Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   PC (hardver, szoftver, játékok stb.) (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Dreamweaver, honlapkészítés probléma (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=2757)

It(AZ:)) 02-13-2008 15:02

Dreamweaver, honlapkészítés probléma

Nagyon kezdő vagyok a témában, és nincs ötletem,hogy lehetne megvalósítani:
Adott egy oldalon két table (cella, tábla nem tom, hogy híják magyarul :))), a felsőben novellacímek lennének felsorolva, rájuk kattintva az alsóban megjelenne a novella. Ezt kellene megvalósítanom valahogy, és legalább irányelvekre lenne szükségem :)Bármilyen megoldás érdekel(html, php, flash, egyéb :))

Ati 02-13-2008 15:06

Quote:

Originally Posted by It(AZ:)) (Post 158402)
Adott egy oldalon két table (cella, tábla nem tom, hogy híják magyarul :))), a felsőben novellacímek lennének felsorolva, rájuk kattintva az alsóban megjelenne a novella. Ezt kellene megvalósítanom valahogy, és legalább irányelvekre lenne szükségem :)Bármilyen megoldás érdekel(html, php, flash, egyéb :))

Legegyszerűbb megoldás: az oldalt oszd 2 fele, 2 frame legyen. Ezt a Dreamweaver tökéletesen kezeli. Állítsd be a méreteket, ahogy szimpatikus.

Fent egy sima html oldal, benne a címek. Mindegyik egy külön file-ra mutasson, és a file-t az alsó frame-ben nyisd meg. Ezt szintén be tudod állítani, hogy hova nyíljon, oda azt a frame nevet írd be, aminek elnevezted az alsót.

Eztán külön fileokba mentsd le a novellákat, olyan néven, amilyen néven hivatkoztál rájuk.

Ez nem lesz szép, mert a novella olvasása közben is ott marad a felső frame, amiben választani lehet. De ez a legegyszerűbb.

Én biztos ennél is egyszerűbben csinálnám: egy oldal a címekkel, és katt után egy teljesen új teljes oldal a novellával.

Rebellis 02-13-2008 15:07

Quote:

Originally Posted by It(AZ:)) (Post 158402)

Én a te helyedben nem cifráznám..
Az Ofice World vagy Excel-t választanám és mentés weblapként...