Quote:
Originally Posted by Arrakis
A jksz bejelentő meg szerény véleményem szerint egy kapitális nagy... szal eddig mindenki szidta a supportot, hogy lassú, meg nem reagál.
Most adnátok neki napi saját becslés szerint 10 - 20 plusz bejelentést... sztetek ki a nyavaja fog azzal foglalkozni, ha egyszer most sincs tökéletes kapacitás a dolgok kivizsgálására?
|
1, A supportnak és a jksz bejelentések elbírálásának semmi köze egymáshoz.
2, Továbbra sincs tudomásom arról, hogy lassú lenne a support, leszámítva azokat az eseteket, amik speciálisan igényelnek tőlem valamit, gondolok itt például elgépelt sms-ek jóváírására, esetleges írási lehetőség visszaadására stb. Ezekre adott esetben várni kell, de ezeket meg lehet előzni azzal, hogy nem gépeled el az sms-t, vagy nem csinálsz olyat, amiért el vagyunk kénytelenek venni az írási lehetőséget, úgyhogy ezek az emberek ki tudják várni a sorukat, ha már egyszer ők rontottak el valamit.
3, Ha valaki valahova tök máshova küldi a levelet, akkor ne is várja, hogy válaszolunk.

Ez sajnos igen gyakori, de ha egy e-mail címet nem tud valaki helyesen beírni a levelezőprogijába, akkor aegy alap Internet-tanfolyamra kellene első körben beiratkozni, és csak utána bárki mást szídni magán kívül.
