![]() |
Szövetséges támadása :-)
Mi van akkor ha megtámadtam az egyik orim(anarch),majd utánna következö körben szövibe léptem vele.Ilyen esetben részt kapok a saját földemböl?vagy a köv körben visszafordulnak? 4körös támadás
|
Quote:
|
Quote:
|
Azta tényleg ,a nagy izgalom hatására nem vittem magamat ,magam ellen támadni.Na puff,kezdhetem elölröl az egészet.De nyertes csata volt:D
|
Quote:
-Gyereket az amerikai polgárháborút úgy tudjuk legjobban bemutatni, hogy regelünk 4 orit az anarchista csoportba és ott megtámadjuk magunkat, majd szövetkezünk magunk ellen. |
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 02:35. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu