![]() |
Seregek egymással szemben
Kérdés a következő amire nem találtam választ a súgóban:
1.) Ha A ország támadja B országot és B ország támadja A országot azonos időben akkor a két sereg útközben csatázik? 2.) Ha igen mi történik utána? 3.) Ha nem akkor mind a két ország serege beüt a másikba? Nem az volt kérdés amire válaszoltál. Pontositás: Ha Én támadom Őt (nem szövijeit nem mást Őt) Ő támad engem. (csak mi seregünk egymással szemben) |
Quote:
"Csata útközben Ha egy adott célpont fele több, egymással szövetségben nem levő ország is tart, akkor egyik sereg sem nézheti tétlenül, hogy másnak is az általad kinézett országra fáj a foga." Vagyis ez csak akkor van, ha a célpont ugyana. Ha adott 2 ország, akiknek a célpontjuk nem egyforma, akkor az égvilágon semmi nem történik útközben, csak szépen haladnak a célpontjuk felé. |
1.:nem ütközik :)
2.:mondom,nem ütközik :) 3.:ha rendesen ki van számolva,akkor igen :) |
Játéktechnikailag ez télleg így van. Logikailag érdekes, hogy több sereg tart egy ország felé, több irányból, összefutnak, és verekednek egyet. Ezzel szemben az úton egymással szemben haladó ellenséges seregek elmennek egymás mellett, eszükbe sem jut, hogy már az úton elkezdhetnék a hepajt...
Hopp, ez nem is rossz ötlet:) |
ezzel ugye nemkéne védelem csak mindig otthon ful ló és ha látod a távolt kimész.
|
Quote:
Aham:) Vicces lenne:) Elsöpörném a felém tartókat, és be is mennék, mert a kitámadással egyidöben gyengült az országa. |
Az nem hód lenne :)
|
Lenne egy kérdésem (nem tudom mennyire illik ide)
Elindítottam egy akciót egy ország ellen, aztán egyszer csak meglátom a fórumon, hogy átrakták anarchistába. Most mi van? |
Quote:
|
Bocs a seregek egymással szemben az nekem nem jelentette egyből, hogy seregek csatája útközben, utálag rájöttem. De megpróbálok keresni egy jobb helyet a kérdésnek, szóval törölheted. (Ezt is)
|
a témát szerintem nem kell törlni hátha van vkinek hozzászólása ezzel kapcsolatban.
|
Sziasztok! Ha 2 sereget küldök egy országra körön belül (és kb. 30 mp-es különbséggel), és más is őrá pályázik, akkor csak az első seregem verekszik meg, és a másiknak zöld útja van, vagy a két seregem útközben egynek számít, és egy ként is verekszik meg, vagy ez most hogy van? És még egy lenne: A súgó olyasmit ír, hogy két sereg körön belül többször is egymásnak eshet. Ez azt jelenti, hogy a vesztes csapat nem feltétlenül fejezi be a támadást, és indul haza, hanem megy tovább? :confused: Köszi a választ!
|
Quote:
1, Mindkét sereg csatázhat útközben más ország seregével. (CsatázHAT, nem feltétlenül fog!) 2, Mindenképpen visszafordul a sereg, ha elvesztett egy útközbeni csatát, de az adott körben még csatázhat más sereggel is. |
Quote:
De ahhoz elég kockafejű ember kell aki állandóan netközelbe van |
A második világos, köszi szépen! Az elsőt pontosítom még egy kicsit: Az én két seregem, akik egymás mögött jönnek (30 mp-es különbséggel), összetalálkoznak (azonos cél felé tartva) "egy darab" másik sereggel, mondjuk "B"-vel.(bocs, nem tom máshogy írni). Az előfordulhat-e, hogy csak az előbb indított seregem csatázik,és veszít, majd a másik is veszít(mivel egyforma csapatokat küldtem ki), vagy a két seregem ilyenkor együtt harcol "B ellen"? Huh, nem tom mennyire volt ez így érthető...
|
Bár ahhoz, hogy a két csapat összefogjon, ahhoz az kéne, hogy valamelyik visszafelé haladjon...
|
Quote:
A1: 50 elit A2: 50 elit és találkozol egy másik ország seregével: B: 80 elit *HA* csata lesz, akkor ilyenkor a Te seregeid vesztenek. 50 a 80 ellen, és megint 50 a 80 ellen a csata. Nem adódnak össze, nem 100 lesz a 80 ellen. |
Mind a kettő csatázik:)
Na látom Ati figyel és gyors is:) |
Köszönöm :o , így már minden érthető. És ez a gyorsaság külön köszönetet érdemel!
|
Ati, fugg -e valamitol, hogy talalkoznak e?
pl. tegnap anarchba neztem, es egy orira mentem ki 2 oribol. En orijaim: A,B Akire mentem: C A-C körtávoltság: 8 kör; 1200 ló küldése A-B körtávolság: 2 kör; 1500 ló küldése s nem talalkozott a ket sereg :) |
Egyszerre küldted a 2 sereget?
|
Egy körben, igen.
Lényegében benéztem az első (A-C) inditást, és a másikkal el akartam ütni, de nem ütötte el. |
Quote:
|
Quote:
Ezen felül: "Minél közelebb vannak a támadó seregek egymáshoz és a célponthoz, annál nagyobb valószínüséggel keverednek egymással csatába. Fontos azonban tudni, hogy az útközbeni csata esélye sose 100%, tehát hiába látod, hogy 4 sereg tart feléd, nem biztos, hogy ezek közül csak egy fog beérni, beérhet mind a 4 is akár." |
Quote:
|
Quote:
|
Ertelemszeruen nem voltak szovisek :)
s koszi :) akkor majd maskor kesobb probalom elutni ha 2-3 korre lesz :) |
Mondjuk ettől függetlenül, vhogy logikátlan, h - pl. Szecsa példáját alapul véve - találkozhat az ugyanabban a körben 8 körre és 2 körre küldött sereg, főként, ha az egyik alulról, míg a másik felülről ütne.
|
Honnan tudod, hogy nem mindketto alulrol utne? :)
|
Quote:
|
Ha azt nezed, hogy
A: 9.000 pont B: 12.500 pont C: 13.000 pont akkor szerintem nem logikatlan :) (pl. egy felreutott sorszamnal) |
Azt értem, h miért akartad elütni...
Csak azt tartom logikátlannak, h ha sikerült volna. Hiszen hogyan találkozhatnak a támadottól nem ugyanolyan távolságban lévő seregek? Lehet, h még korán van nekem??? :( |
Ne legyen 16 körig oda a sereg :) Hanem forduljon vissza egyből....
|
Quote:
|
Quote:
Én eddig a "csak egy maradhat"-ban hittem :) |
Quote:
|
Quote:
Bár erre gondolom elég kevés az esély :) |
Quote:
|
most írjam ki a dipóra, hogy ingyen föld, aztán tegyek ki mindent:)??
|
Ma tapasztaltam egy érdekességet HV-n. Én is és egy másik ország is indított 1sereget egy harmadik ország felé, és seregeink 2x is csatáztak. Tudom, hogy ez a játék rendes működése, de
az lenne a kérdésem, hogy ez mire jó? Ha elsőre kikapott az egyik sereg, akkor miért támad vissza? Van esély, hogy másodjára nyerne? Vagy másképp, ha elsőre győzött az egyik sereg, és a másik visszafordult, akkor miért támadja meg újra? Ezzel csak a saját veszteségeit növeli, így a beütés esélyét csökkenti, vagy rosszul látom? Teljesen logikátlannak és értelmetlennek tartom, remélem valaki el tudja magyarázni, hogy ez miért is jó. |
All times are GMT +1. The time now is 17:11. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu