![]() |
Hírnév
Kéne valamit bevezetni hírnévre.
Szerintem az nugyutaság lenne ha egy ori erősebb vagy gyengébb lenne a hírneve miatt. De szerintem egy olyasmi rendszer jó lenne ami úgy müködne, hogy ha egy negatív hírneves országok kapnának vérdijat a fejükre aszerint, hogy mennyire negatív a hírnevük. A pozitiv hírnevesek pedig kapnának pénzt azért , hogyha beütnéka negatív hirnévvel rendelkező oszágokat. 1. Minnél negatívabb lenne a hírneve valakinek annál több pénz kapnának érte. Ami nem ahírnév mérete szerint nőne hanem azszerint, hogy hányaidk legnegatívabb a hírneve. Ha betámadják akkor veszitene a hirnevéből, de ha nem akkor nőne a hírneve(sikertleen támadás esetén.). De ha ő visszatámadna nagyobb hirnevü országot akkor Kapna a pozitiv hirnevü orinak a Hírnevéből megforditva. De ez arányos lenne, hogy ne lehessen azhogy valakire rámásznak kishírnevü orik. Esetleg védelmet élvezne valamilyen szinten. Szal ez csak ami hirtelen eszembe jutott, de jól kialakitva jókis vérdij vadászatok aalkulhatnának ki csoportokon keresztül. Még visszatérek egy jobban kidolgozott verzióval is:D |
hello :)
ez egy picit bonyi lett, de az ötlet tetszik. |
ez nem egy rossz ötlet Half :) én támogatom
Thrym: egy kicsit széles az aláírásodban a kép, nem lehetne egy kicsivel kissebb, hogy ne húzza szét az oldalt??? köszi :) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Nekem tetszik az ötlet...
|
Kérdés kinek negatív a hírneve?
Vagy mostantól bevezetnéd az aktuális hírnevekre? Jaj te szegény mekkora is neked most pontosan? Igazából akkor se jelente senkinek gondot + hírnevet csinálni a negatívból, teljesen értelmetlen... |
Quote:
|
Érdekes az ötlet, nekem szinpatikusnak tűnik első blikre igaz bőven van még benne finomítani való;)
|
régebben magam is hasznosnak tartottam volna valami ilyesmit, de már másképp gondolom.. határozottan ellenzem, a hírnév maradjon az, ami most. semmilyen közvetlen hatása ne legyen a játékra.. nagyon megváltoztatná a játékmenetet.
|
ejh-a
nem vitás, Apa, hogy ezért le is fognak tiltani:)
ugyanezt el lehet mondani normálisan is, és még nem is tiltanak.. hát nem remek?:) |
Quote:
Én ezt az Operával tapasztaltam, Firefox viszont jól mutatja. |
Quote:
|
ejj, half, te csaló;) itt se tudok semmi okosat mondani neked, csak annyit h ne erőltesd ami nem megy:D
és ilyen jelentős változtatás szerintem csak úgy lehetne korrekt, ha előtte nullázódnának a jelenlegi hírnevek.. de inkább hagyjuk így:) |
Quote:
|
oké, akkro jó gondolkodást, várjuk a végeredményt:)
addigis valaki súghatna hogy jelenleg mi a max/min hírnév a hódban.. |
Quote:
|
az 5let szeirntem is jó, de akkor egyretöbben mennének a hírnévre, nemtudom ti hogyvagytok vele, de ez a számadat sem mutatja háűen azt, hogy valaki felfelé vagy lefelé szokott-e inkább támadni....meg is indoklom. biztos láttatok már olyat, hogy valaki egy harmincvalahány körre lévő srácot lop aki nem tart tolvajt, mert táv. miatt úgyse hoznak tőle semmit..... aki lop annak lopásonként több ezerrel nőhet a hírneve, ha meg lefelé lop 2-3-4 körrel ennek csak a töredékével csökken... namost akkor mi is van?
|
huhhh...nem is tudom..szerintem felesleges bonyolítás lenne..:(
|
Fölösleges bonyolitás. Hát lehet,de valami minimális értelmet léehetne adni neki.
Mondjuk van is egy ötletem. Lenne vérdij ami úgy müködne. -Aki negativ hírneveset sikeresen támad az kap pontokat. -És havonat lenne egy toplista ki mennyit tudod támadni. és akia legtöbbet tudod igy támadni az kapna. mondjuk 10milla segélyt meg pozitiv hirnevet. -Aki meg sok vérdijra hajtott védett ki ütött vissza az meg negativ hirnevet kapna továbbra. -Annál több lenne a vérdij valakin minnél több támadást védett ki. -100zzal elosztanám a hirnevét mindenkinek és csökkenteném a századára, hogy mennyi hirnevet kapnak lopásért támadásért alapból támadásért maradhatna akkár vagy ilyenek. -Sok hirnvet osztanék ki havonta 10-20ezret anyerteseknek hisz az otszá után amúgy sem lenne senkinek 40e fölött hirneve már güyjteni se tudna igazán. És haamr eltöróülne a hirnevük a többiek mellett. -Igy nullázni sem kell. -Kis extra érdekesség a játékba. Nem változtatja meg a játék menetét. Aki ezzel akar szórakozni az szórakozon. Esetleg nem pár milliót hanme pár száz vipet osztanéának az első 10nek. -És nem nönék az geekbe a hirnevek tehát a támadáokért sokkal jobban kapnának. |
ha ezt a játékot is túlbonyolítjátok és élvezhetetlen lesz normá halandónak (nekem), akkor ezt is abbahagyom! :)
ígyis mijenmán az, hogy kereskedő vok oszt félmilla jön körönte (ez nem dicsekvés volt, de komolyan) szal nc.... :) :D |
Quote:
Hát nem tom. Én úgy érzem ez a játék nem olyan bonyolult. azért bonyolult mert egy ekreskedőnek félmilla jön körönként? az azért nem hihetetlen és, hogyan jön a bonyolultsághoz meg a hírnévhez. Az egész hírnves ötlet nem változtatna a játék meneteén ahopgy anrchistában sme teszi.! a vérdij |
Quote:
( 5milla kamatom van koronkent... egy nem is nagy orszagban!) Az en meglatasom az, hogy a gazdalkodoknak is megvan a szerepuk a jatekban! Igenis kell penzt, kell nyersanyagot termelni, katonakat kepezni, es meg van az egeszseges cserekereskedelem! Ha nem is adott szinten akkor a kovetkezo szinten! Ez a hirneves dolog szamomra azert idegen mert ebben a "versengesben" sok ori erdektelen marad! Masresz nem biztos hogy jol ertelmezem, de tegyukfel egy negativ hirneves tolvajt ha nem ember akkor az orias varazslo sikeresen tamad, az embert meg egy hadi is es egy felelf is sikeresen tud tamadni! Ennek elobbb utobb az lenne a kovetkezmenye hogy a magas hirnevesek allando tamadast kapnanak... Es irtad hogy a hirnev csokkenne, ez alltal relativ egyre tobb magasnak szamito minuszos hirnev lenne! Es szepen ki is irtottuk a jatekbol az eredmenyes tolvajt! Ha meg csak a hadi tamadas szamit akkor akkor ebbol a kis versengesbol kimaradnak, es az MF elfekkel szemben elonytelen a kis kulon jatek! (mondjuk, en katonai moral romlassal buntetnem a lefele, vagy felfele iranyulo nagy tavolsagokbol torteno lopast... az elhagyatt orik ellen iranyulo ilyesfajta lopasi kiserletet meg meg komolyabb buntetessel sulytanam!) :D:D:D Ezzel elejet is vettuk az indokolatlan magas negativ vagy pozitiv hirnev kialakulasat, es maris nem kell kulon jatekot raeroltetni a hirnevesekre! |
De ha mondjuk kapnának a nagy hirnevsek havonta valami jutalmat akkor máris? megérné nekik. nem? mondjuk pár vipkört ilyesmi. És akkor lehet mégis lennének negativ hirnévvel rendelkezők.
A sikeres tolvajokat meg ügyebár nem zárná kiaa játékból, mert azok enm lopnak messze ergó nem nő a negativ hirnevük nagyon. és lophatnka két irányba is. ha messze lopnának akkor emg nem hoznának sokat ergő nem lennének sikeresek. nem? De inkább olyan javaslatok lennének jók amik egy ötletet adnának arra, hogy hogyan lehetne értelmet adni a hirnévnek. Süti várok egy jó ötletet tőled is mint mindenki mástól. Mostanábban nekem nem jutott eszembe semmi angyon jó ötlet. |
Half: nekem nincsennek jo otleteim! De a meglatasom az hogy a forumon barhol felvetett esetleges valtoztatasok vagy valamelyik masik jatekbol vannak importalva, vagy nem erinti a teljes kozonseget! Vannak jo felvetesek a piac mint epulet, tamadok vedok fontossa tetele, valamint az ugy nevezett utalas mint tevekenyseg (tobsszoros aron eladott megvett aruk) megszuntetesere! Ugy gondolom ezekre kellene kitalalni nacceru dolgokat nem pedig ilyen "ertelmetlen/erdektelen" egy oldalu dolgokra!
Van a hirneves dologban valami hogy hasznalni kellene valamire,de a fontossagi sorrendben az igazi problemak kozt eleg hatul van! |
Quote:
Igazat adok. Csakhát megvalosulástol egyenlőre messze állnak a dolgok. Szóval gondoltam miért ne foglalkozhatnánk ezzel is. Bár hihetetlen kiváncsi vagyok. Hogy mi lesz az a nagy változtatás. Szeretem a változásokat. |
Én már a felénél belezavarodtam, de azért megpróbálok hozzászólni a dologhoz.
Miért van vkinek mínusz hírneve? mert a gyengébbakat bántja, és ezt azért teszi, mert az erősebbeket nem tudja/meri. tehát ha a környéken van egy mínuszos, az nálam azt jelenti, hogy gyenge, de mégis van elég dolga, mert lopkod (most hagyjuk ki a mínuszos hadisokat), tehát automatikusan meglopom. gondolom más nem így gondolkodik, de azért én jobban érzem magam a + hírnevemmel, hátha történik vmi. és egy egyszerű megoldás a hírnév használatára: annyi + vagy - pénzt kap a játékos körönként, amennyi a hírneve. egy ilyen -4 millás ori hamar észbekapna, hogy +ba kéne vinnie a hírnevét, és akiknek nincs sok, azok jobban dolgoznának a hírnévszerzésen. |
Ha ugyanaz a játékos előtted van a listán 1 helyezéssel, majd lebont 2 házat, és alád esik 1-gyel, akkor az már egyből gyengébb is lett? és nézd meg, melyiket nehezebb beütni, ha alád megy, vagy ha fölötted marad...
|
Quote:
Ez nemjó egy újrázással nullázni lehetne a negativ hirnevet. Szal aki diszből gyüjtötte nem kerülne hátrányba. Viszont Akik elhuznak felfelé és a Topon vannak csak lefelé tudnak támadni meg nminuszt pénzt kapnak. ÉS aki mondjuk 60e pontra felfelé lopkod az miért érdemelne az 1milla hírnevéjért körönként 1milliót. Eredménytelenül lopott. Országokat felfleé sok körre. ÉS ráadásul a hírnévvel többet keresnének az országok mint minden mással. Ezen még dolgoz:D |
mar bocs, de a hirnevet 1 perc alatt ugy fel lehet vinni...
megbeszeled valakivel a tobol, o kiteszi a tovajait, te meg lopod, persze semmit nem hozol tole, mert nagy a tavolsag, es par lopas alatt csinalhatsz 50k erteket is plusszba... es ezzel keveset mondtam |
Quote:
|
miért?
Szerintem az elgondoláson még csiszolni kellene. Mert 2 okból lehet valakinek negatív a Hírneve és Én csak az egyiket súlytanám vérdíjjal. Az egyik este amikor gyengye 1 ország és nem tud csak lefelé támadni, ezért negatív hírnevet halmoz fel. Ez nem baj, majd úgy is kap ö is v felfejlödik.
A másik est viszont amikor valaki tudatosan lefelé támad annak ellenére h akár felfelé is mehetne csak az megeröltetö. Minek erölködne amikor könnyen is elveheti! Na, én öket súlytanám akkor vérdíjjal h bele rokkanjanak! |
Quote:
Mert általában az országok 1-2 fele (ill 3. az elf) kiélezik magukat vmire. Szal nemigazán van olyan, hogy fölfele sose tucc támadni. (kivéve talán az 1/A a vazsi és tolvajok számára). |
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 04:12. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu