Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Segítség (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Szabadságosok hátráltató szerepe! (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=599)

Mland 06-24-2006 08:45

Szabadságosok hátráltató szerepe!
 
Felvetnék egy problémát ami nagyon bosszant engem.
Nem mindenhol jelentkezik, de néha nagyon is kiábrándító lehet.
Ez a szabadságolás végeláthatatlan folyamata.
Szörnyű helyzet, mikor az orimtól 3 kör távolságra csak szabadságon levő országok vannak.
Ez nálam az {5/R}-ben így áll.
Bosszant, hogy ha valaki eléri a felső 30%-ot akkor elhúz szabadságra és akadályozza a többi játékost.

A legjobb (persze szerintem) az lenne ha a szabadságon levő országok nem lennének a listában, mivel nem aktív orik ezért ne foglalják a helyet.

A játék nekem most ért abba a szakaszba, hogy kezd nagyon unalmas lenni.
Rettentően dühítő, hogy nem tudok, gyors támadásokat végrehajtani, mert fél nap mire visszatér a seregem.:cool:

Hát, várnám a forumozó társaim véleményét a dologrol.:cool:

Senki 06-24-2006 09:23

a felvetésed jogos, és már vagy ezerszer előjött egy csomó helyen, hogy a szabizókat hamarabb ki kellene venni a pontlistából, de ez nem jó ötlet több okból is, olvassad el, valahol azt hiszem hogy saját topicja is volt már ennek, de szerintem az mindenképpen megoldaná a problémát, ha egyszerűen nem számolnánk a körtávolság kiszámításakor a szabis országokat.

Mland 06-24-2006 10:01

Quote:

Originally Posted by Senki
a felvetésed jogos, és már vagy ezerszer előjött egy csomó helyen, hogy a szabizókat hamarabb ki kellene venni a pontlistából, de ez nem jó ötlet több okból is, olvassad el, valahol azt hiszem hogy saját topicja is volt már ennek, de szerintem az mindenképpen megoldaná a problémát, ha egyszerűen nem számolnánk a körtávolság kiszámításakor a szabis országokat.

Hopp, nem találtam meg azt a topicot.
Kösz, megkeresem.
Viszont tényleg kellene valami megoldás.

-Fegya- 06-24-2006 10:48

Quote:

Originally Posted by Senki
a felvetésed jogos, és már vagy ezerszer előjött egy csomó helyen, hogy a szabizókat hamarabb ki kellene venni a pontlistából, de ez nem jó ötlet több okból is, olvassad el, valahol azt hiszem hogy saját topicja is volt már ennek, de szerintem az mindenképpen megoldaná a problémát, ha egyszerűen nem számolnánk a körtávolság kiszámításakor a szabis országokat.

Ez szerintem is jó lenne. Persze, erről is volt már szó!

solven 06-24-2006 12:09

lehet hogy most én mondok rosszat, de nekem valami olyasmi rémlik, hogy egy orság távolsága nem attól függ hogy hány másik ország van köztetek (mármint te és a kiválaszott ország között) hanem attól hogy mekkora a pontkülömbség, és ha ez így van, akkor tökmindegy hogy most a pontlistán ottvannak-e a szabis orik vagy sem

és abból is gondolom hogy ez így van, mert vannak csopik ahol a tetején már többezer pont külömbségek vannak az orik között, és itt előfordul hogy felfelé a legközelebbi ori is 3-4 körre van, míg lefelé 6-7 ori van 2 körre

ha rosszat írtam akkor még egyszer bocs, de úgy tudom hogy ez így működik

Láma 06-24-2006 12:16

számit a pontkülönbség a csoportlétszám, és hogy közetetk hány ori van sztem. 1-be 5k pont még simán két körre van, 5 be meg már 500 pont is 3 körre van kb

Mland 06-24-2006 12:20

Quote:

Originally Posted by solven
lehet hogy most én mondok rosszat, de nekem valami olyasmi rémlik, hogy egy orság távolsága nem attól függ hogy hány másik ország van köztetek (mármint te és a kiválaszott ország között) hanem attól hogy mekkora a pontkülömbség, és ha ez így van, akkor tökmindegy hogy most a pontlistán ottvannak-e a szabis orik vagy sem

és abból is gondolom hogy ez így van, mert vannak csopik ahol a tetején már többezer pont külömbségek vannak az orik között, és itt előfordul hogy felfelé a legközelebbi ori is 3-4 körre van, míg lefelé 6-7 ori van 2 körre

ha rosszat írtam akkor még egyszer bocs, de úgy tudom hogy ez így működik

Igazad van, de itt nem az a baj, hanem az, hogy a szabin levőket nem lehet megtámadni.
És ha sok a szabin levő akkor a támadható ország messze van. Így ha kitámadok akkor beüthetnek közben.
Viszont ha kb 2-3 körre lenne elérhető célpont akkor hamar le lehetne tudni a szabin levőket.
Én erre gondoltam.

solven 06-24-2006 12:26

Quote:

Originally Posted by Mland
Igazad van, de itt nem az a baj, hanem az, hogy a szabin levőket nem lehet megtámadni.
És ha sok a szabin levő akkor a támadható ország messze van. Így ha kitámadok akkor beüthetnek közben.
Viszont ha kb 2-3 körre lenne elérhető célpont akkor hamar le lehetne tudni a szabin levőket.
Én erre gondoltam.

igen de pont azt akartam kifejteni, hogy ha a szabin lévő orik nem lennének közted és a teszem azt 4 körre lévő célpontod között, akor is 4 körre lenne a célpont az értéke miatt, még ha közvetlenül is a teországod mellet van, és nincs köztetek semmi

Non Omnis Moriar 06-24-2006 12:34

Ez érthetö, de pl az R egy kicsi csoport... minél kisebb a csoport annál nagyobbak a távok. Gondolj a 7végire, csak a szomszédid van 2 körre szinte vagy még az se.
A szabis ország azért rossz mert nem üthetö, de épp ellenkezöleg növeli a csoportlétszámot.... Nézd az anarchiát, pl 5/Y serintem az orik 90%-a szabin van még sincsenek akkora távok. azért mert 4000 ori van benne. Ennyi. A pontkülönbségek épp úgy számítanak ott is.
Söt, most mondok még valamit, ha nagyon sokan vannak egy hekin, lásd 200 az y-ban, akkor ott pár száz pont is sok sok kör lehet.


Egy valamit azonban jó lenne betenni a pontlistába, akár vipként akár nem, az az hogy
ki lehessen szürni a SZabis orikat a pontlistából, egy checkboxxal
mind a saját mind a normál pontlistából

bobi 06-24-2006 19:49

Ez az utóbbi felvetés már tetszik.
Így pl. még be tudok varázsolni egy szabis elfet, akire már nagyon kíváncsi vagyok, szemben azzal a változattal, ha teljesen kivesszük a szabis orikat a pontlistából.


All times are GMT +1. The time now is 21:36.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu