Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Segítség (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Szövetséges vagy magányos farkas? (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=828)

borka 09-12-2006 16:45

Szövetséges vagy magányos farkas?
 
Eléggé kezdő vagyok,segítsetek.A kristálygömb azt mutatja (eddig két orit találtam),hogy szövetség togja.Tolikkal felmértem és csak a négy ori kipontozott helye volt látható.Most már szövetséges vagy nem?

Cassandra 09-12-2006 17:03

Quote:

Originally Posted by borka (Post 31078)
Eléggé kezdő vagyok,segítsetek.A kristálygömb azt mutatja (eddig két orit találtam),hogy szövetség togja.Tolikkal felmértem és csak a négy ori kipontozott helye volt látható.Most már szövetséges vagy nem?

Ha nem látod, akkor nincs is szövije, de ha nem magányos farkasra van álítva a státusza, akkor nem jár neki az a bónusz, ami a MF-oknak egyébként kijár. Ezek az egyik legsebezhetőbb országok...

Szecsa 09-12-2006 17:16

Borka, ennek az orinak a tulaja feledekeny es elfelejtette atallitani a statuszat :)

Massza Rex 09-12-2006 18:08

Van egy olyan elmélet, hogy az mf orikra vadásznak, ezért egyesek inkább kamu szövit csinálnak, hogy azt higgyék nem mf.

Nem tudom, ha egy orinak sok pénze van, úgy is fel lesz mérve.
Ha kell a föld és kevés a védelem, akkor fel lesz mérve. Szerintem ezzel 100 felmérés esetén jó ha kettőt elkerül, nagyobbat kap, ha nincs meg a 40% védelem.:o

borka 09-12-2006 18:53

Quote:

Originally Posted by Massza Rex (Post 31089)
Van egy olyan elmélet, hogy az mf orikra vadásznak, ezért egyesek inkább kamu szövit csinálnak, hogy azt higgyék nem mf.

Nem tudom, ha egy orinak sok pénze van, úgy is fel lesz mérve.
Ha kell a föld és kevés a védelem, akkor fel lesz mérve. Szerintem ezzel 100 felmérés esetén jó ha kettőt elkerül, nagyobbat kap, ha nincs meg a 40% védelem.:o

Köszi szépen.