Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Segítség (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kláncsata (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=2940)

Princ 05-02-2008 10:33

Kláncsata
 
Szervusztok

Az az egyszerű kérdésem volna, hogy kláncsata esetén is a csata pillanatában dől el, mégpedig pontszám alapján, hogy alulról vagy fölülről érkezik a sereg? Ritkán van ilyenre alkalmam, akkor viszont nem mindegy hogy szimpla vagy dupla % föld jön győzelem esetén.

Grabi 05-02-2008 10:35

nem, mikor 1 körre van a sereg akkor már az aktuális helyezés dönti el.

leírhatnám bonyolultabban, de ez a mondat választ ad a kérdésedre :)

Tsobi 05-02-2008 10:36

Quote:

Originally Posted by Princ (Post 172611)
Szervusztok

Az az egyszerű kérdésem volna, hogy kláncsata esetén is a csata pillanatában dől el, mégpedig pontszám alapján, hogy alulról vagy fölülről érkezik a sereg? Ritkán van ilyenre alkalmam, akkor viszont nem mindegy hogy szimpla vagy dupla % föld jön győzelem esetén.

A csata előtti körváltás alkalmával rögzítődik a dolog. Tehát ha 1 körre van tőletek a sereg,akkor már felesleges bontogatni emiatt.

Princ 05-04-2008 23:16

Köszönöm a válaszokat, újabb kérdésem merült fel. :p

Kör közben ugye lehet változtatni a többi klántól való távolságot fokozással/bontással? Nekem vmiért nem ment.

vityu 05-04-2008 23:19

Quote:

Originally Posted by Princ (Post 173074)
Köszönöm a válaszokat, újabb kérdésem merült fel. :p

Kör közben ugye lehet változtatni a többi klántól való távolságot fokozással/bontással? Nekem vmiért nem ment.

Ha jól tudom, akkor a klánlista pontjai csak kv kor frissülnek! De kövezzetek meg, ha nem így van!

Synkel 05-04-2008 23:22

Quote:

Originally Posted by Princ (Post 173074)
Köszönöm a válaszokat, újabb kérdésem merült fel. :p

Kör közben ugye lehet változtatni a többi klántól való távolságot fokozással/bontással? Nekem vmiért nem ment.


Kör közben klánpontszám nem változik, csak körváltás legvégén. Ezért van az, hogy az alulról küldött klánseregnek akkor se tudsz alábontani, ha minden oriban minden épületet leszedsz. A pontszámotok csak majd a csaták után fog változni, akkor estek le. Egyéniben természetesen rögtön jelentkezik az eltérés.

Princ 05-05-2008 00:08

Hm, ez nem egy jó hír.

Akkor elvileg megoldható, hogy egy elegendő forrással rendelkező, megfelelően magas hektárú klánnak kitámadás után sose kelljen kísérettől vagy szembemeneteltől tartania? Kivéve, amikor véletlen abba a tartományba mozdul a megtámadott, ahová a támadó is 'megy'?

Synkel 05-05-2008 00:41

Quote:

Originally Posted by Princ (Post 173090)
Hm, ez nem egy jó hír.

Akkor elvileg megoldható, hogy egy elegendő forrással rendelkező, megfelelően magas hektárú klánnak kitámadás után sose kelljen kísérettől vagy szembemeneteltől tartania? Kivéve, amikor véletlen abba a tartományba mozdul a megtámadott, ahová a támadó is 'megy'?


Ez nem elvileg megoldható, ez a klánütés íratlan szabályainak egyike:)
Elbontásnak, vagy kibontásnak nevezik. Lényege, hogy kitámadás után már nem 2 körre, hanem lehetőleg minnél többre legyünk a célponttól.

Serg 05-05-2008 23:45

Quote:

Originally Posted by Princ (Post 173090)
Hm, ez nem egy jó hír.

Akkor elvileg megoldható, hogy egy elegendő forrással rendelkező, megfelelően magas hektárú klánnak kitámadás után sose kelljen kísérettől vagy szembemeneteltől tartania? Kivéve, amikor véletlen abba a tartományba mozdul a megtámadott, ahová a támadó is 'megy'?

Nem,nem megoldható mert a ráállás körében 1 óráig mindenképpen 2 körre vagy,ezért ha ügyes illetve figyel a megtámadott akkor szembemehet. Ilyenkor van az hogy ha a két klán közel egyforma méretű akkor kv előtt rendeznek még egy külön bontóversenyt is.Ha a támadást csak akkor veszed észre amikor a támadó sereg már 1 körre van akkor az esetek többségében elkéstél legalábbis a visszatámadást illetőleg...

richardka 05-06-2008 06:50

Ez maga az élvezett:)) kiszámolni befokozni, majd kör előtt 10 másodperccel indulni és bontani:)) aztán már 4 körre csak nem jönnek szembe :)


All times are GMT +1. The time now is 03:45.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu