![]() |
hullás tekikopás
javaslok 1 aprocska valtoztatast a jatekban.
a hulla alapbol nem hasznlhat tekercset (kiveve ha tudos, de errol majd kesobb). viszont a sugo szerint a tekik azert kopnak mert hasznalatban vannak. de a hulla nem hasznalja 1iket sem, ezert azt javaslom, hogy a hullanak ha mar 1szer a minuszok kozott az szerepel, hogy a tekik hatasfoka 0, akkor legyen ami kicsit ellensulyozza ezt, azaz az elonyokhoz keruljon be, hogy viszont nem is kopik. ha van tekije a hullanak (tarcsikent) es lopnak tole, akkor ugyis nagykanallal teheti meg a gnomon es a hullan kivul barki mas, sztem felesleges plusz sujtani azzal, hogy kopik a "hasznalat soran". ebben a jatekban az elohalott teljesn agyatlan, nem kepes semmilyen varazslasra ill. tudomanyos tevekenysegre. kiveve ha tudos (na ilyet igen ritkan latni, foleg a kezdok kozott, akiknek 1 szal tekije sincs amugy.) na most ha tudos az agyatlanja akkor a tudossagtol hirtelen megis megjott az esze? kicsit ellentmondasos, de ha mar igy van, akkor rendben, kopjon a tekije. de en meg ebben az esetben is csak 1%-ot javasolnek. hiszen az alap 30% tudomany max helyett neki csak 5% jut, akkor a kopasbol se jusson neki annyi. tehat a javaslatom roviden osszefoglalva: az elohalott orszagoknal a tekercsek nem kopnak akarmekkora is a teruletuk, kiveve ha tudos szemelyiseguek, ekkor a kopas merteke teruletuktol fuggetlenul 1%. nem hiszem hogy ezzel a javaslattal vmilyen hihetetlen elonyhoz juttatnam a zombis orikat. |
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 17:48. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu