Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Elvetett javaslatok (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=41)
-   -   Célzott felfedezés módosíítás (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=589)

aúú 06-20-2006 11:49

Célzott felfedezés módosíítás
 
Sziasztok! :)

Arra gondoltam, hogy ha már lehet célzottan felfedezni azért, hogy több bányát találj, miért nem lehet célzottan felfedezni azért, hogy ne találj bányát... nem ritkán van, hogy az embernek a háta közepére sem kellenek a bányák, de mivel mindenképpen kapsz a felfedezésnél, ezért muszály őket felépíteni, hogy aztán le tudd bontani (ez pld fél-elfnél kifejezetten idegesítő tud lenni, de gnómnál és óriásnál is, akik úgysem termelik általában a nyersit, hanem egyéb módokon szerzik be).

Ennek a módját igen egyszerűen gondolnám megoldani, bekerülne a felfedezésnél még egy pipás ablak és ha az be van jelölve, akkor semmiképpen nem lesz lelőhely a felfedezésedben (és persze nem lehet egyszerre célzottan bányát keresni, meg ezt az opciót is használni) és ugyanúgy többe kerülne mondjuk mint az egyéb célzott felfedezés.

Vélemények?

Ati 06-20-2006 11:52

Quote:

Originally Posted by aúú
Sziasztok! :)

Arra gondoltam, hogy ha már lehet célzottan felfedezni azért, hogy több bányát találj, miért nem lehet célzottan felfedezni azért, hogy ne találj bányát... nem ritkán van, hogy az embernek a háta közepére sem kellenek a bányák, de mivel mindenképpen kapsz a felfedezésnél, ezért muszály őket felépíteni, hogy aztán le tudd bontani (ez pld fél-elfnél kifejezetten idegesítő tud lenni, de gnómnál és óriásnál is, akik úgysem termelik általában a nyersit, hanem egyéb módokon szerzik be).

Ennek a módját igen egyszerűen gondolnám megoldani, bekerülne a felfedezésnél még egy pipás ablak és ha az be van jelölve, akkor semmiképpen nem lesz lelőhely a felfedezésedben (és persze nem lehet egyszerre célzottan bányát keresni, meg ezt az opciót is használni) és ugyanúgy többe kerülne mondjuk mint az egyéb célzott felfedezés.

Vélemények?

Ha nincs bányád, de kell, akkor nemigen tudsz mást csinálni, mint célzottan felfedezni.

Ha van bányád, de nem kell, akkor viszont bármikor lebonthatod a bányákat.

Nem látom a javaslat szükségességét.

aúú 06-20-2006 11:54

Quote:

Originally Posted by Ati
Ha nincs bányád, de kell, akkor nemigen tudsz mást csinálni, mint célzottan felfedezni.

Ha van bányád, de nem kell, akkor viszont bármikor lebonthatod a bányákat.

Nem látom a javaslat szükségességét.

Atis, nem bányát találsz, hanem lelőhelyet... és pld egy hadi orinak, vagy bármelyik nem termelő orinak nincs általában bányája... és a lelőhelyet előbb fel kell építeni, hogy lebonthasd...

Ati 06-20-2006 12:07

Quote:

Originally Posted by aúú
Atis, nem bányát találsz, hanem lelőhelyet... és pld egy hadi orinak, vagy bármelyik nem termelő orinak nincs általában bányája... és a lelőhelyet előbb fel kell építeni, hogy lebonthasd...

Vagyis tudsz belőle sima üred földet csinálni. Csatában is hozol lelőhelyet is, bányát is.

Chris 06-20-2006 12:28

Nekem tetszik az ötlet :)
Értelme lenne. Az más kérdés, hogy széles körben van-e igény ilyesfajta változtatásra.

Chris 06-20-2006 12:32

Quote:

Originally Posted by Ati
Csatában is hozol lelőhelyet is, bányát is.

Szerintem a csata útján szerzett földet kár összehasonlítani a felfedezéssel, elvégre nem lehet célzottan földet szerezni mástól...

aúú 06-20-2006 12:40

Quote:

Originally Posted by Ati
Vagyis tudsz belőle sima üred földet csinálni. Csatában is hozol lelőhelyet is, bányát is.

Igen, lassú csopiban 27 óra alatt felépíted a lelőhelyet, majd újabb 27 óra múlva már kész is az az épület amit eredetileg arra a hekire tervesztél... a normálban ugyanez kijön alig 18 óra hossza alatt...
Ahogy Chris is írta, kár összeahasonlitani az ütéssel szerzett földet a felfedezéssel, hisz pld a felfedezés a katmorálodat sem növeli, sőt vissza se támadhatnak közben és hasonlók....

Cyby_ 06-20-2006 12:49

én is egyetértek aúú-val..mert pl nekem is a toli orimnak fedezek fel..h jussak feljebb és amikor már 4be meg hároba még a bányát ráépitsem meg a eredeti dolgot az kicsit megterhelű anygailag..inkább a fedezésért fizetek több katit v. pénzt...

Szecsa 06-20-2006 13:28

En is javasolnam a dolgot, hogy lehessen lelohely talalas nelkuli felfedezest inditani.
En pl. 2/D-ben fedezgetek most, es 7576 hekit fedeztem fel utoljara, ebbol 1606 lelohely volt, amely lelohelyek felepitese 1 millio epuletenkent, igy 1,6 mlrd epitese koltseg csak arra megy el, hogy ezeket beepitsem. (nem beszelve a felepiteshez szukseges nyersanyag mennyisegrol is)
En pl. magas hektaron, ahol az epitesi koltsege 1-1 epuletnek magas, ott szivesen latnam ezt a felfedezesi menuponton belul, de ugyanakkor egy tolisnal is, aki legtobbszor fedezve megy felfele, es -ahogy auu is irta- feleslegesen ne talaljon lelohelyeket.

aúú 06-20-2006 13:39

Quote:

Originally Posted by Szecsa
En is javasolnam a dolgot, hogy lehessen lelohely talalas nelkuli felfedezest inditani.
En pl. 2/D-ben fedezgetek most, es 7576 hekit fedeztem fel utoljara, ebbol 1606 lelohely volt, amely lelohelyek felepitese 1 millio epuletenkent, igy 1,6 mlrd epitese koltseg csak arra megy el, hogy ezeket beepitsem. (nem beszelve a felepiteshez szukseges nyersanyag mennyisegrol is)
En pl. magas hektaron, ahol az epitesi koltsege 1-1 epuletnek magas, ott szivesen latnam ezt a felfedezesi menuponton belul, de ugyanakkor egy tolisnal is, aki legtobbszor fedezve megy felfele, es -ahogy auu is irta- feleslegesen ne talaljon lelohelyeket.

Félreértés ne essék én nem elsősorban anarch miatt dobtam be ezt az ötlet...
A rendes játékban sokkal jobban kijön ez, hisz ott a varisok és a tolisok szinte mindig felfedeznek, hogy utolérjék a többieket (hadisok) és nem ritkán 30-100 heki közötti területeket (1/a-ban és 2/b-ben ennél persze jóval többet is) és itt biza jelentős mennyiségű bánya is jön, ami ideiglenesen gyengíti az adott orit (normálban is majdnem 1 napig)...


All times are GMT +1. The time now is 03:03.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu