![]() |
Support aktuális elérhetősége
Sziasztok!
Tegnap egy érdekes beszélgetésnek voltam tanúja az egyik belső fórumon. Ennek az volt a lényege, hogy az illető hetekkel ezelőtt írt a Hódító support címére, és érdeklődött, hogy mikor fog rá választ kapni. Nos, az igazság az, hogy a leveled megérkezését követően 2-3 másodpercen belül már megy is a válasz minden esetben. A beérkező levelekre egy automata azonnal válaszol. Sajnos a mai, spamekkel teli világban nem egyszerű az e-mail szolgáltatók dolga. Próbálják kiszűrni a kéretlen leveleket, de ennek nagyon sok esetben valós, ténylegesen a címzett által várt levelek is áldozatául esnek. Jó esetben a spam/junk mappában megtalálod a levelet, rossz esetben még ott se, az e-mail szolgáltató át se veszi a választ. Ezért most ennek az üzenetnek a végére bemásolom azt a levelet, amit válaszként azonnal küldünk mindenkinek, aki a support címre ír. Fontos azonban tudni, hogy a kérdésekre e-mail útján válaszolunk! Ha szolgáltatód nem engedi át a leveleinket, akkor sajnos jelenleg ezzel nem tudunk mit tenni. Kérjük, hogy vedd fel elfogadott feladóként a címünket, és ha kérdésedre huzamosabb ideig nem kapsz választ, akkor vedd fel a kapcsolatot szolgáltatóddal, jelezve neki, hogy szeretnéd megkapni a leveleidet.* (* Kivétel ez alól, amikor valaki blokkolta az e-mail címét: ebben az esetben ugye semmit nem küldünk arra a címre, a válaszokat sem; valamint a nem elfogadható stílusúnak ítélt emberek címei, amik pedig a mi oldalunkról kerülnek letiltásra.) Folyamatosan figyelemmel kísérem több ügyfélszolgálati rendszer fejlesztését is, ezek egyike igen közel áll ahhoz, hogy a Hódító rendszerébe beépíthető legyen, és ezáltal az e-mailek elvesztése okozta kellemetlenségeket is teljesen ki tudjuk küszöbölni. Egy ilyen rendszer persze nem 10 forintba kerül, tehát ennek alkalmazása még nagyon a jövő kérdése. A címlapon szereplő elérhetőséget az ilyen tényezők miatt nem írjuk át. A support e-mail címe egy fix pont, ami a mi oldalunkról működik, és ami friss, aktuális információkat ad. A címlapon szereplő support elérhetőeég (e-mail cím) tehát továbbra is az elsődleges support elérhetőség, még ha adott esetben tovább is irányít máshova. És akkor íme a levél, ami másodpercekkel a levelek beérkezése után megküldésre kerül válaszként minden levélírónak: "Kedves Játékosunk! Köszönjük leveled. A gyorsabb és pontosabb ügyintézés érdekében az ügyfélszolgálati ügymenetünk megváltozott. Mostantól nem e-mailben, hanem webes felületen tudsz ügyeket intézni. Ügyfélszolgálati honlapunkat a http://support.hodito.hu címen találod, ahol könnyen és gyorsan megtalálhatod a választ a leggyakoribb kérdésekre, és további támpontokat kaphatsz a felmerült problémával kapcsolatban. Kérünk, hogy látogass el tehát a http://support.hodito.hu webcímre, és kövesd az utasításokat. E-mailed nem jutott el kollégánkhoz, ha fel szeretnéd velünk venni a kapcsolatot, akkor kérünk, hogy a fenti webcím meglátogatásával tedd azt. Bízunk benne, hogy új rendszerünk nagyban felgyorsítja az ügyfélszolgálati ügyintézést. További jó játékot kívánunk!" Zárásként, ezúttal nem csak a levelet idézve: további jó játékot! |
Quote:
(Az azonosítást ez nem érinti, továbbra is mindenkinek működő, valós, saját e-mail címen kell tartani az országokat!) |
Többen is jelezték, hogy a kérdés-felelet formájában működő válaszokkal nem boldogulnak, így hiába van leírva a kérdésükre a válasz, egyszerűen nem találják meg.
Ezért annak érdekében, hogy azok is megkapják a válaszokat a kérdéseikre, akik nem igazodnak ki az ügyfélszolgálati oldalunkon, lehetőséget biztosítunk arra, hogy saját megfogalmazásban legyen feltéve a kérdés. Ilyenkor a válaszra természetesen várni kell, és az esetek 99%-ában az azonnal hozzáférhető információt fogja a kérdező megkapni, de nem kell keresgélnie, hogy merre tovább az önkiszolgáló oldalon. Hangsúlyozom, hogy a legtöbb esetben csak az az információ van válaszként elküldve, ami normál esetben azonnal elolvasható a http://support.hodito.hu oldalon. A különbség annyi, hogy az önkiszolgáló rendszerben azonnal megkapod a választ, a saját megfogalmazásban elküldött kérdés esetén pedig várni kell rá. Konkrét segítséget most is csak azokban az ügyekben tudunk nyújtani, amikben eddig. Különösen fontosnak tartom kiemelni, hogy stratégiai kérdésekre továbbra sem válaszolunk! Stratégiai kérdésekkel kapcsolatban a fórumon várunk mindenkit szeretettel! :) Bízom benne, hogy ez a bővítés azok számára is elérhetővé teszi a szükséges információkat, akiknek eddig problémát okozott az ezekhez való hozzájutás. A kapcsolatfelvételre a Súgó menüpontban van lehetőség. (Súgó menüpont alja.) Ez az üzenet egyelőre csupán a szűkebb, fórumozó közönség tájékoztatását célozza, mivel egyelőre még mi is csak ismerkedünk az új rendszerrel. |
All times are GMT +1. The time now is 21:26. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu