![]()  | 
	
		
 Tobb ori egy geprol 
		
		
		Az lenne a kerdes,h ha en iranyitok ket osszekotott orit,es a szobatarsam is regelt(mas csoport),akkor be kell-e jelenteni.:confused: :confused: :confused: :confused: 
	 | 
		
 Quote: 
	
  | 
		
 Quote: 
	
  | 
		
 kossz, elolvastam a faq-t 
	akkor nem kene hogy gond legyen, mert en szabalyszeruen osszekotottem a ket kulon csoportban levo oriaimat, es normal modban jatszom a szobatarsam meg gyorsban, ugyhogy nincs esely hogy egy csoportba kerujenek az orik :cool: :cool: :cool:  | 
		
 Quote: 
	
  | 
		
 Quote: 
	
  | 
		
 Quote: 
	
  | 
		
 Quote: 
	
 Hm... :) bocs :)  | 
| All times are GMT +1. The time now is 10:50. | 
	Powered by vBulletin® 
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
	
	
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu