Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Segítség (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=13)
-   -   PayPal és Vip (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=4312)

Sami 08-16-2010 21:54

PayPal és Vip

Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni, attól aki járatos banki ügyekben vagy bárkitől, aki ért hozzá. Sajna mivel nem Magyarországon élek örökös problémám van a vippeléssel. Lécci valaki normálisan és érthetően írja le nekem, hogy hogyan tudok PayPal-on keresztül vippelni, egyáltalán hogyan juthatok ehhez hozzá? Ez egy számlaszám vagy mi ez egyáltalán? Bocs, de nagyon laikus vagyok a témában.
A másik egy kérdés lenne Atihoz. Ati, nem e lesz a közeljövőben valami lehetőség arra, hogy egyik oriról a másikra pakolgathassam a vipköröket? Van olyan orim, amin majdnem 5 ezer kör van, de olyan is, amin kb 83, ez ráadásul pont az A-s orimon, mindig ezen van a legkevesebb sajna. Nagy segítség lenne nekem, meg gondolom több embernek, ha tudnám pakolgatni a vipköröket. Mi véleményetek, de főleg Neked Ati?

Ati 08-16-2010 22:32

Bankkártyával tudod használni a legegyszerűbben a PayPal-t. Gyakorlatilag bankkártyával fizetsz, mintha boltban fizetnél vele.

Ha nem akarsz bankkártyát használni, vagy nincs bankkártyád, akkor NÉHÁNY ORSZÁGBÓL lehet banki utalással is feltölteni egy egyenleget, amit utána elhasználhatsz. Erről a VIP súgó 4-es pontja ír részleteket. Itt a hangsúly azon van, hogy NÉHÁNY országból. Nem mindegyikből. Magyarországról már működik a PayPal-nek ez a funkciója, de ahol Te vagy, onnan lehet, hogy nem. A bankkártyás verzió ekkor is működhet.

Egyik országról másikra VIP köröket áttenni nem lehet, hiszen ekkor a kedvezményt kihasználva meg lehetne háromszorozni a VIP körök számát. (Tudom, hogy ez nagyon jól hangzik. :))

Sami 08-16-2010 22:43

Ok, Ati, köszi, sejtettem, hogy ezt fogod mondani a kérdésemre. :) De azért a többiek véleményére is kíváncsi lennék... Hát, ha nem hasztalan.

Dew 08-17-2010 08:30

Quote: