Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Ötletek, javaslatok (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=73)
-   -   Támadás játékban (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=3721)

dödöllésbendő 08-10-2009 17:23

Támadás játékban
 
Üdv!

Sokan szemétkednek a játékostársakkal, meglopják, ilyesmi, szeretném ha nem csak az arénában lehetne lerendezni. Pl egy lopás észrevételénél felkínálná a lehetőséget hogy üssön a karakter.
És ilyen esetben a győztes elvehesse a cuccokat amit akar a másiktól pl :)
Köszi :D

Ati 08-10-2009 17:28

Quote:

Originally Posted by dödöllésbendő (Post 221332)
Üdv!

Sokan szemétkednek a játékostársakkal, meglopják, ilyesmi, szeretném ha nem csak az arénában lehetne lerendezni. Pl egy lopás észrevételénél felkínálná a lehetőséget hogy üssön a karakter.
És ilyen esetben a győztes elvehesse a cuccokat amit akar a másiktól pl :)
Köszi :D

Mondom az első gondjaimat vele:

  1. Kit akarsz megütni? Ha sikerült a lopás, akkor nem tudod ki lopott. Ha nem sikerült, akkor más a helyzet. :)
  2. A támadás FELAJÁNLÁSÁT semmiképp nem tartom jónak. Mi van, ha kimentél wc-re? Akkor a másik addig nem mozdulhat onnan, ameddig azt nem mondod, hogy "igen, támadom", vagy "nem, nem támadom". Maximum egy beállított "azonnal megtámadom" opció működhetne, itt viszont előjön az a probléma, hogy egy jóval magasabb szintű karakternek esetleg automatikusan nekiesel...
Ami még a legjobban működhetne, az az, hogy ha lebukik valaki, akkor EGY támadás erejéig felkerül egy listára. A listán lévőket (szinte) bárhol megtámadhatod, nemcsak klánháborús övezetben vagy az arénában.

dödöllésbendő 08-10-2009 17:31

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 221333)
Mondom az első gondjaimat vele:

  1. Kit akarsz megütni? Ha sikerült a lopás, akkor nem tudod ki lopott. Ha nem sikerült, akkor más a helyzet. :)
  2. A támadás FELAJÁNLÁSÁT semmiképp nem tartom jónak. Mi van, ha kimentél wc-re? Akkor a másik addig nem mozdulhat onnan, ameddig azt nem mondod, hogy "igen, támadom", vagy "nem, nem támadom". Maximum egy beállított "azonnal megtámadom" opció működhetne, itt viszont előjön az a probléma, hogy egy jóval magasabb szintű karakternek esetleg automatikusan nekiesel...
Ami még a legjobban működhetne, az az, hogy ha lebukik valaki, akkor EGY támadás erejéig felkerül egy listára. A listán lévőket (szinte) bárhol megtámadhatod, nemcsak klánháborús övezetben vagy az arénában.

Ti jobban tudjátok hogy lehet megoldani, lényeg hogy lehessen elégtételt venni ;) Kössz

Ati 08-10-2009 17:32

Quote:

Originally Posted by dödöllésbendő (Post 221334)
Ti jobban tudjátok hogy lehet megoldani, lényeg hogy lehessen elégtételt venni ;) Kössz

Ez csak félig elégtétel, mert aki TÉNYLEG meglopott, arról nem tudod meg, hogy ki volt, így rajta nem tudsz elégtételt venni. Csak azon, aki próbálkozott. Mindenesetre egy ilyen listás megoldás azért tetszik nekem, emrt ezt bármilyen irányba lehet bővíteni később...

Ildee 08-10-2009 17:38

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 221333)
Mondom az első gondjaimat vele:

  1. Kit akarsz megütni? Ha sikerült a lopás, akkor nem tudod ki lopott. Ha nem sikerült, akkor más a helyzet. :)
  2. A támadás FELAJÁNLÁSÁT semmiképp nem tartom jónak. Mi van, ha kimentél wc-re? Akkor a másik addig nem mozdulhat onnan, ameddig azt nem mondod, hogy "igen, támadom", vagy "nem, nem támadom". Maximum egy beállított "azonnal megtámadom" opció működhetne, itt viszont előjön az a probléma, hogy egy jóval magasabb szintű karakternek esetleg automatikusan nekiesel...
Ami még a legjobban működhetne, az az, hogy ha lebukik valaki, akkor EGY támadás erejéig felkerül egy listára. A listán lévőket (szinte) bárhol megtámadhatod, nemcsak klánháborús övezetben vagy az arénában.

Nekem az tetszene ha azonnal támadná a lopót :) Az pedig ne legyen probléma ha erősebbet támad meg ;)
De az se rossz amit a legvégére írtál.

Ati 08-10-2009 17:40

Quote:

Originally Posted by Ildee (Post 221337)
Nekem az tetszene ha azonnal támadná a lopót :) Az pedig ne legyen probléma ha erősebbet támad meg ;)

Hát... Rossz helyen vagy, megpróbállak meglopni (persze nem sikerül, mert direkt nagyon kicsi az ügyességem), kinyírlak, meghalsz. Lehetőleg valami szigeten, hogy tuti jó sokáig tartson visszajutnod.

Ebben rengeteg visszaélési lehetőséget látok, nem arra lenne használva, amire itt a javaslat elhangzott.

dödöllésbendő 08-10-2009 18:11

Esetleg még jegyezhetné a karakter hogy xy- volt a kockán amikor eltűnt a lóvé, lehet hogy ő lopott meg... ugye ez nem egyenlő a lebukással de az alapos gyanú... És feltenné a listára.

Ati 08-10-2009 18:13

Quote:

Originally Posted by dödöllésbendő (Post 221341)
Esetleg még jegyezhetné a karakter hogy xy- volt a kockán amikor eltűnt a lóvé, lehet hogy ő lopott meg... ugye ez nem egyenlő a lebukással de az alapos gyanú... És feltenné a listára.

Van 20 karakter azon a kockán, bemegy valaki láthatatlanul, meglop, és saját magát nem, de 20 másik karaktert gyanúba kever.

Ha loptak, akkor semmilyen módon nem tudhatod meg biztosra, hogy ki volt az.

Ati 08-10-2009 18:17

Tetszik ez a javaslat, nagy jövőt látok neki. :D

vajling 08-10-2009 21:17

Nekem tetszik a támadás ötlet :) Támogatom!

Ati 08-10-2009 21:23

Quote:

Originally Posted by vajling (Post 221384)
Nekem tetszik a támadás ötlet :)

Melyik ?

[HTPA]GeeForce 08-10-2009 22:04

Erre már meg volt téve a javaslat, pontosan a Hódító mintájára.

Ha nem bukik le a tolvaj, akkor elvitte a cuccot, és kész.

Ha lebukik, akkor a sértett fél által Arénán kívül is legyen támadható.

vajling 08-11-2009 06:19

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 221388)
Melyik ?

Hogy bármi módon is a játékosok is tudják egymás ütni. Mert jelenlegi állapotban a klánháború eléggé esélytelen.

Szerintem bele kéne építeni egy hadüzenetet, amivel a 2 klán tagja megtámadhatják egymást bárhol a fővároson és a kerposztokon kívül.

Ezzel el lehetne érni, hogy a klán még inkább a csapatjátékról szóljon. Együtt kéne kereskedni, küldetéseket csinálni, védeni és segíteni a kisebb karaktereket.

Ezzel el lehetne érni, hogy a klánozás azok részére szóljon, akik részt akarnak venni a player vs. player játékban is.

De persze a másik klán tagjainak megölésének is kellenek, hogy legyenek bizonyos feltételei. Lehetne olyan, hogyha másik klán tagja ölt meg, akkor 10 percig védettséget kapsz a játékosok ellen. Csak 50% ep feletti playereket lehet megtámadni. Szörnyek ellen harcban állót nem lehet megtámadni.

Meg lehetne pár vicces funkció, pl.másik klán épületeinek a felgyújtása (kivéve raktár), ami pl csak este működne mondjuk 18-22-ig, mert ilyenkor biztosan sokan fent vannak és meg tudják védeni a saját városukat.

Mert jelenleg a klánozás a legtöbb embernek 1 medálról szól, aminek már nagy szinten úgy sincs jelentősége.

Ati 08-11-2009 16:42

Akartok-e olyat, hogy már a mai nap bekerüljön a lopás elleni retorzió lehetősége?

Azért a kérdés, mert kell hozzá egy szakadás, és a napokban biztos lesz még egy másik szakadás is, amikor már funkció kerül be. Az biztos, a kérdés az, hogy elég-e majd a retorzió lehetősége akkor, vagy egy plusz szakadás belefér, és kell már most?

Hogy ez a másik mikor lesz, arról nem nyilatkozom, nem mondok most már semmire időpontot... :)

Ui: Lehetőleg csak olyanok szóljanak hozzá, akik játszanak is. :) Sok helyen látok hozzászólásokat, hogy remek ötlet, igen, támogatom; vagy neeee, ez semmiképp, mert ez nagyon rossz, olyanoktól, akik nem játszanak... :D

Ildee 08-11-2009 16:52

Nekem mindegy mikor kerül be, nem szakad le az ég ha nem ma :)
Ps: játszom

Ati 08-11-2009 19:11

Quote:

Originally Posted by Ildee (Post 221436)
Nekem mindegy mikor kerül be, nem szakad le az ég ha nem ma :)

Neked mindegy, másnak nem kell most, úgyhogy akkor ez elnapolva későbbre, amikor úgyis kell majd egy újraindítás... :)

Ildee 08-11-2009 19:22

Quote:

Originally Posted by Ildee (Post 221436)
nem szakad le az ég ha nem ma :)
Ps: játszom

Végülis tévedtem, mert sajnos leszakadt az ég :D :D :D

[HTPA]GeeForce 08-11-2009 22:51

Itt az ég se szakadt le, és még ráadásul be se kell kerülnie most :D
Reméljük, így kisebb lesz a lopogatás iránti kereslet.

Ati 08-11-2009 22:54

Quote:

Originally Posted by [HTPA]GeeForce (Post 221457)
Reméljük, így kisebb lesz a lopogatás iránti kereslet.

Remélem nem. ;)


All times are GMT +1. The time now is 21:39.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu