Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Ötletek, javaslatok (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=73)
-   -   Hogyan tegyük érdekesebbé a MUD-ot? (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=3824)

Serg 10-01-2009 22:18

Hogyan tegyük érdekesebbé a MUD-ot?
 
Na szóval ez egy ötletgyűjtő lenne amiből válogathatnánk.
A célja hogy a játékélmény folyamatosabb legyen és ne csak agyatlan tp gyűjtés legyen mert hosszú távon az tönkreteszi a játékot.
Bárkinek bármi ötlete van szívesen látjuk max nem lesz belőle semmi legrosszabb esetben.

Serg 10-01-2009 22:23

Az első ötlet hogy legyen több zsiványtanya mivel sok a nagy karakter és a skorpiószigeti maraton enyhén szólva is katasztrófa tapasztalati pont szempontjából.
A második hogy a skorpiószigeti skorpiók legyenek sokkal többen és auto támadjanak(ha már skorpiósziget:D)
Harmadik:küldetés küldetés küldetés ha valakinek van ötlete egy komplett küldetésre az itt jelezze szintén anélkül hogy lelőné a megoldásokat

Serg 10-01-2009 22:34

Ati azt megírhatnád ha valakinek ötlete vagy kidolgozott küldetése van az hová küldje el részedre

Ati 10-01-2009 22:42

Quote:

Originally Posted by Serg (Post 224355)
Ati azt megírhatnád ha valakinek ötlete vagy kidolgozott küldetése van az hová küldje el részedre

Ötletek, javaslatok jöhetnek a fórumon, azokban semmi titkos nincs.

A küldetés nem ilyen egyszerű, ott technikai feltételeknek is meg kell felelni (mi az, ami egyáltalán megvalósítható), úgyhogy ezzel kapcsolatban is általánosságban mehet a fórum, hogy egy irányvonal kialakuljon, utána a részletek majd privátban. (Ha valóban elmegyünk ilyen irányba, akkor az is valószínűleg fórumon lesz, egy spec témában, amit csak én, és a témaindító lát.)

Serg 10-01-2009 22:50

A skorpiószigettel kapcsolatban:az óriás skorpiókkal harcolva meglepi szerűen megjelenhetne a skorpiókirály akit kicsit megerősítenénk(1500 ep) hogy ne lehessen mindig borítékolni a győzelmet ezt tovább gondolva a csatornában a csatikirály a szellemesen Julis...stb...

Serg 10-01-2009 23:14

Az Arénát is színesebbé kellene tenni vagy aranyban mérhető jutalom a győztesnek vagy tpben a mostani 1 tapasztalati pont nem vonzó túlzottan esetleg járhatna a győztesnek egy extra tulajdonság pont

Ati 10-01-2009 23:23

Quote:

Originally Posted by Serg (Post 224360)
Az Arénát is színesebbé kellene tenni vagy aranyban mérhető jutalom a győztesnek vagy tpben a mostani 1 tapasztalati pont nem vonzó túlzottan esetleg járhatna a győztesnek egy extra tulajdonság pont

Semmiképp. Arra lenne használva, hogy behozok egy tegnap indított saját karaktert, legyőzöm, és kapok jó sok tapasztalati pontot.

Ha karakter vs karakter harcból tapasztalati pontot szeretnél kapni, akkor klánháború alatt ez megtehető. Az aréna egy békés összecsapásra ad lehetőséget, veszteségek és nyereségek nélkül.

Serg 10-01-2009 23:42

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 224362)
Semmiképp. Arra lenne használva, hogy behozok egy tegnap indított saját karaktert, legyőzöm, és kapok jó sok tapasztalati pontot.

Ha karakter vs karakter harcból tapasztalati pontot szeretnél kapni, akkor klánháború alatt ez megtehető. Az aréna egy békés összecsapásra ad lehetőséget, veszteségek és nyereségek nélkül.

és mint ilyen abszolute izgalom mentes,viszont ha csak a legyőzött értékének a 10% át kapja,amit le is vonunk a vesztestől már mindjárt más a helyzet.

rumec 10-02-2009 09:15

Skorpió szigettel kapcsolatban
 
Mind ahogy emlìtetted Ati, hogy a skorpió sziget a +30-as karaktereknek van, de igazából lassù a haladás, inkább narancslötty ivásra és felfrissûlés edzésére jó.A mobok létszáma nagyon gyatra.:)
Ez érdekeben valamit esetleg lehetne tenni?

komisz86 10-04-2009 07:30

Klánháború egyszerűbbé, izgalmasabbá tétele
 
Üdv mindenkinek!

Szerintem ha izgalmasabbá akarjuk tenni a játékot akkor a játékos játékos elleni küzdelmeket kellene gyakoribbá tenni. Jelenleg csak a telületfoglalás a klánháború egyetlen formája ami csak szomszédos klánok esetében lehetséges. Lehetnének új klán elleni akciók amiket bármelyik klán indíthat egy másik ellen.
Például:

1. Pusztítás: 150k aranyért egy klán megtámadhat egy másik klán (nem csak szomszédos) területét és amennyiben sikerrel jár a megtámadott klán elveszíti az adott területet (a támadó nem kapja meg).

2. Fosztogatás: 100k aranyért egy klán megtámadhat egy másik klán (nem csak szomszédos) területét és ha megnyeri a csatát megkapja a másik klán klánvagyonának 10%-át (a területet nem).

Vélemények?

Dus 10-04-2009 08:55

Quote:

Originally Posted by komisz86 (Post 224508)
Üdv mindenkinek!

Szerintem ha izgalmasabbá akarjuk tenni a játékot akkor a játékos játékos elleni küzdelmeket kellene gyakoribbá tenni. Jelenleg csak a telületfoglalás a klánháború egyetlen formája ami csak szomszédos klánok esetében lehetséges. Lehetnének új klán elleni akciók amiket bármelyik klán indíthat egy másik ellen.
Például:

1. Pusztítás: 150k aranyért egy klán megtámadhat egy másik klán (nem csak szomszédos) területét és amennyiben sikerrel jár a megtámadott klán elveszíti az adott területet (a támadó nem kapja meg).

2. Fosztogatás: 100k aranyért egy klán megtámadhat egy másik klán (nem csak szomszédos) területét és ha megnyeri a csatát megkapja a másik klán klánvagyonának 10%-át (a területet nem).

Vélemények?

A másodikhoz csak annyit fűznék hozzá, hogy így egy esetleges nagy klán, ha elég erős, több kisebbet is folyamatosan fosztogathat, és lényegében nem hagyhat fejlődni. Ezt pedig valahogy meg kéne akadályozni. :)

Serg 10-05-2009 11:33

Új fegyverek.
Én pl nagyon hiányolom a sokat emlegetett,de sosem látott elf ijat
A gorg buzogány és az elf kard közé is jöhetne valami köztes ami mondjuk erőben a kettő közé esik és akkor a buzogány mehetne 2 szintel lentebb akár.
Mindenképpen szinesíteni kellene a fegyver választékot gondolok itt arra hogy adott szintre ne csak egy fajta legyen elérhető hanem legyen szuró vágó ütő és lövő fegyver is hasonló,de nem egyforma képességekkel.

rumec 10-05-2009 11:53

szerintem jó ötlet :)

csabesz7 10-05-2009 17:03

Én is jó ötletnek találom az új fegyvereket, de ne csak fegyvereket, hanem más viselhető tárgyból is több kellene. Például goblin pajzsot visel mindenki a 7-es szint óta, mert magasabb szinten nincs más helyette, pedig jó lenne.

Arty 10-08-2009 17:59

Sziasztok!

Tetszene egy olyan dolog is, ha napi szinten x darab meglepetés ládika lenne szétszórva mindenfelé. Tartalma az 1000 aranytól az x1000 tp ig, robbanásos sebzéstől az 1 napos átokig, extra fegyverektől a 20 hiénáig bármit tartalmazhat. Némelyik csak zárnyitással nyitható, a többi akárhogy. Aki meri kinyitja, aki nem ... :)

rumec 10-09-2009 08:10

Ez az üzenet kifejezetten tetszett a következő fórumozóknak: Rumec

rumec 10-09-2009 08:51

Jó reggelt! Egy ùj reggel, ùj ötletek :) Bövitteni a müveszetek
használati lehetöségét,hogy értelme legyen azt megtanulni. Pld a "zárnyitás" egy alkalomra jó. A "haladó keresés" "csapdaállìtás" nincs nagy szórakozás benne. Ezeknek fejlesztésével, lassulna a "hajrá, nekem több ep-m meg vp-m van" jelenség :)
Mit szóltok?

Serg 10-09-2009 09:02

Quote:

Originally Posted by Arty (Post 225055)
Sziasztok!



Én a bővítésekkel kapcsolatban olyan ötlettel állnék elő hogy fegyver vért kovácsolás.
Az a gondolatom támadt, hogy jó lenne ha a kovácsolós karakterek bizonyos pluszokat kovácsolhatnának a már meglévő fegyverekhez. Ezeknek a pluszoknak a mértéke attól függhetne, hogy amióta a kovácsolást tanulta mennyi szintet lépett. Pl 3. szinten tanult kovácsolni, 4. szinten már + 1 et kovácsolhatna a sebzésbe, vagy a vért védőjébe, és 2 szintenként nőne a plusz, idő és anyagráfordítással. És esetleg tárgyi feltételekkel lehetne alkalmazni. Pl hozzákovácsol egy kristályt, és akkor a mágiavédelem lehet + os. Ha aranyrögöt akkor a támadás... A meglévő pluszokat viszont elveszítené a fegyver ... Így nem lehetne kombinálni és túl durvítani. Viszont jó lenne ha a piacon árulva megmaradna és láthatóvá válna, meg nevet lehetne adni neki. Pl "XY elf kardja" :) Remélem tetszik az ötletem. Lenne még pár :)

Nekem tetszik,de a piacon továbbra is vesszen el az extrája el tudnád adni a piacon kívül is a fizetés csak részletkérdés és simán megoldható

Serg 10-09-2009 09:09

Még mindig azt mondom küldetések kellenek tömegével a játékba pont azért hogy a játékosok kiválaszthassák a nekik megfelelőt(aki gondolkozni szeretne annak olyat aki harcosabb küldetést annak olyat aztán lehetne kereskedős küldetés ami mondjuk csak egy adott tárgy megfelelő számú eladását adná feladatként esetleg meghatározott irányban),de a lényeg hogy tp-t ne csak a csatornában lehessen gyűjteni hanem akár kereskedéssel és gondolkozással is.A feladatokért járó tp-t is úgy szabnám meg hogy ami pl egy egész napos küldetés azzal lehessen egy egész napos tp-t szerezni...mintha a csatornában vagy zsiványozással töltöttem volna az időmet.

rumec 10-09-2009 11:32

Ez jó, csak azt szeretném kérdezni,hogy"egész napos küldetés"? :) Az elsönek, aki rájön, a többinek már csak egy fél óra lenne :) Az ötletet támogatom,szerintem is a "tapasztalati pontokat" ,"tapasztalat" alapján is lehessen szerezni,ne csak (öles-küldi)-ben. :)

hondabarna 10-09-2009 13:51

Quote:

Originally Posted by Arty (Post 225067)
Sziasztok!

Tetszene egy olyan dolog is, ha napi szinten x darab meglepetés ládika lenne szétszórva mindenfelé. Tartalma az 1000 aranytól az x1000 tp ig, robbanásos sebzéstől az 1 napos átokig, extra fegyverektől a 20 hiénáig bármit tartalmazhat. Némelyik csak zárnyitással nyitható, a többi akárhogy. Aki meri kinyitja, aki nem ... :)

Eddig az összes ötlet nagyon tetszett, de ez valami állat :) a meglepi láda nagy ötlet!!!!!

Arty 10-09-2009 13:54

Ami még jó lenne, ha adott küldetésben ha eltelik egy nap és nincs kész, visszamenvén a küldetés adó lényhez adna egy kis segítséget. Akkor eszemben nem lenne nagy karakterek segítségével lezavarni.

Pl Robert és lánya: Ha nem találom a térképet vagy a lányt bizonyos ideig, akkor megmondja merre keressem. Pl az erdő északi részében voltam gombát szedni, akkor eshetett ki... :)

Ja és vannak ezek a szerepjátékos regény félék, ahol eldönthetjük merre tovább, lehetne a küldetésben választási lehetőség mit válaszolunk a küldit adó emberkének. Attól függene merre küld tovább. ;) Megszivat vagy segít... :)

rumec 10-09-2009 14:30

Ez az üzenet kifejezetten tetszett a következő fórumozóknak: Rumec

Serg 10-09-2009 20:25

Quote:

Originally Posted by rumec (Post 225120)
Ez jó, csak azt szeretném kérdezni,hogy"egész napos küldetés"? :) Az elsönek, aki rájön, a többinek már csak egy fél óra lenne :) Az ötletet támogatom,szerintem is a "tapasztalati pontokat" ,"tapasztalat" alapján is lehessen szerezni,ne csak (öles-küldi)-ben. :)

Az egész naposnál arra gondoltam(nem amire rájövünk a megoldásra)hanem hogy egy küldetés több részfeladatból állna és nem lehetne fél óra alatt lezavarni.

Ildee 10-09-2009 20:33

Quote:

Originally Posted by Serg (Post 225163)
Az egész naposnál arra gondoltam(nem amire rájövünk a megoldásra)hanem hogy egy küldetés több részfeladatból állna és nem lehetne fél óra alatt lezavarni.

Ilyenek vannak, csak sajnos nagyonnagyon kevés :(

Arty 10-10-2009 15:46

Hali!

Klántársakkal beszélgettük, hogy az sem lenne rossz, ha a küldik nem fix tp-t adnának, hanem a karakter meglévő tp-jéhez % osan viszonyítva. Így elkerülhető lenne a kis karakterek felrángatása :)

Ati 10-10-2009 16:00

Quote:

Originally Posted by Arty (Post 225225)
Klántársakkal beszélgettük, hogy az sem lenne rossz, ha a küldik nem fix tp-t adnának, hanem a karakter meglévő tp-jéhez % osan viszonyítva. Így elkerülhető lenne a kis karakterek felrángatása :)

Ez azt eredményezné, hogy a kenyeres, 30 másodperc alatt megcsinálható küldetést nem csinálnák meg első szinten a karakterek, hanem félretennék 50. szintre (most mondtam egy magas számot, teljesen mindegy, a hangsúly a magas szinten van), és ott 30 másodperc alatt egy viszonylag nagy mennyiségű pontot kapnának (hiszen első szinten %-osan sokat kell kapnia).

Erre lett legújabban bevezetve, hogy néhány küldetés (mostantól szerintem a legtöbb ilyen lesz) szinthez van kötve. Így kis karakter nem tudja mégcsak felvenni sem a küldetést. Ezzel megoldható, hogy nagyobb karakterekről lévén szó, magasabb pontmennyiség járjon. Ez egyelőre egy küldetésnél van, még nagyon új lehetőség.

Serg 10-11-2009 10:35

Na akkor néhány konkrétum:
fegyverek,vértek ,pajzsok:elf ij 40 es szintől sebzés 125 védelem -5 egyéb bónuszok a mostani rendszer szerint
kelta kard 40-es szintől sebzés 115védelmi bonusz +10 a többi variálva
benszülött bumeráng 25 ös szintől sebzés 50 védelem -5
elátkozott katona vértje 20 szintől védelem 12 a többi variálva
skorpió pajzs 30 as szintől védelem 8 támadás +4
A számok nincsennek kőbe vésve ,de próbáltam úgy alakítani hogy mondjuk amíg egy kardal támadni és védekezni is jól lehet addig az íj és a bumeráng védekezésre alkalmatlan.
Természetesen akinek van még ötlete az ne tartsa vissza magát is írjon:D

rumec 10-11-2009 11:14

Olvasgatom, töröm a buksit (ha lenne mit :p) , jók az ötletek, de még hiányzik egy pici biztatás Ati részéröl :) , "jó ötlet" "nehéz megvalositani" stb.
Kezdeném én a biztatással :) Gyertek emberek, bátrabban az ötletekkel, senki nem harap a fórumon...tegyük már érdekessé a MUD-ot :)

Ati 10-11-2009 11:16

Quote:

Originally Posted by rumec (Post 225312)
Olvasgatom, töröm a buksit (ha lenne mit :p) , jók az ötletek, de még hiányzik egy pici biztatás Ati részéröl :) , "jó ötlet" "nehéz megvalositani" stb.

Ami már létezik, azt kiemelem, a többibe direkt nem szólok egyelőre bele, kíváncsi vagyok, hogy milyen irányt láttok a szemetek előtt. Ha X témára azt mondom, hogy de jó, Y témára azt, hogy de rossz, akkor azzal óhatatlanul is terelem az ötletáradatot.

Egyelőre minden a "jó ötlet" kategória! :)

rumec 10-15-2009 11:01

Semmi ùj ötlet? :( Akkor beugrok én egy ùj ötlettel ;) Lehetne csinálni egy "szórakozó helyet" ahol lehetne más játék ágazatba megmérközni pld "biliárd, darts, bowling " tudom is én milyen egyszerü játekok még vannak, egy olyan "játék a játékban" -ra gondoltam :) Ott meg az elsö 3 legügyesebb játékos(karakter) neve szerepelne az adott ágazatban :)

Vélemények?

Ati 10-15-2009 11:15

Quote:

Originally Posted by rumec (Post 225756)
Semmi ùj ötlet? :( Akkor beugrok én egy ùj ötlettel ;) Lehetne csinálni egy "szórakozó helyet" ahol lehetne más játék ágazatba megmérközni pld "biliárd, darts, bowling " tudom is én milyen egyszerü játekok még vannak, egy olyan "játék a játékban" -ra gondoltam :) Ott meg az elsö 3 legügyesebb játékos(karakter) neve szerepelne az adott ágazatban :)

Vélemények?

Ez az, amikor beleszólok, hogy nem jó az irány. Kismillió ilyen játék van a neten, felesleges ezeket keverni.

rumec 10-15-2009 11:56

ok, nem jó ötlet :) De valami hiányzik,valami szikra, ami érdekessé tenné a játékot, és szerintem nem 2-3 játszik, több ötlet kéne, mert az ötletekböl születnének a jobbnál jobb ötletek. Várunk az ùj változásokra, irány adó lenne az ùj ötletekhez :p

Ildee 10-15-2009 12:05

Quote:

Originally Posted by rumec (Post 225760)
ok, nem jó ötlet :) De valami hiányzik,valami szikra, ami érdekessé tenné a játékot, és szerintem nem 2-3 játszik, több ötlet kéne, mert az ötletekböl születnének a jobbnál jobb ötletek. Várunk az ùj változásokra, irány adó lenne az ùj ötletekhez :p

Rengeteg új ötlet született már, ami kapcsolódik is a játékhoz :)

csabesz7 10-15-2009 15:43

Lehetne olyan helyet létrehózni, (egyféle aréna), arra hogy felmérje egy adott karakter az erősségét. Én úgy gondolnám ezt, hogy lennének mobok erősségi sorrendben állítva (nagyon gyengétől kezdve fokozatosan erősődnének egészen a nagyon durvákig) és a karakterek próbálhatnák, hogy mit bírnak.

És lehetne valami célt is kitűzni, mondjuk a rangsorban a 20. legerőssebb mobot megőlő karakter kapjon valamit. Ez lehetne tp, pénz, valami extrás tárgy, plusz tanulás persze a mob erősségétől függően. Pl. plusz tanulást adhatna egy olyan mob, amit vagy fél óráig kell ütni. Nem kötném szinthez ezeket a csatákat, bármilyen karakter megtámadhatna akármilyen erős mobot, amit szeretne. Azért kellene sorrendben erőssődve felállítani őket, hogy mindenki tudja, hogy mennyi erőss az adott mob, vagy esetleg a nevében lehetne az erősségére utalni.

Ez csak egy ötlet nagyvanalakban, sok finomításra szórulna, mire a játékban megvalósítható lenne.

Várom az észrevételeket ezzel kapcsolatban.

Dus 10-15-2009 16:39

Én főként a régi témákat nézegettem, és megpróbálom összeszedni a sok-sok ötletet, ami volt...

Lássuk ezeket:
Quote:

Originally Posted by Dus (Post 225788)
- Lehetnének külön klánépületek klánvároson kívül. Pl.: ami jelezné a klánváros területének a határát, vagy esetleg egy-egy őrtorony, amiben ha állomásoznak a játékosok, akkor azon a területen, amit belát a karakter, látja, hogyha elmegy valaki...Minél nagyobb lenne az őrtorony, annál többen állomásozhatnának benne, stb. Ezen épületeket csak különleges rangú személy építhetné...

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 219078)
Sziasztok!

Azt javaslom, hogy a felfrissülés vari, ne csak mp-t töltsön vissza, hanem csökkentse a karakter fáradságát. Én arra gondoltam, hogy minden egyes varázslat 1-el csökkentené az utána lévő lépések mp szükségletét, de a minium alá nem menne (úton 1 mp / lépés, mezőn 2 mp / lépés, stb.). Így lényegében csak a karakter fáradságát csökkenti. (Ha sokat lépsz van, hogy még szekér nélkül is 5 vagy még több mp fogy lépésenként, az úton! Ez egyel csökkenne varázslatonként!)...

És már csak azért sem lehetne soknak mondani ezt a csökkenést, mert tickváltáskor is visszaesik alap értékre, de ha valaki gyorsan szeretne eljutni A-ból B-be, akkor egy nagyon pici előnyt kapna...

Már többen is írták, és sok-sok ötlet volt a kovácsolás körül, így most összegezném ezeket is:
- Különböző fokú kovácsolási képesség
- Minél többet kovácsoltál, annál jobbat fogsz tudni következőre. Pl.: több sebzés, nagyobb találati esély, 1-2 különleges képesség, stb.
- Fémből, kristályból, aranyból is, és ennek kombinációiból is lehessen kovácsolni. Kardot, kristálykardot, aranykardot. Kristály -, és aranykard különleges előnyöket adjon
- Varázsitalokat is lehessen belekovácsolni a fegyverbe, így azok az adott kategóriából (zöld - életerő, stb.), adnak egy kevés pluszt a viselőnek

Aztán:
Quote:

Originally Posted by [HTPA]GeeForce (Post 213350)
Mágikus gyűrűk:

Szél gyűrűje

Hajózást segíti, ha viseled. (+200 vizi MP)
HajóMP visszatöltődés +10%-ka gyorsabb.

Feltétel viseléshez:
hajózási képzettségek megléte
10. szint
alapszintű mágia



Energiagyűrű

Erődet növeli 50-nel, MP-det 150-nel.
Mp visszatöltődés +10%-kal gyorsabb.

Feltétel:
10. karakterszint
alapszintű mágia



Varázsgyűrű

VP-t növel 50-nel.
VP visszatöltődés +10%-kal gyorsabb.

Feltétel:
15. szint
magas szintű mágia



Élet gyűrűje

ÉP-t növel 100-zal.
ÉP visszatöltődés +10%-kal gyorsabb.

Feltétel:
15. szint
alapszintű mágia



Őrjöngés gyűrűje (esetleg Vérszomj gyűrűje?) (a Berserker's ring-et hogy fordítsam? :D)

+1 sebzés alapból, illetve 200 Erőnkként +1 sebzés minden alap illetve mágikus fegyverre (NEM varázslatokra!)

tehát ha 0-199-es erődvan, és 4-et sebzel karddal, akkor 5-öt fogsz.
ha 200-399-as erőd van, akkor 6-ot.
400-599-as erővel 7-et... és így tovább.

Feltétel:
Harcművészet
Alapszintű mágia
15. szint

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 214489)
Írok én is :)

Új képesség:

Csel

Ellenfeledet ki tudod cselezni, ezzel kapsz még egy plusz támadási lehetőséget az alapokon felül. (második támadással lehet 3 támadásod, harmadikkal 4, stb.)

Esély a cselre: 10%
A csel sebzése: fele, mint amennyit sebeznél alap támadással
Ha a csel sikerül, a támadás 100%-os eséllyel meg be (nem kivédhető)


Követelmény:
- harcművészet
- 25-ös karakterszint

Quote:

Originally Posted by [HTPA]GeeForce (Post 214486)
Új képzettség:

Túlütés


A túlütés segítségével lehetne kritikus sebzést okozni az ellenfeleknek (kritikus találatok formájában... pl nyak, szem, fej, szív, stb.)
A lényeg, hogy a kiadott sebzés 2x akkor a lenne, mint az alapod.
Tehát ha 9-et sebeznél, 18-at fogsz, és így tovább.

esély túlütésre: 10% (ezt növelni/csökkenteni nem lehet)

Követelmény:
harcművészet
extra erő
20. karakterszint
20-as ügyesség

Fenti inkább legyen kritikus ütés. :)

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 219214)
Új képzettségek:

Alkudozás:

Megtanulása után, kereskedésnél a kereskedő nem 90%-os áron veszi meg az automata árhoz képest a kereskedelmi tárgyakat, hanem 1 arannyal olcsóbban...Pl. 1000 aranyba kerül valami, akkor nem 900-ért veszi a kereskedő, hanem 1000-1, azaz 999 aranyért.

Feltétele: Nincs


Szelídítés:

Megtanulása után 10 tick alatt egy vadállatot magad mellé tudsz állítani, hogy harcoljon Veled. Csak olyan vadállatot szelídíthetsz meg, melynek szintje kisebb mint a Tied. Minden egyes vadállat tickenként 1 húst eszik meg, és ha elfogy a hús, otthagy...Életereje ugyan úgy fogy, mintha ellened harcolna, csak épp segít Neked.

Feltétele: 15. szint


Nyomkeresés:

Megtanulása után, ha használod (pl. mint a keresést), megtudod, hogy az utóbbi 10 tickben, ki járt az adott mezőn, és azt is, hogy ez hány tickje történt...

Feltétele: alvilág


Vakharc:

Megtanulása után, ha vak vagy, akkor is a harcban el tudod találni az ellenfeled, de csak 10%-os eséllyel. Ezen kívül, akár harcolsz, akár nem, látod, és használhatod a tárgyaidat...

Feltétele: 12. szint


Alkímia: (by Toto)

Megtanulása után -csakúgy mint a használ funkció- össze tudjuk keverni a bájitalainkat, melyekből megadott, más bájitalok jönnének ki, melynek egy tartományba random mozognak az értékei (létrehozáskor)...

Feltétele: alvilág, 5. szint

Használatának feltétele: 20 ügyesség, és minél nagyobb, annál kisebb eséllyel öntöd mellé / rontod el, stb.

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 219240)
Precizitás:

Megtanulása után a késdobás, bármilyen fegyverrel is történjen, 3-al nagyobbat sebezzen.

Feltétele: középszintű alvilág, késdobás

Mesterfokú késdobás:

Megtanulása után, a késdobás mellett külön akció lenne, és használatával a karakter 2 kést dobna el a célpont felé. A sebzése ugyan annyi lenne mind a kettőnek külön-külön mint 1-1 késnek.

Feltétele: Haladó alvilág, késdobás, precizitás, Haladó harcművészet

Quote:

Originally Posted by [HTPA]GeeForce (Post 220776)
Régebben volt ezekre az épületekre már javaslatom (pénzért instant regenerálódás! elég részletesen kifejtettem!), ha jól emlékszem. De egyszerűsíthetjük is a dolgot az alábbiak szerint:


Templom:

Rajta állva 5x gyorsabban regenerálódjon az MP-d és a VP-d, online.


Kórház:

Rajta állva 5x gyorsabban regenerálódjon az MP-d és az ÉP-d, online.


Ezeket szerintem érdemes lenne berakni. És mivel már van amelyik több hónapja ott áll más topicban, gondoltam így felhozom, így látja Ati is, és Ti is tudtok véleményt alkotni róla. :)

csabesz7 10-16-2009 08:32

Egész sok ötletet összeszedtél ide Dus, nekem főleg a gyűrűs tetszett, mivel ilyen tárgyak nincsenek a játékban és ezzel is nagyobb lenne a használható tárgyak listája.
A képességek között is vannak jók, nekem főleg a: kritkius ütés, csel, szelidítés jön be, de a többiben is van fantázia.

rumec 10-19-2009 08:15

Hali! Megkérdezném, nem lehetne vissza terelgetni a vaddisznókat meg a medvéket az erdöbe, mert ha megiszok egy foltost,a skorpiók helyett mindig bele akadok :) Pótléknak csörgökìgyók leselkednének a forró homokba :)
A második ötlet, igazán lehetne gonosz jellem az eszetlen aljas zombi,aki eszetlenül elpusztìt :)
Még hozzá füzném, várjuk az ùj küldit :p

Ati 10-19-2009 09:21

Quote:

Originally Posted by rumec (Post 226033)
Hali! Megkérdezném, nem lehetne vissza terelgetni a vaddisznókat meg a medvéket az erdöbe

De lehet, hajrá! :) Csak ügyesen! :)

Arty 10-20-2009 09:00

aktív varik
 
Hy!

Én örülnék egy olyan változtatásnak hogy a csata közben felugró ablakban láthatnám az aktív varázslatokat! HA meg lehetne oldani! Köszike


All times are GMT +1. The time now is 07:24.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu