Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Hódító Kézikönyv (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=59)
-   -   08.07. Élőhalott (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=2024)

Ati 07-11-2007 12:29

08.07. Élőhalott
 
Milyen stratégiát lehet vele játszani? Mikre képes? Magányos, vagy szövetségi játék mellett jobb? Milyen egységeket célszerű tartania? Milyen épületeket célszerű tartania?

Pepa 07-11-2007 19:34

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 108669)
Milyen stratégiát lehet vele játszani? Mikre képes? Magányos, vagy szövetségi játék mellett jobb? Milyen egységeket célszerű tartania? Milyen épületeket célszerű tartania?

Sokan úgy tartják a hulla a legegyszerűbb faj, de tévednek. sokkalta több lehetősége van mindenre, mint a többi fajnak, mert nem feltételezik, hogy képes rá.

Az én első országon hulla volt, harcos személyiséggel. Sokan elkövetik azt a hibár, hogy kereskedő személyiséget válasznak, mert akkor sok bankot tudnak tartani, de ezek mindig vonzák a fosztásokat, és a tudománytekercsek és varázslatok híjjéán, nagyon nehezen tud védekezni. A hulla csak nagyot tud ütni, ézért nem is érdemes olyan épületet tartani, ami lopásra készteti a többi országot. Ezalatt értem a bányákat. A szükséges nyersanyag beszerezhető a piacról alacsony áron, vagy minden győztes csata után a katonák eladása után. Mivel varázsilag magát eltartani nem képes mindenképpen egy szövibe ajánlom, aholo támogatják távolbalátásokkal és kristálygömbökkel. Épületi közt lennie kell annyi háznak ami, minimum 80% foglakoztatottságot jelent, ami 27% ház, mellette 3% bank és 10% torony és 60% barakk (ebbe annyi íj anennyi a tornyokba elfér),nem kell raktár, kovács, tanya. Ha magányos farkasok vagyunk, akkor soha nem támadjunk ki teljes sereggel, mert nem tudjuk ellenőrizni, hogy ha kisérnek mennyi és milyen összetételű. Ha szövetségben vagyunk, csak akkor támadjunk üresre, ha előtte hívtunk át szövetségi segítséget, de még ekkor sem ajánlott. Szövetségben ló és íj felállást javaslok, magányos farkasként pedig elit és íjt.

sasa 07-11-2007 21:18

Annyit hozzátennék, hogy szövetségben az élőhalott jelenti a gyenge láncszemet. Ugyanis a rá nyitott térkapun keresztül rengeteg információhoz lhet jutni a szöviről és mindemellett kényelmesen lehet lopni a maradék három tagot is. A szomszédos országok pontos ismerete és a pontlista gyakori mentése lehet, hogy képes ezen segíteni, de akkor is nagyságrendekkel jobban kell figyelni mindenre.
3 élőhalott hadis és 1 varis vagy hadivaris óriás akár félelmetes szövetséget is alkothat.

Stev 07-12-2007 02:39

Szövibe mindenképpen kell egy látó tag, én a hadivari óriás helyett inkább egy toli-vari elfet javasolnék, nagyobb az esély rá, hogy lefülelje a sunyi tolvajt, valamint az ellenséget fel is tudja deríteni.

Valezius 02-22-2008 08:59

A hullában az a jó, hogy kevés időt igényel.
Nem kell belépni, hogy
1. Felrakd a varázslatokat
2. Távolozz
3. Lelopd a készültségedet

Aki így akarja használni, annak 5. szinten mindenképp kereskedő személyiséget ajánlanék mellé. Mert azért se kell belépni, hogy eladd a megtermeld cuccokat mielőtt ellopják.
Ha van elég bank, akkor akkor ez termelt annyi pénzt, amire szükség van.
Ne tartsunk raktárat, bányát, kovácsot. Az építéshez szükséges nyersanyagot a piacról szerezzük be, ha éppen felmentek az árak, szerintem ne vegyünk semmit, hanem nézzünk vissza később.
Kivétel a fegyver, a katonaképzést vétek halogatni.

Felállásnak minimum 25% házat, 10% tornyot ajánlok, belevaló íjjal. és annyi barakk tele elitekkel, amennyi csak elfér. Ez viszonylag normális védelmet ad, amikor nem támadsz.

Sok pénzzel: 10% torony, rengeteg barakk. És mind tele íjjal, támadáskor mindent eladni, és tele venni barakk-10%-ot lovassal, ezzel kitámadni kv előtt 10mp-vel.
Majd a sikeres beütés után televenni az üres helyeket íjjal, ezzel védekezve az ostoba visszakísérés és hiénázás ellen. Akik azt hiszik, párszáz sereggel beférnek hozzád.
Még biztonságosabb, ha éjjel támadsz.

Ötödik szinten érdemes azokat támadni, akiknek közel 0 a hírneve. Persze ez nem garancia semmire, de köztük talán nehezebben akadsz oyanba, akiről pattannál.
Sose támadj, ha tele vagy beépítetlen területtel, vagy sok üres hellyel, először ezek töltődjenek fel.

Az is jó stratégia lehet, ha elég ideig gyűjtögetsz egy helyben, majd egy hullámban ütöd fel magad, így a katonai morál végig magas marad, a gyűjtögetésből pedig gyirsan be tudsuz épülni fel tudod tölteni katonákkal az üres helyet.

Szövetségben egyszerűbb az élet, de hullával nem könnyű szövetségre lelni.

Felsőbb szinteken már nem túl előnyös a kereskedő személyiség, inkább tudóst ajánlanék a nagyobb védő és támadóerő miatt.

[HTPA]GeeForce 02-22-2008 09:18

A szövetség gyenge pontja lehet egy élőhalott.
De nem mindig az, pl 3 óriás mellé befér egy hulla, mert a szövetségeseit a faji varázslatuk miatt nem nagyon tudják bántani rajta keresztül.

Ami még 5. szinten sikeres lehet, az 4 élőhalott tudós vagy 4 élőhalott túlélő lehet. Ha tartalékokat akartok felhalmozni, akkor a 4 közül lehet 1 kereskedő is, akinek a pénzt átadjátok, ő meg amikor kell, visszaoszt belőle.

5. szintre pl simán elmegy egy olyan szövetség, amiben 4 élőhalott van így:
1. Élőhalott Tudós 25% ház 75% barakk full elit
2. Élőhalott Tudós 25% ház 75% barakk full elit
3. Élőhalott Tudós 25% ház 75% barakk full elit
4. Élőhalott Kereskedő 25% ház 70% barakk 5% bank full elit

Az 5% haditekercs miatt egy ilyen szövi szinte minden országba be fog férni!
(A 20/20-as MF elfeknél bukik meg először a támadás, ha az elfnek 100% a katonai morálja, és védelem varázslatot is használ a 40% toronyíja mellé.)

Úgyhogy igen jelentős ütőerőt képvisel kis hektáron. És felesleges visszatámadni. Ha ügyesen dugdossák a pénzt, akkor maximum hektárt lehet leverni belőlük, de azt 400 heki alatt meg nem nagyon szoktak, mert minek? Van egy rakás kis hektárral rendelkező ország, amit könnyű leverni, de nem terjeszt betegséget.

(Persze lehet módosítani a fenti éplistát erre: 25% ház 10% torony 65% barakk)


All times are GMT +1. The time now is 17:45.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu