Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Segítség (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bankkártya kérdés (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=4380)

SGB 10-10-2010 19:37

Bankkártya kérdés

Sziasztok, mostanában sokat gondolkodok a bankkártyás vipelésen, és van is egy Erste-s kártyám, amire "Maestro Card" van írva.
A Worldpay és PayPal honlapon (mint választási lehetőség) csak "Master Card" szerepel.
Kicsit laikus vagyok a témában, tehát annyi lenne a kérdésem, hogy a kettő ugyan az-e, és tudok-e fizetni így a kártyámmal.

Ati 10-10-2010 19:47

Quote:

Originally Posted by SGB (Post 266491)
Sziasztok, mostanában sokat gondolkodok a bankkártyás vipelésen, és van is egy Erste-s kártyám, amire "Maestro Card" van írva.
A Worldpay és PayPal honlapon (mint választási lehetőség) csak "Master Card" szerepel.
Kicsit laikus vagyok a témában, tehát annyi lenne a kérdésem, hogy a kettő ugyan az-e, és tudok-e fizetni így a kártyámmal.

Most így hírtelen ezt találtam róla: "The Maestro Card is a internationally accepted debit card owned by MasterCard. It is accepted by any retailer who accepts MasterCard."

SGB 10-10-2010 19:53

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 266492)
Most így hírtelen ezt találtam róla: "The Maestro Card is a internationally accepted debit card owned by MasterCard. It is accepted by any retailer who accepts MasterCard."

Köszönöm, akkor valószínűleg hamarosan használom is. :)

Pool 10-10-2010 19:56

Én úgytom, hogy olyan kártyával lehet neten vásárolni, ami dombornyomott...
Nekem is volt egy otp-s nem domboros és nem tudtam használni, mert a 3 jegyű CVC sem volt a hátoldalán...

BimmBimm 10-10-2010 19:58

Quote:

Originally Posted by LiverPool (Post 266494)
Nekem is volt egy otp-s nem domboros és nem tudtam használni, mert a 3 jegyű CVC sem volt a hátoldalán...