Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Segítség (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=13)
-   -   hiéna kapu 1/A (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=4097)

reichz 03-05-2010 09:54

hiéna kapu 1/A
 
Sok ori játszik úgy , hogy nyit egy kaput a közelben lévő aktívabb orkokra aztán körönkénti seregfelméréssel lecsap ha kimegy az illető.
Felmerült bennem egy kérdés amire nem találtam választ sehol : felmérhető -e a távollévő sereg akkor is ha az nem egyéni hanem klántámadásban vesz részt mert a tanácsadók oldalon ilyenkor nem látszik.

Princ 03-05-2010 10:00

Quote:

Originally Posted by reichz (Post 243739)
Sok ori játszik úgy , hogy nyit egy kaput a közelben lévő aktívabb orkokra aztán körönkénti seregfelméréssel lecsap ha kimegy az illető.
Felmerült bennem egy kérdés amire nem találtam választ sehol : felmérhető -e a távollévő sereg akkor is ha az nem egyéni hanem klántámadásban vesz részt mert a tanácsadók oldalon ilyenkor nem látszik.

Igen, fel. Ezek miatt érdemes kaput nézni ha sűrűn jár vki földelni.

reichz 03-05-2010 10:09

köszi a gyors választ , bíztam benne, hogy nem így lesz :( akkor átfedezzük őket :)

Pumi 03-05-2010 10:15

Quote:

Originally Posted by reichz (Post 243741)
köszi a gyors választ , bíztam benne, hogy nem így lesz :( akkor átfedezzük őket :)


az a baj, hogy lassan több az olyan játékos aki csak hiénázással tud haladni :(

Iron 03-05-2010 10:20

Sajnos...:S

monro 03-06-2010 19:57

Quote:

Originally Posted by Pumi (Post 243742)
az a baj, hogy lassan több az olyan játékos aki csak hiénázással tud haladni :(

Ez azért van mert gyengék a fajok. Az orkon kivül nincs is nagyon más amivel át lehet menni egy-egy védelmen. Azzal is csak akkor ha szét van gyúrva és a védő nem támad vissza. Nagyon elment az egész játék a biztonsági ácsorgás irányába :( Ezért is tetszene az uj hulla, ha hagynánk végre bevezetni...

vityu 03-06-2010 23:14

Quote:

Originally Posted by monro (Post 243909)
Ez azért van mert gyengék a fajok. Az orkon kivül nincs is nagyon más amivel át lehet menni egy-egy védelmen. Azzal is csak akkor ha szét van gyúrva és a védő nem támad vissza. Nagyon elment az egész játék a biztonsági ácsorgás irányába :( Ezért is tetszene az uj hulla, ha hagynánk végre bevezetni...

Miért lenne jó? Lenne 1 faj, aki kigyúrva beüthet bárkit, meg még egy, aki élezetlenül is. Ezzel azt lehetne elérni, hogy az A a csak fordulni vágyó, nem túl erős játékosokat elűzné a játékból. Nem szeretnék egy olyan A-t, amiben 100fő van, abból 30hulla, 20ork, 30elf, 10gnóm, 10meg törpe....
A törpe így is nehéz eset A-ban...hát akkor milyen lenne. Ha megtámadják, így is mindig szembe kell menni, kis eséllyel lehet olyat kiépíteni, amin nem megy át minden hadis, mivel a törpe elsődlegesen termelő. Ha valaki oda hadist akar, akkor nem törpét visz... Lemenne az összes törpe kisebb hektárra, vagy lefordulna, és esze ágában sem lenne újra törpét vinni oda. Mi maradna? A Gun törpéje? Meg 1-2 full aktív, igazán jó játékos? Szerintem inkább felejtős ötlet.

Ácsorgás? 500k-n egy harc elég sokat felemészt, valahogyan vissza kell termelni...

Pool 03-06-2010 23:26

Quote:

Originally Posted by vityu (Post 243921)
Ácsorgás? 500k-n egy harc elég sokat felemészt, valahogyan vissza kell termelni...

Nekünk most 8 milliárdba volt...

Pumi 03-07-2010 06:26

Quote:

Originally Posted by monro (Post 243909)
Ez azért van mert gyengék a fajok. Az orkon kivül nincs is nagyon más amivel át lehet menni egy-egy védelmen. Azzal is csak akkor ha szét van gyúrva és a védő nem támad vissza. Nagyon elment az egész játék a biztonsági ácsorgás irányába :( Ezért is tetszene az uj hulla, ha hagynánk végre bevezetni...


ácsorgás ellen szerintem csak max köröket kéne szabni :D
na ezért tuti le fognak hurrogni :D
én minden orimmal körbejárok és nem töltök el több időt A-ban sem mint máshol.

csabi 03-07-2010 09:28

Quote:

Originally Posted by Pumi (Post 243925)
ácsorgás ellen szerintem csak max köröket kéne szabni :D
na ezért tuti le fognak hurrogni :D
én minden orimmal körbejárok és nem töltök el több időt A-ban sem mint máshol.

én egy hétig voltam SZK-n A-ban, mert ugy volt, h másik orival jövök fel és nem is értem rá. vissza kellett jönnöm, mert csont függő lettem. nem a hód függője, hanem A függő..


All times are GMT +1. The time now is 21:06.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu