Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Segítség (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Fajok, Összekapcsolás, Betegség (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=135)

Makariosz 01-31-2006 00:32

Fajok, Összekapcsolás, Betegség
 
Hello Mindenki!
Amint a címben is írtam, két kérdésem lenne.
Lehet, hogy mind a kettő alapvetően triviális, nekem mégsem tiszta.
Szóval:
1. Törpe fajom van, és a súgóban az található az előnyök között, hogy gyorsabb a katonák továbbképzése mellette 10 és zárójelben (6). A kérdésem, hogy ez mit jelent? Merthogy alapban is 10 kör a továbbképzés, és nekem is ennyi idő alatt képezt tovább. Akkor mitől gyorsabb?
2. Jelenleg kezdő vagyok, ill. csak nagyon régen játszottam, és jelenleg egy országom van. Azonban ha feljebb jutok, akkor lehetséges, hogy újabb országot is szeretnék indítani. A kérdés, hogy az országok összekapcsolásának van-e valami jelentősége, előnye azon kívül, hogy így legális, meg hogy olcsóbb így a VIP játék.
Köszi a válaszokat!

director 01-31-2006 00:40

Quote:

Originally Posted by Makariosz
Hello Mindenki!
Amint a címben is írtam, két kérdésem lenne.
Lehet, hogy mind a kettő alapvetően triviális, nekem mégsem tiszta.
Szóval:
1. Törpe fajom van, és a súgóban az található az előnyök között, hogy gyorsabb a katonák továbbképzése mellette 10 és zárójelben (6). A kérdésem, hogy ez mit jelent? Merthogy alapban is 10 kör a továbbképzés, és nekem is ennyi idő alatt képezt tovább. Akkor mitől gyorsabb?
2. Jelenleg kezdő vagyok, ill. csak nagyon régen játszottam, és jelenleg egy országom van. Azonban ha feljebb jutok, akkor lehetséges, hogy újabb országot is szeretnék indítani. A kérdés, hogy az országok összekapcsolásának van-e valami jelentősége, előnye azon kívül, hogy így legális, meg hogy olcsóbb így a VIP játék.
Köszi a válaszokat!