Quote:
Originally Posted by Ati
Mivel a körtáv 2 tényező függvénye (érték és helyezés), ezért ha valaki 3 körre kerül a jelenlegi rendszer szerint az értékváltozás miatt, akkor a helyezés változásával akár ennél messzebbre is kerülhet. Ez a variáció is a támadó minél gyorsabb, és minél messzebbre történő eltávolodását segítené elő, ami mindenféle visszatámadást nehezít, vagy ellehetetlenít.
|
viszont másik oldalról nézzük a támadó ellehetetlenítését azzal, hogy ha pl sikeresen klántámad minden bizonnyal sok körre kerül az eredeti helyétől és a pontszám ugrásával felhívja magára figyelmet és aki tudja támadja.
ha jól gondolom pont ezért írja ki a kláneseményeket 3 óra csúszással az eseménylista, hogy ez elkerülhető legyen, viszont gyakorlatilag így nem ér semmit, hisz hiába nem írja ki a kláneseménylista, ettől még pontosan lehet tudni, hogy ütött.