![]() |
Miért rossz a hóditó!
Szerintem ez a játék régen sokkal jobb volt.. úgy le van védve minden faj, hogy már unalmas és se lopni se varázsolni nem lehet és nincs is értelme!
Másnak erről mi a véleménye? |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ezek szerint te is javasoltad ezeket a unalmas szabályokat? A tények engem igazolnak... most a 2-es szinten játszom... szerinted mennyien játszanak és mennyi a szabi? És ez miért van szerinted? Elmondom mi a rossz! Az óriás és a félelf régen méltó ellenfél volt... tudták egymást rendesen gyilkolni.. lopni... aki előbb lépett az megfogta a másikat...Láttam én már mindegyiket sírni... Most mi van?? Úgy le van védve az óriás, hogy 430 millából 16 bankkal 2 millát lopok körönként? Ez 1 vicc! Kitől lopjon a félelf pl? a gnómtól akitől nem lehet tekercset a pénzt meg minimális bankkal levédi? Minek így megerősíteni az elfet, túl sok az embernek az 5*-ös tükrözés... És akkor olvasok olyat, hogy csináljunk olyan személyiséget, hogy még nehezebben lehessen lopni... ENNÉL többet? miért nem töröljük el mindjárt a lopást és a varázslást? Minek? Úgy sem lehet már használni... Túl sokat véd a bank is... Most közepesen kimaxolt országoktól sem lehet lopni, mert nincs mit, mert minden véd.... így a játék értelme és lényege veszik el, és a lusta embereknek kedvez aki nem csinál semmit, de reklamál ha lopni akarnak tőle és még szigorúbb szabályokat szeretne... Teljesen ráállt a játék, hogy csak katonával lehessen rendesen zúzni a másikat, de így meg unalmassá válik az egész.. pont ez volt benne az izgalom, hogy rejteni kellett a pénzt, a tekercset és figyelni, ügyeskedni... Régen volt olyan, hogy lehetett kórházzal is éheztetni... Ez lehet, hogy egy bug volt és nem is ismerte mindenki... de érdekes dolog volt és nem kis munkával lehetett fenntartani úgy is az orit! Persze azt is eltörölték... Ui: Nem kell védeni a fajokat ennyire, más izgalmas és érdekes dolgot kellene berakni nem azt, hogy lassan már játszani sem kell... és minimális játékkal megfogok mindent.... |
Quote:
|
Quote:
Remek embereket lehet találni a játékban, és az is tud dobni a játékélményen. |
Quote:
Óriás, félelf: ezek kb. a kezdetektől így néznek ki, nem tudom mi a bajod, mi lett "bevédve" rajtuk. Nem óriástól kell lopni. normális félelf embertől, törpétől, orktól, elftől és másik félelftől is tud lopni tekercset, nyersanyagot. A bank úgy jó ahogy van, rengeteg taktika az országban lévő pénzen alapul, ennek viszonylagos biztonsága nélkül sokat vesztene a játék. Elf: pont azt tudja, amire való: kevés idővel, napi 1-2 belépéssel lehet vele nyugisan haladni. Nem mindenki tud minidg gépnél lenni, rájuk is gondolni kell. nincs mit lopni? Nem is értelek... A sereges országok előtérbe kerülése nem a szabályok miatt van,a játékstílus változik. Minél fentebb mész, egyre értékesebb a föld, tehát szükséges a sereg. El kell fogadni, hogy a régi értelemben vett varis óriások kihaltak, életképtelenek, a tolvaj félelf, emberek pedig maximum a 3. szintig játszhatóak. Nem sírni kell, hanem alkalmazkodni. Egy stratégiai játékot nem lehet sablonok alapján játszani, a változó körülményeket figyelembe kell venni és hozzáigazítani a taktikát. Vannak most is érdekes, és nem mindenki által ismert taktikai elemek. A "minimális játékkal megfogok mindent" pedig egyszerűen butaság, nincs beüthetetlen ország, még az A-ban lévő elfek sem, csak esetleg kell egy kis rásegítés... Ja, és még valami: sok szabis kérdés: régóta megy a játék, sokan kipróbálják, tehát sokan megunják, abbahagyják(akár ideiglenesen is): ezekből lesz a sok szabis... |
Quote:
Nem véletlenül ment át mindenki a traviánra velem együtt... Néha visszajövünk és reménykedünk a csodában..... Legyen olyan mint régen, nem kellenek ezek a játékellenes szabályok!!!!!! Nincs kitől lopni....... De gondolkoztatok már rajta? Embertől? Aki már nem gyárt csak kevés varázslót? Helyette tolvajt vagy katonát? Pénze bankban... teki piacon... Óriástól? akit már nem lehet sem ölni sem gyilkolni sem lopni? Mert nem hoz szinte semmit, nem öl szinte semmit? gnóm? Akitől nincs mit elvinni? Elf? varázslót nem csinál... toli, vari, katona ellen is megvédték... + még a személyiségek is védik? Hova védik már a fajokat? Csak katonailag lehet szinte már szétszedni valamit.... Abban mi az öröm? Hogy egy szövi le tud zúzni valamit valakit? Régen a szövik szét is tudták egymást lopni, zúzni, gyilkolni... akár sereg nélkül is... szimplán toli-varival...... |
Mióta Remy bevallotta hogy az ő lovai nagyot ütnek, tankjai vannak, és Ő Ati is egyben, tényleg nem olyan a játék :p:p
De amúgy szerintem tökéletesen jó úgy a játék, ahogy most van. Igenis kelljen zúzni a sereggel, és ne a tolvajok és varázslók által biztosított távolba/névtelenségbe bújni. Persze ez is benne van, de ne csak ez legyen, szerintem :) |
Quote:
|
Quote:
Igazából nem értem mi a problémád? |
Quote:
|
Quote:
Ha a te logikádat követnénk, akkor annyi lenne a változás, hogy mindenki toli lenne és jöhetnél ide sírni, hogy milyen rossz mindenki toli, sehol egy katona..... Ha tolizni akarsz 4-5 szinten élvezkedhetsz vele, feljebb meg nehéz lesz, változtatnod kell. Egyébként a gnómot pont a toli irthatja rendesen, igaz nem hasznot szerzel hanem kárt okozol. (bár ugye minden relatív:) ) |
De most az az igény, hogy ne lehessen semmit sem már csinálni??
Gyártsuk katonákat és zúzzuk le egymást? Erre kár alapozni egy játékot! Eltűnik az az élvezet, hogy több féle dologgal. vari-toli-katona is lehessen játszani és több dologgal is lehet ártani egy másik játékosnak... Most azt ugye nem mondod komolyan, hogy nem változott semmi a régihez képest? Akkor te nem játszottál régen... De ha az órásnak elment a szerepe és a félelfnek is, akkor miért vannak? Bohóckodni? Hogy az óriás meg tudjon nézni másokat? Ez kevés.... Régen volt még az 1-es szinten is óriás és félelf... most nézted? Tudjon ölni mint régen... tudják őt is pusztitani mint régen... Régen nem ez volt a játék lényege, hogy csak a föld és gyorsan érjünk át és kapunk egy új személyiséget... Igy túl erős az ember, hogy 5* erőt kapott... az elején volt olyan ez, hogy mindent tükrözött, aztán hosszú ideig ez megszűnt.. most megint erősitettek rajta.... Nézzetek körül mennyien vannak szabin...ez véletlen? Aki átjött és dicséri a játékot az nem tudja milyen izgalmas volt régen.... Hogy a bank jó, hogy statégia? Az jobb statégia, hogy dugni kell a pénzt, hogy ahogy látod, hogy viszik költöd, hogy el ne vigyék... |
Quote:
|
Quote:
|
rájöttem a megoldásra:
nyomd meg légyszíves a "Vissza a múltba MOST!" gombot! Helló! |
Quote:
A játék lényege, hogy minél nagyobb legyen az országod, ehhez föld kell, amit leghatékonyabban sereggel lehet mástól elfoglalni. Ha szövetségben vagy, ott a tolvajok szerepe nem a haszonszerzés, hanem az információgyűjtés (épületlista, szövetségek, távollévő seregek) és a megtorlás (gyújtogatás főleg) Varázslóknál ugyanez. Kristálygömb, krónika, földrengés, vihar-szárazság. Ezen kívül tűzgolyóval, lopással (tekercs, raktár) és gyilkolással is lehet igen érdekes dolgokat elérni, ezzel is segítve a harcos társat, aki hozza neked a földet. 1. szinten hatalmas érték a föld, ezért ott olyan fajok vannak, akik azt meg tudják szerezni és meg tudják rtartani: elf, gnóm, ork, termelni törpe, és van elvétve 1-2 óriás (és hamarosan lesz szerintem pár élőhalott is) Na ha ez sem elég változatos játék, nem tudom mit akarsz még? mod: az óriást nem tolvajokkal, az embert nem varázslókkal kell piszkálni, ennyi az egész. (az elfet meg nem sereggel, legalábbis első körben :)) |
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Tudod, hogy mit mondok? Felsoroltál itt pár védettebb fajt, bár igazán csak az óriás meg a gnóm, ami védett egy feles ellen, de az gyakorlatilag mindenki ellene. Egy normális felesnek át kell menni egy elfen meg egy emberen. De ugye kihagytál egy párat a felsorolásból: törpe: Sok tolvajt tart, de egy felesnek nem akadály. Sok nyersanyagot lehet tőle húzni, és egyre többen játszanak vele. A nyerssel elég jól lehet keresni. ork: nagyon szépen lopható, ha tart benn olyat, amit lehet lopni, mondjuk tekercset mindig ad. |
Quote:
Nehogy már bántani lehessen bármelyik fajt... Nem, nem ilyen volt régen... az óriás nem volt ilyen erős, hogy ne lehessen bántani... nem az óriás tudta régen használni a tolijait... Az orknak sincs más semmi szerepe... Régen is lehetett jó embert csinálni, de jó kis munka volt... ezzel a tükrözéssel már vicces... Most csináltatok egy elfet a lustáknak és a többieknek gnómot... Régen nem csak az 5-4 szinten volt jó a többi faj... a 3-an csatáztunk mi több éjszakán át.... Nézzétek meg most milyen a 2-es szint? Unatkozom rendesen.... Higyjétek el, nem szapulni jöttem a játékot... imádtam régebben és most is játszom csak valahogy igy nem élvezem már gnómmal sem.... Ez csak 1 vélemény és nem akartam megbántani senkit, hogy meg kellene ezeket a szabály módosításokat gondolni, mert szerintem " szerintem" rossz ez az irány... Az, hogy csak katonailag lehet már ártani egymásnak... ez szerintem egy ilyen szintű játéknál már kevés... De ha páran máshogy gondoljátok akkor legyen ilyen... De akkor már védjünk meg még jobban mindent és akkor csak bámuljuk majd egymást a pályán.... |
Quote:
|
Quote:
A fajok változtatása nem sokat szólt bele szerintem a tolvajok számának csökkenésébe. Egyszerűen a fedezés képletéből fakadóan logikusan egyre többen választják a sereges felépítést. Ez baj? Szerintem nem, egyszerűen a lejjebbi csoportokban lopkodsz, aztán feljebb seregezel. 200 hektáron igen szép vagyonokat lehet összeszedni félelffel is pl, míg óriásként kisebb esélyed van rá. De mi is a célja pl az ártó varázslatoknak? Hogy meggyengítsd az ellenfeledet, és utána sereggel vedd el a földjét. Az, hogy most nem 35%, hanem 15% templomos óriások ártózhatnak, nem jelenti azt, hogy kihaltak a varisok, egyszerűen átalakultak a felépítések. De toli/vari akciókat még mindig mindenki folyamatosan indít. Arra viszont kíváncsi lennék, hogy szerinted mikor lettek utoljára erősítve a seregesek érezhető mértékben. (az ember tükörpajzsának módosításával kapcsolatos hozzászólásod alapján fogalmad sincsen róla...) A legtöbb változtatás meg lett vitatva itt a külső fórumon, mindenki hozzátehette a saját véleményét, ha te ezt eddig nem tetted meg, arra csak azt tudom mondani, hogy késő bánat. |
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Nem értem miért rossz a tükrös hozzászólásom...
Én ezzel azt akartam irni, hogy sok.... igy nem kell neki vari... igen tud csinálni tolit, annyit, hogy nem lehet már rendesen lopni... Egy félelfnek sem bármit mondtok... A játék elején mikor elindult mindent tükrözött az ember, később lett módositva gyengébbre... most megint többet 5* tükröz nyugodtan nézzeket utána... biztos már régen volt és elfelejtettétek Most a több hektár? Minek? Régen sem kellett, pedig akkor többen voltunk... Most mindenki tudja, hogy minek az a sok hektár.. hogy ott lehessen csinálni ezerrel a tekercseket... de minek? több 10 milliók vannak embereknél.. gondolom jobban alszanak miatta.. vagy csinálnak fennt akkora seregeket, hogy nyugodtan lemehetnek bárhova és bárkit lezúzhatnak? de élvezetes..... Hogy van földrengés? és tűzgolyó? Az semmi....nincs elég hatásfoka.. kiegészitésnek persze jó... de ez kombinálva, hogy elloptuk a tekercsét... a pénzét és ahogy eladott valamit... elloptuk... na úgy meglehetett fogni valakit.... igen irtam régen... de most őszintén számitott az én véleményem? Látod ide irok és mindenki már támad.... akkor meg mi értelme? Mert már csak ti páran nézitek, gondolom ti találjátok ki a változtatásokat.. Pedig valahol mindenki egyetért velem de ismeritek egymást, kitaláltok "új dolgokat".... Vagy az újak már azt sem tudják milyen volt régen... vissza kéne mindent állitani 1 hónapra és döntsön a nép... jó ez szar volt..... Na nem fárasztalak titeket... jó játékot.... |
Quote:
- itt a fórumon rendszeresen levő játékosok közül van talán a legtöbb aktív hadis (orkok, óriások, gnómok..), de szinte kivétel nélkül sok országunk van, mindenféle fajjal és felépítéssel játszunk - az elfhez: volt olyan mf elfem, amit korábbi sérelmek miatt hetekig rengettek, gyújtottak, loptak, mészároltak, pedig hidd el nem volt termelő épületem, csak épp az ellenfél egy jól felépített szövi volt. És néha a szerencsén és a jelenléten múlott, hogy nem roppant meg az ország a sok vari és toli akció miatt. - hosszú háborúk vannak most is, kérdés ki meddig bírja, és én speciel nem csak éjjel szoktam harcolni:D - a 2-es szinten vannak csendesebb időszakok és csendesebb helyek, de azért ne bízd el magad... - NEM csak katonailag lehet ártani egymásnak, hadivarival már értem el úgy békét, hogy ki se léptem katonákkal, csak annyit rengettem le amennyit pusztítottak....és béke lett az orkkal. A játék annyira lesz pörgős amennyire szeretnéd, támadj-akciózz, a többiek meg majd felpörögnek hozzád, vagy találsz szórakoztató ellenfelet, hidd el. |
Végigolvastam párszor, úgyhogy csak annyit fűzök hozzá, hogy mindkét félnek igaza van.
Én pont a jelentősebb változások bevezetése előtt hagytam abba a játékot, és utána tértem vissza. Bevallom: teljesen más játékot találtam itt, mint amilyen volt azelőtt. Ez nem jelenti, hogy rosszabbat! Mást. Ez igaz. De szerintem játszható maradt a játék. A témanyitóval nem kívánok szembehelyezkedni, ugyanis szerintem elég sokan tudják, hogy tolis vagyok(voltam?), és a kedvenc fajaim az elf, és a félelf lett. Nekem a mai napig egyetlen fájó pont a játékban, az pedig ugye ami az elffel történt. Akkor sem tetszett, hangot is adtam neki, mégis bevezetésre került, és most ez van. Az, hogy azóta több elfet is csináltam, azt bizonyítja, hogy el lehet fogadni a módosításokat, akkor is, ha nem pont neked kedveznek. Ettől függetlenül, üde színfoltnak találom a játékban azt, hogy a kialakult kliséktől el lehet térni. Imádom a hadis elfeket, és a legnagyobb öröm számomra, ha a könnyen törő elf lovakkal meg tudok valakit csapkodni... Mert ugye erre kevesen számítanak, mert hát az elf az direkt, kimondottan tamagocsi faj. Slussz poén, hogy ütsz vele. Hozzáteszem, abban van némi igazság, hogy sok faj csoportspecifikus. (Pl az élőhalott ugye épp most esett át némi változáson, szerintem jó irányba.) Ettől függetlenül nem szabadna eltagadni, hogy régen akármelyik fajjal "végig lehetett játszani" a játékot, most pedig nem lehet. Ez, akármennyire is tiltakoznak egyesek, tény. Én pusztán azzal nem értek egyet, hogy a játék ettől sokat romlott. Nem romlott, fel lehet ezt úgy is fogni, hogy tessék minden szinten az adott körülményeknek megfelelő fajt választani! Szerintem, ez éppenhogy színesíti a játékot. Ha nincs időd játszani (mint ahogy nekem pl nincs) akkor vannak "univerzális" fajok, amikkel igenis el lehet mászkálni az összes csoporton át: elf, gnóm, óriás. Ha ezekkel az országokkal nem nagyon kezdesz el piszkálni másokat, téged se fognak, így kevés belépéssel is szintet lehet lépni. Igaz, hozzá tartozik, hogy nagyon hosszú idő alatt. (Nem fejtem ki részletesen mennyivel több idő pénzt termelni, majd fedezni, mint földre támadni, feltételezem a jelenlévők ezt mind tudják - kivétel a felső szinteket, ahol pénztől függően elképzelhető egy fedezéses haladás is gyorsan (mint például: 1/A, 2/B).) Úgyhogy tessék a "régieknek" és az "újaknak" nem egymást tépázni, hanem a régiek próbáljanak meg alkalmazkodni a mostani szabályokhoz, az újak meg értsék meg, hogy nem minden régi játékos elmebeteg. (Na jó, én egy kicsit talán... :D) |
Quote:
|
ui:
Igen, mi találunk ki sok mindent. Vannak, akiknek ez bejön, és vannak, akiknek nem. Én is találtam ki dolgokat, örülök neki, hogy ma már a játék része, és örülök, hogy egyes játékosoknak ez nagyon bejön (ugye, Hex? :D), és annak is örülök, hogy ugyanazért a dologért valaki beígért nekem pár s*ggberúgást... (ugye, Jack? :D) Így majd ha lesz időm (egyre több van, igyekszem vissza a normális játékba), akkor lesz kikkel játszanom! Ez nekem sokat számít! |
Gee hsz-ét olvasva anyit fűzök hozzá, hogy én nem vagyok nagyon régi játékos, mégis fordultam párszor. Ismerőseim is csak most kezdenek alakulni, sok mindenre kellett magamtól rájönnöm, ilyenek voltak a fajválasztások is csoportonként, főleg az első körben. A játék nem a régmúlt óta változott ennyit, az utóbbi 1-2 évben is sokat változott, változnak a játékosok, ez egy helyzet. Ehhez szerintem kevés köze van 1-1 faj módosításának, van hatása, de nem ez okoz egy-egy csoportban aktivitás hullámzást. Ehhez alkalmazkodni kell és lehet, ahogy azt mindannyian tesszük; ha meg van ötleted a saját játékod izgalmassá tételére senki sem fogja megtiltani neked hogy kipróbáld.
|
hemo, nekem 8 és 6 személyiséges orim is van, a legelső 2003-09-12 óta, szal olyan sokat nem tudsz nekem mondani...
De még mindig találok dolgokat, amik miatt érdemes játszanom... a travian meg egy rakás szar, kipróbáltam, nyomják a tápolást+1 játékosnak van 100 faluja regnél+verik rá a pénzt, és mit lehet? csak támadni itt meg sok út van ahhoz, hogy jól szórakozz a b-s oridat meg bármilyenné építed szétkapom 1 nap alatt a szövimmel, akkor majd látni fogod, hogy mit ér a bevédésed :) annyit tudok írni, amit páran megtettek, ha nem tetszik, akkor nem kell játszanod... end |
Azért azt hozzátenném (főleg Gabro-nak címezve), hogy szerintem 2002-2006 között sokkal többet változott, mint 2006-2010 között.
kiegészítés: Én pont azt szeretném elérni, hogy itt maradjon, és találjon magának az "új" Hódítóban játékélményt. Én nem elküldeni szeretném. kiegészítés2: Játszottam Travian-t, sőt, sokszáz falvas csoportokhoz is kaptam meghívást, de én azt a játékot gyorsan abbahagytam, mert úgy látom, csak a lóvé számít. Ha sokat költesz a játékra, sokkal erősebb leszel, mint akik kevesebbet költenek, vagy éppen semmit. Az összes többi netes játékkal ez a bajom!!! Hogy csak a lóvéra mennek rá. Sokáig játszottam egy vámpíros játékkal (nem írom a nevét, gondolom tudjátok melyik, de nem akarom reklámozni), egy igen előkelő klán tagja voltam, azon belül is elég magas rangban. Eljutottunk oda, hogy (mint igazi pénzt a játékra nem áldozó játékosok) elértük a nekünk lehetséges maximumot. És mit láttunk? Hogy a toplistán felettünk olyanok vannak, akik tizedannyira se tudtak játszani mint mi, és nem is élték bele magukat, csak nyomták a játékba a pénzt, ezért olyan felszerelésük volt, hogy agyonvertek minket, amikor akartak... (Ott igazi pénzért olyan tárgyakat vehetsz, amiket "sima" játékos nem tud megszerezni, tehát ha fizetsz a játékért, fixen erősebb leszel azoknál, akik nem fizetnek.) Abbahagytam az ÖSSZES ilyen játékot, mert számomra elfogadhatatlan volt, hogy nálam rosszabb játékosok simán agyonvernek, csak azért, mert több forintot költenek a játékra. Nekem ez a fajta "bankóprés" nem tetszik! Sőt... undorítónak tartom. |
Quote:
Hogy könnyű-e? Nem valószínű. De miért is kellene könnyűnek lennie annak, hogy akkora vagyonokat szerezhess mástól, amiből kétszer-háromszor körbefordulhatnál az alsó szinteken? Ez szerintem könnyen beláthatóan nem lenne logikus egyáltalán. |
Quote:
Persze igazatok van, hogy alkalkazkodni kell... de ennyire? Szerintem úgy izgalmasabb ez a játék ha több fajnak is van esélye és egy klán ahol minden van nagyon kis izgalmas játékot tud játszani... Régen pl és nem csak az 5-ön a min 2 db félelf volt a király, hozzá egy jó kis óriás és az utolsón lehet vitatkozni... Most gyakorlatilag úgy le van minden védve... meg még a bank is..., hogy marad a gnóm... de egy gnóm, az meg "szerintem unalmas" Főleg akinek nem az lenne a célja, hogy gyorsan átmenni és újrakezdeni... Horlandot mikor régen elfel volt úgy zúztuk, hogy csak na... gyorsan erősebbé lett téve az elf... pedig jól állta még akkor is a csapást és végül is persze, hogy jóban lettünk vele... De 1 jó elf most komoly ellenfél és nem tud csinálni ellene egy félelf... ember ellen sem... óriás, hogy nem tud ölni... most azért csinálni csak, hogy kukkoljon...meg 2-3 tűzgolyó mielőtt lemerül.... Nem csak az a játék lényege, hogy ki ér át előbb... és az, hogy hóditó az nem feltétlenül csak a csúcson legyen igaz.. egy adott szakaszon is lehetek én a hóditó.... Úgy kellene valahogy megvariálni a fajokat, hogy mindegyik tudjon valami jó fogást találni a másikon és ne csak katonával... ott is valamit kéne csinálni a védő-támadóval, mert égvilágon semmi szerepe csak, hogy több legyen a lista vannak benne.... Mégegyszer irom nem bántani akartam a hóditó készitőit...jó kis játék, ügyesek a készitői... én is használom a vipet... de csináljuk izgalmasabbra.... több szálon futóra.... |
Quote:
vagy te most egész komolyan nem látod? hogy régen sokkal sokoldalúbb volt ez a játék? hogy lezúzol a 2-őn? Egy szövövel? Hát persze, hogy lezúzol.. az lenne az égő ha nem igy lenne... de most ezzel kár felvágni, ez természetes De most ha ellent merek mondani a készitőknek akkor inkább takarodjak máshova? nem hiszem, hogy ennek kellene lennie a megoldásnak... Higyjétek el nem lehet vinni semmit a 2-őn... ha ki van maxolva az ori akkor azért... mert pont azokat változtattátok, hogy nehogy lehessen rendesen lopni... ha meg nincs kimaxolva akkor meg nincs az égvilágon semmijük... Itt jó orikról beszélek nem olyanról akik bénáznak.... Régen 2 kimaxolt falu... nem szövi de akár az is lehet... simán tudtak bármivel ártani rendesen a másiknak... ez most megszűnt... Én nem azt mondtam, hogy a travi egy kurva jó játék... csak egy tényt közöltem, hogy ott játszom.. meg itt is... Igen nem mondom azt, hogy az jajj de jó, nagyon elrontották, hogy annyira rámentek a pénzre...megmondom én azt is őszintén.... És nem is volt semmi hátsó szándékom, hogy irtam... gondoltam hátha valaki elgondolkozik rajta, hogy milyen jó lenne ha minden fajjal és a fajon belül mindent lehetne rendesen használni és itt jó orikról beszélek... |
Quote:
Szerintem ha valaki évek óta nem játszik, akkor először meg kell ismerkednie a játékkal. Játssz, tapasztald ki, hogy mi mire való. Olvasd el a stratégiai kézikönyvet. Tapasztald ki a játékon belül a lehetőségeket. Ne a játékot akard megváltoztatni, hanem a meglevő játékkal játssz. |
Quote:
remélem egyszer találkozol Tibu bácsival :D ennyi marhaságot egy embertől rég láttam már egy topicban :D |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
:D:D:D |
All times are GMT +1. The time now is 22:00. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu