View Single Post
  #10  
Old 07-26-2007, 18:34
Serg Serg is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 922
Activity: 4%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
Ha megengeded, mondok én

A gnóm szerintem nagyon ajánlható minden újonc A-snak aki játszani is szeretne, nem csak eltamagocsizni egy elffel, olykor lehiénázva valami kitámadott orit.
A tekercs- illetve toronybónuszai bármire alkalmassá teszik. Kitűnő hadi, de ugyanilyen jó toli és vari is lehet, ha arra van szükség.
Az A csoport elhadisodott stílusa miatt elsősorban hadinak szokás használni, ahol rendkívül nagy előnyt jelent neki az 50% lakáshelyzeti tekercs, ami verhetetlen seregelengedővé teszi.
A seregkoptatás viszont már egy másik téma, most nem térnék ki rá
Én nem ajánlanám az ujoncoknak a gnómot az 1A ban illetve csakis akkor ha már játszott vele legalább egy-két szinten keresztül és tisztában van a gyengeségeivel is ,a seregelengedést meg nem biztos hogy ki tudja akár egyszer is próbálni mert nem olcsó mulatság. Szerintem egy ujoncnak jobb az óriás mert elég erős seregben varázslásban és a tolvajakciókra nem érzékeny.Faji bónusza (katonái 15% -al erősebbek és akár 1-2 kocsma is elég neki))kevesebb tekercsel is a gnómmal teszik egyenlővé sőt klántámadásban az ork fajjal is felveszi a versenyt:Itt egy tanyafree óriás éplistája:18%ház 1 raktár 9% templom 30 bank 2 kocsma 60%barakk és 10% torony ez nyilván csak akkor él meg ha a klán tudja etetni a klánraktárból és van neki helytartója,ha a varázslókat csak távolbanézésre használja + a faji és a védelem vari akkor akár 5% templom is elég esetlegesen a tornyokat bontva 19% templommal infókat is szerezhet lényeg az hogy mindig a célnak megfelelő legyen az éplista és ne akkor akarjatok átépülni amikor a nyers ára az egekbe szökik!
Reply With Quote