![]() |
Hódító 7.4
Sziasztok!
Bekerültek a játékba az előre beharangozott bővítések. Ne feledje senki, hogy ezek a módosítások kísérleti jelleggel kerültek be. Mit jelent ez? Azt, hogy menet közben módosítva lehetnek, törlésre kerülhetnek, bővítésre kerülhetnek, és úgy egyáltalán, bármi történhet velük, nem véglegesek a bekerülés pillanatában. Íme egy összefoglaló a változásokról (a tervezethez képest változatlan): Új személyiség: Kufár Az új személyiséggel naponta plusz 1-1 alkalommal léphetsz be a piacokra. Ez nem VIP országok esetén 4-4 piacralépést ad, VIP játékosoknak 6-6 piacralépési lehetőséget. A piacon lévő áruk piacon tartása az utolsó 3 órájukban meghosszabbítható újabb 24 órával. (A hazafele tartó áruk már nem, csak a még piacon lévők!) Ehhez az adott áru piacának nyitva kell lennie. Ha nincs több piacralépési lehetőséged, akkor nem tudsz a piacra menni, és az áru kintléte nem hosszabbítható. Minden egyes tétel maximum 3 alkalommal hosszabbítható, utána nincs választási lehetőséged, mindenképp visszajön országodba. Részletek: http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=3870 Új személyiség: Építész A profi építész gyorsan és pazarlásmentesen dolgozik, ezért 20%-kal kisebb az épületek nyersanyagigénye, és 1 körrel hamarabb is készül el az építéssel. Sőt, a bontást is felügyeli és igyekszik megmenteni mindent, ami még használható: a lebontott épületek nyersanyagának 20%-át újra fel tudja használni. Részletek: http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=1576 Új személyiség: Karavánmester A karavánok számát megduplázza. Nem VIP országoknál a nulla duplája is nulla, tehát nekik továbbra se lesz karavánjuk, VIP országoknál az egy helyett kettő lesz. A két karavánt lehet külön használni: két külön célpont fele egyszerre; ugyanahhoz a célponthoz különböző időkben; vagy különböző célpontokhoz különböző időkben. És lehet a két karavánt együtt is használni: ha a két karavánodat egyszerre küldöd el ugyanahhoz az országhoz, akkor az útközbeni körönkénti veszteség 5% helyett csak a fele: 2,5%. Hogy a két karavánnal külön kívánsz élni (a szokásos 5% veszteséggel), vagy egyszerre használod őket (egy helyre lehet úton karaván, de csupán 2,5%-os veszteséggel), azt minden alkalommal egyedileg döntheted el. Részletek: http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=3897 Új személyiség: Stratéga Csata közben 30%-kal alacsonyabb veszteség mellett ennek a személyiségnek földfoglaláskor van még hatalmas szerepe: a stratéga személyiségű vezér képes úgy irányítani csapatait, hogy azok ne rombolják le az ellenfél épületeit, és meg is tudja akadályozni, hogy ők romboljanak maguk után a csata közben. Ezért földfoglaláskor nem pusztul épület. Ez nem azt jelenti, hogy nem fogsz üres területeket kapni, mivel üres területet is foglalhatsz! Részletek: http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=3875 Élőhalott módosítása Hosszú megbeszélés és egyet nem értés után egyelőre szintenként növekvő férőhelybónuszt kap, a következők szerint: 20%-kal több férőhely, mely szintenként tovább növekszik: a 4. szinten ez már +30%, a 3. szinten +40%, a 2. szinten +50%, az 1. szinten pedig +60%. Részletek: http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=3005 és http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=776 Újraindulások apró korlátozása Annak érdekében, hogy a rendeltetésellenes használat ne okozzon kellemetlenségeket a piacokon, az újrainduláskor néhány maximumot bevezetünk: fajtánként maximum 3 millió tekercs, valamint maximum 100 millió rúna kapható vissza. Ez csak az újraindulásokat befolyásolja, normál játékmenet mellett az eddig megszokott mennyiségű javak gyűjthetők, és vihetők fel, akár sokszázmilliós nagyságrendben is. Részletek: http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=3942 Ezeken kívül egyéb kényelmi módosítások, melyek a játékmenetet nem befolyásolják. A súgó frissítve lett, hogy az aktuális állapotokat tükrözze. A tesztidőszak alatt még néhány apró bővítés várható, amik a játékmenetre nem lesznek kihatással. Senki ne feledje, hogy a fentiek nem véglegesek, a tesztidőszak alatt ezek változhatnak. Ez persze általában igaz, de most mindennél jobban. :) Biztos vagyok benne, hogy van, ami kimaradt, vagy nem jól került be, ezért arra kérek mindenkit, hogy aki a mostani változásokkal kapcsolatban bármi hibát észlel, az jelezze a fórumon a Hibajelzések részben (vagy más módon, de az a legjobb). Remélem, hogy a bővítések a többség kedvére lesznek! :) Jó játékot! Kérdések, válaszok, észrevételek ebben a témában. (Hibajelzést légyszi ne itt, hanem a hibajelzés részben. Köszi.) |
Quote:
|
Férőhelyek
Hely Foglalt Szabad Barakk 480 250 / 250 (*) 230 / 230 (*) Templom 120 10 110 Kocsma 48 10 38 Ház 3.264 1.000 2.264 frissen regelt hulla.. :) |
Intézkedsz az áru újabb 24 óráig történő piacon tartásáról.
...... (1x) Mukodik ez is, ugytunik. :) |
Egyik orszagomban direkt ujraepitettem 3 kovacsot. A nyers is visszajott bontaskor, es 8 koros is az epulet. :) Ja, es olcsobb is az epites. :)
|
Jelzem, hogy a Karavánmester működik, 2 karavánom van :)
|
Másik orim (ork) 6 kör alatt épít, ez is működik...
|
Az én hullám is megkapta a plusz férő helyeket..
|
Intézkedsz az áru újabb 24 óráig történő piacon tartásáról.
Kufar mukodik! |
Piac
hatodszor jársz ma ott Hátravan: 19:36 Kufar jobb nem is lehetne :) Mukodik! |
telorol vok, lehet vmit nem latok. De akkor a meglevo orszagok nem kapjak meg a max 4 szem ujraoszztasanak a lehetoseget?
|
Quote:
|
Az új verzió óta nálam az eseményjelzőknél, a kardocska helyén villog a piaci eseményjelző.
Másnál előfordult ilyen? |
Quote:
|
Quote:
Az összes eseményjelzőt a kardocska helyén jeleníti meg. Tegnap még jó volt, szóval akkor passz. egyébként Firefox 3.5.8 a böngésző |
Quote:
tényleg passz |
Quote:
|
Elkezdtem tesztelni a hullát A-ban, majd megírom a tapasztaltaimat.
|
Quote:
|
Jelentem az élőhalott B-ben is jól kapja a helybónuszt (50%). :)
Az építészt még nagyon nem próbálgattam, de a nyersanyagszükséglet kijelzése az jó. :) U.I.: Egy szépséghiba szerintem, hogy újrázásnál nem esnek le a varázslatok, csak a faji vari. Így érdekes a hulla védelemmel, stb.-vel. :D |
Nem jo ez a kufar...
Varom itt minden orszagomban a hosszabbit gombot, aztan rajovok, hogy csak egynek van ilyen szemelyisege... :) |
Quote:
épp most láttam 1 szemes kufár orit :p |
Ati, arról tudhatunk vmit, hogy kb. meddig tart a tesztidőszak és ha vége, akkor a mostani változások mind maradnak-e, vagy vmi szavazás vagy mittomén mi alapján maradnak dolgok?
|
Quote:
|
"Kísérő karaván. Árut nem szállít."
Hogyhogy, hát nem a lepotyogó árukat szedegeti? :eek: :) |
"guberáló üzemmód"
:D:D |
Az élőhalott helynövelése a toronyra is vonatkozik, oda is több ijjas tud beférni mostantól?
Vagy csak ház/barakk? |
Quote:
|
Quote:
Kocsma/templom nem tétel hullánál :) Ati? |
Quote:
|
Mivel minden más épületre vonatkozik, ezért szerinte arra is. Legalább is remélem, mert én így számoltam.
|
Quote:
Bocs a késői válaszért; azt tudtam, hogy be akartam tenni ezt is, de meg akartam győződni róla, hogy tényleg be is került-e. Bent van, tehát arra is vonatkozik. |
Quote:
Az élőhalott férőhelybónusza az őrtornyokra is vonatkozik. (Templomokra és kocsmákra is.) Bocs a késői válaszért; azt tudtam, hogy be akartam tenni ezt is, de meg akartam győződni róla, hogy tényleg be is került-e. Bent van, tehát arra is vonatkozik. |
Quote:
Az élőhalott férőhelybónusza az őrtornyokra is vonatkozik. (Templomokra és kocsmákra is.) Bocs a késői válaszért; azt tudtam, hogy be akartam tenni ezt is, de meg akartam győződni róla, hogy tényleg be is került-e. Bent van, tehát arra is vonatkozik. |
:D:D
Nekem is tutira kéne egy válasz, mert én is nagyon türelmetlen vagyok. Szóval az élőhalottnál a helynövelés a tornyokra is vonatkozik? :D Tuti válasz kéne :D |
Köszönöm a választ mindháromszor
tényleg sürgős volt... |
Quote:
Aztán sürgősen csináljatok valami akciót :p Mondom sürgősen!:D |
Quote:
|
Apró javítás ment fel az élőhalott seregelhagyási eseményeivel kapcsolatban. Ha bármit összekavart volna, sikítsatok. :)
|
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 11:18. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu