Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Elvetett javaslatok (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=41)
-   -   Elfek felfedezési limite (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=69)

Ven 01-27-2006 13:18

Elfek felfedezési limite
 
Röviden az elfek az első szinten beragadnak 5000 hektár környékén. Onnan kiesnek a nagyobb területért való versenyből. A mostani szabályok szerint egyéniben nem sok esélyük van ütni. Klán szinten az értékük miatt minden 10. klán az amitől földet tudnak hozni. Ha a felfedezési limit felé sikerül menniük és lecsapják őket fordulni se tudnak, de a hozzá kapcsolt országok sem a 2ből. Régi üziket olvasva a legtöbben azért érveltek a fentartása mellett, mert "bebetonozzák" őket és üthetetlenné válnak. Ezért el kellene törölni a limitet szigorúan csak az első szinten, mellette megoldani a "bebetonozásuk" problámáját is, ami lehetne a 30% védelmi bónusz elvesztésével, v. az ijjak toronyban való védő értékének 7re csökkentésével v. vmi más módon. Ezzel asszem már jól felépített orkok, gnómok is tudnák őket ütni. Talán opcionálissá is lehetne tenni ennek a választását. Kíváncsi lennék más vélemyékre is ezzel kapcsolatban. Üdv.

Woodstock 01-27-2006 15:21

És akkor miért érné meg elfnek lenni?

LotR 01-27-2006 17:08

Nem hinném hogy az elfet ennyire támogatná valaki, hogy átvariálják...
A megoldás , hogy klánütéssel gyarapodik ő is...

Ven 01-29-2006 16:17

Quote:

Originally Posted by Woodstock
És akkor miért érné meg elfnek lenni?

Mert attól még uúgy elf maradna, csak tudna haladni, mint a többi faj. Fel lehet vinni egy elfet is 10.000 hekire, csak jóval több időráfordítás, figyelés kell neki, mint a többinek.

Ven 01-29-2006 16:20

Quote:

Originally Posted by LotR
Nem hinném hogy az elfet ennyire támogatná valaki, hogy átvariálják...
A megoldás , hogy klánütéssel gyarapodik ő is...

Lotr: ez jó volt amíg nem volt kis ország-nagy ország arány, mostmál azért jóval nehezebb. De tény tényleg nem a legtámogatottabb faj, nem is sok országot érint most ez a felvetés.

Ati 01-29-2006 16:22

Quote:

Originally Posted by Ven
Mert attól még uúgy elf maradna, csak tudna haladni, mint a többi faj. Fel lehet vinni egy elfet is 10.000 hekire, csak jóval több időráfordítás, figyelés kell neki, mint a többinek.

Jóval több figyelés, mint egy ork, egy félelf, vagy egy hulla, amiknél gyakorlatilag körönként ott kell lenni?

Ven 01-29-2006 17:25

Quote:

Originally Posted by Ati
Jóval több figyelés, mint egy ork, egy félelf, vagy egy hulla, amiknél gyakorlatilag körönként ott kell lenni?

Mármint, ha haladni is akar és nem tornyolja be magát. Ha ütni akar eséllyel akkor neki is kell min 60% barakk, amivel már ő is támadható lesz. Ja és ez nem ork, hogy vakon nekiindíthatod, ez pattanni fog. Lehet lesni a pontlistát neki várni a jó alkalmat :))

Kisbér 01-30-2006 14:49

Nem értem a felvetést?
5k hekin, már kvázi mind1, hogy milyen fajjal vagy, egyéni akciók nem túl sűrűn vannak. Így vari/toli szinten nem kell nagyon figyelni... Tehát miért nem lehet egy elfnek 70% barackja? Termel a tanyája, mint egy barom, van neki fantomserege, ami hihetetlen tápos egy hadiorinál, és van egy baszott nagy előnye, mégpedig az, hogy a morálja 85%-hoz húz...

Számoljunk csak egy kicsit...

A támadóértéke egy hadielfnek: 52*0,85(morál)*1,4(haditeki)=61,88
A támadóértéke egy hadignómnak: 60*0,75(morál)*1,5(haditeki)=67,5
A támadóértéke egy hadióriásnak: 56*0,75*1,3*1,15(faji bónusz)=62,79
A támadóértéke egy hadiembernek: 52*0,75*1,3=50,7
A támadóértéke egy haditörpének: 62,4*0,75*1,4=65,52
A támadóértéke egy hullának: 40*0,75*1,4(A-ban lévő bónusz)=42
A támadóértéke egy orknak: 52*0,75*1,4*1,3=70,98
A támadóértéke egy félelfnek: 56*0,75*1,3*0,9 (10%malusz)=49,14

A védőértéke egy hadielfnek: 52*0,85(morál)*1,4(haditeki)*1,3=80,44
A védőértéke egy hadignómnak: 60*0,75(morál)*1,5(haditeki)=67,5
A védőértéke egy hadióriásnak: 56*0,75*1,3*1,15(faji bónusz)=62,79
A védőértéke egy hadiembernek: 52*0,75*1,3=50,7
A védőértéke egy haditörpének: 62,4*0,75*1,4=65,52
A védőértéke egy hullának: 40*0,75*1,4(A-ban lévő bónusz)=42
A védőértéke egy orknak: 52*0,75*1,4=54,6
A védőértéke egy félelfnek: 56*0,75*1,3*0,9 (10%malusz)=60,06

Így akkor nézzük az összteljesítményt:

1: Elf - 142,32
2: Gnóm - 135
3: Törpe - 131
4: Óriás - 125,58
5: Ork - 125,58
6: Félelf - 109,2
7: Hulla - 84

Abban az esetben, ha a morált nem számítjuk (hiszen valamennyire azért lehet tartani a morált is), akkor 54,6 támadó, 70,98 védő, azaz 125,58 lenne az eredmény, ami még mindig az óriás, és az ork szintjén van...

Tehát továbbra sem értem :D Az egyik legkeményebb hadifaj :D

Ven 01-31-2006 15:57

Kisbér akinek 75% morálja van 5000+ hekin vagy nem figyel az orijára, vagy nem tanult meg jáccani. Számolj nyugodtan 90+% morállal minden fajnál. Rendben, hogy a képletedben itt kis eltérések jönnek ki mert leképezted 1 barakk( lek. tekivel)* morál * faji bónusz, malusz * had. teki, de ha ezt továbbviszed 70% barakkra felszorozva ez a kis különbség, egy támadásnál jó pár ezres eltérésben fog realizálódni a támadásra köldendő seregeknél. A fajokról pedig: ember, fél-elf: ha most indítanád, hogy 300.000 érték felé vidd akkor mazoista vagy. Hulla egyre jó az Aban földet szerezni tőlle. Kb a 3 fajjal jáccók száma is mutatja (itt most nézd az első 50t) a népszerűségüket. Tehát ezeket elffel nem fogod támadni, mivel nincsennek. A többi fajnak a védő értékével vesd össze az elf támadó értékét, akkor elvileg már látnod kell, miért fogsz pattanni. Hisz a képleted is mutatja, hogy a többi faj védőértéke jobb az elf támadó értékénél. Így akkor kérdem miről beszélsz? De visszatérve a témához. A többinek lehetősége van fedezéssel feljutni/ vissza fedezni az elveszett hekiket. Ezzel szenben egy elffel ha levertek min. föld alá nem tusz mit kezdeni. Egyszerűbb kiárulni baráti orinak átnyomni a pénzt és restartolva visszafedezni, ha a többi orid forog, mint klántámadással szenvedni míg lesz olyan aki minden szenpontból jó egy ütésre. Ezzel nem azt mondom, hogy képtelen vissza/feljebb menni csak irreálisan nehéz lett vele haladni a limit felett.

Ven 01-31-2006 16:08

A védőértéke egy félelfnek: 56*0,75*1,3*0,9 (10%malusz)=60,06
védõereje 10%-kal magasabb, 1,1 és akkor ez is magasabb már.

Xeper 01-31-2006 16:25

Kisbér: van egy kis csúsztatás a számításodban: a védőt 2 hekire számoltad, míg a támadót csak 1re... ami egyértelműen az elfet hozza ki győztesnek, pedig nem így van... szorozgassad csak be a támadót is 2-vel, és úgy add össze... (én ettől most eltekintenék)
Gondold csak végig: ha full barakkos orikat nézünk, akkor: az elf pontosan akkora sereget tud tartani mint egy ork, és mindkettőnek 40% a hadügye, de az orknak még befigyel egy 30%os támadótöbblet..tehát egy bevédett országba/klánba főként az ork fog bemenni, az elf nem.

Ezzel nem azt mondom hogy lehetetlen haladni, csak tényleg nehezebb 5000 heki fölött, mert pl nem nagyon van akkora klán, amit be lehetne verni egy olyan klánnal, ami min. 5000 hekis országokból áll. (van, de kevés, ezáltal szinte egyedi ütési lehetőség állhat csak fenn). Klánok hiányában meg eléggé körülményes egyéni támadásokkal operálni elffel, míg másik fajok meg könnyedén fedezhetnek magasabbra is... kockázat nélkül...

Xeper 01-31-2006 16:29

Quote:

Originally Posted by Ven
A védőértéke egy félelfnek: 56*0,75*1,3*0,9 (10%malusz)=60,06
védõereje 10%-kal magasabb, 1,1 és akkor ez is magasabb már.

mi az a 10%malusz? a kaját vetted ide??

Ven 01-31-2006 17:06

Quote:

Originally Posted by Xeper
mi az a 10%malusz? a kaját vetted ide??

Kisbér a fél-elfnél 10% malusszal számolt holott a védőértéke 10%kal nagyobb így 0,9 helyett 1,1.

-Fegya- 02-02-2006 08:28

Ven, a probléma felvetését jogosnak tartom, de nem tetszik a probléma megoldására tett javaslatod.
Jobban tetszene például egy olyan általános megoldás, hogy az 1A-ban lehessen fajt váltani.
Az 1A az egyetlen csoport, amelyikben hosszú időt töltenek az orik. Ha valaki felment 1500 hekiről mondjuk 6000 hekire, akkor nem szívesen indul újra. Ha már nem tud tovább fejlődni, akkor miért ne válthatna fajt?
Ha valaki évek alatt létrehozott egy hatalmas országot, annak is változatosabbá válhatna a játék, ha fajt válthatna.
A fajváltás új taktikai elemet hozna az 1A-ba, így érdekesebb lenne a játék.
Természetesen a fajváltást csak komoly megkötésekkel lehetne alkalmazni.
Javasolt megkötéseim:
  1. Csak SZK-s ori válthat fajt.
  2. Fajváltáshoz a föld n százalékát le kell adni.
  3. Fajváltáshoz m millió aranyat le kell adni
Az első megkötés azért fontos, hogy ne lehessen visszaélni a fajváltással, valamint hogy korlátozva legyen a fajváltások száma. A másik két megkötés tovább nehezíti a fajváltást.

Én legszívesebben megszüntetném az újraindulást az 1A-ban és helyette vezetném be a fajváltást, de ez más téma.

Vélemény?

Senki 02-02-2006 08:32

Fegy, az a fajváltás és ez a 3 kikötés a fajváltáshoz igazán remek ötlet szerintem, bár ha SZK ori vált fajt akkor elég az is, hogy kilépés és belépéskor veszít földet...

Xeper 02-02-2006 10:20

Quote:

Originally Posted by -Fegya-
Ven, a probléma felvetését jogosnak tartom, de nem tetszik a probléma megoldására tett javaslatod.
Jobban tetszene például egy olyan általános megoldás, hogy az 1A-ban lehessen fajt váltani.
Az 1A az egyetlen csoport, amelyikben hosszú időt töltenek az orik. Ha valaki felment 1500 hekiről mondjuk 6000 hekire, akkor nem szívesen indul újra. Ha már nem tud tovább fejlődni, akkor miért ne válthatna fajt?
Ha valaki évek alatt létrehozott egy hatalmas országot, annak is változatosabbá válhatna a játék, ha fajt válthatna.
A fajváltás új taktikai elemet hozna az 1A-ba, így érdekesebb lenne a játék.
Természetesen a fajváltást csak komoly megkötésekkel lehetne alkalmazni.
Javasolt megkötéseim:
  1. Csak SZK-s ori válthat fajt.
  2. Fajváltáshoz a föld n százalékát le kell adni.
  3. Fajváltáshoz m millió aranyat le kell adni
Az első megkötés azért fontos, hogy ne lehessen visszaélni a fajváltással, valamint hogy korlátozva legyen a fajváltások száma. A másik két megkötés tovább nehezíti a fajváltást.

Én legszívesebben megszüntetném az újraindulást az 1A-ban és helyette vezetném be a fajváltást, de ez más téma.

Vélemény?

Nekem is tetszik az ötlet (mert érintve vagyok :D ), de korábban már el lett vetve, mert elffel eléggé jól fel lehet jutni a 10% határáig...aztán ha fajt vált az ember, akkor nem biztos hogy fair a többiekkel szemben. De én veled vagyok :D

Senki 02-02-2006 10:27

Quote:

Originally Posted by Xeper
Nekem is tetszik az ötlet (mert érintve vagyok :D ), de korábban már el lett vetve, mert elffel eléggé jól fel lehet jutni a 10% határáig...aztán ha fajt vált az ember, akkor nem biztos hogy fair a többiekkel szemben. De én veled vagyok :D

de ebben az is benne van, hogy atöbbiek hogyan akarnak feljutni, tehát ez a lehetőség mindenkinek nyitva áll! :rolleyes:

Kisbér 02-02-2006 11:32

Quote:

Originally Posted by Xeper
Kisbér: van egy kis csúsztatás a számításodban: a védőt 2 hekire számoltad, míg a támadót csak 1re... ami egyértelműen az elfet hozza ki győztesnek, pedig nem így van... szorozgassad csak be a támadót is 2-vel, és úgy add össze... (én ettől most eltekintenék)
Gondold csak végig: ha full barakkos orikat nézünk, akkor: az elf pontosan akkora sereget tud tartani mint egy ork, és mindkettőnek 40% a hadügye, de az orknak még befigyel egy 30%os támadótöbblet..tehát egy bevédett országba/klánba főként az ork fog bemenni, az elf nem.

Nem értem... Miért számoltam volna 2 hekivel a védőt? Mindenhol 1 baracknyi támadó, illeve védőértéket számoltam...
A félelf maluszánál ugyan 0,9 maradt a védőoldalon, de ha összeszorozzátok az eredmény jó, tehát csak a kiírt érték más :D

Kisbér 02-02-2006 11:38

Az a legnagyobb baj, hogy minden elfnek az A-ban legalább 15% tornya van! Minimum!
És hiába mondjátok, egy elfnél min. 5%-al nagyobb a kat. morál. minden esetben... Míg a toposok mondjuk 90% tartják, addig az elf röhögve tartja 95%-on. Aki pedig magasabban tartja, annál túl sok sereg nincs benn, tehát egy elf is röhögve beveri éjjel... :D

A számításommal mindössze annyit szerettem volna elérni, hogy lássátok miért azok a fajok vannak az A a top-ban, amik vannak...
Illetve azt, hogy ha nem full bebetonozott varis/tolis elfek lennének a top10% körül, akkor talán ők is tudnának haladni, illetve érdemi támogatást nyújtani a klán-támadásokban!

Xeper 02-02-2006 11:43

Quote:

Originally Posted by Kisbér
Nem értem... Miért számoltam volna 2 hekivel a védőt? Mindenhol 1 baracknyi támadó, illeve védőértéket számoltam...
A félelf maluszánál ugyan 0,9 maradt a védőoldalon, de ha összeszorozzátok az eredmény jó, tehát csak a kiírt érték más :D

:eek: Őszintén szólva fogalmam sincsen... kicsit kivoltam agyilag az elmúlt időszakban -bocsánat a beszólásért, valamit nagyon elnéztem(valahogy úgy néztem, hogy toronnyal együtt számoltad...de hogy miért :confused:)
még mellékesen az elfhez hozzájön a tornyonkénti +2 védőpont -ami effektíve 16.6% bónusz, tehát inkább alsó korlátot állítottál neki, nemhogy túlbecsülted volna:D

*mea culpa*

Xeper 02-02-2006 11:46

Quote:

Originally Posted by Kisbér
Az a legnagyobb baj, hogy minden elfnek az A-ban legalább 15% tornya van! Minimum!
És hiába mondjátok, egy elfnél min. 5%-al nagyobb a kat. morál. minden esetben... Míg a toposok mondjuk 90% tartják, addig az elf röhögve tartja 95%-on. Aki pedig magasabban tartja, annál túl sok sereg nincs benn, tehát egy elf is röhögve beveri éjjel... :D

A számításommal mindössze annyit szerettem volna elérni, hogy lássátok miért azok a fajok vannak az A a top-ban, amik vannak...
Illetve azt, hogy ha nem full bebetonozott varis/tolis elfek lennének a top10% körül, akkor talán ők is tudnának haladni, illetve érdemi támogatást nyújtani a klán-támadásokban!

A lényeg, amit végülis ki akartam a múltkor hozni, hogy klántámadás esetén a lovai 30%-kal gyengébbek egy ork ugyanannyi lovánál, és egy teljesen bevédett országot nem feltétlenül tud beverni... most nem az a lényeg hogy őt sem verik be, hanem hogy ő alig tud ütni :(
Ezért nem bebetonozott elfként haladva is sokkal hamarabb végetér a játék számára mint a többiek számára...

Kisbér 02-02-2006 12:01

Akkor számoljuk újra:

A támadóértéke egy hadielfnek: 52*0,95(morál)*1,4(haditeki)=69,16
A támadóértéke egy hadignómnak: 60*0,9(morál)*1,5(haditeki)=81
A támadóértéke egy hadióriásnak: 56*0,9*1,3*1,15(faji bónusz)=75,34
A támadóértéke egy hadiembernek: 52*0,9*1,3=60,84
A támadóértéke egy haditörpének: 62,4*0,9*1,4=78,62
A támadóértéke egy hullának: 40*0,9*1,4(A-ban lévő bónusz)=50,4
A támadóértéke egy orknak: 52*0,9*1,4*1,3=85,17
A támadóértéke egy félelfnek: 56*0,9*1,3*0,9 (10%malusz)=58,96

A védőértéke egy hadielfnek: 52*0,95(morál)*1,4(haditeki)*1,3=89,9
A védőértéke egy hadignómnak: 60*0,9(morál)*1,5(haditeki)=81
A védőértéke egy hadióriásnak: 56*0,9*1,3*1,15(faji bónusz)=75,34
A védőértéke egy hadiembernek: 52*0,9*1,3=60,84
A védőértéke egy haditörpének: 62,4*0,9*1,4=78,62
A védőértéke egy hullának: 40*0,9*1,4(A-ban lévő bónusz)=50,4
A védőértéke egy orknak: 52*0,9*1,4=65,52
A védőértéke egy félelfnek: 56*0,9*1,3*1,1=72

Nah, akkor vegyük az átlagokat:

Elf: 79,53
Gnóm: 81
Óriás: 75,34
Ember: 60,84
Törpe: 78,62
Hulla: 50,4
Ork: 75,34
Félelf: 65,48

Összesítésben 2. hely... Nem rossz...

A számításokból látszik, hogy pl erősebb egy elf támadásban, mint az ork védekezésben; illetve erősebb az elf védekezésben, mint az ork támadásban.
Tehát akkor miről is beszélünk?!

És ne csak a támadásokat vegyétek alapul, hanem a védekezést is, mert ugye az is kell hogy legyen :D

Én jobban preferálom azokat az orikat, akik jobban védekeznek, és kevésbe támadnak, hiszen amikor támadsz, akkor ott vagy, számolni tudsz, és kontrollálod a támadásokat, míg amikor alszol, akkor kvázi tehetetlen vagy, ha jönnek.

Tehát szerintem jobban lehet haladni egy elffel, mint pl egy óriással...

Nah, gondoljátok át még1x :D

(és ugye nem is beszéltünk arról, hogy mi van akkor, ha 5% tornyot, benne íjászokat is számoltunk volna...)

Az elf egy jó faj... Ne akarjátok már mégjobban tápolni!!!

Kisbér 02-02-2006 12:04

Quote:

Originally Posted by -Fegya-
Ven, a probléma felvetését jogosnak tartom, de nem tetszik a probléma megoldására tett javaslatod.
Jobban tetszene például egy olyan általános megoldás, hogy az 1A-ban lehessen fajt váltani.

Ezt már párszor felvetteted (felvetették) a hód. levlistán, és Ati mindig leszavazta :D
Tehát szerintem nem éri meg feszegetni :D

Azért azt ne felejtsd el, hogy az elf nem 225 kattanccsal fedez fel, hanem 157-el... Ami azért nagyban felgyorsítja a haladást felfele, majd fajt váltasz pl ork-ra, vagy gnómra és már rohansz is tovább :D
Tehát szerintem ez most sem fog átmenni Atin (nem úgy, mint a tegnapi főzelék :))

-Fegya- 02-02-2006 12:07

Fajváltás
 
Quote:

Originally Posted by Xeper
Nekem is tetszik az ötlet (mert érintve vagyok :D ), de korábban már el lett vetve, mert elffel eléggé jól fel lehet jutni a 10% határáig...aztán ha fajt vált az ember, akkor nem biztos hogy fair a többiekkel szemben. De én veled vagyok :D

A 10%-s határ 5000 heki fölött van most. Nem hiszem, hogy egy most feljutó 1500 hekis elf olyan könnyedén feljuthatna 5000 heki fölé. Ez sokkal könnyebb valamilyen hadis orival.
Én úgy emlékszem, hogy az újraindulás lett korábban elvetve. Valami olyasmi szavazás volt, hogy legyen-e újraindulás az 1A-ban, ha úgy döntesz, hogy nem, akkor legyen-e fajváltás. A többség megszavazta, hogy maradjon az újraindulás. De ezt nem lehet úgy értelmezni, hogy elvetették a fajváltást.
Még annyit, hogy én nem vagyok érdekelt a kérdésben, hiszen fordulni szeretnék, amint lehet. Talán éppen ezért tudok nem nekem kedvezö javaslatokat tenni.

Xeper 02-02-2006 12:09

Quote:

Originally Posted by Kisbér
A számításokból látszik, hogy pl erősebb egy elf támadásban, mint az ork védekezésben; illetve erősebb az elf védekezésben, mint az ork támadásban.
Tehát akkor miről is beszélünk?!

És ne csak a támadásokat vegyétek alapul, hanem a védekezést is, mert ugye az is kell hogy legyen :D

Én jobban preferálom azokat az orikat, akik jobban védekeznek, és kevésbe támadnak, hiszen amikor támadsz, akkor ott vagy, számolni tudsz, és kontrollálod a támadásokat, míg amikor alszol, akkor kvázi tehetetlen vagy, ha jönnek.

Tehát szerintem jobban lehet haladni egy elffel, mint pl egy óriással...

Nah, gondoljátok át még1x :D

(és ugye nem is beszéltünk arról, hogy mi van akkor, ha 5% tornyot, benne íjászokat is számoltunk volna...)

Az elf egy jó faj... Ne akarjátok már mégjobban tápolni!!!

Ha sereggel mész, akkor elsősorban a támadók határoznak meg ugye....nem segít engem ki a nagy védő, ha 80% barakkot kell tartanom, hogy beüthessek valakit... és lehet hogy tudok ütni, de felfedezni semmiképpen sem, amivel nagy hekin be vagyok határolva a hatalmas távolságok miatt.

Xeper 02-02-2006 12:13

Quote:

Originally Posted by -Fegya-
A 10%-s határ 5000 heki fölött van most. Nem hiszem, hogy egy most feljutó 1500 hekis elf olyan könnyedén feljuthatna 5000 heki fölé. Ez sokkal könnyebb valamilyen hadis orival.
Én úgy emlékszem, hogy az újraindulás lett korábban elvetve. Valami olyasmi szavazás volt, hogy legyen-e újraindulás az 1A-ban, ha úgy döntesz, hogy nem, akkor legyen-e fajváltás. A többség megszavazta, hogy maradjon az újraindulás. De ezt nem lehet úgy értelmezni, hogy elvetették a fajváltást.
Még annyit, hogy én nem vagyok érdekelt a kérdésben, hiszen fordulni szeretnék, amint lehet. Talán éppen ezért tudok nem nekem kedvezö javaslatokat tenni.

Vannak azért 5000 heki felett is elfek...
De legyen neked igazad, én csak örülnék neki ha lehetne fajt váltani :)

Ven 02-02-2006 19:23

Igen ez a fajváltás elég negatív visszhangot keltett a lev. listen., ezért nem is akartam erről a részéről megközelíteni a témát Egérke. (s mint Ati írta komolyabb változtatást nem tervez, így ha olvassa el is fogja vetni vszínű, ezért gondoltam vmi egyszerűbbre) Kisbér a számításaid egyfajta elméletet jelentenek, amelyek a gyakorlatban nem használhatóak. Tudom, hogy voltál fent te is elffel, de akkor még más szabályok voltak. (gondolok itt volt szövik verésére, sok kis ori legyalázására klánba) Itt a probléma, hogy te is ráérezz: ha egy elf kimegy és észreveszik mélybe verhetik, ha a min. föld alá kerül, de ezzel a 10%n belül marad egy lehetősége lesz v. újráz v. nem forog se más orija se az, mert visszajutni a min. föld felé on-line játékot, és szerencsét igényel, na meg egy rahedli pénzt. Ez szerintem nem jó. Nem arról van szó mennyire tápos faj. Az egyik legjobb faj az 5 szinten át, ha vki jáccik vele és tudja is használni. Ezért vagyok kíváncsi mások véleményére, hogy lehetséges-e nem tovább tápolva ezt a problémáját megoldani? Netántán bekapcsolni a hekikért folyó versenybe.

Xeper 02-02-2006 20:24

Quote:

Originally Posted by Ven
Igen ez a fajváltás elég negatív visszhangot keltett a lev. listen., ezért nem is akartam erről a részéről megközelíteni a témát Egérke. (s mint Ati írta komolyabb változtatást nem tervez, így ha olvassa el is fogja vetni vszínű, ezért gondoltam vmi egyszerűbbre) Kisbér a számításaid egyfajta elméletet jelentenek, amelyek a gyakorlatban nem használhatóak. Tudom, hogy voltál fent te is elffel, de akkor még más szabályok voltak. (gondolok itt volt szövik verésére, sok kis ori legyalázására klánba) Itt a probléma, hogy te is ráérezz: ha egy elf kimegy és észreveszik mélybe verhetik, ha a min. föld alá kerül, de ezzel a 10%n belül marad egy lehetősége lesz v. újráz v. nem forog se más orija se az, mert visszajutni a min. föld felé on-line játékot, és szerencsét igényel, na meg egy rahedli pénzt. Ez szerintem nem jó. Nem arról van szó mennyire tápos faj. Az egyik legjobb faj az 5 szinten át, ha vki jáccik vele és tudja is használni. Ezért vagyok kíváncsi mások véleményére, hogy lehetséges-e nem tovább tápolva ezt a problémáját megoldani? Netántán bekapcsolni a hekikért folyó versenybe.

Aki elfet választ, az előre tudja, hogy a 10% fölé nem juthat csak ütéssel... ha feljebb is akar felfedezgetni, akkor másik fajjal kell nekiindulni, eléggé széles skálán mozognak a fajok ahhoz, hogy mindenki a kedvére válogasson.... az elf azért van bekorlátozva 10%-nál, mert annyira erősen védekező faj, és ezt kihasználva kb elfek uralnák a topot ha addig lehetne fedezni.
Ha mondjuk a 10%-os határt elérve elveszne 1-2 védő bónusz, cserébe néhány támadót kapna, akkor meg már másik fajnál lukadunk ki, amit ugye a csoport elején is kiválaszthat az ember.
Tehát a csoport elején kell jól megfontolni, hogy meddig szeretnénk felljutni, és ha ez jóval feljebb van mint a 10%, akkor nem érdemes elfet választani. (elfmániásoknak, és kihívást kedvelőkenk mondjuk még mindig tökéletes választás :) )
Mondom ezt úgy, hogy van egy nagyobbacska elfem :rolleyes:

TM Laci 02-02-2006 21:04

Huhh végigolvastam mindet, az elejétől fogva. Hozzászólás: A fajváltás télleg nem lenne jo. Bár még 1/A-ban nem jártam, mert 3/G után mindig kb 3x 5/Y következett:) Na mindegy. De elffel azok játszanak az 1/A-ban akik fordulni szeretnének, és nem pedig az legnagyobb akar lenni. :D

-Fegya- 02-02-2006 21:05

Quote:

Originally Posted by Ven
Igen ez a fajváltás elég negatív visszhangot keltett a lev. listen., ezért nem is akartam erről a részéről megközelíteni a témát

Átnéztem a levlista archivumát. Nagy vita volt az újraindulásról. A vita közben felmerült, ha nem lesz újraindulás, akkor legalább fajváltás legyen. A hozzászólók többsége ezt támogatta. Végül Ati kiírt egy szavazást, hogy legyen-e újraindulás. Ebben volt arról szó, ha nem lesz újraindulás, akkor legyen-e fajváltás: list.hodito.hu/listarch/?0::1713
Az újraindulást végül a többség leszavazta, így a fajváltás szóba sem jöhetett. A fajváltásról külön nem volt vita a levlistán, tehát nem kelthetett negatív visszhangot.

Xeper 02-02-2006 21:14

Quote:

Originally Posted by TM Laci
Huhh végigolvastam mindet, az elejétől fogva. Hozzászólás: A fajváltás télleg nem lenne jo. Bár még 1/A-ban nem jártam, mert 3/G után mindig kb 3x 5/Y következett:) Na mindegy. De elffel azok játszanak az 1/A-ban akik fordulni szeretnének, és nem pedig az legnagyobb akar lenni. :D

Én nem akartam fordulni, de elf lettem :D
Nem gondoltam eleinte, hogy az a 10% ennyire erős korlát lesz :( (kicsit más helyzet volt mikor még én léptem)

wand 02-03-2006 09:43

nem ragozom:
semmiképp nem támogatom, hogy az elfek 10% fölé tudjanak fedezni.
az elfet fel lehet építeni, gyakorlatilag beüthetetlenre. aki nem boldogul az 1ben, az bátran legyen elf és szépen felfedezgetve simán eléri a top30%ot és le tud fordulni. erre jó, nem is kell rá nagyon figyelni elvan. (persze mazohisták és megszállottak küzdhetnek vele tovább :D )
de elég mókás lenne, ha megjelennének hatamas klánok, akiket képtelenség beverni és ők is képtelenek bárkit beverni..

Ven 02-04-2006 12:27

Quote:

Originally Posted by wand
nem ragozom:
semmiképp nem támogatom, hogy az elfek 10% fölé tudjanak fedezni.
az elfet fel lehet építeni, gyakorlatilag beüthetetlenre. aki nem boldogul az 1ben, az bátran legyen elf és szépen felfedezgetve simán eléri a top30%ot és le tud fordulni. erre jó, nem is kell rá nagyon figyelni elvan. (persze mazohisták és megszállottak küzdhetnek vele tovább :D )
de elég mókás lenne, ha megjelennének hatamas klánok, akiket képtelenség beverni és ők is képtelenek bárkit beverni..

Azért érdekes, hogy 10%ig nem zavar senkit se. Odáig nyugodtan mehet egy "beverhetettlen ori". Szóval 10% alatt nem gond, hogy van ilyen csak 10% felé ne jöjjön, mert akkor lehet lenne klán aki gyorsabban lekapná a 2 topklánt? Ez olyan, mint amikor azt mondják a forma-1ben ülhetsz ferrariba lehetsz első, de a cél előtt 1 körrel ki kell állnod, mert neked jobb autód van, mint másoknak. Kb. ezzel jellemezhető ez a korlát.

Ven 02-04-2006 12:36

Quote:

Originally Posted by Xeper
Én nem akartam fordulni, de elf lettem :D
Nem gondoltam eleinte, hogy az a 10% ennyire erős korlát lesz :( (kicsit más helyzet volt mikor még én léptem)

Nem is volt nagy korlát a régi szabályok szerint. Én már az új rendszerbe vertem fel 10% felé az elfet, mert kíváncsi voltam rá, mit tud majd mutatni. Cz. 5000 hekit csatába szerzett, fedezni kb. 700t fedezhetett, kb ennyit le is vertek rólla. Ép. list alapján orknak hitték páran az orit LOL :))) A gond azzal, van hogy a mostani viszonyok, szabályok szerint harccal sem tud már földet szerezni. Így ahogy mások mondták kiskapus orivá vált 10% felett.

wand 02-04-2006 15:49

Quote:

Originally Posted by Ven
Azért érdekes, hogy 10%ig nem zavar senkit se. Odáig nyugodtan mehet egy "beverhetettlen ori". Szóval 10% alatt nem gond, hogy van ilyen csak 10% felé ne jöjjön, mert akkor lehet lenne klán aki gyorsabban lekapná a 2 topklánt?.

LOL :D
asszem azért megnézném, hogy kapja le egy elf klán a toppot :DD

meg mint írod, lehet azzal harcolni is. amúgy is kevesebb katona kell a felfedezéséhez, és betornyozva baromi nagyot fog.. szal a felfedezési limitje teljesen jogos.
szerintem hagyjuk meg az elfet, azoknak akik szeretik a biztonsági játékot, de azért talán Te is belátod, hogy pl elég ciki lenne ha valaki top1ig csak felfedezne nevetve, és szerencsétlen kigyúrt hadi orik nem tudnának vele mit kezdeni.

ne feledjük a játék neve Hódító, és nem felfedezők klubja :)

Ven 04-05-2006 20:16

Quote:

Originally Posted by wand
LOL :D
asszem azért megnézném, hogy kapja le egy elf klán a toppot :DD

meg mint írod, lehet azzal harcolni is. amúgy is kevesebb katona kell a felfedezéséhez, és betornyozva baromi nagyot fog.. szal a felfedezési limitje teljesen jogos.
szerintem hagyjuk meg az elfet, azoknak akik szeretik a biztonsági játékot, de azért talán Te is belátod, hogy pl elég ciki lenne ha valaki top1ig csak felfedezne nevetve, és szerencsétlen kigyúrt hadi orik nem tudnának vele mit kezdeni.

ne feledjük a játék neve Hódító, és nem felfedezők klubja :)

No elcsúsztam, attól amit eredetileg akartam kihozni ebből a témából.
Azért egy kis érdekesség. Elf, tudós, kereskedő ori:
"Szint kezdése: 2005-10-16 17:07:22

Megnevezés Követelmény Teljesítve Besorolás
Játékidõ 1.000 kör 3.742 kör MEGFELEL
Minimális föld 5.576 hektár 5.356 hektár NEM MEGFELELÕ
Maximális föld 100.000 hektár 5.356 hektár MEGFELEL
Top30% ideje 336 kör 2689 kör MEGFELEL
Saját ország a következõ csoportban nem lehet Nincs MEGFELEL"

1200 hekin lépett fel, kb. 700 top kört vesztett klánon kívül, max területe 6700 heki volt, kb 800 hekit fedezett összesen. Egyénibe ütött kb. 1000 hekit, a többit klánba szedte össze, a 6700-s max területét kb. 1700 kör alatt érte el. Onnan klánba behalt nem bírt olyan klán mellé érni, amibe jó lett volna a két legnagyobb ország aránya. Maradt neki az egyéni, egyénibe ha kimaxolta barakkra és sikeres ütést vitt be bontási/fokozási versenyek alakultak ki. Én le, v. fel az ellen utánam míg tudott, mert ingyen heki lett az orim. Nem működött; bebetonoztam vártam, hogy rámjöjjenek, 100%s kat morálú 65% barakk gnómot, óriást megfogta, de ezen a szinten a tanyafree tábornok orkokkal nem tudott mit kezdeni átgyalogoltak rajta. Ha kitámadt vissza megint ment a bekoptatok védem a pár pacit mit tud küldeni és indulok vissza támadni játék.
Ezt elfogadom, elffel jár. De amivel problémám van az, hogy jáccottam annyit ezzel az orival, hogy fordulhassak úgy érzem, és nem tudok. Erre kérdem méltányos ez ennyi játék után? Mikor pár heki választ el attól, hogy forduljak a hozzá kapcsolt orikkal? Mikor a min. föld a heki leadásra lett kitalálva, és ennek köze nincs hozzá. Ezért kéne, hogy legalább a max. megszerzett területéig, v. a fordulóképességig lefalább visszafedezhessen, ezért nem jó a 10% ahogy van. Ezt csak érdekességként írtam le, mint tapasztalatot. A téma a továbbiakban engem már nem érint dobom az orit.

Senki 04-05-2006 20:20

Quote:

Originally Posted by Ven
A téma a továbbiakban engem már nem érint dobom az orit.

emiatt még ne dobj országot. valahogy csak ki lehet segíteni téged...

spirit.. 04-06-2006 09:31

Hát most akárki akármit mond akkor sem szép ez így. Tényleg ha egy ország feljutott a 1. szintre,és elf akkor ott meg kell halnia? Nem fogja tudni megcsinálni azért mert a 10%on álló országnak a földterülete néhány hekivel a minimális földlimit alatt van? Azért ez nevetséges. Szeretem az elfet,nekem is van egy,de ha ez így van akkor azzal tényleg elkerülöm az 1/A-t. Nem lehet várakozni,hogy mikor lesz az a nap amikor végre a 10% feljebb kerül 2 hekivel. Utána meg még 2vel.

Xeper 04-06-2006 19:10

Aki elffel feljutott a 10% fölé, valószínűleg nem földet passzol le, mikor lekerül minimum föld alá. Tehát akár azt is meg lehetne talán csinálni, hogy a minimum terület a felfedezési határ legyen elfnek.
Mi a véleményetek? (tudom hogy kicsit erősen hangzik a dolog :) )

spirit.. 04-06-2006 21:46

Quote:

Originally Posted by Xeper
Aki elffel feljutott a 10% fölé, valószínűleg nem földet passzol le, mikor lekerül minimum föld alá. Tehát akár azt is meg lehetne talán csinálni, hogy a minimum terület a felfedezési határ legyen elfnek.
Mi a véleményetek? (tudom hogy kicsit erősen hangzik a dolog :) )

Többek között minimum föld nincs csak asszem a 2es és az 1es szinten,de komolyra fordítva a szót nekem tetszik az elgondolás. Legalább a minimumot el lehessen érni elffel!


All times are GMT +1. The time now is 14:39.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu