![]() |
Tanulás másképp
Mi lenne, ha valami tudománytekercs-féléket lehetne zsákmányolni innen-onnan?
Speciális tekercsekre gombolok, mint például: 1. +1 tanulás 2. fegyótuning 3. +erô, +ép, +mp, +vp satöbbi 4. extra szintlépés (höhö) Ezeket a bölcsnél vagy a tudósnál lehetne beváltani, azok úgyis unatkoznak egész nap :) |
Nekem tetszik az ötlet. És akkor kiegészíteném azzal is, hogy ezeknek a felhasználáshoz, meg kelljen tanulni a karakterrel bizonyos ősi nyelveket (1 tanulás, iskolában), és csak akkor tudná az illető felhasználni az adott nyelven írt tekercseket. És lenne 2-3 nyelv...
Itt már lehetne gondolkodni, hogy megéri-e megtanulni, mert elég ritkák lennének gondolom a tudománytekercsek. :) |
Quote:
|
Nekem a "fegyver tuning" ötlet tetszik, de nem tekercs formában, hanem rúna formában.
A rúnázott fegyver 20%-kal többet sebez, mint a rúnázatlan "elődje" - tehát amiből készült. Rúnázni küldetéssel lehetne, pl a törzsfőnök egy küldetés teljesítéséért cserébe nem TP-t adna, hanem az aktuálisan használt főfegyvert (amit Viselsz), rúnákkal látná el, így annak sebzése megnövekedne. (Így lehetne variálni, hogy milyen fegyver van a kezedben, amikor épp leadod a küldetést... mindenki kiválaszthatná, hogy mit rúnáztat be.) |
Ritkák, persze. Viszont sztem jó lenne, ha a legelejétôl hozzáférhetne bárki, hogy ne csak a nagy kariknak legyen erre lehetôségük.
A nyelvek dolgot viszont nemtom. Lehetne viszont úgy is csinálni, hogy a bölcs lefordítja pénzért, ha kéred. Vagy lehetne vakon kérni a "fejlesztést", és akkor beleférne pár vicces csapda is, ha nem kéred a fordítást :D Rajtad áll: fizecc vagy vakon. |
Jáájjj, Ati!
Ha esetleg elolvasod egyszer a téma címét, rögtön meglátod, hogy nem arról volna szó, hogy egyáltalán lehetôség legyen ezekre :D Alternatíva. Tudod: van mááásik! |
Quote:
Az extra ötletek nem rosszak, hogy fegyvererősítés stb járjon küldetésekért. Már most is van küldetés, amiért nem(csak) tapasztalati pont jár, de ez nem zárja ki, hogy legyenek még ilyenek. :) |
Például azért, hogy lehessen másképp is haladni, nem csak a lefektetett sínek mentén. Illetve ne csak 1 sínpár legyen két pont között. Egyszerüen érdekesebbnek, értékesebbnek találnám, ha kicsit színesebb lenne a paletta.
|
Quote:
|
Mekkorát ugranál, Dus tezsvér, ha leesne egy szintlépési teki? Mindjárt jobban érdekelne a tp-zés, nem? :)
|
Quote:
|
Quote:
|
Tetszik az ötlet, de ha mobok dobnák ezt a tekercset akkor nem tartom helyesnek, hiszen az egész a véletlenen múlna, mert mi van ha nekem dobnak 10et neked meg 1et mondjuk 10milla tp után... Szóval az nagyon nem jo, ha valaki a véletlen miatt jobban erősödne.
DE abban Sárkinak nagyon igaza van, hogy színesíthetné a játékot ez is. Mondjuk lehetne úgy, hogy tekercsek adnak plussz tpét, valamennyit, mind különbözőt(minimum 1000et :D), ez megint csak a véletlenen múlna nyilván, de ezzel nem nagyon kerülnének egyesek túlságosan nagy előnyhöz :) Persze a küldik is színesítik a játékot, de nagy szinten már lehetetlen küldikből fejleszteni, sőt nagyon nem is éri meg(időben) foglalkozni velük (persze én azért lelkesen várom az összes jövendő küldit :D) |
Quote:
És miért lenne egyenlôtlen attól, ha valakinek szerencséje van? A 0 órás zöldfülü; karinak is leeshet bármikor. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
A gorgosnál mázlim volt nekem, más küldivel meg egyáltalán nem volt mázlim(vagy eszem hozzá :D ) A császáros küldi kiváló alkalom sok tapasztalati pont szerzésére is, hoiszen miközben keresed a császárt, addig szerzel nem is kevés tpét. |
Quote:
És te miért irigykednél más szerencséjére? Neked már volt, ugyi. És lehetne is megint. És ha nem kotyognád ki a cseten, senkit nem zavarna az égvilágon. Oder? |
Jó csak egy picit gondoljál bele, mi van ha soha nem kapsz tekercset én meg 10et kapok, akkor teljesen egyenlőtlen lenne a játék... Ha egy ilyen "véletlen" funkció bekerülne, én biztos, hogy abbahagynám az egészet.
|
Quote:
Ha tudod, hogy akár meg is történhetett, akkor elhiszed. Elhiszed, mert az emberek jelentős része olyat is elhisz, amiről tudja, hogy NEM történhet meg. De mivel a cseten mondták, biztos úgy volt... :) |
Ugyan-ugyan :)
Mitôl függ, dob-e egy mob valamit? Mitôl függ, mekkorát csap a mob hátadra egy-egy alkalommal (a határok között)? Mitôl függ, elôadja-e vééégre azt a nyamvadt császárt (például)? Sorolhatnám még. A szerencse eleve be van építve. Nekem ez még füszerezve van azzal, hogy egy gorg is lever, ha nincs szerencsém, de amikor kettôvel akadok össze, akkor perrrsze csata közben elpusztul a MUD :D És utoljára: ha nem locsogsz a cseten, senki nem tudja meg, nincs mire irigykedni. (Jav: én. A hosszú ü-met nem csipázza a rencer.) (Ui: Atiét nem láttam elôtte.) |
Quote:
Már megint ott tartunk, hogy egy 11 éves oprendszert használsz, aminek a támogatása már régesrég megszűnt, és persze a játék pusztul el, még véletlen sem lehet, hogy mivel ez egyedül Nálad fordul elő, nem a játékkal van a hiba... |
Quote:
Bocsi érte, de erre muszáj kicsit bôvebben reagálnom. Sosem figyelsz. A gépem alkalmas a Flash futtatására, máskülönben nem is telepíthettem volna, ugye? A MUD fut-fut, minden funkciót elérek, tudok használni - egy darabig. Így tehát a MUD alkalmazás futtatására is alkalmas a 11 éves oprendszerem. Amikor elakadok vele, elég a MUD-os ablakot bezárni, és megy minden tovább hibátlanul, akár utána egész nap is, beleértve ennél sokkal memória- és processzorigényesebb alkalmazásokat is (monnyuk Photoshop). Amíg viszont ezt nem teszem meg, még a rendszeróra is befagy, ezt is írtam már. Te ebbôl mire következtetsz? Én, ostoba teszteléselméleti szakmérnök arra, hogy valami a MUD-ban bibis. Kis bibi, lehet, hogy rejtett bibi, de mégiscsak az. De lehet, hiába tanultam csak ezt két évig a normál egyetem után. Te már azt is elôadtad egyszer, hogy a Flash nem képes egy gördítôsávot rendesen lekezelni, emlékszel? Na, én ezt sem hiszem el. Gyaur kutya vagyok, így születtem. Még egyszer bocsi mindenkitôl, ééés... On. |
A fő probléma az, hogy ugyanazt a dolgot el kell mondani huszadszor is. Szívesen elmondom huszadszor is, sőt huszonegyedszer is, és huszonkettedszer is és huszonharmadszor is. De lehet, hogy huszonnegyedszerre már megunom. Akkor jön a helyes kis "mellőzés" funkció, és onnantól még ha az évezred ötletét írod le, akkor sem olvasom el.
És jellemzően vannak témáid, amiket a huszonharmadik reagálás után is újra előveszel. A huszonnegyediknél pedig tényleg megunom. |
Jól van, megint nem válaszoltál érdemben. Már régen tudomásul vettem, hogy elavult a gépem. Nem is errôl van szó, hanem arról, hogy csípôbôl (nem-) válaszolsz sokszor.
Pápá külsô. |
Quote:
És igazam volt, tényleg meguntam a huszonharmadik leírás után. :-/ |
Sárki az én gépem sem szuper, és sokszor ki is dobott, de csak a netem miatt, mostanában alig szakad meg nálam, merem állítani h semmi baja sincs már ilyen téren a játéknak.
|
Sárki 5 éves gépem van, 512 rammal, 2,4-es Amd Athlon.
amikor voltak szakadások ledobott a mud néha, azóta nem :) nem win95öt kéne használni :) látom itt is találtál vita partnert :D |
Na akkor visszatérve a szintlépési tekire ;)
Én a leírtak alapján úgy képzelem, hogy megkapod a szintet, a tanulást, de Tp nem jár hozzá. Ergo ha te most 17. szinten vagy,akkor ahhoz, hogy 18-ra lépj el kell érned 765K TP-t, akkor is, ha 700K-d már van, és akkor is, ha mégcsak 400K-d. Tehát az extra szintlépéssel azt az időt spóroltad csak meg, amennyivel gyorsabban tudsz Tpzni a korábbi tanulásnak vagy fegyvernek köszönhetően. |
Quote:
Quote:
On: Ati, ez a véletlen dolog magyarázat nagyon nem stimmel, már csak azért is, mert nagyon sok, egyáltalán nem ritka, sőt nagyon gyakori dolog van totál randomizálva. Szóval ez elég gyenge lábakon áll... :) Quote:
Ha nem olvassa el a funkciók leírását, nem emiatt fog bekavarodni, és teljesen mindegy, hogy ugyanarra egy msik megoldás lenne, vagy egy teljesen új funkció, új értelemmel. Ez totál mindegy, hiába írod, hogy nem az (e szempontból nézve természetesen, hogy bekavarja a játszani nem tudókat)... Hisz ha ez, az ugyanarra vonatkozó funkció fogja megkavarni a játékost, akkor az új is pont ugyanúgy megkavarja, ha nem olvassa el... Ráadásul nem beszélve arról, hogy egyáltalán nem mondhatni bonyolult ötletnek. :) |
All times are GMT +1. The time now is 21:24. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu