View Single Post
  #539  
Old 09-10-2007, 17:06
aúú's Avatar
aúú aúú is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 993
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Életfa#2 View Post
A harcrendszerben találtam, hogy a sebzéskód, az elért sikerek során módosulhat, a következő sorrend szerint: E(k) - > K(k) -> S(k) - > H(k) - > E(f) -> K(f) -> S(f) -> H(f). Valamint, a kábulás sebzések túlcsordulása a fizikai állapotjelzőn történik. Ebből érdekes helyzetek alakulhatnak ki. Pl:

Adott egy karakter, amely már begyűjtött, teszem azt 7 kábulás, és 4 fizikai sebzést. Rálőnek egy könnyű pisztollyal, melynek xE(f) a sebzéskódja. Ha a próbák során nem sikerül +- 2 sikert összeszedni, akkor a karakter benyel egy Enyhe fizikai sebzést, lesz neki 5 fizikai sebződése. Ha az ellenfelének sikerül összeszedni 2-3 sikert, akkor a karakter egy Közepes fizikai sebzést szenved el, tehát lesz neki 7 fizikai sebzése. Ha a megtámadott karakternek sikerül összeszednie két sikert, akkor egy Halálos kábulást szenved el. Ez már nem fér el a kábulás állapotjezőjén, így az túlcsordul, a karakternek tehát 11(!) fizikai sebződése van, azaz haldoklik! Pedig elvileg kisebbet sérült, mint egy könnyű sérülés...
Gondold végig, ha sokszor kupán vágnak egy gumibottal, vagy ami még jobban elképzelhető, egymás után sokszor, rövid időn belül kis adagokban kábszert nyomnak beléd, abba bele lehet e halni, vagy csak szépen elkábulsz? Na ezért van ez az átcsordulás, mert bizonyos szint fölött a tested így reagálja le a dolgokat és biza ha 1 percen belül bekapsz 10 kissebb fecskendőnyi kábszert, abba bele fogsz halni valószínűleg...
__________________
Én mindig itt voltam
És mindig itt leszek,
Körülöttem pusztulnak
És születnek emberek.
Reply With Quote