Ha a próbák során nem sikerül +- 2 sikert összeszedni, akkor a karakter benyel egy Enyhe fizikai sebzést, lesz neki 5 fizikai sebződése. Ha az ellenfelének sikerül összeszedni 2-3 sikert, akkor a karakter egy Közepes fizikai sebzést szenved el, tehát lesz neki 7 fizikai sebzése. Ha a megtámadott karakternek sikerül összeszednie két sikert, akkor egy Halálos kábulást szenved el. Ez már nem fér el a kábulás állapotjezőjén, így az túlcsordul, a karakternek tehát 11(!) fizikai sebződése van, azaz haldoklik! Pedig elvileg kisebbet sérült, mint egy könnyű sérülés...
|
Gondold végig, ha sokszor kupán vágnak egy gumibottal, vagy ami még jobban elképzelhető, egymás után sokszor, rövid időn belül kis adagokban kábszert nyomnak beléd, abba bele lehet e halni, vagy csak szépen elkábulsz? Na ezért van ez az átcsordulás, mert bizonyos szint fölött a tested így reagálja le a dolgokat és biza ha 1 percen belül bekapsz 10 kissebb fecskendőnyi kábszert, abba bele fogsz halni valószínűleg...
__________________
Én mindig itt voltam
És mindig itt leszek,
Körülöttem pusztulnak
És születnek emberek.
|