Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Elvetett javaslatok (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=41)
-   -   Házépítés során kevesebb férőhely (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=686)

vonos82 08-05-2006 19:31

Házépítés során kevesebb férőhely
 
Sziasztok

Volna egy feltevésem: Meg kellene oldani, hogy ha házakat építek, akkor ne csökkenjen a maximális lakos. Ugyanis jelenleg az van, hogy ha elindítom 100 ház építését, akkor az országba 9 körig 800-zal kevesebb ember fér. Ez azért kínos, mert ha rámgyujtják a fál birodalmamat, és egyszerre akarok sok házat felhúzni, akkor magamnak ártok, mert építés során még nagyobb lesz az emberhiány.

Az lenne a javaslatom, hogy az építés alatti területre ugyan úgy férjen el 8 lakos/hektár, mint az üres területre.

Várom a véleményeket.

Ati 08-05-2006 19:42

Quote:

Originally Posted by vonos82
Sziasztok

Volna egy feltevésem: Meg kellene oldani, hogy ha házakat építek, akkor ne csökkenjen a maximális lakos. Ugyanis jelenleg az van, hogy ha elindítom 100 ház építését, akkor az országba 9 körig 800-zal kevesebb ember fér. Ez azért kínos, mert ha rámgyujtják a fál birodalmamat, és egyszerre akarok sok házat felhúzni, akkor magamnak ártok, mert építés során még nagyobb lesz az emberhiány.

Az lenne a javaslatom, hogy az építés alatti területre ugyan úgy férjen el 8 lakos/hektár, mint az üres területre.

Várom a véleményeket.

Ez nem logikus. Ha építkeznek rajta, akkor ott nem tud se sátorozni senki, se lakni benne még.

monro 08-05-2006 19:43

Quote:

Originally Posted by vonos82
Sziasztok

Volna egy feltevésem: Meg kellene oldani, hogy ha házakat építek, akkor ne csökkenjen a maximális lakos. Ugyanis jelenleg az van, hogy ha elindítom 100 ház építését, akkor az országba 9 körig 800-zal kevesebb ember fér. Ez azért kínos, mert ha rámgyujtják a fál birodalmamat, és egyszerre akarok sok házat felhúzni, akkor magamnak ártok, mert építés során még nagyobb lesz az emberhiány.

Az lenne a javaslatom, hogy az építés alatti területre ugyan úgy férjen el 8 lakos/hektár, mint az üres területre.

Várom a véleményeket.

Erre az ellenérv, hogy azért gyujtották rád, hogy ilyen gondjaid legyenek. Ennek ellenére mivel a házgyujtogatás eredménye igencsak erős talán érdemes lenne átbeszélni. Én a magam részéről nehezen tudnám eldönteni, hogy melyik megoldás jobb a játék szempontjából. Sőt ha csak ebből a szempontból nézem talán tökmindegy ...

vonos82 08-05-2006 19:51

Quote:

Originally Posted by Ati
Ez nem logikus. Ha építkeznek rajta, akkor ott nem tud se sátorozni senki, se lakni benne még.

Igazad van Ati, nem logikus RPG-s szemmel, de ha azt nézzük, akkor az sem, hogy hiába van meg minden nyersim, nem építem be egyszerre az egészet, mert magammal szúrok ki. Tehát kis lépésekben...

Ha 100 házat akarok felhúzni, akkor először építek 11-at, amiben elfér 550*1,3 = 715 ember, viszont ha a maradék 89-et megépítem, akkor a férőhely csökken 712-vel. Tehát 18 körig lesz ugyanannyi a lakosságom, leszámítva, hogy amíg az első 11 -et építem, olyan, mintha még egy házzal kevesebb lenne (11*8)!

Remélem, mindenki érti a problémámat.

Senki 08-05-2006 22:30

Atinak van igaza logikailag, de játéktechnikailag vonosnak kell igazat adnom... macera, ha csak a ház hiányzik....

monro 08-06-2006 08:50

Quote:

Originally Posted by Senki
Atinak van igaza logikailag, de játéktechnikailag vonosnak kell igazat adnom... macera, ha csak a ház hiányzik....


Azt semmiképp sem támogatnám, hogy csak olyan építés alatt álló területeken lakjon lakos ahová ház épül! Vagy mindegyik épülő területen vagy egyiken sem. De aludva rá egyet talán az egyiken sem megoldás a szimpatikusabb. Ha valakit valaki más szétgyújt annak az az oka, mert kellemetlenségeket akar szerezni neki. Nos ebből kiindulva a mostani rendszer jó. Másrészről mi van ha picit emberhiányos vagy? Pár körig intenzívebb figyelmet kell fordítani az orira. Ha támadnak és nem megy a torony mondjuk akkor le kell fokozni egységet hogy működjön. Ha nem megy a tanya alulra kell tenni a barakot vagy mást és kitenni belőle az egységet a piacra ár alá. Ezek a megoldási sémák és akkor alig okoz gondot az ilyesmi.

vonos82 08-06-2006 08:58

Persze Monro, igaz, csak számolj utánna:

Van elég pénzem, nyersanyagom, hogy építkezzek...

Mondjuk 1000 hekin van 170 házam. Ebből 100-at felgyujtanak, ami, valjuk be nem is sok!

az emberhiány: 5700. Ha egyszerre elkezdem építeni a 100 házat, akkor 6500 lesz a hiány 30% lakitekivel. Ez azt jelenti, hogy 380 épület, illetve, ha építkezek, akkor 433 épület nem működik. 53 épülettel több áll akkor, mikor gyorsan akarok magamnak segíteni. MÉG pluszban leáll az épületeim 5%-a.

Láma 08-06-2006 11:51

azért az ilyen 170 házból 100at felgyújtanak dolgokat hanyagoljuk, ez nem kis túlzás.

Synkel 08-06-2006 14:32

Quote:

Originally Posted by vonos82
Persze Monro, igaz, csak számolj utánna:

Van elég pénzem, nyersanyagom, hogy építkezzek...

Mondjuk 1000 hekin van 170 házam. Ebből 100-at felgyujtanak, ami, valjuk be nem is sok!

az emberhiány: 5700. Ha egyszerre elkezdem építeni a 100 házat, akkor 6500 lesz a hiány 30% lakitekivel. Ez azt jelenti, hogy 380 épület, illetve, ha építkezek, akkor 433 épület nem működik. 53 épülettel több áll akkor, mikor gyorsan akarok magamnak segíteni. MÉG pluszban leáll az épületeim 5%-a.


Serintem azért ember legyen a talpán aki hirtelen a házaid több mint felét fel tudja gyújtani, és nem hat rá az autovédelem:) Ha találsz egy ilyet, szólj, mert meghívjuk a klánba:D:D:D

Jó ez így ahogy most van. Jó, tudom ,én faji sajátosságként elősorban a gyújtogatók oldalán ténykedek ha úgy alakul, de ha esetleg begyújtanak, nem hiszem, hogy az üres területen élő hektáronkénti 8 ember hiánya okozná a problémám nagyobb részét

kedvenc hóhérod 08-06-2006 19:12

az emberhiány gondjainak kiküszöbölésére emeletes házakat is kellene lehessen építeni: kétszeres férőhely, tízszeres arany- ill. nyersiszükséglettel...:rolleyes:


All times are GMT +1. The time now is 16:09.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu