Thread: M.a.g.u.s.
View Single Post
  #547  
Old 07-30-2007, 23:34
VérGyöngyTyúk Z VérGyöngyTyúk Z is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Ahol épp vagyok
Posts: 917
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Huhh.. sorry, de hát a gyerek átka a hozzáidomuló szülő

Szal Mondrum uraság kedviért (asszem így kell írni a nevit aki a Bayard eredetben, de nincs erőm előszedn most a könyvekt. ) lenni én vagyok Z (vagyis ez csak a gépelésem, reálban és fáradtan még agyamentebb vagyok.

A pyarr részről induló keresztbekavarós banda vezénylése leszek, vagy mi a szösz (persze csak ha közfelkiabálással el lesz fogadva, amit (tekintettel a megfelelő mennyíségű robbanófejre és az érintőbillentyű érzékenységére a remegő kezem alatt) igencsak ajánlok )

Megkötések és engedmények amiket mindenképpen kéretik karialkotásnál figyelembe venni:
1., A kezdettől játszókra vonatkozóan:
Kötések:
-származási hely, kizárólagosan pyarroni terület, vagy a pajzs államok valamelyike (de hajrá lehet meggyőzéssel próbálkozni, hogy miért is kellene oda dzsen mentalista a kráni renegát mellé. Ez persze csak példa, de per pill két ojjjan ország/kaszt van amit a felsoroltakon kívül beengedés a csapat. Lehet próbálkozni de annyit segítek, hogy az amund nekromata nem jöhet.
-Faj: Ember. (itt ismét lehet próbálkozni a meggyőzésről, de az "elf alkat" alapkövetelmény, úgyhogy a goblin árnyjáró és az ork tűzvarázsló megintcsak kiesett)
-Életkor: figyelembe veendő a karik kasztja és az, hogy gyakorlatlan "ügynököket" nem dobnak ki a mariana árok felett ólomcsizmában, ahogy totyogó vénségeket sem. Szóval harcos karik minimum 25-28 éves, max 50 év (embernél), mágiahasználóknál ez kissé eltólódik le és fel, mert ott konkrétan a karitól függő.
-Vallás: Kizárólag pyarr istenek, illetve pyarron által elfogadott és a területén bárhol Tűrt vallások. (ranagol, tharr ugrik és velük tart kaoraku meg egy rakat kissebb istenség)

"engedmények":
-A karik kidolgozásánál a játék kezdésekor lévő életkor -3 évig kéretik kidolgozni az előtörténetet, előéletet. Onnan gyakorlatilag bemesélés és "összeszoktatás".
-"Próbakaland": egy-vagy több rövid pár napos "küldetés" amit a közösen töltött évek alatt élnek meg a karakterek, összeszoktatás céljából. (A fő célom ezzel az, hogy az íjjász ne akarjamágikusan bűvölt folytóhurkával fedezni a kardrohamot indító diplomatát és a fejvadász ne bűvészkedjen varázslóbottal meg mindenféle medzsik könyvekkel. A karik ismerjék meg egymás stílusát és képességeit, szokjanak össze csapatba.)
-"Bónusz": a három éves együttdolgozás alatt szerzett új tulajdonságok, képességek, képzettségek (csak az indulás előtt, illetve a minikalandok alatt kerülnek "kinyögésre")


2. A később esetleg belépő-belépni szándékozó karakterekre vonatkozóan:
-Csak olyan faj-kaszt tagja lehet ami a csapat pillanatnyi tartózkodási helyén elfogadott, elismert, ugyanakkor pyarronban sem kelt ellenérzést. (de ne számolgassa senki, hogy "majd, ha elfendelbe érnek jövök a megtartómmal", mert itt rendesen bele fog "szólni" a csapat, hogy merre hány lépés és ha nincs szerencséd, az életben nem mennek mégcsak elf kolónia közelébe sem.)
-Kidolgozásnál életkor megkötés: minimum 30 év. (történésekbe az élete során bele fogok szólni, nagyjából a "belépési ideje" előtti 10-ik évtől.)

Még agyalok a dolgokon, de lehet nyugodtan kérdez aztán majd válaszolok amint tudok

Z
Reply With Quote