![]() |
Tolik gyengülése...
Megpróbálok rövid lenni...
Gondolom mindenki szembesült vele, hogy a csoportokban felfelé haladva egyre kevesebb tolival futunk össze. Az 1/A-ban pedig szinte csak 1-2 lézeng, illetve itt már nem lehet érdemi károkat okozni tolikkal, ha valaki háborúra adja a fejét. Mit kellene változtatni, hogy itt is legyen értelme tolikat tartani? Súgó: "Minden 100 pont különbség 1%-ot csökkent az eredményességen. (10.000 pont különbség fölött tehát már eredménytelenek lesznek ezek az akciók, hiába jutsz be sikeresen." szal míg az 5 csopiban 10K ponttal huszonakárhány kört ölel fel, addig az 1/A-ban akár 2 körön belül is lehet szinte. Következtetés az A-ban a had vígan szétmészárolja a tolit, miközben az csak annyit lát, hogy semmit nem tud csinálni. Szerintem ez így nem korrekt. Javaslatok: 1, Csopinként kellene belőni, hogy hány pontonként csökken a zsákmány és mikor lessz full sikertelen az akció 2, Esetleg át lehetne térni a körfüggő eredményre (bár asszem régen ilyen volt és nem tom miért lett visszavonva) 3, A csopinkénti belövés lehetne pl. úgy, hogy megnézzük a csopira jellemző átlag pontszámot osztjuk valamennyivel pl 500al, és ennyi pontonként gyengülne az akció (számokkal, ha az 5/X ben pl. 20000 az átlag oriérték, akkor 40 pontonként csökkenne 1%al az eredmény, így 4000 pont különbséggel már nem lehetne lopni. Ugyanez az 1/A ban pl. 150000es átlag orikra 300 pontonként csökkenne 1%al az eredmény, így 30000 pontnál nem lenne csak eredményes az akció) Mivel nem járok ide minden nap, nem tom volt e ilyen téma az arhívban..., bocs, ha volt |
ehhez hasonló téma van már. az elvetett javaslatok között...
|
Köszi
Quote:
|
http://forum.queosia.com/showthread.php?t=416
ennek a végén volt szó ilyesmiről... ne nézd a topic címét. :D |
törlés
Mivel okafogyottá válik így a dolog, már csak 1 kérdés van vissza...
Miként törölhetem a témát |
All times are GMT +1. The time now is 17:05. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu