Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Elvetett javaslatok (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=41)
-   -   Klánpontlista rendezése máskor (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=493)

Ati 05-16-2006 11:34

Klánpontlista rendezése máskor
 
Quote:

Originally Posted by monro
Ez az egész szitu a klánháborúzást befolyásolja leginkább.

De nem lenne nehéz megoldani... csak ki kell venni a pontlistarendezést a körváltásból. Vagy betenni mégegyet kör közben ahogy régebben volt mondjuk.

Kivettem ezt külön témába, lehet vesézgetni mindenkinek, akinek köze van hozzá. Nincs kőbe vésve, hogy a pontrendezésnek ott kell maradnia.

(Célszerűen csak azok szóljanak hozzá, akik tudják,hogy miről van szó.)

aúú 05-16-2006 11:44

Quote:

Originally Posted by monro
De nem lenne nehéz megoldani... csak ki kell venni a pontlistarendezést a körváltásból. Vagy betenni mégegyet kör közben ahogy régebben volt mondjuk.

Ha ez visszajönne, akkor megint megjelenne a csiki-csuki... oda-vissza ugrálás..

Kisbér 05-16-2006 11:54

Nem tudom, hogy a magyar A, meg az angol A különbözik-e egymástól. De szerintem nem jó dolog -a megtámadottak szempontjából- , hogy nagyon kevés idejük van az ellenreakcióra.
Legyen pontrendezés (illetve körtávolságrendezés is!) körváltáskor...

Ati 05-16-2006 11:58

Quote:

Originally Posted by Kisbér
Nem tudom, hogy a magyar A, meg az angol A különbözik-e egymástól. De szerintem nem jó dolog -a megtámadottak szempontjából- , hogy nagyon kevés idejük van az ellenreakcióra.
Legyen pontrendezés (illetve körtávolságrendezés is!) körváltáskor...

Eddig nem különbözött, most annyi a különbség, hogy ott még lehet körváltás közben akciózni. Amit ellensúlyoz az, hogy sokkal kevesebben vagytok ott az A-ban, így a magyarhoz képest kevesebb időd van közben bármit is csinálni (igaz az egy picit lassabb masinán fut most).

Kisbér 05-16-2006 12:09

Quote:

Originally Posted by Ati
Eddig nem különbözött, most annyi a különbség, hogy ott még lehet körváltás közben akciózni. Amit ellensúlyoz az, hogy sokkal kevesebben vagytok ott az A-ban, így a magyarhoz képest kevesebb időd van közben bármit is csinálni (igaz az egy picit lassabb masinán fut most).

Értem... Nem is baj, ha nem vezeted be :D
Nem ragaszkodunk hozzá :D

Ati 05-16-2006 12:12

Quote:

Originally Posted by Kisbér
Értem... Nem is baj, ha nem vezeted be :D
Nem ragaszkodunk hozzá :D

Mivel a különböző nyelvek többé-kevésbé szinkronban vannak, ezért természetesen ott is be lesz vezetve.

monro 05-16-2006 15:42

Quote:

Originally Posted by aúú
Ha ez visszajönne, akkor megint megjelenne a csiki-csuki... oda-vissza ugrálás..

Kifejtem picit mi a problémám mert látom nem teljesen világos a miértje a kérésemnek...

1. Adott egy klán aki 1 támadás erejéig csontra kigyúrja magát, hogy beférjen klánsereggel hozzád.

2. Klánpontfrissítéskor melléd áll
3. Körváltás elött 1 mp-el lebont 1000 épületet és kiküldi a sereget
4. Körváltás után 1 körre van a sereg a két klán egymástól pedig 4-re

Eddig ezt a dolgot hogyan lehetett orvosolni?

1. körváltás alatt, mondjuk az éhezések után pld néztél távolba
2. látod hogy jön 100K lovas
3. ha tudod védeni nem csinálsz semmit
4. ha nem tudod védeni kiküldesz te is a 100K hoz képest megfelelő sereget
5. a két klán távolsága egymástól a bontások mennyiségétől függően vagy neked sikerült jobban és te ütsz alulról vagy neki és ő. De mindenképp bemegy mindkét sereg ha elég felkészült voltál.


JELENLEG:
Ez a módszer a távolbalátás hiánya miatt leredukálódik arra, hogy kiküldöd a sereget anélkül, hogy tudnád, hogy jönnek e rád egyáltalán... Vagy, hogy tudnád mennyi sereget küldött az ellefél. Ha 100K-t akkor 80K-val bevered mondjuk, de ha csak 50-et? Akkor kiküldesz magadtól 80K-t így bemegy az 50 is hozzád róla meg lepattan a 80K-s sereged. EZ LUTRI!

MEGOLDÁS JAVASLAT:
1. A klánlistafrissítést vegyük ki a körváltási ceremóniából.
2. Tegyünk be mégegy klánlistafrissítést
(ami ugye valóban felveti az ugra-bugra fogalmát DE HOZZÁTESZEM, ezt mióta egy országot nem lehet kör közben kitenni a klánból csak bontással lehet megoldani ami eddig is adott volt mindenki számára csak körönként 1x! Ha ez be lenne vezetve nagyobb bontóversenyek lennének esetle, nem hordoz magában olyanjellegű kiszámíthatatlanságot mint korábban!)

Senki 05-16-2006 15:47

monro leírta nagyjából a gondolataimat... az új szabályokkal jobban szinkronba lenne a javaslat, így legalább nem tippelésre megy a dolog.

(mellesleg ha a klán felé tart sereg akkor nem is lehet kilépni addig, nem? :confused: )

monro 05-16-2006 15:49

Quote:

Originally Posted by Senki
monro leírta nagyjából a gondolataimat... az új szabályokkal jobban szinkronba lenne a javaslat, így legalább nem tippelésre megy a dolog.

(mellesleg ha a klán felé tart sereg akkor nem is lehet kilépni addig, nem? :confused: )


De igen, ki lehet lépni.
Csak ha 1körre van akkor hiába lépsz ki attól még hozzád is beüt.

Senki 05-16-2006 15:50

ehh... akkor én tévedtem :p

monro 05-16-2006 16:35

Quote:

Originally Posted by Ati
Kivettem ezt külön témába, lehet vesézgetni mindenkinek, akinek köze van hozzá. Nincs kőbe vésve, hogy a pontrendezésnek ott kell maradnia.

(Célszerűen csak azok szóljanak hozzá, akik tudják,hogy miről van szó.)


Tulajdonképpen a legideálisabb az lenne ha a klánlista is promt értéket mutatna, magyarul a változások azonnal látszanának rajta.
Vagy legalább 4-5x frissülne körönként random.

Ati 05-16-2006 16:49

Quote:

Originally Posted by monro
random.

Ezt a szót, amennyire csak lehet, felejtsük el. :)

-Fegya- 05-16-2006 16:53

Quote:

Originally Posted by monro
Kifejtem picit mi a problémám mert látom nem teljesen világos a miértje a kérésemnek...

1. Adott egy klán aki 1 támadás erejéig csontra kigyúrja magát, hogy beférjen klánsereggel hozzád.

2. Klánpontfrissítéskor melléd áll
3. Körváltás elött 1 mp-el lebont 1000 épületet és kiküldi a sereget
4. Körváltás után 1 körre van a sereg a két klán egymástól pedig 4-re

Monro, feltételezed, hogy a támadó körváltás előtt indította a támadást a régi rendszerben. De a támadó is megtehette, hogy körváltás közben indította a seregét. Ha így tett, akkor ugyanott vagyunk, mint most. Igaz?

A javaslatodon még gondolkodok...

monro 05-16-2006 17:05

Quote:

Originally Posted by -Fegya-
Monro, feltételezed, hogy a támadó körváltás előtt indította a támadást a régi rendszerben. De a támadó is megtehette, hogy körváltás közben indította a seregét. Ha így tett, akkor ugyanott vagyunk, mint most. Igaz?

A javaslatodon még gondolkodok...


NEm vagyunk ugyanott, hiszen nem volt FIX időpont amikor indítania kell viszont a végtelenségig sem húzhatta. Nézd ez amit felvázoltam legalább 3 kláncsatánk szisztémája volt tehát nincs értelme megkérdőjelezned, mert megtörtént nem 1x. Maga a javaslat amit mondtam helyette az már neccesebb esélyeket ad mint ami eddig volt de legalább esély, ha kevesebb is.

Van egy sokkal jobb lehetőség is ami MIND stratégiailag, MIND szabadidőráfordítás és beosztás tekintetében jobb még akár a random frissítésnél is, de ezt jó lenne elötte megdumálni inkább az illetékessel mielött meglincselnek a többiek ;) Bár sztem kivitelezhető és mindenképpen sokkal kiszámíthatóbb játékot produkálna.

-Fegya- 05-16-2006 17:24

Quote:

Originally Posted by monro
NEm vagyunk ugyanott, hiszen nem volt FIX időpont amikor indítania kell viszont a végtelenségig sem húzhatta. Nézd ez amit felvázoltam legalább 3 kláncsatánk szisztémája volt tehát nincs értelme megkérdőjelezned, mert megtörtént nem 1x. Maga a javaslat amit mondtam helyette az már neccesebb esélyeket ad mint ami eddig volt de legalább esély, ha kevesebb is.

Abban igazad van, hogy a fix időpont a támadónak kedvez. Most úgy látom, hogy javaslataidat a támadó kijátszhatja illetve sokszor a véletlenen múlhat, hogy van-e esély a visszatámadásra.

Quote:

Originally Posted by monro
Van egy sokkal jobb lehetőség is ami MIND stratégiailag, MIND szabadidőráfordítás és beosztás tekintetében jobb még akár a random frissítésnél is, de ezt jó lenne elötte megdumálni inkább az illetékessel mielött meglincselnek a többiek ;) Bár sztem kivitelezhető és mindenképpen sokkal kiszámíthatóbb játékot produkálna.

Ha tényleg jó a javaslat, akkor miért szednénk szét? Jó javaslatnak biztos akad támogatója is. Szerintem írd le. Igazán az lehet a probléma, hogy most nincs fejlesztési időszak, ezért nagyobb módosítás most aligha lesz.

monro 05-16-2006 17:47

Quote:

Originally Posted by -Fegya-
Ha tényleg jó a javaslat, akkor miért szednénk szét? Jó javaslatnak biztos akad támogatója is. Szerintem írd le. Igazán az lehet a probléma, hogy most nincs fejlesztési időszak, ezért nagyobb módosítás most aligha lesz.

MErt Attila helyében ezt "fizetős" szolgáltatássá tenném. Hozzáteszem mindenki másnak is az az érdeke, hogy ez ne legyen minden körben 2 tucat
esemény. Viszont bárki akit klánnal támadnak, mindegy hogy mikor veszi észre vissza tudná kísérni az agresszort. Nem lehetne simán kibontani és várni az eseményre. Másrészről rengeteg uj stratégiai elemet hozna a játékba ez a véleményem.

aúú 05-16-2006 17:50

Quote:

Originally Posted by monro
Kifejtem picit mi a problémám mert látom nem teljesen világos a miértje a kérésemnek...

(ami ugye valóban felveti az ugra-bugra fogalmát DE HOZZÁTESZEM, ezt mióta egy országot nem lehet kör közben kitenni a klánból csak bontással lehet megoldani ami eddig is adott volt mindenki számára csak körönként 1x! Ha ez be lenne vezetve nagyobb bontóversenyek lennének esetle, nem hordoz magában olyanjellegű kiszámíthatatlanságot mint korábban!)

De teljesen világos volt és mint látom a végén te is egyetértettél azzal, hogy ez biza visszahozza a csiki-csuki-t is....:) A javaslatoddal pedig pontosan az a baj, hogy nem csak bontással, hanem építéssel, képzéssel és lefokozással IS lehet pontszámot változtatni, ezt te is tudod jól, sőt egy kicsit a házakkal trükközve ezt elég dúrván meg lehet tenni... éppen ezért a sok klánlista frissítéshez képest sokkal egyszerűbb volna, ha ezek az akciók pontszám módosító hatását vizsgálnánk meg és azt, hogy ezek mikor látszódjanak meg a klánpontszámon, hisz pld ha rádküldenek egy sereget és utána is 2 körre leszel a támadó klántól, országtól, akkor legalább az esély meg van arra, hogy szembe menj a támadóval, míg ugyanez a csiki csuki esetén (főleg ha a kisebb klán támad nagyobbat) akkor erre nem ritkán esély sincs...

Ati 05-16-2006 18:00

Quote:

Originally Posted by aúú
pld ha rádküldenek egy sereget és utána is 2 körre leszel a támadó klántól, országtól, akkor legalább az esély meg van arra, hogy szembe menj a támadóval, míg ugyanez a csiki csuki esetén (főleg ha a kisebb klán támad nagyobbat) akkor erre nem ritkán esély sincs...

Elég irreális, hogy 2 körre maradjon egy ország akko ris, ha már feleakkora, esetleg közben be is ütötték.

Ati 05-16-2006 18:02

Quote:

Originally Posted by monro
MErt Attila helyében ezt "fizetős" szolgáltatássá tenném. Hozzáteszem mindenki másnak is az az érdeke, hogy ez ne legyen minden körben 2 tucat
esemény. Viszont bárki akit klánnal támadnak, mindegy hogy mikor veszi észre vissza tudná kísérni az agresszort. Nem lehetne simán kibontani és várni az eseményre. Másrészről rengeteg uj stratégiai elemet hozna a játékba ez a véleményem.

Priviben olvastam a javaslatot. Alapvetően nem tartom szerencsésnek, hogy valami akció vip körökbe kerüljön, de írd meg, nézzük, hogy ki mit szól hozzá.

aúú 05-16-2006 18:06

Quote:

Originally Posted by Ati
Elég irreális, hogy 2 körre maradjon egy ország akko ris, ha már feleakkora, esetleg közben be is ütötték.

Ahogy az a része is irreális, hogy ha lebontok x hekit, vagy elküldök x embert képezni akkor elkerüljek 3 körre, mert hírtelen a pontlista alapján kisebb lett az ország pontszáma... vagy hogy attól nagyobbnak tűnik az orim, ha lefokozok 30e katonát... hisz ettől az országom nem lesz nagyobb, csak ugyanakkora területen több ember fog nyomorogni, míg aztán okosan el nem költöznek...
Természetesen én nem arra gondoltam, hogy ha beütnek, akkor is 2 körre legyél, hanem hogy azok az akciók amiket írtam, építés, bontás, lefokozás, vagy sorozás pld klánpontszámot ne befolyájolják egyből, hogy legyen esély legalább szembe menni, főleg mivel itt általában nem 20-100 heki "cserél" gazdát...

monro 05-16-2006 18:30

Quote:

Originally Posted by Ati
Priviben olvastam a javaslatot. Alapvetően nem tartom szerencsésnek, hogy valami akció vip körökbe kerüljön, de írd meg, nézzük, hogy ki mit szól hozzá.

Ott kezdődik, hogy ez ugye nem akció.
Mi az érdeke a játékosnak?
A pontlistarendezéskor gépnél tudjon lenni! és intézhesse amit kell, ne legyen ebben gátolva mondjuk a körváltás miatt.

Legyen a klánvezéreknél egy gombocska amivel 3 körönként 1x frissítheti a klánpontlistát ÉS kör közben az egész csoportra kivetítve 10 percenként 1x. Miért jó ez?

Ha egy klán éppen jön felém, de éppen dolgoztam frissítéskor akkor jelenleg hiába minden. Ha a sereg elég nagy nézhetem ahogy elmegy a sok munka gyümölcse.

Ha lenne ilyen gomb...
Akkor "leküzdöm" a pontszámkülönbséget és megnyomom a gombocskát. Máris indíthatom a sereget szembe a klánnal. Bármikor... kör közepén legvégén mindegy. A sereg lehet tőlem 1 körre vagy 2-re mindegy. Akkor van frissítés amikor valaki megnyomta a gombot. A 10 percenként 1-et tételt azért tenném bele, hogy a "baráti" klánok közti összejátszást kiküszöböljem.

Mivel ez a minden oriból való pontlistarendezés kényelmi szolgáltatás tulajdonképpen és kiküszöbölendő az esetleges jksz-eket, a magam részéről ezt a szolgáltatást klánonként 50-100 VIP körért látnám szívesen. De ezügyben ugysem vagyok kompetens :)

Láma 05-16-2006 18:38

Nem nevezném kényelmi szolgáltatásnak azt, hogy ki tudok e hozni egálra egy csatát, vagy bukok mindent...

-Fegya- 05-16-2006 19:11

Rengeteg pénz van a játékban. Nem lenne jobb, ha egy frissítés nem VIP körökbe, hanem mondjuk 100millióba kerülne?

Senki 05-16-2006 19:20

megintcsak Fegya ötlete a szimpatikusabb... ha már valahogy akkor aranyért, mint a klánraktárt...

Zounok 05-16-2006 19:47

Sziasztok!

Úgy látom abban már szinte mindenki egyetért, és belátta, hogy az új system nem igazán válik hasznára az 1/A-s kláncsatáknak ! Teljesen védtelen és kiszolgáltatott egy klán a másiknak, bármennyire is ott vannak a tagjai a gép előtt, bármennyire is online-ok ! Ahogy Monro levezette, szinte teljesen körvonalazódik annak a lehetősége, hogy akár egy 70% barakk klán is kigyúrva úgy verjen be klánokat hogy amannak esélye sincs semmit sem tennie.

Az újításaid Attila jók, és a játék hasznára vállnak, kiküszöbölnek sok korábbi hibát a játék menetében. DE !Valamivel ellensúlyozni kellene az esetlegesen bekövetkezhető súlyos következményeket! Monronak 2 jó ötlete is volt, végigolvasva én mindkettőt alkalmasnak találom arra, hogy ezeket a problémákat helyrehozza.

Az 1/A mint tudjuk teljesen más játék a többi szinttől eltérően. Remélem születik olyan megoldás, ami lehetővé teszi a további sikeres és színvonalas játékot, nem vesznek kárba olyan klánok több hónapos , éves munkái, akik azért viszonylag sokat töltenek ezelőtt a játék előtt a neten, és élvezik azt.
Remélem az ésszerű belátás győz, és továbbra is érdemes lesz játszani a H-t!
Kívánok ehhez sok sikert Neked Attila, és kíváncsian várom a fejleményeket.


Zou

monro 05-16-2006 19:48

Quote:

Originally Posted by -Fegya-
Rengeteg pénz van a játékban. Nem lenne jobb, ha egy frissítés nem VIP körökbe, hanem mondjuk 100millióba kerülne?

Azért javasolnék inkább VIP-et, hogy elkerüljük az észnélküli frissítgetéseket. Mivel 3 körönként lehetne 1 klánból frissíteni ezért "baráti klánok" virtuális pénzért besegítgetnének. Így viszont esetleg meggondolják, hogy valódi pénzért is olyan segítőkészek e?

Serg 05-16-2006 19:59

Quote:

Originally Posted by monro
Kifejtem picit mi a problémám mert látom nem teljesen világos a miértje a kérésemnek...

1. Adott egy klán aki 1 támadás erejéig csontra kigyúrja magát, hogy beférjen klánsereggel hozzád.

2. Klánpontfrissítéskor melléd áll
3. Körváltás elött 1 mp-el lebont 1000 épületet és kiküldi a sereget
4. Körváltás után 1 körre van a sereg a két klán egymástól pedig 4-re

Eddig ezt a dolgot hogyan lehetett orvosolni?

1. körváltás alatt, mondjuk az éhezések után pld néztél távolba
2. látod hogy jön 100K lovas
3. ha tudod védeni nem csinálsz semmit
4. ha nem tudod védeni kiküldesz te is a 100K hoz képest megfelelő sereget
5. a két klán távolsága egymástól a bontások mennyiségétől függően vagy neked sikerült jobban és te ütsz alulról vagy neki és ő. De mindenképp bemegy mindkét sereg ha elég felkészült voltál.


JELENLEG:
Ez a módszer a távolbalátás hiánya miatt leredukálódik arra, hogy kiküldöd a sereget anélkül, hogy tudnád, hogy jönnek e rád egyáltalán... Vagy, hogy tudnád mennyi sereget küldött az ellefél. Ha 100K-t akkor 80K-val bevered mondjuk, de ha csak 50-et? Akkor kiküldesz magadtól 80K-t így bemegy az 50 is hozzád róla meg lepattan a 80K-s sereged. EZ LUTRI!

MEGOLDÁS JAVASLAT:
1. A klánlistafrissítést vegyük ki a körváltási ceremóniából.
2. Tegyünk be mégegy klánlistafrissítést
(ami ugye valóban felveti az ugra-bugra fogalmát DE HOZZÁTESZEM, ezt mióta egy országot nem lehet kör közben kitenni a klánból csak bontással lehet megoldani ami eddig is adott volt mindenki számára csak körönként 1x! Ha ez be lenne vezetve nagyobb bontóversenyek lennének esetle, nem hordoz magában olyanjellegű kiszámíthatatlanságot mint korábban!)

Alapvetően jó ötlet,szélesíti a taktikai elemeket és megadja a visszatámadás esélyét ami most nincs meg illetve nagyon korlázott!Viszont jó lenne ha olyan emberek szólnának hozzá akik legalább átéltem már néhány klántámadást illetve esetleg támadtak is már
Szerintem a 100 VIP kör se vészes és ezzel elérjük hogy senki se nyomkodja csak azért mert van ott egy gomb,de ha aranyban szimpatikusabb legyen 1 milliárd az ára!Üdv Serg "Álmodozók"

monro 05-16-2006 20:03

Quote:

Originally Posted by Serg
Szerintem a 100 VIP kör se vészes és ezzel elérjük hogy senki se nyomkodja csak azért mert van ott egy gomb,de ha aranyban szimpatikusabb legyen 1 milliárd az ára!Üdv Serg "Álmodozók"

Ha aranyban akarjátok többen nekem az se fáj, de akkor ezt megint tegyük a "gazdag" klánok privilégiumának? Az 1 milliárd mindenképpen sok lenne :) Még a leggazdagabbaknak is sztem.

Serg 05-16-2006 20:29

Quote:

Originally Posted by monro
Ha aranyban akarjátok többen nekem az se fáj, de akkor ezt megint tegyük a "gazdag" klánok privilégiumának? Az 1 milliárd mindenképpen sok lenne :) Még a leggazdagabbaknak is sztem.


Én azt gondolom ha egy klán csatázni tud ami önmagában nem kevés pénz(azt nézve hogy egy közepes, kigyurt oriban is elfér 200k ló)akkor erre is tud félre tenni 1 milliárdot viszont ennyiért nem fogja szivességből nyomkodni minden frissen alakult klán

Reaktor 05-16-2006 21:45

Sziasztok.

Alaposan végigolvastam az eddigi hozzászólásokat.

Problémák az uj változtatások miatt.

Eddig, ha a támadó fél nagyon kineccezte a támadást átcsúszhatott a körváltás utánra.
Azaz, ha rádállt klánnal 2 körre, bontott, készült támadni, várt-várt akkor esetleg lecsúszott klánnal, és sok körről támadott.
Na most ez megszűnt. Nyugodtan neccezek, max bent marad a seregem, és kész.

Eddig az volt a megtámadott esélye ,amit monro is nagyon helyesen írt, hogy távolozik, be van készítve az ellentámadó sereg, és ha jönnek, mérlegel.
Ha tud védeni, akkor véd, ha nem akkor szembemegy.

Amikor a Mekk hajnalban ránkjött 4 milla lóval, és közben eltűnt az íjjas a piacról pontosan ezt csináltuk.

Én távoloztam váltás közben 5 másodpercenként, Zou bontott mint állat, Levi figyelte a listában az ellen országait, bontott mint állat, és Monro meg 2 különböző összetételű bekészített klánsereggel várta a távolbalátások eredményét.

És az összmunka, és a bizonytalanság a körváltás idejében esélyt adott az ellentámadásra. 1/4 sereggel.

A mai rendszerben nem lenne lehetőségünk tervezni, csak a nagy lutri maradna, hogy kijönnek, vagy nem?
Mennyivel jönnek vajon?
Mondhatnám ugy is, hogy a védekező fél Döntő hátrányban van!

Az a legnagyobb gond, hogy a kineccezett támadó sem tud kicsúszni, és 2 kör helyett messzebbről támadni, esetleg kör vége helyett az elején támadni, mert egyszerűen bent marad a sereg.

Reaktor 05-16-2006 21:55

Ha a vezérnek lehetősége lenne 3 körönként 1 szer frissíteni a klánlistát annak komoly konzekvenciái lennének.

Először is 1 klán frissít, és az összeset érinti.

Azért ez katasztrofális is lehet!!!

20 másodperccel a körváltás vége előtt odafrissít valaki, majd támadok.
Majd kibontok.

Na eztán a megtámadott észreveszi, hogy 1 körös a sereg.
Odabont, és én ha figyelek, kibontok, és frissítek, és máris kialakul egy frissítőverseny, hogy ki tud több havert megkérni frissítésre.

Sokkal jobb megoldás lenne, ha a klánvezér rendelkezne egy olyan privilégiummal, hogy tudjon klánsereget indítani körváltás közben, ha tart felé sereg.

Ati 05-16-2006 21:58

Quote:

Originally Posted by Reaktor
Sokkal jobb megoldás lenne, ha a klánvezér rendelkezne egy olyan privilégiummal, hogy tudjon klánsereget indítani körváltás közben, ha tart felé sereg.

Felejtős...

Arwyl szelleme 05-16-2006 22:09

Mi az akadálya annak a (szerintem) legegyszerűbb megoldásnak, hogy azonnal frissül a klánlista ugyanúgy mint a orilista?

monro 05-16-2006 22:39

Quote:

Originally Posted by Reaktor
Ha a vezérnek lehetősége lenne 3 körönként 1 szer frissíteni a klánlistát annak komoly konzekvenciái lennének.

Először is 1 klán frissít, és az összeset érinti.

Azért ez katasztrofális is lehet!!!

20 másodperccel a körváltás vége előtt odafrissít valaki, majd támadok.
Majd kibontok.

Na eztán a megtámadott észreveszi, hogy 1 körös a sereg.
Odabont, és én ha figyelek, kibontok, és frissítek, és máris kialakul egy frissítőverseny, hogy ki tud több havert megkérni frissítésre.

Mi a katasztófális ezen?
Jelenleg is ez a rendszer van egyéniben! Mindenhol máshol folyamatosan ezt játszuk. Ott mindenkinek természetes, hogy kör közben lefokozok, bontok, képzek egyszóval RÁÁLLOK az ellenfélre! Egyéniben ez teljesen jó klánszinten meg katasztrófa?

Hozzá vagyunk szokva egy nem túl jó rendszerhez, hogy nem lehet visszakísérni vagy szembemenni egy klánnal ha az jól csinálja a dolgot. Mától meg aztán méginkább ellehetetlenült ez. Ezzel a "kézifrissítéssel" visszaadjuk a játékosoknak a lehetőséget a harcra. Ha lekésem a klánfrissítést akkor már szarabb játékos vagyok? Hát oldjuk meg, hogy akkor legyen a klánfrissülés amikor itt vagyok! De mint mondtam ez azért ne legyen ingyen. Ne nyomkodjon mindenki észnélkül.

Rengeteg lehetőséget is adna uj stratégiákra. Csak arra kérek mindenkit aki már tudja miről beszélek, hogy gondolja át mielött lereagálja. Ez PONTOSAN UGYANAZ, mint amit az EGYÉNI PONTLISTÁBAN csinálunk nap mint nap! A különbség annyi, hogy itt csak 1 lehetőséged van és ha azt elszúrod azon elmehet a meccs.

Ati 05-16-2006 22:48

Quote:

Originally Posted by -Fegya-
Rengeteg pénz van a játékban. Nem lenne jobb, ha egy frissítés nem VIP körökbe, hanem mondjuk 100millióba kerülne?

Ezt határozottan jobb ötletnek tartom, mint a vip köröket. Bár a 100millió elég kevés, ha már így rákészülsz egy csatára, hogy pontlistarendezést akarsz, akkor ott ennél sokkal több a tét.

Felmerült, hogy haveri klán frissítget esetleg... Ha ez is megjelenne a klánesemények között, akkor azért kevésbé terjedne el.

wand 05-16-2006 22:52

Sziasztok

Komoly problémáim lenének a javaslattal:

1. idáig a támadó klánnak min 60 percig 2 körre kellett lenni a támadottól azaz volt 1 óra felkészülési idő, ezzel a frissítős módszerrel akár ez pillanatokra csökkenne... figyelős klán legyen a talpán aki észreveszi, ha pár másodpercig mellette áll egy klán...

2. 3 körönként csak 1x frissíthet minden klán 100VIP körért.. szerintem bármely nagyobb klánnak megéri elküldeni pár VIP smst ismerős klánooknak, hogy azok 1x befirissítsenek ha azzal esélye van foglalni 10k hekit..

3. az elsőre azt mondja majd monro, hogy igen de ha látja, hogy jön a sereg, a támadott klán is tud frissíteni és sőt akár pontos számításokat tud végezni, mi maradt otthon és vissza is tud támadni, ha pl lebont hozzá és 2 körre tud állni.
a tapasztalatok azt mutatják nem kevés újraindítható, leléptethető, akár törölhető ori van az 1/A-ban.. ez a frissítési módszer azt eredményezné, hogy anagy kláncsaták úgy zajlanának, hogy pár másodpercre 2 körre ugranak full kitámadnak, majd pl egy 2-300k-s orit újraindítanak, vagy leléptetnek.. aztán ha látod, hogy 1 körre van a klánsereg bontsál 10-20.000 hektárt ahoz. hogy 2 körre kerülj.


azaz szerintem a javaslat eredeti céljával pont ellentétes hatást vállt ki, tehát úgy tudok full kitámadni, hogy közben az ellennek esélye sem lesz vissazjönni.

mindezek miatt én ezt igen erősen támogatom.. :D :D :D

monro 05-16-2006 22:53

Quote:

Originally Posted by Ati
Felmerült, hogy haveri klán frissítget esetleg... Ha ez is megjelenne a klánesemények között, akkor azért kevésbé terjedne el.


Valóban! :)
Tényleg sokat lehetne megtudni az összefonódásokról ezzel! Mindenképpen jó 5let.

monro 05-16-2006 22:59

Quote:

Originally Posted by wand
Sziasztok

a tapasztalatok azt mutatják nem kevés újraindítható, leléptethető, akár törölhető ori van az 1/A-ban.. ez a frissítési módszer azt eredményezné, hogy anagy kláncsaták úgy zajlanának, hogy pár másodpercre 2 körre ugranak full kitámadnak, majd pl egy 2-300k-s orit újraindítanak, vagy leléptetnek.. aztán ha látod, hogy 1 körre van a klánsereg bontsál 10-20.000 hektárt ahoz. hogy 2 körre kerülj.

Ha egy 300K-s orit ujrázol és ugy is beversz akkor megérdemlem :D
Ha felléptetsz vagy törölsz egy országot emiatt és esetleg még le is pattansz akkor azt te érdemled meg ;) Olyan érvet mondj amit most nem tudsz megtenni, de ha bevezetjük akkor igen...

Jelenleg nem kell törölni, felléptetni sem országot ahhoz, hogy tehetetlen legyél. Ha ugy vesszük, hogy az érveid valósak legalább azt elérjük, hogy megszabadulunk az "ilyen" fölös" oriktól.

wand 05-16-2006 23:11

nézd 2db 150k-s orit szerintem nyugodt szívvel újrázol pláne ha újraindulás után úgyis van benne 4 milliárd, nem beszélve azokról az orikról amik úgyis csak a top köreiket töltik és lelépnek, mostmár a földet nem tudják leadni, de egy klántámadásba besegíthetnek.

wand 05-16-2006 23:13

Quote:

Originally Posted by monro
Olyan érvet mondj amit most nem tudsz megtenni, de ha bevezetjük akkor igen...


írtam lent: úgy tudsz támadni, hogy csak pillanatokra vagy 2 körre és utána az ellennek esélye sincs visszajönni


All times are GMT +1. The time now is 16:26.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu