![]() |
Új személyiség a varázslóknak
Nos, ha már személyiségeket találunk ki, akkor íme egy ötlet. :)
Minden, a másikra ható ártó varázslat 10%-al nagyobb hatásfokú legyen. Ennyi. Nem bonyolult, nem durva, viszont elkelhet sokszor. :) A személyiség nevére nincs ötletem... Ha valaki keveselné, hozzá lehetne rakni azt is, hogy a magára ható varázslatok pedig 10%-kal nagyobb eséllyel sikerüljenek... (így pl. még A-ban is hasznos lehet, hisz kevesebb varázslót kell tartani, persze, nem első személyiségnek) |
Quote:
Az artokat ne erositsuk mar, ami a legtobb jatekosnak csak a kedvet veszi el es semmi haszonszerzes nincs benne... :P |
Quote:
|
Quote:
Mi lenne, ha nem az ártóra, hanem az infószerzőre kapna 10% bónuszt + 10%-kal jobb eséllyel tesz magára varit? Mondjuk nem tudom, hogy ezért megintcsak érdemes lenne-e gondolkodni új személyiségen, de legalább nem a rombolást segítené elő csak :) |
Attól, hogy a személyiségek témát elővettem, még maradjunk meg annál az irányelvnél, hogy csak azért, hogy legyen, ne legyenek személyiségek.
Ha valamit kitalálunk, akkor az legyen egyedi. Ne arról szóljon 20 új személyiség, hogy az első erre az +1%-ot, a második arra ad +1%-ot, a harmadik pedig amarra ad +1%-ot. Ennyi erővel azt is mondhatnánk, hogy mindenki kap 20 pontot, és tetszés szerint ossza szét, hogy mit hány százalékkal akar vele növelni. (Ami egyébként nem is biztos, hogy nagy butaság, csak nem fog sehova vinni, mert az elfek a védelemre teszik az egészet, az orkok a támadásra, és nem mozdultunk semerre. :)) |
Quote:
Ha infószerzésre kapna, azt hogy gondolod?? Simán 10% erősebbek a varik infószerzésnél?? Ha ez lenne, emellé megkaphatná azt a 10%-os magára ható bónuszt is, de szerintem (vajon miért?!) nekem jobban tetszik az alap ötlet. :) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
És amúgy is úgy kell kiépíteni az orit, hogy kettőször pont ne férjen be. //Módosított javaslat// De lehet pl. a templomok %-os aránya / 2 is a plusz, és akkor minél varisabb valaki, annál több pluszt kap. És mivel a varik alapból lényegesen gyangébbek, ezzel talán lehetne ellensúlyozni. Bár, 40% templomnál azt a 20% bónuszt talán picit sokallom, de igazából nem kéne, mert akkor már tényleg 2* átmennek rajta, onnantól pedig a 20% reálisnak tűnik... (még mindig nem a sikerességet befolyásolja, hanem ha sikerül, akkor ennyivel magasabb a kár) Quote:
Atinak: A templomok területarányosságán alapuló bónusz meg eléggé egyedi (najó, tornyok így működnek, de személyiség nincs ilyen). |
Quote:
|
gonosz leszek
a nyitohozzászoló ezt a szemit fogja vinni?? ne 1 szinten hanem mondjuk 3 szinten?? Egyetértek Atival és ezt irtam máshova is. Ha már uj szemi legyen akkor olyan legyen ami nincs, és ne a meglévők variálása legyen 1-2 év mulva meg majd lesz vagy 100 szemi a hodba és max 5 vagy 8 lesz használható a többi sallang. |
Quote:
Nem, nem fogok ilyen személyiséget vinni, varis ország hiányában. ;) Viszont jó, hogy egy olyan hozzászólásra sikerült reagálnod, ami azóta tartalmilag "változtatva" lett. :) 100 személyiség?? 5-8 használható?? :eek: Azért gondolkodj már. Már most van 9 használható, amik megmaradnak, az a 100 pedig picit soknak tűnik. :) |
Quote:
a 9-ből van pár amit a soha a turoba nem használnék |
Quote:
|
Quote:
De szerintem Dus hagyd ezt a személyiség dolgot olyanokra akiknek tényleg több szemük van, ők valószínűleg jobban tudják mérlegelni, hogy mit hanyadiknak vennének fel. (tudtommal neked sincsen több szemed, ahogy nekem sincs) |
Quote:
És attól még, mert valakinek 1 szemes orija van, szerintem tudja (ha ismeri a személyiségeket), hogy miket venne fel, ha több lenne. |
Quote:
Attól hogy több kárt okozok, még nem érzem magam erősebbnek :) 200 hekin nincs értelme ennek a szemnek, mivel 200 hekin eleve nem nagyon lehet károkat okozni (szerintem) Hogy milyen szemeket választanék, azt inkább megtartom magamnak. Valóban tudhatjuk mi egy szemesek is hogy mit vennénk fel, de jómagam többet adnék a "nagy"ok véleményére, akiknek van is több személyiségük, akikről tudom, hogy évek óta aktívan! játszanak. Már maga az a tény hogy el sem tudod képzelni milyen szemet vegyen fel egy hadivari a tudós mellé nekem mutatja a (nem)hozzáértésedet. Nem azt akarom ezzel mondani, hogy én jobban értek bármihez is, csak azt hogy jobban adok olyanok véleményére akik tudnak is játszani. |
Quote:
Quote:
Quote:
Vari-hadinál lenne elképzelésem, de ez akkor is jól jöhet egy vari-hadinak is. Egy full varit meg így lehetne játszhatóbbá tenni... Ha pedig nem látod, hogy miért lenne erősebb egy ország, aki 20%-al több kárt okoz, akkor inkább hozzá se szólj a témához. :) |
Quote:
Gondolod senki sem merné így 2 sereggel vagy akár többel is beverni? Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Bele ne kössél, hogy persze, és ki az aki kereskedőt válszt hadi fajra (mondjuk hullán kívül). Attól még, mert nem választod elsőnek azt a szemet, még hasznos, és ez tény. Quote:
Ezt nem gondolom megfelelő indoknak... De nem igaz, hogy nem érted, hogy ha valami több kárt okoz az ellenfeledben, az hasznos neked. Quote:
|
Quote:
ilyenkor jo a kereskedő szemi pár bankkal elvan magának az ori pár napig a magaságokba még vippelni se kell:D ugyhogy az egy jo személyiség:D csak hogy megvédjem a mundért de ez off volt |
varázslóknak jól jöhet
|
Már elnézést, hogy ide offolok. De most nagy hirtelen ez a 66. személyiség ötlet a megbeszélésekben. Mintha egyesek presztizs kérdést csinálnának abbol, hogy nekik is elő kell álni egy egetrengető ötlettel, lehetőleg rögtön a megbeszélések között. Ennek eredményeképp meg vérre menő viták folynak, bődületes hülyeségekröl, mint pl ez a neve nincs 10%-ot adó személyiség is.
Miért nem tetszik? Mert nincs átgondolva, nincs egy kiforrott elképzelés, még neve sincs csak jött egy kósza ötlet és ezt rögtön itt meg kell beszélni. |
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
a haditoli meg gnóm mondjuk vagy törpe esetleg az ork...annyi tolival hogy az éplista menjen egy átlag varira vagy hadira.... fenn nem lesznek full varik vagy full tolik, mert a játék célja nem a varázsolgatás, hanem a földszerzés....ártani tud a vari rengeteget, de a földet nem tudja se elvenni se megtartani, ennyi |
Quote:
Quote:
De itt nem arra gondoltam, hogy majd A-ban, meg B-ben tele lesz full varival a személyiség miatt a csoport, mert ennyire nem vagyok elvetemült. De ez akár 4. szinten is játszhatóbbá (nem játszhatóvá, hanem játszhatóbbá) tenné a full varis országokat (talán még egy-két szórakozó embernek 3. szintre is), ami még egy kis színt / változatosságot vinne a játékba. Szerintem. :) Ráadásul, az előbb azt írtad, hogy kell a védelem, és ezért több a hadi-toli, hadi-vari, és erre írtam, hogy nem a védelemtől lesz. Pontosan tudom, hogy néznek ki ezek az országok, nem kell megmagyarázni, csak szmplán erre reagáltam: Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 08:15. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu