![]() |
Körváltás közbeni akciók.
Engem érdekelne, hogy a változtatások után pontosan mit lehet és mit nem lehet csinálni körváltás közben.
|
Quote:
pl biztosan lehet fórumozni :D mást ahogy nézem nem nagyon. |
Olyan akciót nem lehet végrehajtani, ami az országot befolyásolja. Ilyen mindenféle pénzköltéssel járó akció, raktárkészlet mennyiségét megváltoztató akció, mást támadó akció. 1/A tekintetében szövetségbe bevétel, kilépés, kitevés.
Ezek az oldalak továbbra is elérhetőek körváltás alatt is, tehát nyugodtan mehetsz például a piacra, és nézegetheted, hogy mi mennyiért van kint, de eladni vagy venni nem tudsz a körváltás végéig. (Az A-ban a többi csoportnál tovább tart most a körváltás, ez a körváltás kezdetének átpakolásával meg fog szűnni, és ott is a mostaninál hamarabb végez majd minden.) |
nem lehet pontlistarendezés után támadni?:(
|
Quote:
|
Quote:
Más most nem jut eszembe, amit szoktam körváltás közben. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
ezek a kiskapuk úgy hiányozni fognak.. magyarul nem lehet tekikidobással sereget koptatni se, csak korlátozott esetekben, mikor nem 1 körre van a sereg még, ami jön... :) tehát vagy megcsináljuk támadás után rögtön, és legfeljebb potyára, vagy reméljük hogy nem jött vissza az áldozat.
|
Quote:
|
utolsó pillanat csúszik a körváltás kezdetétől számított x másodpercet előre gondolom, ennyi és nem több. :D
|
Tehát, ha jól értelmezem, lehet támadni kv előtt egy kicsivel, csak kv közben nem?
|
én is így értelmezem...
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
hehehe... ide kellene belinkelnem azt a képet amin egy szemüveges titkárfejű fazon azt mondja hogy "The faster your download speed is, the bigger your penis is!"
ha megtalálom beteszem... gondolom magyaráznom se kell mire vonatkozik! Feel the power of my ADSL! :D:D:D |
A körváltás utolsó akkordja a katonai akciók lebonyolódása?
Vagy az már a következő kör eleje? Egyszóval meddig van "üzemszünet"? A seregek becsapódásakor még nem tudok lefokozni, bontani, piacozni stb-stb? |
Quote:
|
Quote:
1. Pontlista rendezése 2. Helytartó kör elejei teendői 3. Országok fejlődése 4. Csaták 5. Helytartó kör végi teendői 6. Piaci áruk hazaérkezése -- szünet vége -- |
Quote:
|
Quote:
1. Pontlista rendezése 2. Helytartó kör elejei teendői 3. Országok fejlődése 4. Csaták 5. Szövetségi csaták 6. Helytartó kör végi teendői 7. Szövetségi pontok rendezése 8. Piaci áruk hazaérkezése -- szünet vége -- Quote:
A távolságok 2 tényezőből állnak össze, az értékből és a helyezésből. A helyezés a kör elején rendeződik az érték mindig aktuális. Kör közben is el tudsz kerülni sok-sok körre a környezetedtől, ahogyan eddig. |
Quote:
Így viszont teljesen lehetetlenné válik a klántámadások visszakísérése TUDATOS módon ha az ellenfél 1mp-el a körváltás elött indul és bont:( Ez így nem jó sajnos. Nyilván meg fogjuk szokni de állandó probléma lesz a jövőben, hogy hiába figyel valaki végig a nap 24 órájában akár tehetetlenné válik. Hacsak a klánpontlista frissítését ki nem vesszük a körváltásból és tesszük ki mondjuk a kör közepére... |
Quote:
|
Quote:
A körváltás kezdete hajszálpontos lesz minden órában mint az éjfél elötti piacfrissülés vagy legalább lesz valamiféle "szórása" ahogy eddig? |
Quote:
|
Quote:
Atis, ha egy időintervallum meg van adva támadásra, akkor a probléma nem szűnik meg, hisz akkor is ennek az időtartománynak a végén fog a támadás indulni és akkor sem lesz szembe támadás, hisz csak a köv támadásindítási időben lehet majd indulni támadni, ami ugyibár a köv körben lesz... tehát pont ugyanaz történne mint most... Amúgy jól látom, hogy most, ha építek őrtorikat, akkor azok hamarabb fognak beérni, mint ahogy a csata lemegy, ezzel gyakorlatilag befolyásolva a csatát? |
Quote:
Quote:
|
Quote:
A szövis oriknál azért más a szitu. Ott ez csak a védelmet befolyásolja! A körváltás után nyugodtan vissza lehet támadni akár. Ez az egész szitu a klánháborúzást befolyásolja leginkább. De nem lenne nehéz megoldani... csak ki kell venni a pontlistarendezést a körváltásból. Vagy betenni mégegyet kör közben ahogy régebben volt mondjuk. |
Quote:
Quote:
|
Quote:
Fokozok, 2 körre kerülök, kiküldöm a seregeket, bontok, merülök. Védhetetlen, és hazakísérhetetlen... Szerintem a távolság se legyen online... |
Quote:
Ez különben nem változás. |
Quote:
|
Quote:
Ezt egy igen egyszerű számpélda is be tudja bizonyítani: 4500 pont különbség van 2 ori között... az egyszerűség kedvéért ezt vegyük 100 heki különbségnek... kimegyek a piacra, veszek 22500 katonát, lefokozom és már is ott vagyok a felettem lévő orinál... elindítom a sereget, majd gyorsan bontok egy kicsit (lehetőleg tanyát, hogy éhezzek is kicsit,), illetve szépen képzést is küldök, mindezt a körváltás előtt nemsokkal... Így az ellen mikor észrevesz akkor se tud sokat tenni, mert neki, ahhoz, hogy 4500 pontot csökkenjen, 300 hekit kell bontani... de még ennek a feléhez is 150 épületet kell bontania... |
Quote:
|
Quote:
De ez valószínű nem fog változni ha jól gondolom, hisz akkor amit az elmúlt napokban csináltál, annak egy részét kéni a visszájára fordítani, az meg marhaság lenne... |
Quote:
|
Quote:
Hiszen hiába ugrasz fel, hogy last-minute 3 kör helyett 2 kör alatt megüsd, nem tudsz visszamerülni, mert a köv. körváltásig 2 körön maradsz. Így az ellenfél szembe tud jönni veled... Ugyanez a helyzet klánszinten is... Lemerül/emelkedik a klán körváltás előtt 2 perccel, elküldi a seregeket, 1 órája van reagálni az ellenfélnek, mert ha megvárja a csapódást utána x perccel már messze lesz az ellenfél hozzájuk képest. Régen voltam már magyar A-ban, nem tudom, hogy ez változtatva volt-e, de ha én 2 körre megtámadtam egy illetőt, és a becsapódáskor 2 körre vagyok tőle, akkor az legalább a csapódás utáni körváltásig maradjon már 2 kör! |
All times are GMT +1. The time now is 23:08. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu