![]() |
élelmezés kiszámolásához kérnék segítséget
egy gnómnak full tekivel (50%) 23%ház 10%bank(kereskedő) 8raki (felfedezésből csak a drágakőbánya maradna meg)a többi barrakk és tanya namost: mennyi tanya kell hogy a népet ellásam kajával (meg a katikat is)(ami nem tanya az barrakk) hány % tanya?hány % barrakk?
|
14%-al már eleget termel egy átlag gnómnak ha 30% barakk és 10-10% templom és kocsma. Talán még többlet termelés is lesz:)
De ha annyira nem a haderőre koncentrálsz, és inkább bányákat, bankokat, kovácsműhelyeket és sok könyvtárat tartasz akkor 9% is elég. ;) |
nálam az a megfigyelés, hogy egy átlagosan felépített gnóm, 13% tanyával eltudhat lenni...de ajánlom, hogy számold ki mennyi a 14%, ez esetben hány más épület van, majd az ezekben lakó embereket/egységeket add össze. ha megvan osszad el 5-el és megkapod mennyi gabona kell. majd vagy ezt elosztod 75-el (ha a gnóm nem is tudós és nem is gazdálkodó, akkor a termelése max tekivel 1,5* annyi lesz mint az eredeti; 50*1,5=75), és megkapod a tanyák számát...vagy ezek után kiszámolod mennyit termelnek a tanyák (14%-nak megfelelő tanya*75) és a különbség lesz a túltermelés, vagy hiány (ha pozitív túltermelés, ha negatív a különbség, hiány).
|
Összeadod leendő népességed és egységeid számát és elosztod 375-tel.
(Egy tanyád 375 (75*5) egységet (lakos, hadsereg) lát el. Házba 75-en, kocsmába és barakkba 60-an és a templomokba 150-en férnek el. Gondolom ezt azért tudtad és innen azért nem lehet nehéz kiszámolni, hogy mennyi egységed lesz és ehez mennyi gabona ill. tanya kell.) |
Quote:
|
Quote:
a kérdésedre válaszolva, nem ott nem élnek emberek;) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
Nyertem? :) |
Quote:
0,23*A ház 0,1*A bank 8raki k drágakőbánya Marad: 0,67*A-8-k heki x barakk (0,67*A-8-k)-x tanya (0,23*A*75+x*60)/5=((0,67*A-8-k)-x)*75 Ezért egy ilyen egyenletet nem nehéz megoldani x-re. Pláne ha ismered A-t és k-t. Sőt beírod excelbe, aztán csinálsz egy célértékkeresést. |
All times are GMT +1. The time now is 20:46. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu