![]() |
25.02. Második napi teendők
Mit tegyek második nap?
|
A második napon célszerű folytatni az építkezést, és minnél több üres területet beépíteni. Érdemes felhúzni a még esetleg üres lelőhelyeket. Az azonosítás után már piacozni is lehet, így ha a drágakőböl szert tettél egy kis bevételre, akkor vásárolhatsz még nyersanyagot, hogy még több épületet tudjál felhúzni.
Érdemes építeni barakkot, legyen kb 20, ha még nincs bankod, akkor építhetsz, kb 5-öt. A fontos épületekből (barakk, templom, kocsma) kezdéskor nem kell túl sok, csak anyi, ami pár napi képzésnek elég. Ezek után a sok üres területből minnél többet célszerű könyvtárnak beépíteni, hogy el tudj kezdeni mihamarabb tekercset írni, mert a kezdeti 2 könyvtárral rengeteg ideig tart, amíg a tekiket feltöltöd. 20 könyvtárral már elég hatékonyan lehet a tekiket írni. (ha több van az csak még jobb:)) Érdemes kezdéskor a lakáshelyzeti tekercseket megírni, és csak utánna a többit. Ha hulla vagy attól még kezdéskor építhetsz könyvtárat, legfeljebb később eladod a tekiket. Tanyát még nem kell építeni, mert ilyenkor általában nagy a túltermelés, és ha a gabona ára magas, akkor el is adhatod, hogy szert tegyél egy kis plusz bevételre. Ha hulla vagy akkor sem muszály még lebontani a tanyákat, mert ha a piacon magas a gabona ára, akkor szép kis bevételre tehetsz szert a kezdeti napokban. Házat sem kell építeni mert általában ilyenkor még van szabad hely a lakosok számára, és később, a megírt lakáshelyzeti tekercsek által is növelheted a férőhelyet. Ha eddig még nem kezdtél el katonákat képezni, akkor most már gyugodtan elkezdheted. FONTOS: Ilyenkor nem szabad felfedezni! Ha felfedezel, akkor növeled országod értékét, és minnél feljebb kerülsz a pontlistán, általában annál erősebb ellenfelekkel találkozol. |
igazából a második nap vége megegyezik a harmadik nappal, csak az eleje tér el tőle. ezért csak a 36. körig írom le a teendőket, a további 12 körben azt kell tenni mint a 48-72. körökben...
25-27.kv: ezekben a körökben nagy eséllyel el fogod adni a gabonádat, ami minimum 600.000. arany bevételt jelent, de lehet akár 2.4 millió arany is. Amint ez a pénz megvan az összes tekercset, amit lehet megírjuk, az összes katonát íjásszá képezzük, amíg a fegyver engedi, a többit varázslóvá. Ha a fegyver sokba kerül, akkor felhúzhatunk még egy-két kovácsműhelyt, és az összes lelőhelyet is, amikre előző nap nem futotta nyersanyagból és pénzből. Ezek után figyeljünk rá, hogy mindig mikor tele a raktár akkor eladjuk a gabonát. Az első 28 kv után elegendő csak 8-10 körönte belépni. ha marad pénzünk osszunk egy keveset 25.000 aranyat, hogy a morál magasan legyen. 36.kv: ami katonát lehet azt beadjuk képzésre, az elkészült katonákat varázslóvá képezzük tovább, a raktárakban lévő fölösleget piacra tesszük, ha lehet tekit írunk, és megkezdjük a maxolthoz hasonló ép. lista kialakítását. |
Megnéztem egy 213hektáros anarchs oriban (2885nép)
25K-t ne osszunk, 50-et se, várjuk meg, míg lesz 100K fölös pénzünk :) |
Quote:
magyarán szólva, ha futja pénzből senki nem oszt 25k-t hanem mindenki 50-100k-t oszt, remélem érted a célzást |
Quote:
Ekkor már teljesen fölösleges 25K-t osztani, úgy gondolom. Pláne ha bejött 600K pénzünk. Ugyanakkor azt írod, hogy az első pár körben: Ha magas a drágakő ár, akkor lesz elég pénzünk, osszunk 100K-t. Ha alacsony a drágakő ár, akkor inkább ne osszunk pénzt. Közepes drágakőárral meg még nem találkoztam :) |
Quote:
a másik meg az, hogy második napra nem jön össze 3-4k ember, mert nem vándorolnak be ennyien... 3. nap reggel, délben már megvan. |
Quote:
Ha csak 25-50K-m van azt nem osztanám szét, mert alig segít, inkább megvárnám, hogy 100K-m legyen. |
Quote:
|
Quote:
Aztán vagy megfogadja a tanácsot vagy nem :) De azért itt az ideje, hogy eláruljuk miért is jó pénzt osztani: Alapesetben a bevándorlás 2,5%, 90%-os morál felett 4,5%, ha jól emlékszem. 70-es morál alatt elkezd csökkenni a katonai morál is. |
All times are GMT +1. The time now is 13:32. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu