Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Általános beszélgetés Hódítós témákban (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Körváltás közbeni akciók. (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=489)

-Fegya- 05-15-2006 16:13

Körváltás közbeni akciók.
 
Engem érdekelne, hogy a változtatások után pontosan mit lehet és mit nem lehet csinálni körváltás közben.

wand 05-15-2006 16:17

Quote:

Originally Posted by -Fegya-
Engem érdekelne, hogy a változtatások után pontosan mit lehet és mit nem lehet csinálni körváltás közben.


pl biztosan lehet fórumozni :D
mást ahogy nézem nem nagyon.

Ati 05-15-2006 16:27

Olyan akciót nem lehet végrehajtani, ami az országot befolyásolja. Ilyen mindenféle pénzköltéssel járó akció, raktárkészlet mennyiségét megváltoztató akció, mást támadó akció. 1/A tekintetében szövetségbe bevétel, kilépés, kitevés.

Ezek az oldalak továbbra is elérhetőek körváltás alatt is, tehát nyugodtan mehetsz például a piacra, és nézegetheted, hogy mi mennyiért van kint, de eladni vagy venni nem tudsz a körváltás végéig.

(Az A-ban a többi csoportnál tovább tart most a körváltás, ez a körváltás kezdetének átpakolásával meg fog szűnni, és ott is a mostaninál hamarabb végez majd minden.)

Láma 05-15-2006 16:37

nem lehet pontlistarendezés után támadni?:(

Ati 05-15-2006 16:40

Quote:

Originally Posted by Láma
nem lehet pontlistarendezés után támadni?:(

Természetesen nem. Ha támadni szeretnél, van rá 59 perced. Sajnos levlistán le lett szavazva, hogy körváltás előtt X perccel már ne lehessen támadni, de lehet, hogy ez a téma később még elő lesz hozva.

-Fegya- 05-15-2006 16:43

Quote:

Originally Posted by Láma
nem lehet pontlistarendezés után támadni?:(

Ezek szerint nem. Valamint nem lehet a bejövő, el nem férő seregeket továbbképezni vagy eladni illetve a készültség javulása után varázsolni.
Más most nem jut eszembe, amit szoktam körváltás közben.

Ati 05-15-2006 16:55

Quote:

Originally Posted by -Fegya-
Valamint nem lehet a bejövő, el nem férő seregeket továbbképezni vagy eladni illetve a készültség javulása után varázsolni.

Így van. Ezek eddig sajnos csúnya dolgok voltak, amiket meg lehetett tenni, de sajnos a technikai háttér nem volt igazán adott ezek kiküszöbölésére.

-Fegya- 05-15-2006 17:11

Quote:

Originally Posted by Ati
Így van. Ezek eddig sajnos csúnya dolgok voltak, amiket meg lehetett tenni, de sajnos a technikai háttér nem volt igazán adott ezek kiküszöbölésére.

Egyetértek a változtatással. A csúnya dolgok helyett én inkább apró ügyeskedésnek hívnám ezeket. Csúnya dolog szerintem például a megbeszélt leveretés, stb.

Ati 05-15-2006 18:03

Quote:

Originally Posted by -Fegya-
Egyetértek a változtatással. A csúnya dolgok helyett én inkább apró ügyeskedésnek hívnám ezeket. Csúnya dolog szerintem például a megbeszélt leveretés, stb.

"Csúnya dolog" alatt azt értettem, hogy mindenki nyugodtan használta, és nem is etikátlan, de valljuk be, iszonyat előnyt adott azoknak, akik folyamatosan neten tudtak lenni, és még gyors is volt a netjük. Nem volt szabálytalan sose, sose volt tervbevéve, hogy szabálytalannak legyen titulálva, de régóta érett, hogy ezek a "kiskapuk" be legyenek csukva.

Mephisto 05-15-2006 19:24

Quote:

Originally Posted by Ati
"Csúnya dolog" alatt azt értettem, hogy mindenki nyugodtan használta, és nem is etikátlan, de valljuk be, iszonyat előnyt adott azoknak, akik folyamatosan neten tudtak lenni, és még gyors is volt a netjük. Nem volt szabálytalan sose, sose volt tervbevéve, hogy szabálytalannak legyen titulálva, de régóta érett, hogy ezek a "kiskapuk" be legyenek csukva.

Az tiszta, hogy nem lehet utolsó pillanatban támadni. De sereget se lehet áthívni? gondolom za is katonai akciónak számít. Tehát marad minden, csak egy percig semmit nem lehet csinálni?

Senki 05-15-2006 19:26

ezek a kiskapuk úgy hiányozni fognak.. magyarul nem lehet tekikidobással sereget koptatni se, csak korlátozott esetekben, mikor nem 1 körre van a sereg még, ami jön... :) tehát vagy megcsináljuk támadás után rögtön, és legfeljebb potyára, vagy reméljük hogy nem jött vissza az áldozat.

Ati 05-15-2006 19:42

Quote:

Originally Posted by Mephisto
Az tiszta, hogy nem lehet utolsó pillanatban támadni. De sereget se lehet áthívni? gondolom za is katonai akciónak számít. Tehát marad minden, csak egy percig semmit nem lehet csinálni?

Lehet utolsó pillanatban támadni, meg igazából sereget áthívni is lehet utolsó pillanatban. De mindezt nem körváltás közben.

Senki 05-15-2006 19:52

utolsó pillanat csúszik a körváltás kezdetétől számított x másodpercet előre gondolom, ennyi és nem több. :D

bari 05-15-2006 20:02

Tehát, ha jól értelmezem, lehet támadni kv előtt egy kicsivel, csak kv közben nem?

Senki 05-15-2006 20:20

én is így értelmezem...

Ati 05-15-2006 20:31

Quote:

Originally Posted by bari
Tehát, ha jól értelmezem, lehet támadni kv előtt egy kicsivel, csak kv közben nem?

így igaz. tehát gyakorlatilag ugyanaz, mint eddig, csak picit előrébb hozod pár másodperccel.

Remedy 05-15-2006 20:31

Quote:

Originally Posted by Ati
Természetesen nem. Ha támadni szeretnél, van rá 59 perced. Sajnos levlistán le lett szavazva, hogy körváltás előtt X perccel már ne lehessen támadni, de lehet, hogy ez a téma később még elő lesz hozva.

hmm... es ez miert is lenne jo? tudom, olvassam el az archivumban... :)

Ati 05-15-2006 20:35

Quote:

Originally Posted by Remedy
hmm... es ez miert is lenne jo? tudom, olvassam el az archivumban... :)

Bár ez jelenleg nem téma, röviden válaszolok rá: azért jó ez, mert így lenne mindenkinek ideje távolbanézni, és segítséget hívni. Jelenleg az utolsó pillanatban támadások miatt ez sok esetben nem lehetséges, és rengeteg olyan támadás van így, ami megfoghatatlan. Ez egy iszonyatosan nagy előny azoknak, akik bármikor netközelben tudnak lenni, mindent félre tudnak tenni pár percre, és gyors neten képesek az utolsó pillanatban támadni.

Senki 05-15-2006 20:41

hehehe... ide kellene belinkelnem azt a képet amin egy szemüveges titkárfejű fazon azt mondja hogy "The faster your download speed is, the bigger your penis is!"
ha megtalálom beteszem... gondolom magyaráznom se kell mire vonatkozik!
Feel the power of my ADSL! :D:D:D

monro 05-15-2006 21:10

A körváltás utolsó akkordja a katonai akciók lebonyolódása?
Vagy az már a következő kör eleje?
Egyszóval meddig van "üzemszünet"? A seregek becsapódásakor még nem tudok lefokozni, bontani, piacozni stb-stb?

wand 05-15-2006 21:29

Quote:

Originally Posted by monro
A körváltás utolsó akkordja a katonai akciók lebonyolódása?
Vagy az már a következő kör eleje?
Egyszóval meddig van "üzemszünet"? A seregek becsapódásakor még nem tudok lefokozni, bontani, piacozni stb-stb?

jaja. ráadásul nemhogy a csata az ucsó de tapasztalatok szerint a kv-ba beleszámítanak pl a kv utáni ht működések is.

Ati 05-15-2006 21:35

Quote:

Originally Posted by monro
A körváltás utolsó akkordja a katonai akciók lebonyolódása?
Vagy az már a következő kör eleje?
Egyszóval meddig van "üzemszünet"? A seregek becsapódásakor még nem tudok lefokozni, bontani, piacozni stb-stb?

-- szünet eleje --
1. Pontlista rendezése
2. Helytartó kör elejei teendői
3. Országok fejlődése
4. Csaták
5. Helytartó kör végi teendői
6. Piaci áruk hazaérkezése
-- szünet vége --

-Fegya- 05-15-2006 21:58

Quote:

Originally Posted by Ati
-- szünet eleje --
1. Pontlista rendezése
2. Helytartó kör elejei teendői
3. Országok fejlődése
4. Csaták
5. Helytartó kör végi teendői
6. Piaci áruk hazaérkezése
-- szünet vége --

  1. Az 1A-ban kicsit másképp van ez a sorrend. Hogyan?
  2. Hová kerül ebben a listában a körtávolságok csata utáni újraszámolása?

Ati 05-15-2006 22:01

Quote:

Originally Posted by -Fegya-
  1. Az 1A-ban kicsit másképp van ez a sorrend. Hogyan?

-- szünet eleje --
1. Pontlista rendezése
2. Helytartó kör elejei teendői
3. Országok fejlődése
4. Csaták
5. Szövetségi csaták
6. Helytartó kör végi teendői
7. Szövetségi pontok rendezése
8. Piaci áruk hazaérkezése
-- szünet vége --

Quote:

Originally Posted by -Fegya-
  1. Hová kerül ebben a listában a körtávolságok csata utáni újraszámolása?

Ilyen nincs.

A távolságok 2 tényezőből állnak össze, az értékből és a helyezésből. A helyezés a kör elején rendeződik az érték mindig aktuális. Kör közben is el tudsz kerülni sok-sok körre a környezetedtől, ahogyan eddig.

monro 05-16-2006 11:00

Quote:

Originally Posted by Ati
-- szünet eleje --
1. Pontlista rendezése
2. Helytartó kör elejei teendői
3. Országok fejlődése
4. Csaták
5. Szövetségi csaták
6. Helytartó kör végi teendői
7. Szövetségi pontok rendezése
8. Piaci áruk hazaérkezése
-- szünet vége --


Így viszont teljesen lehetetlenné válik a klántámadások visszakísérése TUDATOS módon ha az ellenfél 1mp-el a körváltás elött indul és bont:( Ez így nem jó sajnos. Nyilván meg fogjuk szokni de állandó probléma lesz a jövőben, hogy hiába figyel valaki végig a nap 24 órájában akár tehetetlenné válik. Hacsak a klánpontlista frissítését ki nem vesszük a körváltásból és tesszük ki mondjuk a kör közepére...

Ati 05-16-2006 11:07

Quote:

Originally Posted by monro
Így viszont teljesen lehetetlenné válik a klántámadások visszakísérése TUDATOS módon ha az ellenfél 1mp-el a körváltás elött indul és bont:( Ez így nem jó sajnos. Nyilván meg fogjuk szokni de állandó probléma lesz a jövőben, hogy hiába figyel valaki végig a nap 24 órájában akár tehetetlenné válik. Hacsak a klánpontlista frissítését ki nem vesszük a körváltásból és tesszük ki mondjuk a kör közepére...

Nem poénból vetetettem azt fel anno, hogy az utolsó másodpercben ne lehessen támadni, sőt, én konkrét perceket javasoltam. Le lett az ötlet hurrogva, így ilyen megszorítás nem lesz. Amikor már mindenki megszokta az új rendszert, akkor én azért ezt a témát fel fogom vetni újra. De ez más téma, nem ide kapcsolódik.

monro 05-16-2006 11:14

Quote:

Originally Posted by Ati
Nem poénból vetetettem azt fel anno, hogy az utolsó másodpercben ne lehessen támadni, sőt, én konkrét perceket javasoltam. Le lett az ötlet hurrogva, így ilyen megszorítás nem lesz. Amikor már mindenki megszokta az új rendszert, akkor én azért ezt a témát fel fogom vetni újra. De ez más téma, nem ide kapcsolódik.


A körváltás kezdete hajszálpontos lesz minden órában mint az éjfél elötti piacfrissülés vagy legalább lesz valamiféle "szórása" ahogy eddig?

Ati 05-16-2006 11:15

Quote:

Originally Posted by monro
A körváltás kezdete hajszálpontos lesz minden órában mint az éjfél elötti piacfrissülés vagy legalább lesz valamiféle "szórása" ahogy eddig?

Eddig se volt szórása a kezdetnek.

aúú 05-16-2006 11:17

Quote:

Originally Posted by Ati
Nem poénból vetetettem azt fel anno, hogy az utolsó másodpercben ne lehessen támadni, sőt, én konkrét perceket javasoltam. Le lett az ötlet hurrogva, így ilyen megszorítás nem lesz. Amikor már mindenki megszokta az új rendszert, akkor én azért ezt a témát fel fogom vetni újra. De ez más téma, nem ide kapcsolódik.


Atis, ha egy időintervallum meg van adva támadásra, akkor a probléma nem szűnik meg, hisz akkor is ennek az időtartománynak a végén fog a támadás indulni és akkor sem lesz szembe támadás, hisz csak a köv támadásindítási időben lehet majd indulni támadni, ami ugyibár a köv körben lesz... tehát pont ugyanaz történne mint most...

Amúgy jól látom, hogy most, ha építek őrtorikat, akkor azok hamarabb fognak beérni, mint ahogy a csata lemegy, ezzel gyakorlatilag befolyásolva a csatát?

Ati 05-16-2006 11:21

Quote:

Originally Posted by aúú
Atis, ha egy időintervallum meg van adva támadásra, akkor a probléma nem szűnik meg, hisz akkor is ennek az időtartománynak a végén fog a támadás indulni és akkor sem lesz szembe támadás, hisz csak a köv támadásindítási időben lehet majd indulni támadni, ami ugyibár a köv körben lesz... tehát pont ugyanaz történne mint most...

MF-ek esetében valóban, de szövetségek esetében lenne idő még segítséget hívni. Jelenleg ugye ez nem működik (eddig se működött, tehát semmi nem változott ilyen téren). De ez tényleg más téma, majd idővel felvetem, előbb ülepedjen mindenkiben a mostani változás.

Quote:

Originally Posted by aúú
Amúgy jól látom, hogy most, ha építek őrtorikat, akkor azok hamarabb fognak beérni, mint ahogy a csata lemegy, ezzel gyakorlatilag befolyásolva a csatát?

Hmm? Igen, de ez mindig is így volt.

monro 05-16-2006 11:29

Quote:

Originally Posted by Ati
MF-ek esetében valóban, de szövetségek esetében lenne idő még segítséget hívni. Jelenleg ugye ez nem működik (eddig se működött, tehát semmi nem változott ilyen téren). De ez tényleg más téma, majd idővel felvetem, előbb ülepedjen mindenkiben a mostani változás.

Azért ez nem ugyanaz a téma mint az 1A-s klántámadásoknál. Eddig ha nehéz is volt de meg lehetett oldani a szembemenetelt ha egy klán figyelt és felkészült elötte. Ezentúl ez nem lehetséges bárhogy akarom és bármilyen okosnak érzem magam. Marad a lutri... Szembemegyek vagy nem.... nagysereggel vagy kicsivel... fej vagy írás, mert távolt nem tudok nézni csak azelött hogy a támadást el tudnám indítani időben.

A szövis oriknál azért más a szitu. Ott ez csak a védelmet befolyásolja! A körváltás után nyugodtan vissza lehet támadni akár. Ez az egész szitu a klánháborúzást befolyásolja leginkább.

De nem lenne nehéz megoldani... csak ki kell venni a pontlistarendezést a körváltásból. Vagy betenni mégegyet kör közben ahogy régebben volt mondjuk.

aúú 05-16-2006 11:35

Quote:

Originally Posted by Ati
MF-ek esetében valóban, de szövetségek esetében lenne idő még segítséget hívni. Jelenleg ugye ez nem működik (eddig se működött, tehát semmi nem változott ilyen téren). De ez tényleg más téma, majd idővel felvetem, előbb ülepedjen mindenkiben a mostani változás.

Hát ez már csak attól függ, hogy mi van megengedve ugyibár támadáson kívüli időben, de mivel ez tényleg egy kicsit más téma, így folytatom, majd ha felveted újra...:)


Quote:

Originally Posted by Ati
Hmm? Igen, de ez mindig is így volt.

Nah akkor erre rosszul emlékeztem...:)

Kisbér 05-16-2006 12:08

Quote:

Originally Posted by Ati
A távolságok 2 tényezőből állnak össze, az értékből és a helyezésből. A helyezés a kör elején rendeződik az érték mindig aktuális. Kör közben is el tudsz kerülni sok-sok körre a környezetedtől, ahogyan eddig.

És ez így jó Atis?
Fokozok, 2 körre kerülök, kiküldöm a seregeket, bontok, merülök.
Védhetetlen, és hazakísérhetetlen...
Szerintem a távolság se legyen online...

Ati 05-16-2006 12:11

Quote:

Originally Posted by Kisbér
És ez így jó Atis?
Fokozok, 2 körre kerülök, kiküldöm a seregeket, bontok, merülök.
Védhetetlen, és hazakísérhetetlen...
Szerintem a távolság se legyen online...

Ha Te megtetted, akkor ugyanezt az ellenfeled is meg tudja tenni, és máris visszatámad 2 körre.

Ez különben nem változás.

Kisbér 05-16-2006 12:13

Quote:

Originally Posted by Ati
Ha Te megtetted, akkor ugyanezt az ellenfeled is meg tudja tenni, és máris visszatámad 2 körre.

Ez különben nem változás.

Már mi nem változás? Az, hogy a távolságrendezést körváltásba tesszük? Dehogynem...

aúú 05-16-2006 12:33

Quote:

Originally Posted by Ati
Ha Te megtetted, akkor ugyanezt az ellenfeled is meg tudja tenni, és máris visszatámad 2 körre.

Ez így nem igaz...
Ezt egy igen egyszerű számpélda is be tudja bizonyítani:
4500 pont különbség van 2 ori között... az egyszerűség kedvéért ezt vegyük 100 heki különbségnek... kimegyek a piacra, veszek 22500 katonát, lefokozom és már is ott vagyok a felettem lévő orinál... elindítom a sereget, majd gyorsan bontok egy kicsit (lehetőleg tanyát, hogy éhezzek is kicsit,), illetve szépen képzést is küldök, mindezt a körváltás előtt nemsokkal...
Így az ellen mikor észrevesz akkor se tud sokat tenni, mert neki, ahhoz, hogy 4500 pontot csökkenjen, 300 hekit kell bontani... de még ennek a feléhez is 150 épületet kell bontania...

Ati 05-16-2006 12:36

Quote:

Originally Posted by aúú
Ez így nem igaz...
Ezt egy igen egyszerű számpélda is be tudja bizonyítani:
4500 pont különbség van 2 ori között... az egyszerűség kedvéért ezt vegyük 100 heki különbségnek... kimegyek a piacra, veszek 22500 katonát, lefokozom és már is ott vagyok a felettem lévő orinál... elindítom a sereget, majd gyorsan bontok egy kicsit (lehetőleg tanyát, hogy éhezzek is kicsit,), illetve szépen képzést is küldök, mindezt a körváltás előtt nemsokkal...
Így az ellen mikor észrevesz akkor se tud sokat tenni, mert neki, ahhoz, hogy 4500 pontot csökkenjen, 300 hekit kell bontani... de még ennek a feléhez is 150 épületet kell bontania...

Továbbra sem értem, hogy ennek mi köze van a körváltáshoz, ezt eddig is meg tudtad csinálni.

aúú 05-16-2006 12:40

Quote:

Originally Posted by Ati
Továbbra sem értem, hogy ennek mi köze van a körváltáshoz, ezt eddig is meg tudtad csinálni.

Egyszerű, mert most nem tudok lefokozni, vagy építeni körváltás közben, hogy utolérjem azt akit észerevettem, hogy jön rám, tehát szembe menni sem tudok vele... mindössze ennyi. Meg persze csak reagáltam arra amit írtál, hogy ugyanazt meg tudja csinálni az ellen is...
De ez valószínű nem fog változni ha jól gondolom, hisz akkor amit az elmúlt napokban csináltál, annak egy részét kéni a visszájára fordítani, az meg marhaság lenne...

Ati 05-16-2006 12:43

Quote:

Originally Posted by aúú
Egyszerű, mert most nem tudok lefokozni, vagy építeni körváltás közben, hogy utolérjem azt akit észerevettem, hogy jön rám, tehát szembe menni sem tudok vele... mindössze ennyi.

Ha ilyen módszerrel az utolsó pillanatban támadt, akkor eddig se tudtál szembemenni vele.

Kisbér 05-16-2006 12:54

Quote:

Originally Posted by Ati
Ha ilyen módszerrel az utolsó pillanatban támadt, akkor eddig se tudtál szembemenni vele.

Nem, nem tudtam szembe menni vele, de ha a távolság is szekvenciális lenne, azaz 59 percig ugyanaz a távolság, akkor nem lenne ilyen gond.
Hiszen hiába ugrasz fel, hogy last-minute 3 kör helyett 2 kör alatt megüsd, nem tudsz visszamerülni, mert a köv. körváltásig 2 körön maradsz.
Így az ellenfél szembe tud jönni veled...
Ugyanez a helyzet klánszinten is... Lemerül/emelkedik a klán körváltás előtt 2 perccel, elküldi a seregeket, 1 órája van reagálni az ellenfélnek, mert ha megvárja a csapódást utána x perccel már messze lesz az ellenfél hozzájuk képest.
Régen voltam már magyar A-ban, nem tudom, hogy ez változtatva volt-e, de ha én 2 körre megtámadtam egy illetőt, és a becsapódáskor 2 körre vagyok tőle, akkor az legalább a csapódás utáni körváltásig maradjon már 2 kör!


All times are GMT +1. The time now is 23:08.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu