![]() |
08.02. Ork
Milyen stratégiát lehet vele játszani? Mikre képes? Magányos, vagy szövetségi játék mellett jobb? Milyen egységeket célszerű tartania? Milyen épületeket célszerű tartania?
|
Eddig egyszer játszottam orkal ezért kiegészítések jöhetnek.
Kiknek ajánlom: - Akiknek sok idejük van - Akiknek van már némi tapasztalata - Akik nehéz fokozaton szeretnének hadi országgal játszani - Akik elviselik a veszteségeket is - Akik inkább szövetségben játszanak; illetve bátor magányos farkasoknak - Akik a kamikaze a taktikát szeretnék kipróbálni. - Akik az 1/A csoportban aktív hadiországal akarnak játszani. Stratégia: Egyértelműen hadi beállítottság, agresszív, támadó stratégiával. Íj/ló felállás a klasszikus de ij/elitel is játszhatunk. Az ork lovasok adják a hódító legnagyobb támadóerejét. A védekezésben a faji előnyök ellenére nem olyan erős. Tolvajból éppen annyit tartsunk amennyivel nem lop át minden jött-ment. Varázslókkal ugyanez a helyzet, annyi kell, hogy a magunkra ható varázslatokat fel tudjuk tenni, és a többi hadis lehetőleg ne tudjon ártózni. A faj nagy odafigyelést igényel. A tolvajlással lesz a legtöbb problémánk, tehát az állandó tekercslopásra és következményeire készüljünk fel anyagilag és lélekben is. Csak a legfontosabb tekercseket tartsuk magunknál és érdemes komoly tartalékokkal játszani, mert szükségünk lesz rá. Megéri a tekercsekel ügyeskedni a piacon. Csata idejére vegyük maximumra a szükséges tekercseket. Tekercslopásnál azonnali megtorlást javasolnék, azonban az ügyesebb tolvajok alulról és 2-3 körnél távolabbról lopnak. Egy jó szövetség azért sokat segíthet a védelemben és a visszavágásban. Mivel tanácsos készpénzt tartani országunkban ezért pár bankot is érdemes építenünk. 10-12 bank már elég jól véd. Felesleges katonai egységek eladásával elegendő pénzt kereshetünk az ország fenntartásához. Sikeres taktika lehet az állandó távolbanézés és seregküldés a támadóval szemben. A nagy támadóerő miatt tapasztaltabb magányos farkasoknak az információ nélküli, „vakon” támadás is taktikai lehetőség. Katonai szempontból egy orknak csak egy jól felépített elf jelenthet akadályt. Gyengéi: tekercslopás, nagyobb területen a földrengés és a gyújtogatás. Gyakori támadások esetén a teljeskrónika alapján támadók. Az 1/A csoportban az ork az egyik legkedveltebb hadis faj. Extrém erős, kiélezett, támadó ország építhető ki belőle. Tanyák nélkül, akár 70% fölötti barakk arány is megvalósítható. A jó szövetség, és a tartalékok a legfelsőbb csoportban fokozottan ajánlottak. Az orkhoz legjobban illeszkedő személyiségek: tábornok, harcos, tudós, kereskedő, (kisebb csoportokban: vándor). Az épület arányokkal kicsit bajban vagyok, mert kezdőknek nem ajánlom a fajt, a tapasztaltabbak meg már tudják mit érdemes építeni. Ezért alternatívák jöhetnek. Az általam kezdőknek, szövetségbe javasolt épületarányok: Ház: 20% Barakk: 38% Torony: 10% Tanya: 12% Kocsma: 10% Templom: 6% Egyéb 4% |
Tekercsekből csak annyit tartsunk amennyi feltétlenül szükséges.Valaki azt csinálja, hogy ütés előtt behúzza a haditekiket majd ütés után visszarakja a piacra.
|
ezt a fajt jellemzően profi, rengeteg játékidővel rendelkező játékosok játszák, ím egy éplista, ha komolyan gondolod:
Ház: 20% Barakk: 50% Torony: 10% Kocsma: 10% Templom: 5-6% Raktár és bank: 4-5% |
javítás:
Az ork lovasok adják a hódító legnagyobb támadóerejét. A védekezésben szintén hatalmas erővel bír, amennyiben a főserege éppen támadást hajt végre. Ebből adódóan az ork csak akkor érzi elemében magát, ha folyamatosan foglal, pusztít, mészárol, az otthon üldögélést nem szíveli. |
Quote:
|
Quote:
OFF: remélem, aki a témákhoz ír, az komoly gyakorlati tapasztalatokkal bír, vagy elfogadja a mások tapasztalatait én minden szinten voltam már orkkal mf.ként is, szövisként is |
Quote:
szal: 1,3*1,45*1,2*,1,2=2,7144 |
Quote:
a tornyok %-a maxon 1,3 a faji: 1,45 tudósként az extra 1,2 ez az összes bónusz! |
Quote:
ha a védelem szempontját (is) nézzük, akkor a tudós a hasznosabb, ha inkább a támadást, akkor viszont tábornok lennék:rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 03:20. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu