![]() |
Túlélő személyiség tuning
Arran gondoltam, hogy mi lenne ha a túlélő személyiség védene a betegség ellen, mivel mi mást csinálna, mint hogy túléli a betegséget minél hamarabb és kevesebb veszteséggel:)
Tehát körönként kevesebb ember halna meg, pl 30%al. |
Többszemélyiségeseknél elég durva előny lenne, mert nem elég, hogy akinek sok szeme van az valószínű tapasztalt, jó játékos, ugye több a személyisége, és még akkor hektárt is spórolhat, mivel nyilván nem fog kórházat építeni. (Vagy csak kevesebbet.)
Tehát éplista szempontjából is méginkább ki tudja magát élezni. A 30%-os erősítést emiatt soknak tartom, nem támogatom. + Ehhez hozzá jön, hogy akkor "visszagyengülne" az épp megerősítés alatt álló élőhalott... Végre elindult a hulla a játszható faj felé, NE fordítsuk vissza!! + Megbonyolítani a kalkulációkat beteg ország esetén. Illetve ehhez hozzá tartozik, hogy a betegség NEM az emberei ellen irányuló akció! Sőt, nem is akció, így magának a teljes személyiség leírásának ellentmondana egy ilyen módosítás. Viszont egy ennél csekélyebb módosítást logikusnak, és elfogadhatónak tartanék! Mivel hogy itt az emberek ellen irányuló akciókról van szó, mi lenne, ha a hadi akciók (egséz pontosan egy akció: a mészárlás) ide tartozna? Hiszen ha túlélő tipus vagyok, akkor ellenállok, vagy elbújuk, vagy stb a támadás elől... Most ugye az ártó jellegű tolvaj és mágikus akciók ellen véd 30%-ot(ha jól rémlik). Ezt lejjebb vinném, de bevenném közéjük a mészárlást. Javaslatom: +20%-ot véd a tolvaj, a mágikus, és a hadi ártás ellen. (Illetve hát a hatásfokuk ennyivel gyengülne, tehát mészárlás esetén az elhulló egységeknek csak a 80%-a hullana el.) Konkrétan: emberrablás, tűzgolyó, varázslók/katonák/tolvajok gyilkolása, mészárlás! |
Quote:
|
Miért lenne durva, ha a 30 helyett 20-ra lenne csökkentve a személyiség hatása?
Erős lenne, igaz, de nem durva. Lenne értelme első szemnek is túlélőt választani. Lehet 15% is... Ez csak finomítás kérdése. A lényeg az az, hogy a lepra az nem támadó akció. Így ellent mond annak, ami miatt ez a személyiség létezik, így nem illik bele a képbe. A mészár nem mond ellent. És az országok felépítését sem változtatná meg! Egyik épületből sem kéne kevesebbet vagy többet építened, ha a mészár bekerülne a szembe, viszont ha a lepra kerül be, akkor spórolhatnál a kórházakon, így mégtovább élezhetnél egy országot. És szerintem a másik ellenérv is fontos. A hullát épp erősítjük. Most akkor kezdjük el gyengíteni? Mert így is ingyenföld, meg célpont, amikor a félelf tolvajommal 2-5 sereggel verdesem be őket, és nem fedezgetek, hanem ütve haladok... Ez így önmagában vicc! Akkor még az egyetlen dolgot, ami visszatarthat egyes játékosokat attól, hogy hullát verjen, legyengítjük? Szerintem ez rossz ötlet! Nem kéne gyengíteni a hullát (illetve előidézni, hogy mégtöbben üssék... Így is mindenki őket üti, visszatámadni meg alsóbb szinteken még most se képes...) |
Természetesen tisztában vagyok azzal, hogy mindenki le fog hurrogni, aki hadi országokkal játszik, mert az egyik büntető akciójuk így kisebb hatásfokú lesz (bár természetesen nem sokkal), és persze vérszemet kapnak attól, hogy "jeee, még több barakk fog elférni az orimban, mert akkor nem 70, hanem csak 50 kórház kell majd, jeee".
De kitartok az álláspontom mellett. A lepra levédésének nincs helye a túlélő személyiségben. |
Nem kell piszkálni a mészár hatásfokát...
A Súgóban sem az van, hogy támadó akció ellen véd, hanem "Minden, az emberei ellen irányuló tolvaj és mágikus akció 30%-kal kisebb hatásfokú. " |
Ezután meg az lenne, hogy
"Minden, az emberei ellen irányuló akció 20%-kal (vagy 15%-kal) kisebb hatásfokú." A lepra ellen ne védjen semmiképpen. Indok feljebb, többször. |
Quote:
|
Van erre az "ork vagyok, és sokszor mészárolok, ne legyen csökkentve a hatásfoka" című dolgon kívül valami olyan érv is, mint pl a lepra elleni érvek, miszerint az nagymértékben befolyásolná országok felépítését, és egy egész fajt is?
|
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 05:37. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu