View Single Post
  #4  
Old 06-27-2007, 20:14
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Szecsa View Post
Tovabbra is sablon szovegeket fognak kapni az emberek?
Egy ideje filózok ezen, de nem tudtam rájönni: mondj már nekem légyszi pár példát, hogy mi az, ami miatt supportra írnál, és nem sablon választ igényel.

Ha nem tudsz belépni, akkor minden adott ahhoz, hogy ezt megoldd: belépési adataidat lekérheted, böngészőbeállításban le van írva, hogy mit kell tenned.

Ha nem tudod, hogy valami hogyan működik, akkor azt elolvasod a súgóban, vagy megkérdezed vagy a benti, vagy a külső fórumon.

Ha fejlesztési javaslatod van, az egyértelműen külső fórum.

Ha bármi észrevételed van, azt megköszönjük, elrakjuk esetleges későbbi használatra, de megintcsak nem kezdünk el hosszasan levelezni róla, ha beszélgetni szeretnél, akkor vagy a belső vagy a külső fórumot használd megintcsak.

Ha egy esetleges hibát vélsz felfedezni, és azt jelzed, megintcsak megköszönjük, ha valóban hiba, javítjuk, de ismét nem igényel hosszas levelezgetést.

Alapvetően én azt veszem észre, hogy a legtöbben csak beszélgetni szeretnének, sajnos erre nem a support cím a megfelelő hely, a fórum azonban annál inkább.

Amik valóban a supportra tartoznak: áthelyezéssel kapcsolatos esetleges reklamáció, természetesen a felülvizsgálkat eredményétől függően erre is előre meghatározott válaszok kerülnek kiküldésre, annak érdekében, hogy egyenlő elbírálásban részesüljön mindenki.

Ha nem tudod, hogy miért kaptál egy kitiltást, vagy figyelmeztetést, azt megkérdezheted, természetesen ilyenkor is szabvány választ kapsz az adott üzenet melléklésével, ilyenkor se látom, hogy miért kellene hosszasan beszélgetni a témáról.

Ha nem érkezett meg egy VIP jóváírásod, akkor ez igényel egy hosszasabb utánajárást, hogy minden szükséges adat meglegyen, ami alapján utána lehet nézni, h ogy mi lehet a hiba. Eddig ez az egyetlen, ahol a sablontól eltérés szükséges. Ezek is olyan esetek, amikor valaki elgépeli az SMS-t, sajnos a legtöbb esetben ilyenkor nem tudunk segíteni, hiszen másvalakinek küldte a VIP köröket.

Szóval bevallom nem értem, hogy mi olyan dolog miatt írnál a supportra, amivel kapcsolatban hosszas levelezés szükséges, ami egyedi, csak és kizárólag a te eseteddel kapcsolatos.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote