Csak néhány hozzáfűzni valóm volna a témához.
A Barbár, mint egy új faj ami játékban megjelenhet remek elgondolás, de az alap ötlet fantáziátlan, nem kidolgozott.
Csak a hátrányt emelném ki:
kétszeres készüli fogyi haszonszerzésnél? Ez valami vicc? Ennyi?
Persze a háttérben megbuvó szándékot elrejteni sem lehetne, ami a nem akarom túlságosan elrontani a saját játékomat című előadás.
Ne vegyétek véresen komolyan a dolgokat amit leírok csak ötletelek:
A barbárok köztudottan idegenkednek a mágiától. Erre nincs ötlet? Hol vannak a mágikus tevékenységeket korlátozó maluszok?
Persze fajtájukból adódóan, mint egy genetikai tulajdonság az ezzel szembeni védelem, tehát ezzel ellensúlyozva lenne.
Mágikus védőerő töblet? Lehetne nagyobb, még akár az elfénél is.
Ne csak táblázatokon törjétek a csöppnyi agyatok, hanem, hogy a barbár egy valódi színfolt legyen!!!
Alapból megkaphatná a vándor tulajdonságát anélkül, hogy ehhez az adott személyiséget választania kéne.
A hadis ütéseknél alapból létrejönne egy tolvajakció. Mondjuk a gyújtogatás.
Barbár tolvajok?

A faj kitalálója is érzi hogy ez vicc, és próbálja is maluszolni, de épp csak annyira, hogy ő ettől még jóízűt játszhasson.
Szóval a tolvajlást keményen maluszolnám.
Fosztogatásnál, több vagy akár minden kincsből hozhatna mint a jelenleg megszokott esetben. Kárpótlásul.
Faji varázslat: Elkorcsosult hagyaték. Gyengített tükörvarázs?
Az ötlet tényleg az.

Ennél többet szeretnék várni tőletek.
Jó éjszakát.