Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Megbeszélések (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=35)
-   -   faji sajátosságok kiélezése (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=3878)

sutike31005 10-30-2009 09:57

faji sajátosságok kiélezése
 
Sziasztok!


Azért indítottam el ezt a témát, mert Nekem tetszene, ha több teret nyernének a faji sajátosságok akár különböző akciókban és nem csak faji varikra gondolok.. hanem pl.: egy fél-elf-nek legyenek másfajta toli akciói is, mint a megszokott (ha lenne annyi idő annak örülnék, ha mondjuk lenne összesen kb 30-4 fajta toli akció és minden faj csak egy bizonyos részét ismerné ezeknek, ugyanez lenne varázslatokban is és talán ??hadis akciókban??)

úgy, mint pl van 40 fajta toli akció az óriás ismer 5 fajtát az elf ismer 15 fajtát, a másik faj megint valemennyit és van ahol lenne átfedés van ahol nem talán a fél elf ismerhetné a legtöbbet, ahogy varik közül az óriás, az óriás amit nem tud indítani azt nyugodtan ki is lehetne venni a listájából (Bocs Ati nem tudom ez mennyi munka lenne)

illetve a meglévő faji varik közül is lehetne változtatgatni..

egyébként, tetszene ha lennének faji specifikus épületek vagy egységek is, de egy kezdő számára nem tudom mennyire lenne egyszerű a játék... :P

vélemény?

monro 10-30-2009 10:22

Quote:

Originally Posted by sutike31005 (Post 227064)
Sziasztok!


Azért indítottam el ezt a témát, mert Nekem tetszene, ha több teret nyernének a faji sajátosságok akár különböző akciókban és nem csak faji varikra gondolok.. hanem pl.: egy fél-elf-nek legyenek másfajta toli akciói is, mint a megszokott (ha lenne annyi idő annak örülnék, ha mondjuk lenne összesen kb 30-4 fajta toli akció és minden faj csak egy bizonyos részét ismerné ezeknek, ugyanez lenne varázslatokban is és talán ??hadis akciókban??)


vélemény?


Alapjáraton tökjó ötlet én magam részéről élvezném ha lenne több akció minden "csatarendnél", mondjuk a 30-40 asszem kivitelezhetetlen szám de ha 5-6 lenne pluszban és ezeket tényleg fajhoz esetleg személyiséghez - vagy mindkettőhöz - kötve lehetne alkalmazni az biztosan színesítene a játékon. Érdekelnének az ötletek a plusz akciókra ;)

Dus 10-30-2009 10:25

Alapvetően én is jó ötletnek találom, viszont már így is elég bonyolult a játék, főleg egy olyannak, aki most kezdi. Ha még egy ilyen is benne lenne... :)

sutike31005 10-30-2009 10:29

Quote:

Originally Posted by monro (Post 227066)
Alapjáraton tökjó ötlet én magam részéről élvezném ha lenne több akció minden "csatarendnél", mondjuk a 30-40 asszem kivitelezhetetlen szám de ha 5-6 lenne pluszban és ezeket tényleg fajhoz esetleg személyiséghez - vagy mindkettőhöz - kötve lehetne alkalmazni az biztosan színesítene a játékon. Érdekelnének az ötletek a plusz akciókra ;)

tényleg csak ötletelek, de lehetne mondjuk olyan akció akár toli, akár hadi, hogy "terrorizálás" csak más néven.. ami morált (vagy katmorált) visz le.. alap esetben úgy képzelem, hogy hadi akció, ha sikeres a támadás akkor x%al csökkenti az ellenfél kat morálját vagy egyből 3 nyillal megy le? Tolinál pedig tudhatná azt, hogy sikeres akciónként csökken x %al az ellen morálja (sima emberek morálja) cél itt gondolom az, hogy lehúzd x%alá és az huzza le a kat morált..

zúzás: Hadsereggel indítandó akció; sikeres támadásnál az ellenfél katonai morálja 3%-al csökken és 2 nyillal megy lefele

megfélelmítés: Tolvajokkal indítandó akció; siker esetén az ellenfél morálja csökken x%al (úgy számolva, mint a tolvajok felfedésénél talán?)

sutike31005 10-30-2009 10:44

Varázslatok:


Túzfal: országod határait egy tűzfallal veszi körül ami komoly veszteséget okoz a Téged megtámadó seregnek, még a csata elött (a veszteség nagysága lehetne annak függvénye, hogy mekkora varázsló sereg helyezte el a varázslatot vagy pedig fix %os)

Fanatizálás: A vérszomjhoz hasonló csak annál erösebb hatásfokkal működő támadó erősító varázslat, amelynek hátránya, hogy a csata elmúlása után sereged x% a holtan esik össze a kimerültségtől

Illuziókép/Útvesztő: Ha látod, hogy országod felé seregek tartanak, akkor használhatód ezt a varázslatot. Az éppen országod felé tartó seregek útja 1 körrel tovább tart(csak oda).

Hamis pénz/bolondok aranya: Aranyat teremt, mely a kör végén mindenképp elveszik (megsemmisül) Az így teremtett aranyat a piacon nem lehet elkölteni! (Felhasználható:a piacon kívül bárhol; pénzosztás lakosságnak, képzés, építés, teki írás, stb.)

Majd, ha jut még eszembe írok..

monro 10-30-2009 10:51

Quote:

Originally Posted by sutike31005 (Post 227069)
tényleg csak ötletelek, de lehetne mondjuk olyan akció akár toli, akár hadi, hogy "terrorizálás" csak más néven.. ami morált (vagy katmorált) visz le.. alap esetben úgy képzelem, hogy hadi akció, ha sikeres a támadás akkor x%al csökkenti az ellenfél kat morálját vagy egyből 3 nyillal megy le? Tolinál pedig tudhatná azt, hogy sikeres akciónként csökken x %al az ellen morálja (sima emberek morálja) cél itt gondolom az, hogy lehúzd x%alá és az huzza le a kat morált..

zúzás: Hadsereggel indítandó akció; sikeres támadásnál az ellenfél katonai morálja 3%-al csökken és 2 nyillal megy lefele

megfélelmítés: Tolvajokkal indítandó akció; siker esetén az ellenfél morálja csökken x%al (úgy számolva, mint a tolvajok felfedésénél talán?)


Ez mondjuk 1-nek jó. Én is hozzáteszek 2-őt az már 3! :)

Szóval "vírus" személyiséggel meg tudsz betegíteni 1 db toliakcióval X embert. Ennek ellentételezésére "gyógyító" személyiséggel 1 varázslattal meg tudsz gyógyítani X embert a saját klánodban vagy szövetségedben.

sutike31005 10-30-2009 10:51

Tolvaj akciók:

Árulók küldése: Saját lakosságod x-%-a az ellenfélhez "költözik" (egyszerre egy országban csak az összlakosság 10%-a lehet áruló), ha saját vagy egy szövetségesed serege tart az árulókkal fertözőtt országba, akkor a beütés elött az árulók dezertálnak, így esetleges dolgozó hiányt okozva.

Tanácskozás kihalgatása(fél-elfnek): akárcsak a távol lévő seregek vizsgálatánál itt is a seregekről szerez információt a küldő ország, de annál jóval pontosabbakat-(egy az egyben láthatná a Tanácsadók/Katonák pontban szereplő táblázatot)

sutike31005 10-30-2009 10:54

Quote:

Originally Posted by monro (Post 227071)
Ez mondjuk 1-nek jó. Én is hozzáteszek 2-őt az már 3! :)

Szóval "vírus" személyiséggel meg tudsz betegíteni 1 db toliakcióval X embert. Ennek ellentételezésére "gyógyító" személyiséggel 1 varázslattal meg tudsz gyógyítani X embert a saját klánodban vagy szövetségedben.

monro, én nem személyiségre gondolok, hanem akciókra (tudom Te is akciókra gondolsz, de nem személyiség függő lenne, hanem mondjuk, úőgy képzelem, hogy pl.: a vírús mint akció az orknak, a fél-elfnek áll a rendelkezésére a gyógyító pedig az óriásnak, az elfnek és a gnómnak, az ember tudja mindkettőt a törpe pedig egyiket se.. kb így értem csak ezt képzeld el több fajta akcióval)

monro 10-30-2009 10:57

Quote:

Originally Posted by sutike31005 (Post 227072)
Tolvaj akciók:

Árulók küldése: Saját lakosságod x-%-a az ellenfélhez "költözik" (egyszerre egy országban csak az összlakosság 10%-a lehet áruló), ha saját vagy egy szövetségesed serege tart az árulókkal fertözőtt országba, akkor a beütés elött az árulók dezertálnak, így esetleges dolgozó hiányt okozva.

Tanácskozás kihalgatása(fél-elfnek): akárcsak a távol lévő seregek vizsgálatánál itt is a seregekről szerez információt a küldő ország, de annál jóval pontosabbakat-(egy az egyben láthatná a Tanácsadók/Katonák pontban szereplő táblázatot)

Ezek nem tetszenek :(
Az első azért mert nem tudok rájönni hogy fertőzött vagyok e (hacsak nincs erre uj varázslat) A második pedig felesleges, mert most is számolható.

monro 10-30-2009 10:58

Quote:

Originally Posted by sutike31005 (Post 227073)
monro, én nem személyiségre gondolok, hanem akciókra (tudom Te is akciókra gondolsz, de nem személyiség függő lenne, hanem mondjuk, úőgy képzelem, hogy pl.: a vírús mint akció az orknak, a fél-elfnek áll a rendelkezésére a gyógyító pedig az óriásnak, az elfnek és a gnómnak, az ember tudja mindkettőt a törpe pedig egyiket se.. kb így értem csak ezt képzeld el több fajta akcióval)

Értettem elsőre is :)
Csak nem írtam melléjük, hogy melyik kinek a privilégiuma legyen hiszen csak ötletelünk ;)

Pool 10-30-2009 11:04

Quote:

Originally Posted by sutike31005 (Post 227070)
Varázslatok:


Túzfal: országod határait egy tűzfallal veszi körül ami komoly veszteséget okoz a Téged megtámadó seregnek, még a csata elött (a veszteség nagysága lehetne annak függvénye, hogy mekkora varázsló sereg helyezte el a varázslatot vagy pedig fix %os)

Fanatizálás: A vérszomjhoz hasonló csak annál erösebb hatásfokkal működő támadó erősító varázslat, amelynek hátránya, hogy a csata elmúlása után sereged x% a holtan esik össze a kimerültségtől

Illuziókép/Útvesztő: Ha látod, hogy országod felé seregek tartanak, akkor használhatód ezt a varázslatot. Az éppen országod felé tartó seregek útja 1 körrel tovább tart(csak oda).

Hamis pénz/bolondok aranya: Aranyat teremt, mely a kör végén mindenképp elveszik (megsemmisül) Az így teremtett aranyat a piacon nem lehet elkölteni! (Felhasználható:a piacon kívül bárhol; pénzosztás lakosságnak, képzés, építés, teki írás, stb.)

Majd, ha jut még eszembe írok..

A tűzfal miért segítse a nagy varisokat? Da ha lenne, akkor legyen a támadónak tűzoltó varázslata
Mi lenne a fanatizálás ellentéte a védő orinál? Kicsit durva lenne egy orkot meg ezzel is megáldani
Az útvesztőt butaságnak tartom, mert akkor az 1 körös sereg elé is lehetne hívni helpet
A pénz dolog is sztem felesleges, mert arra ott az alma, ami meg is marad

sutike31005 10-30-2009 11:05

Quote:

Originally Posted by monro (Post 227075)
Ezek nem tetszenek :(
Az első azért mert nem tudok rájönni hogy fertőzött vagyok e (hacsak nincs erre uj varázslat) A második pedig felesleges, mert most is számolható.

engem érdekel, hány tábornok van távol.. :P és, hogy kire megy

sutike31005 10-30-2009 11:20

Quote:

Originally Posted by LiverPool (Post 227079)
A tűzfal miért segítse a nagy varisokat? Da ha lenne, akkor legyen a támadónak tűzoltó varázslata
Mi lenne a fanatizálás ellentéte a védő orinál? Kicsit durva lenne egy orkot meg ezzel is megáldani
Az útvesztőt butaságnak tartom, mert akkor az 1 körös sereg elé is lehetne hívni helpet
A pénz dolog is sztem felesleges, mert arra ott az alma, ami meg is marad


Pool nem minden fajnak állna rendelkezésre minden akció...és szerintem nem kell párokba kiadni mindent, nem célom, hogy ami valami pluszt ad annak legyen ellentéte védő oldalon.. szeretném, ha maguk a fajok több sajátosságot kapnának, mint néhány plusz minusz % ennyi az amit szeretnék, mert szerintem színesebbé tenné a játékot.. a tűzfal? hagytam alternatívát pl ott is, de beírhatnád, hogy jó a tűzfal csak legyen egy vízburok ami meg bla-bla semlegesíti a tűzfal hatását vagy, hogy ne a varik száma határozza meg a tűzfal erösségét, hanem legyen fix % a sebzése..

áá nem vagyok kisegítve az elején 2000 aranyakkal viszont, ha kapnék 20-40 et is akár akkor lehet elöbb zárkozik fel egy új ori mindent tud képezni, írni.. stb.. bár lehet tényleg hülyeség, de mondj valami ötletet te is kérlek, vagy mond azt, hogy magát a fajok különbségének mélyítését nem helyesled.

Pool 10-30-2009 11:24

Quote:

Originally Posted by sutike31005 (Post 227082)
Pool nem minden fajnak állna rendelkezésre minden akció...és szerintem nem kell párokba kiadni mindent, nem célom, hogy ami valami pluszt ad annak legyen ellentéte védő oldalon.. szeretném, ha maguk a fajok több sajátosságot kapnának, mint néhány plusz minusz % ennyi az amit szeretnék, mert szerintem színesebbé tenné a játékot.. a tűzfal? hagytam alternatívát pl ott is, de beírhatnád, hogy jó a tűzfal csak legyen egy vízburok ami meg bla-bla semlegesíti a tűzfal hatását vagy, hogy ne a varik száma határozza meg a tűzfal erösségét, hanem legyen fix % a sebzése..

áá nem vagyok kisegítve az elején 2000 aranyakkal viszont, ha kapnék 20-40 et is akár akkor lehet elöbb zárkozik fel egy új ori mindent tud képezni, írni.. stb.. bár lehet tényleg hülyeség, de mondj valami ötletet te is kérlek, vagy mond azt, hogy magát a fajok különbségének mélyítését nem helyesled.

Nem helyeslem a fajok különbségének mélyítését, sztem így is van elég nagy hézag közöttük, ha meg még rápakolunk pár szemet is: ork tábi-tudós vérrel fanatizálva akkor kapnánk pár szuperfajt...
Sztem egy faj nem játszható most rendesen, a hulla, azon kell(ene) változtatni

sutike31005 10-30-2009 11:59

Quote:

Originally Posted by LiverPool (Post 227084)
Nem helyeslem a fajok különbségének mélyítését, sztem így is van elég nagy hézag közöttük, ha meg még rápakolunk pár szemet is: ork tábi-tudós vérrel fanatizálva akkor kapnánk pár szuperfajt...
Sztem egy faj nem játszható most rendesen, a hulla, azon kell(ene) változtatni

szerintem a hulla, kb olyan, mint az ember meg a feles..

egy fajt tartok jónak és van kettő msáik ami közel olyan jó.. így az ork, gnóm, óriás az ami valamelyest jó..

Pool 10-30-2009 13:24

Quote:

Originally Posted by sutike31005 (Post 227103)
szerintem a hulla, kb olyan, mint az ember meg a feles..

egy fajt tartok jónak és van kettő msáik ami közel olyan jó.. így az ork, gnóm, óriás az ami valamelyest jó..

Sztem meg hülyeség, amit írtál...
Vállalom, hogy 5-ről végig emberrel játszom, te meg hullával, meglátjuk ki meddig jut el....

richardka 10-30-2009 17:53

Quote:

Originally Posted by sutike31005 (Post 227072)
Tolvaj akciók:

Árulók küldése: Saját lakosságod x-%-a az ellenfélhez "költözik" (egyszerre egy országban csak az összlakosság 10%-a lehet áruló), ha saját vagy egy szövetségesed serege tart az árulókkal fertözőtt országba, akkor a beütés elött az árulók dezertálnak, így esetleges dolgozó hiányt okozva.

Tanácskozás kihalgatása(fél-elfnek): akárcsak a távol lévő seregek vizsgálatánál itt is a seregekről szerez információt a küldő ország, de annál jóval pontosabbakat-(egy az egyben láthatná a Tanácsadók/Katonák pontban szereplő táblázatot)


elvileg ez jol hangzik

Quote:

Originally Posted by sutike31005 (Post 227070)
Varázslatok:


Túzfal: országod határait egy tűzfallal veszi körül ami komoly veszteséget okoz a Téged megtámadó seregnek, még a csata elött (a veszteség nagysága lehetne annak függvénye, hogy mekkora varázsló sereg helyezte el a varázslatot vagy pedig fix %os)

Fanatizálás: A vérszomjhoz hasonló csak annál erösebb hatásfokkal működő támadó erősító varázslat, amelynek hátránya, hogy a csata elmúlása után sereged x% a holtan esik össze a kimerültségtől

Illuziókép/Útvesztő: Ha látod, hogy országod felé seregek tartanak, akkor használhatód ezt a varázslatot. Az éppen országod felé tartó seregek útja 1 körrel tovább tart(csak oda).

Hamis pénz/bolondok aranya: Aranyat teremt, mely a kör végén mindenképp elveszik (megsemmisül) Az így teremtett aranyat a piacon nem lehet elkölteni! (Felhasználható:a piacon kívül bárhol; pénzosztás lakosságnak, képzés, építés, teki írás, stb.)

Illuziokép nem tetszik
Hamis pénz se

Remedy 10-30-2009 18:13

Quote:

Originally Posted by richardka (Post 227145)
Illuziokép nem tetszik

Nekem tetszik, igy legalabb szovis orszagot nem lehetne beutni... :)

Von 10-30-2009 18:16

-----
bocs, nyilván ki lehet játszani amit felvetettem :)
hülyeséget írtam, mea culpa :)

richardka 10-30-2009 18:29

Quote:

Originally Posted by Remedy (Post 227148)
Nekem tetszik, igy legalabb szovis orszagot nem lehetne beutni... :)

na ja ez a bajom nekem is:D


esetleg az utvesztő lehetne olyan hogyha rávarázsolom az ellenre akkor 1 körrel később ér haza:DD

Pool 10-30-2009 20:02

Quote:

Originally Posted by richardka (Post 227151)
na ja ez a bajom nekem is:D


esetleg az utvesztő lehetne olyan hogyha rávarázsolom az ellenre akkor 1 körrel később ér haza:DD

persze, akkor a hiénák máris nyomnák mindenkire a teljesből és go

Dynosaur 10-30-2009 21:29

a tűzfal az nagyon tetszik :)

a fanatizálással ténleg az a baj, hogy az orkokra eléggé ráillik a fanatizmus, de már így is elég erősek... bár a veszteség százalékban a végén nem biztos, hogy megéri... mindegy, ez az ötlet nem nagyon tetszik... :(

az útvesztő richardka módosításával inkább elfogadható a szövetségek miatt, de igazából nem sok taktikai értelme van... maximum az ellenfelek bosszantása... :P

a hamis pénzzel meg az a baj, hogy az igazinak lemenne tőle az értéke... ha tudok képezni ezzel, és egy varázslattal is olyan sok jön, akkor mindent piacra rakok, és minden körben (vagy minden másodikban) elnyomok egy ilyet... (akár helytartóval is), és közben csak gyűlik a normál pénzem... illetve mivel az adakozás 10%-a bekerül a segélyalapba, ezért nem jó, mert úgy már "normál pénz" lenne belőle...

a tolis akciók meg nem igazán tetszenek, túl drasztikusak... mivel ha ellopom az embereket, aztán még el is megy a lakossága 10%-a akkor az a hódítóban okozható legnagyobb veszteséget jelentheti... rengeteg varázsló, tolvaj, katona hagyhatja el az országomat, így egy ilyen támadást is több nap kell, hogy kiheverj (tartalék nélkül)

összegezve: a tűzfal, útvesztő (richardka módosításával) tetszett, a többi nem.

Dynosaur 10-31-2009 19:12

ha mondjuk a tűzfal erős, hogy csak felrakja a helytartó, és kész, akkor meg lehetne csinálni, hogy csak manuálisan lehet felrakni mondjuk max 2-3 körre, így csak akkor rakjuk fel, ha látjuk jönni az elelnfelet... :) esetleg egy másik alternatíva, hogy csak 1 környi támadásra van hatással... értem ez alatt, hogy egy körben befutó összes támadásra van hatással. A támadások beérése után eltűnik, ezért újra fel kell rakni, ha a következő körben megint jön támadás...

lehetne olyan hadi akció, hogy megelőző támadás, vagy valami frappánsabb, rövidebb név... ezzel szembe lehetne támadni az éppen felém tartó sereget... így előidézhető egy olyan ütközés jellegű csata, ugyanolyan feltételekkel, mintha egy ország felé mennénk, és ha tudjuk akkor hazaküldhetjük az ellenfél csapatát... így nem éri el az országot...

Dynosaur 10-31-2009 23:50

Pool, Tsobi indoklás? :)

monro 11-01-2009 17:29

Piacfelderítés? :D
 
Quote:

Originally Posted by sutike31005 (Post 227080)
engem érdekel, hány tábornok van távol.. :P és, hogy kire megy

Eszembe jutott, hogy az sem lenne rossz ha meg tudnánk nézni az ellenfelünk hányszor járt már piacon? :)

Remedy 11-01-2009 17:33

Quote:

Originally Posted by monro (Post 227418)
Eszembe jutott, hogy az sem lenne rossz ha meg tudnánk nézni az ellenfelünk hányszor járt már piacon? :)

Aha. Esetleg azt is, mi van neki a piacon, mennyiert, mit epit, es mikor jon haza a baratnojetol.... :)

richardka 11-01-2009 19:16

Quote:

Originally Posted by Remedy (Post 227419)
Aha. Esetleg azt is, mi van neki a piacon, mennyiert, mit epit, es mikor jon haza a baratnojetol.... :)

nekem az is elég hogy megnézhessem mikor jut mikor ér gép elé:DD

sutike31005 11-02-2009 08:31

Quote:

Originally Posted by monro (Post 227418)
Eszembe jutott, hogy az sem lenne rossz ha meg tudnánk nézni az ellenfelünk hányszor járt már piacon? :)

egy felesnek beleférhet szerintem...

sutike31005 11-02-2009 08:35

milyen lenne, ha a hullának lenne olyan hadi akciója, hogy:

fertőzés: Sikeres támadás esetén ellenfeled megertőzödik. (tehát mindenképp bekell, hogy üssön)

sutike31005 11-02-2009 08:36

Quote:

Originally Posted by Remedy (Post 227419)
Aha. Esetleg azt is, mi van neki a piacon, mennyiert, mit epit, es mikor jon haza a baratnojetol.... :)

a mit épít szerintem elférne szintén...

vityu 11-02-2009 08:59

Quote:

Originally Posted by sutike31005 (Post 227554)
milyen lenne, ha a hullának lenne olyan hadi akciója, hogy:

fertőzés: Sikeres támadás esetén ellenfeled megertőzödik. (tehát mindenképp bekell, hogy üssön)

Ez már a hullás topikban is felvetődött egyszer, de persze ez is megosztotta a népet, mint minden, ami hulla...

Remedy 11-02-2009 10:34

Quote:

Originally Posted by sutike31005 (Post 227551)
egy felesnek beleférhet szerintem...

Quote:

Originally Posted by sutike31005 (Post 227556)
a mit épít szerintem elférne szintén...

Milan, nincs am dijazva, hogy a leghulyebb otletek kitalaloja/tamogatoja nyer vmit, ennyire azert ne erolkodj.... :D

A mit epit pl rengeteg taktikai lehetoseget elvenne a jatekbol, azt hittem latszik az ironia a beirasomban... :P

sutike31005 11-02-2009 10:53

Quote:

Originally Posted by Remedy (Post 227574)
Milan, nincs am dijazva, hogy a leghulyebb otletek kitalaloja/tamogatoja nyer vmit, ennyire azert ne erolkodj.... :D

A mit epit pl rengeteg taktikai lehetoseget elvenne a jatekbol, azt hittem latszik az ironia a beirasomban... :P

látszott.. :P de ez tényleg érdekelne.. (és mivel faj specifikus lenne és csak egy feles látná.. nem feltétlenül veszik el mindenkivel szembe a taktikai elem.. csak az ellen a szövi ellen ahol van feles)

Remy.. tényleg örülnék ha a fajokat nem csak 1 darab fai vari különböztetné meg, hanem egyes fajok mást és msát tudnának akár egységekbe épületekbe akciókba.. lehet hülyeség amit gondolok.. de lehet nem.. lehet hogy most bele fér a hoditoba egy picit ilyen ujjitasba gondolkozni.. a grafikai felulet ugyse fog megjelenni és nem is lesz valtozas.. de az, hogy a fajok mást és mást tudjanak az szerintem jó lenne.. lehet maguk az otleteim verszegenyek.. csak szeretnem ha elgondolkoznank, hogy ez az irany hulyeseg-e.. Pool szerint az, de itt nem egy emberrol van szo, hanem arrol a sok szazrol vagy ezerreol aki jatsza ezt a jatekot es jatszani fogja! Én szeretnem ha a hodito egy olyan jatek lenne, maradna az online strategiai jatekok piacan ami megallja a helyet es, ha ezt nem vizualis dolgokkal akarja elerni akkor szerintem az egy ut, ha a taktika szelesebb trarhazat kinalja az ember, mint amit eddig latott mas jatekokba, persze mindezt ugy hogy nem megy a jatszhatosag es az elvezhetoseg rovasara.. mert szerintem jo dolog, ha egy ember tolvaj nem ugyanazt tudja amit egy elf tolvaja vagy egy óriás varazsloa aki beavatottabb a magaiaba tobb fajta(vagy mas jellegu) varazslatot ismerjen, mint mondjuk egy felelf aki inkabb az arnyak vilagaba el..

lehet kamu es hulyeseg amit gondolok.. de kozel 10 eve jatszok ezzel a jatekkal, es szerintem ez a fajta ujjitas beleferne a a jatek kereteibe..


All times are GMT +1. The time now is 01:38.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu