Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Megvalósult javaslatok (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=23)
-   -   javaslat hétvégi játékhoz (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=1441)

Tyer 02-18-2007 10:32

javaslat hétvégi játékhoz
 
Sziasztok!

Szeretnék egy javaslattal élni hv-vel kapcsolatban.
A mostani hv-ben, és már eddig is sokszor előfordult, hogy a jelentkező orik nagy része el sem kezdi a játékot, így őket nem is lehet támadni, de!
Így két részre szakad a játék, mivel vannak akik 8194 pontnál többel rendelkeznek, (kb 15-20 ori) és vannak ennél kevesebbel rendelkezők kb. ugyanannyian. Közéjük ékelődik be a játékot el sem kezdő (jelenleg = vasárnap 11.26-kor) 147 ori. Ezáltal 43-51 körre kerül a játékban lévő orik másik fele. Javaslatom az, hogy legyen egy időlimit, amíg a jelentkezetteknek el kell kezdenie a játékot, különben törlődik a hétvégi játékból az orija. Természetesen legyen módja újra jelentkezni, de akkor viszont azonnal indítsa el az oriját. Minden megoldás jobb lenne a mostaninál.

Ezzel kapcsolatban várok véleményt.

Üdv,

Tyer

Synkel 02-18-2007 12:02

Quote:

Originally Posted by Tyer (Post 74484)
Sziasztok!

Szeretnék egy javaslattal élni hv-vel kapcsolatban.
A mostani hv-ben, és már eddig is sokszor előfordult, hogy a jelentkező orik nagy része el sem kezdi a játékot, így őket nem is lehet támadni, de!
Így két részre szakad a játék, mivel vannak akik 8194 pontnál többel rendelkeznek, (kb 15-20 ori) és vannak ennél kevesebbel rendelkezők kb. ugyanannyian. Közéjük ékelődik be a játékot el sem kezdő (jelenleg = vasárnap 11.26-kor) 147 ori. Ezáltal 43-51 körre kerül a játékban lévő orik másik fele. Javaslatom az, hogy legyen egy időlimit, amíg a jelentkezetteknek el kell kezdenie a játékot, különben törlődik a hétvégi játékból az orija. Természetesen legyen módja újra jelentkezni, de akkor viszont azonnal indítsa el az oriját. Minden megoldás jobb lenne a mostaninál.

Ezzel kapcsolatban várok véleményt.

Üdv,

Tyer

Nem hv-zom ugyan, de az ötlet nem rossz. Aki nem lép be az orijába pl 3 körig, az tűnjön el a pontlistából. Ha majd be akar lépni, jelentkezik újra...

Bea Baba 02-18-2007 12:19

Quote:

Originally Posted by Synkel (Post 74503)
Nem hv-zom ugyan, de az ötlet nem rossz. Aki nem lép be az orijába pl 3 körig, az tűnjön el a pontlistából. Ha majd be akar lépni, jelentkezik újra...

Talán a 3 kör kicsit, kevés, mivel az csak 15 perc, de maga az ötlet szerintem is jóó:)

Synkel 02-18-2007 12:41

Quote:

Originally Posted by Bea Baba (Post 74506)
Talán a 3 kör kicsit, kevés, mivel az csak 15 perc, de maga az ötlet szerintem is jóó:)


Egyrészt ez is igaz, de ha belegondolsz mindegy. Nem ráérsz jelentkezni akkor amikor be is lépsz?

Dragi 02-18-2007 12:45

öhhhhmmmm csak egy észrevétel azok akik hv-n a "csoport" vagyis inkább a pontlista legalján helyezkednek el mindegyik ország 200 heki alá van ütve ergo Tyer te őket szeretnéd még jobban lejjebb verni :) gondolom én

Tyer 02-18-2007 13:20

Valóban, őket is. De!
Ha kiccsit jobban széthúznánk a távokat, eltüntetve az inaktív játékosokat, 10 körnél távolabbra nem hiszem hogy kimennék. Sztem a többiek sem. A 6-7 kör még belefér, és tekintve, hogy az elsők ilyen távra nem egy sereggel mennek, (mert nem érné meg 4-5 hekiért) sztem ennyi idő alatt lehetne védelmet építeni, tehát nem kerülnének nagy hátrányba. Egyébként 10 percenként van körváltás, nem öt.

Burning 02-18-2007 14:12

nem határoztad meg, hogy milyen hv, tehát 5 percet is lehet venni;)
amúgy az ötlet tetszik, mert ha megnézed a leütött oriknak is van esélyük feljebb kerülni és nem 140.-nek lenni. és a top 10-ben már mindenki beépít egy idő után annyira, hogy nem férsz hozzá igazán, és akkor lehet indulni 48 körre. és a végén kevés hekit hozol elkopik a sereg és rengeteg idő...

Dragi 02-18-2007 14:31

Quote:

Originally Posted by Burning (Post 74526)
nem határoztad meg, hogy milyen hv, tehát 5 percet is lehet venni;)
amúgy az ötlet tetszik, mert ha megnézed a leütött oriknak is van esélyük feljebb kerülni és nem 140.-nek lenni. és a top 10-ben már mindenki beépít egy idő után annyira, hogy nem férsz hozzá igazán, és akkor lehet indulni 48 körre. és a végén kevés hekit hozol elkopik a sereg és rengeteg idő...

mindenkinek van esélye feljebb menni :) de vannak akiket pénteken éjszaka leütnek és utánna nem lépnek be az orijukba szal aki felakar jutni a mezőnybe az feltud jutni nincs azzal probléma :)

Tyer 02-18-2007 14:37

Az sem egy utolsó szempont, hogy a most "játszó" 201 ori között, 25-30 olyan lesz, aki hátrébb végzi, mint aki nem is játszik. Az eredménybe meg beszámítódik. Engem tuti frusztrálna, hogy végigküzdök egy hétvégét, és hátrébb végzek, mint az, aki csak regisztrált, de nem játszott. Akkor már inkább verjék szét az orimat, de legalább úgy legyek utolsó. Az sem kifogás, hogy az elsők megtámadják a "szétvert" orikat, mert aki tőlem lefelé a 7. már 4(5) körre van. a nem játszók pedig 5(6) körre, tehát simán lehetnének a játékban lévő "szétvert" orik 6-8-10 körre, ami adna nekik egy kis védelmet. Majd hülye lennék rámenni nagy sereggel, ha meg több kisebbel megyek, nagy az esélye hogy oda sem érek, radásul időben észrevehető, kivédhető.

Aliana 02-18-2007 15:42

teljesen jogos a dolog..
ha már leütnek ne legyek hátrébb,mint aki be sem lépett a játékba

és azért az sem mindegy ilyenkor már,hogy elől vagyunk összesen 12-en,igy mindenki a gyengét fogja ütni,aki a világ végére kerül
ha igy haladunk estére 3-4 beton védelemmel rendelkező ori fog ott állni és semmit nem tud csinálni
ennek nincs sok értelme:)


All times are GMT +1. The time now is 11:44.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu