![]() |
Földszerzés - kicsit máshogy
Nos, a témát direkt nem a megbeszélések közé nyitottam, mert nem valószínű, hogy valaha is lenne bármi ilyesmi, inkább csak azért nyitom, hogy kicsit elmélkedjünk a dolgon, hogy mi lenne ha...
Szóval tény, hogy egyre jobban fogynak a tolis és varis országok, már alacsony szinten is csak elvétve találkozni velük, ennek egyesek örülnek (orkok, törpék :) ), mások már kevésbé (akik ezt a játékstílust szerették). A legsűrűbben a következő indokot lehet olvasni: "a föld a legértékesebb jelenleg, főleg magasabb szinteken, tehát azok a fajok (és országfelépítések) vannak előnyben, amik könnyen tudnak földet szerezni, és azt megtartani". Szóval elmélkedjünk kicsit, hogy mi lenne, ha toli és variakcióval is lehetne földet szerezni. Az tény hogy alapjaiban forgatná fel az egész mostani játékot, ezért sem tartom valószínűnek, hogy bármi is megvalósulna belőle. De azért várom másoktól is az esetleges ötleteket, ki hogyan képzelné el a dolgot. Én kb. ilyesmire gondoltam: -készültségnek 100% kell lennie -30-50%-nyi készültséget fogyasztana -kb annyi földet hozna mint egy átlagos földszerzés -földfoglalásnál tényleg sokkal nagyobb legyen a támadó varázslók/tolvajok ereje a sikerességhez, hogy tényleg arra az egy dologra kelljen valakinek specializálódnia, hogy így tudjon haladni |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
nekem se tetszik. a jó játék lényege, hogy bele tudod magad élni kicsit a környezetbe, a hangulatba. az meg hogy a varázslók levarázsolják a földjeidet olyan szinten életidegen, hogy rontaná a játék fílingjét. úgy vélem, semmi gond a jelenlegi felállással. a legnagyobb érték a föld, a hadisok a játék főszereplői, a varázslók és a tolvajok statisztálnak a sikerhez.
|
Az tény hogy amit írtam még nem túl kiforrott, de szerintem színesítene a játékon. Viszont úgy látom ezt mások nem éppen így gondolják. :)
|
Quote:
Ezek is szinesítik a játékot, csakhát talán mégse kéne. |
Quote:
Amugy egyiket mar meg is valositottad, a tolvajokkal lehet felfedezni... :) |
Remy, Ati, reszkessetek, mert megreformálok mindenkit. :D
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Aztán később megmondják neki, mi a jó, vagy rájön magától. Nem érzem az érdemi különbséget a hód és a bonyolultabb játék között ezen a szinten. Hódban előbb rá lehet jönni, hogy mi mire való, mert nincs annyi féle dolog, mint a bonyolultban. De azt is meg lehet érteni. Utána meg már emberfüggő, van aki a nagyobb változatosságot szereti, van aki nem. |
Quote:
|
Hát én nem igazán tartom ezt jó ötletnek. Általában normálban egy kocsmás óriással, anarchban meg egy kocsmás orkkal vagyok.
Nem szeretnék reggel normálban úgy ébredni 1100 hekin pl. hogy hajnali háromkor tolvajokkal egy szövetség "lefoszt" rólam akár 300 hekit is. Teljesen megölnénk ezzel a hadis orikat, mivel mindenki több tolvajt és varázslót tartana szerintem, mint eddig és akkor elkezdődne a tamagocsi már az alsóbb szinteken is. szvsz |
Quote:
|
Quote:
Tiszteletem azon kivételeknek, akik sokat ütve vannak nagy értéken... Sztem csak olvasgass inkább... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 22:54. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu