![]() |
Több személyiség HV-n és Arénában
Javaslatom egyszerű és így lesz vmi tétje is a tojás/sajt kombó illetve az Arénás dicsőségen kívül...
Az előző Aréna és hv győztesek, ha indulnak a következő fordulóban, akkor +1 szemet választhassanak maguknak. Így díjazná a játék azt, aki 2 hónap és 2.5 nap után győzedelmeskedik. A hv-n csak az 1. kapna + szemet, a zászlótartó nem, bár sokszor ugyanarról van szó. Így aki nagyon jó játékos, akár 4-5 szemmel is játszhatna már. Ha viszont pl. 3 szemessel játszik és nem nyeri az aktuális fordulót, akkor következőben újra csak 1 lenne neki, tehát a +1 működne amíg nyer, de a -1 nem. Ezzel kicsit felértékelődne a győzelem, végülis "lenne miért játszani" Vélemény? |
Mielőtt nagyon belemerülnénk, egy kérdés.
Ati, technikailag megoldható lenne? |
Quote:
Ezek tipikusan azok a játékok, ahol nincs senkinek előnye abból, hogy játszott az előző fordulóban is, vagy játszik már 4 éve. A javaslat ezt az esélyegyenlőséget törli el, és ad előnyt valakinek azok közül, akik már játszottak máskor is. |
Quote:
Én is sokat gondolkoztam rajta, hogy a mostani hétvégi létszámnál van-e értelme ilyennek. A pozitív lökést az adta meg, hogy a mostani Arénában 15 ori van, ami ebben az évben talán a legnagyobb induló létszám. Ha "lenne miért" küzdeni, akkor talán többen is lennénk... Itt végülis 1 ori kapna vmit, aki győzedelmeskedik, de ha nem indul a következőn, akkor később már nem kapja meg. |
Quote:
|
Quote:
Az ötletemhez mit szólsz? |
Quote:
Az emberi tényező miatt sajnos teljesen felejtős. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
mert spec engem ez nem motiválna jobban, mint a jelenlegi rendszer.. ha az előbbi a cél, hogy érdekesebb legyen azoknak, akik játszanak, ahhoz nem nagyon szólok hozzá, mert nem hiszem, hogy sűrűn fogok hv-n, vagy arénában megjelenni.. :) |
Quote:
|
Nekem nagyon nem tetszik ez az ötlet, a hétvégit megölné, ott kis előnyből is gyorsan lehet nagy előnyt csinálni, ez is csak arra lenne jó, hogy bebetonozza a jó/jobb játékosok előnyét.
Amúgy is érthetetlen számomra, hogy miért kellene a jó játékosokat erősíteni ezzel??? Hogy a kevésbé jó, vagy kevesebb idővel rendelkező játékosnak mégnehezebb legyen a dolga??? A jó játékosnak máluszt kell adni, ha a pörgösebb, aktívabb játék a cél. Azt kellene megoldani a hétvéginél, hogy könnyebb legyen támadni és nehezebb legyen védekezni, ettől lehetne pörgősebb a játék, főleg ha úgy lenne megoldva, hogy aki a pontlistában "lent" helyezkedik el, az tudja az előtte lévőket könnyebben támadni (katonával, varázslókkal, tolvajokkal), és fentről lefelé indított támadások meg nehezítve lennének. (sokkal jobban mint most) |
Nekem sem tetszik az ötlet.
Így is az a pár ori nyeri meg mindig a hétvégiket, Arénát, akkor majd még erősítsük is őket? Az ember max azért indul most is, hogy na majd most hátha elkapom őket, de ha ezt bevezetnék akkor aztán tuti nem indulna több játékos. Viszont ha már színesíteni szeretnénk a játékot, azt el tudnám képzelni, hogy mondjuk a hétvégiben induló orik (minden induló) több személyiséget választhat magának. És minden egyes hétvégin, random eldőlne, hogy azon mennyi szemet lehetne választani (1-ahány van már, nem tom mennyi:)) Na ez színesítené a játékot és egyenlő eséllyel indulhatna mindenki, és lehet a több szemmel az átlagnak is nagyobb szerencséje lenne vagy legalább megtapasztalhatná milyen több szemmel játszani és a főjátékban még jobban rákapcsolna, hogy szerezzen, mert tetszett neki.;) |
Quote:
|
Quote:
Ott tényleg sokat kell lenni, az az igazi előny. Azért mert valaki rászánja a hétvégéjét, még malusosan játszon sztem nevetséges... |
Quote:
Nem ezen múlik, én azért gondoltam erre, hogy hátha több ember akarna nyerni és nem szombat délben belépve játszani, aztán ha pár óra múlva 50 hekin van, akkor ne írjon felháborodva, hogy "de köcsög vagy, miért nem hagysz játszani" |
Quote:
A máluszt a pontlistában elöl elhelyezkedőre (aki általában jó játékos, hiszen előre tudott törni) értettem, hogy növelni kellene pl a felfelé támadás bónuszát és a fentről induló támadás elleni védelem bónuszát, sőt még a mágia és alvilág terén is valami hasonló kellene, hogy ne lefelé támadjon mindenki, hanem érje meg és legyen esély felső országokat támadni. (hogy változzon a pontlista, több legyen a helycsere, vagy stratégiai előny legyen nem elhúzni a "tömegtől") |
Quote:
Nekem is tetszene a több személyiség. |
Quote:
Sőt lopni is jobb felfelé |
Quote:
|
Arénába inkább az lenne meggondolandó, hogy azok kapjanak plusz személyiséget, akik először játszanak!
Például Fülesnek kiosztani a feladatot, és ajándékozhatna a gyengébbeknek + személyiségeket :) Szerintem az aki ott játszott már sokat, több előnnyel indul, mint aki először van ott és kap +4 személyiség formát. Az olyan örülteket, mint én vagy Ferro, vagy Pool, inkább maluszokat kéne kapjanak, mint bónuszokat. Sokkal nagyobb kihívás lenne úgy nyerni. U.i.: Most nézem, hogy egy oldalt, nem olvastam el, és már lényegében az én ötletemhez hasonlót tárgyalnak a Hv.re :) |
All times are GMT +1. The time now is 07:17. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu