![]() |
08.03. Félelf
Milyen stratégiát lehet vele játszani? Mikre képes? Magányos, vagy szövetségi játék mellett jobb? Milyen egységeket célszerű tartania? Milyen épületeket célszerű tartania?
|
Kiknek ajánlom:
- Akik tolvajlásban erős országot akarnak - Akik nem csak a megélhetés miatt használják a tolvajokat - Akik inkább szövetségben játszanak Stratégia: Kifejezetten tolvaj beállítottság, tolvajlásban támadó, katonailag védekező stratégiával. Tolvajból tartsuk a legtöbbet, és varázslóbol annyit, hogy ne tudjon bárki ártó varázslatokkal kellemetlenkedni. A varázsló tolvaj arány 5:4 vagy 6:4 körül javasolt. Ez függ a környezettől, szövetségesektől, játékostól. Védelemnek íjászokat toronyban. Bányát nem érdemes tartani, kovácsműhelyt és könyvtárat is csak kezdésnél javaslom. A továbbiakban a lopásból fedezzük szükségleteinket. Minden tekercsből tartsuk a maximális készletet, ugyanis az általunk birtokolt tekercsmennyiségnek kihatása van a zsákmányra. A lopást időzítsük a térkapu bezárása előtti percekre, így kisebb a lebukás veszélye. A célpont lehetőleg felettünk legyen de ne közel; legalább 3-4 körre. A nagy pontérték különbség viszont nem előny mert csökkenti a zsákmány mennyiségét. Ha ügyesek vagyunk anyagi gondunk nem lesz sőt szépen gyűjthetünk tartalékot is. Amire szükségünk is lesz egy szövetségi háborúban. Félelfből ki lehet építeni tanya nélküli, kiélezett tolvaj országot 40%-nál több kocsmával. Ezt azonban csak gyakorlott, ráérő, szövetségben játszóknak ajánlom. Magányos farkasok számára több varázslót érdemes tartani, ez viszont egyéb épületektől vesz el helyet. Ezért a félelfet elsősorban szövetségbe ajánlom. Az 1/A csoportban elvétve fordul elő. Nem ajánlott. A tolvajlásban meglévő előnyét ott nem tudja igazán kihasználni. Katonailag pedig védekezésben gyenge, támadásban még gyengébb. Gyengéi: egy erős varázsló a tolvajait leölheti, illetve készültségüket lenyomhatja és lent tarthatja. Katonailag a hadiországok és magányos farkasok számára üthető. A félelfhez legjobban illeszkedő személyiségek: tudós, kereskedő, túlélő. Az általam kezdőknek, szövetségbe javasolt épületarányok: Ház: 18% Barakk: 15% Torony: 14% Tanya: 10% Raktár 5% Kocsma: 25% Templom: 11% Egyéb 2% |
a legjobb személyiségek: tudós, tolvaj, esetleg túlélő
|
kezdőknek egyáltalán nem javasolt!
|
All times are GMT +1. The time now is 16:40. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu