Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Ötletek, javaslatok (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=73)
-   -   Hiénák (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=3683)

Ildee 07-29-2009 19:22

Hiénák
 
Ahhoz képest, hogy mennyit sebeznek a hiénák elég kevés tpét adnak.
A legtöbb klántársam szerint teljesen el lehetetleníti a kereskedést(hiába a rohanás), hogy nagy számú csoportok vannak és nagyot sebeznek. Még a nagyobb karakterek sem bírnak el egyszerre 60 hiénával egyedül.
Véleményem szerint már így is eléggé meg lett nehezítve a kereskedés a teszt alattihoz képest. Nem azt akarom ezzel mondani, hogy ne legyenek hiénák, csak vagy legyenek gyengébbek, vagy adjanak több tapasztalati pontot.

Valezius 07-29-2009 19:41

Én úgy látom 10. szint alatt olyan , hogy kereskedés most már nem létezik. (elég sok embernek kell összeállni, hogy mégis legyen)
Úgyhogy ezt tényleg sokkal jobban át kéne gondolni, bár én magam részéről inkább adnak 2-3napot a rendszernek, és utána a tapasztalatok alapján változtatni.

De addig amit most ad Tpt az irtó aránytalan.

Ati 07-29-2009 22:17

Nem is kell, hogy sok tp-t adjon, a hiénák célja nem a tp-szerzés, hanem az, hogy a kereskedéshez lehetőleg nagyobb karakterek is menjenek kísérni, a biztonságos célvbajutás érdekében, ne csak első-második szintű, csak kereskedésre tartott karakterek.

Dus 07-29-2009 22:21

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 220377)
Nem is kell, hogy sok tp-t adjon, a hiénák célja nem a tp-szerzés, hanem az, hogy a kereskedéshez lehetőleg nagyobb karakterek is menjenek kísérni, a biztonságos célvbajutás érdekében, ne csak első-második szintű, csak kereskedésre tartott karakterek.

És ezt mind úgy, hogy ha 1 karakter megy vele, akkor nem csak annyi a bünti, hogy 2 karaktert kell mozgásponttal tölteni, hanem még a vezető kari sokkal jobban és fárad. Érthető. :)

Ez esetben akkor ezt a "csapatvezér jobban fárad" dolgot ki lehetne venni, mert így aztán extra nehéz kereskedni. Úgyis sokakanak tudtommal nem tetszett alapból sem az ötlet. :)

Ati 07-29-2009 22:25

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 220379)
És ezt mind úgy, hogy ha 1 karakter megy vele, akkor nem csak annyi a bünti, hogy 2 karaktert kell mozgásponttal tölteni, hanem még a vezető kari sokkal jobban és fárad. Érthető. :)

Ez esetben akkor ezt a "csapatvezér jobban fárad" dolgot ki lehetne venni, mert így aztán extra nehéz kereskedni. Úgyis sokakanak tudtommal nem tetszett alapból sem az ötlet. :)

Nem csak második szintű karakterrel lehet kereskedni, lehet egy darab esrős karakterrel is. Akkor nem kell a csapat.

Dus 07-29-2009 22:28

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 220382)
Nem csak második szintű karakterrel lehet kereskedni, lehet egy darab esrős karakterrel is. Akkor nem kell a csapat.

...amihez szekér kellene, csakhogy ahhoz kell 1 milla. Amihez meg kereskedni kéne, hogy meglegyen. Amihez.......... :)

Ati 07-29-2009 22:53

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 220383)
...amihez szekér kellene, csakhogy ahhoz kell 1 milla. Amihez meg kereskedni kéne, hogy meglegyen. Amihez.......... :)

:confused:

Miért valószínűbb, hogy egy kis karakternek meglegyen egy millája, mint hogy egy nagynak? :-o

Dus 07-29-2009 22:55

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 220387)
:confused:

Miért valószínűbb, hogy egy kis karakternek meglegyen egy millája, mint hogy egy nagynak? :-o

Miért valószínűbb, hogy egy nagy karakter kereskedni fog, nem úgy mint egy kicsi??

(ha csak a játék unalmas részét nézzük, mert a kereskedés az)...

Egy nagy karakter sem fog nekiállni kereskedni, ha nincs szekere. Akkor meg eljutottunk az előző hozzászólásomhoz.

Ati 07-29-2009 22:56

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 220390)
Miért valószínűbb, hogy egy nagy karakter kereskedni fog, nem úgy mint egy kicsi?

Ööö, mert nem nyírják ki az első sarkon?

Dus 07-29-2009 22:57

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 220391)
Ööö, mert nem nyírják ki az első sarkon?

És nem unja meg 3 lépés után??

Ati 07-29-2009 23:01

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 220393)
És nem unja meg 3 lépés után??

Azt is lehet, hogy előre megtisztítod a terepet tőlük. Azt is lehet, hogy trükkel tőrbe csalod őket. Rengeteg új lehetőséget nyitott meg ez a modul, amit mind meg lehet ismerni, és le lehet győzni.

Dus 07-29-2009 23:06

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 220396)
Azt is lehet, hogy előre megtisztítod a terepet tőlük. Azt is lehet, hogy trükkel tőrbe csalod őket. Rengeteg új lehetőséget nyitott meg ez a modul, amit mind meg lehet ismerni, és le lehet győzni.

Igen, de ez nem zárja ki, hogy 3 lépés után megunják... :rolleyes:

Ati 07-29-2009 23:10

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 220399)
Igen, de ez nem zárja ki, hogy 3 lépés után megunják... :rolleyes:

Semmi nem zárja ki. Olvastam már azt is, hogy 10 karakterem van, a küldetések kb negyedét csináltam meg, a többit nem akarom, tp-zni nem akarok, unom magam, úgyhogy a következő alkalommal már csak 3 új karaktert regelek.

Dus 07-29-2009 23:16

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 220401)
Semmi nem zárja ki. Olvastam már azt is, hogy 10 karakterem van, a küldetések kb negyedét csináltam meg, a többit nem akarom, tp-zni nem akarok, unom magam, úgyhogy a következő alkalommal már csak 3 új karaktert regelek.

Én is hallottam. :) De, hogyha egy játék elején lévő kereskedés nehezítés után jó volt (nem volt túl könnyű, sem túl nehéz), és ezek után be lett vezetve a nagyobb mértékű fáradás, ami után hirtelen abbamaradt mind két klán fejlődése, akkor belegondolnék, hogy még egy kis nehezítés az jót tesz-e a kereskedésnek...

Félreértés ne essék, a hiénák jó ötlet, szerintem a nagyobb fáradás nem az...

Ati 07-29-2009 23:19

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 220403)
Én is hallottam. :) De, hogyha egy játék elején lévő kereskedés nehezítés után jó volt (nem volt túl könnyű, sem túl nehéz), és ezek után be lett vezetve a nagyobb mértékű fáradás, ami után hirtelen abbamaradt mind két klán fejlődése, akkor belegondolnék, hogy még egy kis nehezítés az jót tesz-e a kereskedésnek...

Félreértés ne essék, a hiénák jó ötlet, szerintem a nagyobb fáradás nem az...

Szerintem mindkettő jó ötlet, de természetesen ezek is, mint minden, felül lesznek vizsgálva néhány nap tapasztalata után. A fáradás később, mivel most még extrém körülmények vannak, jelenleg mindenki mindenkit követhet, ez normál játékmenet mellett nem lesz így, tehát az általános körülmények egészen mások lesznek.

Dus 07-29-2009 23:28

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 220405)
Szerintem mindkettő jó ötlet, de természetesen ezek is, mint minden, felül lesznek vizsgálva néhány nap tapasztalata után. A fáradás később, mivel most még extrém körülmények vannak, jelenleg mindenki mindenkit követhet, ez normál játékmenet mellett nem lesz így, tehát az általános körülmények egészen mások lesznek.

Szerintem az azért elég feltűnő, hogy napok óta elég nagy részben visszaesett a kereskedelem...Nem, nem a hiénák miatt. :)

Ati 07-29-2009 23:29

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 220409)
Szerintem az azért elég feltűnő, hogy napok óta elég nagy részben visszaesett a kereskedelem...Nem, nem a hiénák miatt. :)

Az egész biztos nem normális, hogy azért tartson valaki 10 karaktert, mert így gyorsabb a kereskedés. Erről nem vagyok meggyőzhető. :)

Valezius 07-29-2009 23:41

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 220377)
Nem is kell, hogy sok tp-t adjon, a hiénák célja nem a tp-szerzés, hanem az, hogy a kereskedéshez lehetőleg nagyobb karakterek is menjenek kísérni, a biztonságos célvbajutás érdekében, ne csak első-második szintű, csak kereskedésre tartott karakterek.

Nem azt mondtam, hogy az legyen az első számú TPző célpont. De ekkora aránytalanságot nem hiszem, hogy bárki más is jónak látja.
Ha meg olyan mindegy, hogy 10 vagy 40TP-t ad (Még 40esetén se ugrana meg hirtelen a szintlépések száma...), akkor nem kéne ennyire genyózni :)

Dus 07-29-2009 23:44

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 220410)
Az egész biztos nem normális, hogy azért tartson valaki 10 karaktert, mert így gyorsabb a kereskedés. Erről nem vagyok meggyőzhető. :)

Miért ne lenne??

Ha az nem normális, akkor az sem, hogy valaki napi 14 órában tp-zzen és ezért a lista eleje felé kerül...Akkor most szívassuk meg valahogy.

Az is normális volt, hogy a kerposzton lopnak, mégis meg lett oldva, hogy ne lehessen lopni. Pedig elvileg a tolvajok nem a bokorból előugorva lopnak (azok banditák), hanem pontosan az ilyen forgalmas helyeken...

És az is normális, hogy bármikor át lehet menni a másik klánba és kipakolni mondjuk a raktárát??

Vagy az normális, hogy több mint 500 karakter van a játékban, de ez kb. 150 játékost jelent??


Mondjuk szerinted biztos, hogy igen. :)
Szerintem bizonyos funkciókkal nem azt a hatást szeretted volna elérni, amit elértél. Ez azt jelenti, hogy a funkciók bőven finomításra kerülnek. De először nem új funkciókat kell berakni, hanem átgondolni a meglévőket.

Ati 07-29-2009 23:51

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 220412)
Vagy az normális, hogy több mint 500 karakter van a játékban, de ez kb. 150 játékost jelent??

Kicsit offolunk, ennek már semmi köze a hiénákhoz, de pont emiatt nem tartom normálisnak, hogy csak azért regelgess karaktereket, hogy azok majd cipelik a cuccaidat. Nem tilos, tehát semmi szabálytalan dolog nem történt, de mivel szerintem ez egy nemnormális dolog, ezért a szabályokat olyan módon kell alakítani, hogy értelmetlen legyen ezt tenni. Úgy érzem, hogy ez teljesen jól sikerült, most sokkal jobban megéri egy karakterrel kereskedni, vagy max 2-3-mal, mint 10-zel. 10-zel értelmetlen.

Ha ezt magyarázni kell, hogy miért nem normális dolog egyszerre 10 karakterrel játszani, akkor csak a regisztrációs szabályok pirosbetűs részét tudom említeni, miszerint a játék függőséget okozhat, és ha ezt tapasztalod, akkor érdemes egy kis pihenőt tartani.

Kívülállóként jelentem, hogy a 10 karakterrel való egyidejű játék esetén ez az eset forog fenn.

Dus 07-29-2009 23:59

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 220413)
Kicsit offolunk, ennek már semmi köze a hiénákhoz, de pont emiatt nem tartom normálisnak, hogy csak azért regelgess karaktereket, hogy azok majd cipelik a cuccaidat. Nem tilos, tehát semmi szabálytalan dolog nem történt, de mivel szerintem ez egy nemnormális dolog, ezért a szabályokat olyan módon kell alakítani, hogy értelmetlen legyen ezt tenni. Úgy érzem, hogy ez teljesen jól sikerült, most sokkal jobban megéri egy karakterrel kereskedni, vagy max 2-3-mal, mint 10-zel. 10-zel értelmetlen.

Ha ezt magyarázni kell, hogy miért nem normális dolog egyszerre 10 karakterrel játszani, akkor csak a regisztrációs szabályok pirosbetűs részét tudom említeni, miszerint a játék függőséget okozhat, és ha ezt tapasztalod, akkor érdemes egy kis pihenőt tartani.

Kívülállóként jelentem, hogy a 10 karakterrel való egyidejű játék esetén ez az eset forog fenn.

Vagy pont amiatt, hogy ne kelljen napi 12 órát foglalkoznia vele, hanem elég legyen 1, max. 2 órát. :)

De persze, lehet függőség is. Ok. Akkor pl. Hódító anarchban miért lehet akárhány országod, és ha sok van, akkor miért nincs visszakorlátozva valamivel?? (még mielőtt anarchosok kinyírnának, nem, nem akarom ezt.)

És az nem függőség, hogyha valaki 14 órát tp-zik egy nap??

Vagy az nem függőség, hogy valaki egy tolvaj karakterrel órákig lépdel valaki után, hogy lelopja párszor, mert nem tudja a kerposzton egyszerűen meglopni??


Jó a magyarázat, nem azt mondom, és nem is tudok mit felhozni reagálásképp, csak éppen kicsit ironikus, hogy erre az egy problémára ilyen mértékkel vetíted ki.


És még kiemelném, nem kívülállóként, hogy aki 10 karakterrel játszott, és elvileg a Te teóriád szerint enyhén függő, azt már napok óta nem tudom elérni a játékon belül...Azt hiszem, ez kissé ellent mond a függőségnek.

Ati 07-30-2009 00:07

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 220414)
Vagy pont amiatt, hogy ne kelljen napi 12 órát foglalkoznia vele, hanem elég legyen 1, max. 2 órát. :)

Ne KELLJEN? KÖTELEZŐ játszania?

A függőség másik jele, ha valaki úgy érzi, hogy KÖTELEZŐ játszania, és mindent megtesz annak érdekében, hogy csak minél kevesebbet KELLJEN játszania.

A legtöbb ember annyit játszik, amennyit szeretne. Ha valaki csak munka után ér rá játszani, akkor szerintem nem indít csak azért 20 karaktert, hogy ezt az egy órát minél jobban kihasználhassa.

Ne érts félre, én örülök neki, ha valakinek ennyire bejött a játék. Viszont a másik oldalról nézve már most aggaszt, hogy egy hónapnyi játék után már kötelezőnek érzi valaki a játékot, és csak azért játszik még többet és mégtöbbet, hogy később kevesebbet kelljen.

Dus 07-30-2009 00:13

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 220416)
Ne KELLJEN? KÖTELEZŐ játszania?

A függőség másik jele, ha valaki úgy érzi, hogy KÖTELEZŐ játszania, és mindent megtesz annak érdekében, hogy csak minél kevesebbet KELLJEN játszania.

A legtöbb ember annyit játszik, amennyit szeretne. Ha valaki csak munka után ér rá játszani, akkor szerintem nem indít csak azért 20 karaktert, hogy ezt az egy órát minél jobban kihasználhassa.

Ne érts félre, én örülök neki, ha valakinek ennyire bejött a játék. Viszont a másik oldalról nézve már most aggaszt, hogy egy hónapnyi játék után már kötelezőnek érzi valaki a játékot, és csak azért játszik még többet és mégtöbbet, hogy később kevesebbet kelljen.

Nem a játékot érzi kötelezőnek, hanem szeretne segíteni mondjuk a klánjának pénzügyileg, és ehhez fizikailag el kell most töltenie vagy 12 órát úgy a játékban, hogy ezt eddig 1-2 órával megoldotta.

És ha most elkezdene 12 órát játszani, akkor rá mondanád, hogy függő. Nem a játéktól függ, hanem csak teljesíteni szeretne. És értelemszerűen nem fog napi 12 órát játszani emiatt most.


Mellesleg az én szavaimat forgattad ki, mikor egy másik személyről van szó. Akkor én most függő lennék, mert ilyeneket leírtam?? Lehet, hogy az vagyok. De anélkül is leírtam volna pont ugyan ezt.

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 220416)
A függőség másik jele, ha valaki úgy érzi, hogy KÖTELEZŐ játszania, és mindent megtesz annak érdekében, hogy csak minél kevesebbet KELLJEN játszania.

Ezt meg kissé ellentmondásosnak érzem. :)

Ildee 07-30-2009 06:47

A topicot én a hiénákról alkotott véleményeknek szántam...

Bele lehet keverni függőséget is, de az a tény, hogy egy 17es karakter sem bír el 20 hiénával egyszerre, mert nagyot sebeznek, mert rohannak, és hiába rohan a kereskedő karakter, utolérik....
Nem mindenkinek van 20+os karaktere, nem mindenkinek van rá ennyi ideje, van aki benéz napi 1 órát, és szeretne kereskedni, mert mondjuk az jobban leköti mint a mobölés, ő mit csináljon?

Ati reálisan gondolkodva, biztos, hogy jó ez így?

Nos gondoltam részletesen leírom, mi is történt velem kereskedés közben :)
Lent voltam a délinyugati kerposzton, vettem árut. Ott állt 13 hiéna, vártam hátha elmennek, de nem nagyon mentek el :) Kiléptem, szaladtam, nagyon szaladtam, hiába... Meghaltam. Feláldoztam 100 fűszert, mert a segédek is velem haltak, és máshogy nem tudtam kijönni a hlből. Kijöttem, elindultam, tettem 5 lépést és újra meghaltam :) Pedig futottam. Ezek szerint nekem úgy tűnik, hogy mostantól egyáltalán nem lehet kereskedni.

Ati 07-30-2009 09:27

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 220418)
Nem a játékot érzi kötelezőnek, hanem szeretne segíteni mondjuk a klánjának pénzügyileg, és ehhez fizikailag el kell most töltenie vagy 12 órát úgy a játékban, hogy ezt eddig 1-2 órával megoldotta.

És ha most elkezdene 12 órát játszani, akkor rá mondanád, hogy függő. Nem a játéktól függ, hanem csak teljesíteni szeretne. És értelemszerűen nem fog napi 12 órát játszani emiatt most.

Szerintem fő irányelvnek le lehet szögezni, hogy ha valamihez 2-nél több karakter kell, akkor túlzásba viszed a dolgokat. És most általánosságban beszélek, tudom, hogy nem Te vagy az, aki 10 karakterrel játszott egyszerre, és gondolom játszott volna 100-zal is, ha annyi karakterét elfogadom. Nem fogsz tudni meggyőzni arról, hogy ez normális dolog.

Ildee 07-30-2009 09:30

Ha annyira ellenzed a több karis játékot, akkor egyáltalán miért lehetséges ez? Hogy ne kelljen játékszabályokat írni, és azok betartására kötelezni a játékosokat?
Igaz annak sem lenne értelme, ha csak egy karink lenne, hiszen akkor melyik termelne ételt, melyik bányászna...?

Ati 07-30-2009 09:31

Quote:

Originally Posted by Ildee (Post 220424)
Bele lehet keverni függőséget is, de az a tény, hogy egy 17es karakter sem bír el 20 hiénával egyszerre, mert nagyot sebeznek, mert rohannak, és hiába rohan a kereskedő karakter, utolérik....
Nem mindenkinek van 20+os karaktere, nem mindenkinek van rá ennyi ideje, van aki benéz napi 1 órát, és szeretne kereskedni, mert mondjuk az jobban leköti mint a mobölés, ő mit csináljon?

Ati reálisan gondolkodva, biztos, hogy jó ez így?

Minden új dolog utólagosan felül van vizsgálva a visszajelzések alapján. Erről 2 embernek van most véleménye, az egyik szerint a hiénákkal nincs gond, de rossz dolog volt, hogy nehezítve lett a 100 karakterrel való egyidejű mozgás.

Hogy minél teljesebb képet kaphassunk, arra kérek mindenkit, akinek véleménye van a témával kapcsolatban, hogy ÍRJA LE. Ne a tajvani kommunista párt fórumának szökőkútépítéssel kapcsolatos fórumán, hanem ITT. :)

Addig is a hiénák erőssége egy kicsit visszavéve.

Ati 07-30-2009 09:33

Quote:

Originally Posted by Ildee (Post 220431)
Ha annyira ellenzed a több karis játékot, akkor egyáltalán miért lehetséges ez? Hogy ne kelljen játékszabályokat írni, és azok betartására kötelezni a játékosokat?
Igaz annak sem lenne értelme, ha csak egy karink lenne, hiszen akkor melyik termelne ételt, melyik bányászna...?

Nem ellenzem a többkarakteres játékot, hiszen mindenki dönthet úgy, hogy ma harcolni van kedve, ezért olyan karaktert vesz elő; ma inkább csak úgy békésen bányászgatna, ezért egy olyat; ma felfedezgeti a környéket, ezért egy hajóst. Azt viszont ne mondd, hogy szerinted egészséges dolog egyszerre 10 karakterrel játszani. Bár akár mondhatod is, az én véleményemen, miszerint egyáltalán nem az, nem változtat.

Ildee 07-30-2009 09:36

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 220433)
Azt viszont ne mondd, hogy szerinted egészséges dolog egyszerre 10 karakterrel játszani. Bár akár mondhatod is, az én véleményemen, miszerint egyáltalán nem az, nem változtat.

Valóban nem az, én is mindig azt használom amelyikre éppen szükségem van.

Betelgeuse 07-30-2009 09:36

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 220432)
Minden új dolog utólagosan felül van vizsgálva a visszajelzések alapján. Erről 2 embernek van most véleménye, az egyik szerint a hiénákkal nincs gond, de rossz dolog volt, hogy nehezítve lett a 100 karakterrel való egyidejű mozgás.

Hogy minél teljesebb képet kaphassunk, arra kérek mindenkit, akinek véleménye van a témával kapcsolatban, hogy ÍRJA LE. Ne a tajvani kommunista párt fórumának szökőkútépítéssel kapcsolatos fórumán, hanem ITT. :)

Addig is a hiénák erőssége egy kicsit visszavéve.

Aki szerint a hiénákkal nincs gond az tényleg menjen szökőkutat építeni. A játék legerőssebb karakterei sem tudnak kereskedni. Nem az erejük a fő probléma hanem az, hogy 30 fős csoportokban támadnak.

Ildee 07-30-2009 09:38

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 220432)
Minden új dolog utólagosan felül van vizsgálva a visszajelzések alapján. Erről 2 embernek van most véleménye, az egyik szerint a hiénákkal nincs gond, de rossz dolog volt, hogy nehezítve lett a 100 karakterrel való egyidejű mozgás.

A csapatos mozgás nehezítésével szerintem nincs gond, és alapvetően a hiénák létezésével sincs, csak amit fentebb írtam... Szerintem.

Reni 07-30-2009 09:42

Akkor az én véleményem hiéna ügyben:


17-es a karakterem, egyszerre csak egy karakterrel tudok játszani, mert különben kidob a szerver, tehát nálam a többkarakterrel bennlevés eleve kilőve.
Szóval most ott tartok hogy megnyekkentett 11 hiéna, kikászálódtam a labirintusból, betároltam zöld lötyivel, mondom csak ide kell leérjek a főváros alatti piacra. Nem sikerült .. 34 hiéna elkapott megint.
Megjegyzem 34 hiéna egy 26os karakter is kinyiffant.

Mit terveztél Ati, kb milyen nagyságú karakterek tudjanak kereskedni? Mert szerintem ekkora galerihez kell 30as. Ami én biztos nem leszek egy éven belül.

Más:

Ha a viszonylag nagy karakterek 17től felfele sem tudnak kereskedni, akkor előbb-utóbb becsődölnek a klánok, mivel a kicsik egyáltalán nem tudnak, anagyoknak kellene elvileg összehozni a fenntartásra valót legalább.

Tegnap óta egy kapavágást sem tudtam fejleszteni magam, mivel a pénz is kell, és ha ilyen gyakorisággal halok meg nem is fogom tudni fejleszteni.

J.Ati 08-13-2009 12:38

Tapasztalataim hiéna ügyben.


Éjjel teljesen lehetetlen kereskedni.
25-ös csapatok is jöttek rám, és kb. minden 5. kockán megakadályozzák a mozgásom.
22. szintű a kari, amivel kereskednék,de így nem valami élvezetes.


Most is próbáltam tolni egy kanyart, és alig léptem párat már támadtak.
Jó, hogy vannak ,de ez így nem jó.

Ritkítani, esetleg a kerposztokhoz közeli útszakaszon lennének csak, vagy pedig több tp-t adhatnának.

fulopkattyka 08-16-2009 11:24

szerintem 60 hienanak kell csapat:)

[HTPA]GeeForce 08-16-2009 12:09

Szerintem ez egész egyszerűen megoldható egy huszárvágással.

Megoldja a jelenleg felvetett hiéna problémát, meg az összes többi hasonlót is.

Korlátozni kell az azonos lények maximumát egy négyzetben. (Nem a négyzet "befogadóképességét!")
Tehát mondjuk 15 hiéna lehessen egyben.
Az megölhető. Én 12 hiénát öltem meg 13. (vagy maximum 14.) szintű karakterrel. Képzettségek kérdése.
Az viszont tény, hogy 20-nhál több hiénát tulajdonképpen senki nem tud megölni a játékban egyedül, 60 hiénát meg szerintem csapatostul se nagyon.

Szóval max 15 ugyanolyan lény lehessen egy négyzeten. (Ami, ismétlem, nem azt jelenti, hogy négyzetenként 15 lény lehet max. 1 adott fajtára értem. Példa: Lehet egy négyzeten 15 egér, 3 macska, 2 kutya, 9 őr, 1 polgár, 7 úrhölgy. De nem lehet rajta 16 egér.)

[HTPA]GeeForce 08-16-2009 12:13

Azt hozzáteszem az előzőhöz, hogy bár 12 hiénát levágok egyedül, meghalás nélkül, de kereskedni nem tudok, mert ahhoz, hogy magas szintű legyek, és erős, sokat kell küldetést teljesíteni, és mégtöbbet kell TP-t győjteni mob-ölésből.

Ezzel arra kívánok rámutatni: a karakteremnek nincs 1 millió vagyona, tehát szekerem sincs, tehát nem tudok kereskedni, mert mondjuk egy talicskát (kézikocsi, ugye?) tudok venni, oké, meg még van pár szabad erőm is, de ez kevés ahhoz, hogy megérje, mivel az MP-mre se fejlesztettem, így a 2k marha gyorsan elfogy.
1. lehetőség: várok amíg feltelik
2. lehetőség: feltöltöm narancslével
3. lehetőség: felfrissülést varázsolok (itt már kapásból csökken a karakter harcászati értéke, mivel el kell tanulni egy értékes pontot a felfrissülésre)
4. tartok másik 3 akraktert, hogy a nagynak legyen mit ennie, legyen neki narancsléje, vagy valaki felfrissítse, stb... és a kör bezárult, eljutottunk oda, hogy sok karakter kell.

Ildee 08-16-2009 12:20

Quote:

Originally Posted by [HTPA]GeeForce (Post 221691)
Az viszont tény, hogy 20-nhál több hiénát tulajdonképpen senki nem tud megölni a játékban egyedül, 60 hiénát meg szerintem csapatostul se nagyon.

Dehogynem tud. Nagyobb karakterrel kell kereskedni ha már a szükség úgy hozza, én a 30asommal szoktam menni, felfrissüléssel, ami ott már elég sok mp tölt vissza.

[HTPA]GeeForce 08-16-2009 12:34

A tulajdonképpen szó azért került bele, mert a sok idővel rendelkező játékosok nyilván meg tudják ölni a 20-as hiéna csomagot is.
De ehhez mekkora karakter kell?

Egy átlag játékos nagyjából napi 1,5 - 2 órát tud a játékra fordítani. Amennyiben ebbe a mondjuk 2 órába bele kell zsúfolni a küldizést, a mob-ölést, a kereskedést, a felfedezést, stb, akkor nem mostanában lesz mondjuk egy 20. szintű karaktere.
Minél később lesz, annál később tudja leverni a nagyobb hiéna-csomagokat. Minél később veri le őket, annál később lesz 20. szintű karaktere. (Lévén hogy a klánok fenntartásához sok pénz kell, meg úgy amúgy is sok pénz kell, mert kell annyi instant lóvé, hogy vegyél szekeret, meg magát az árut is meg kell venned, tehát kb 1,5 milládnak kell legyen, és épp arról van szó, hogy az első 1,5 millát nehéz összeszedni... Mert kis karival nehéz kereskedni, a nagy karikhoz meg rengeteg idő kell.)

Ildee 08-16-2009 12:50

Az erősségükkel most hogy felére lett csökkentve szerintem semmi baj sincs, még akkor se ha 20-30 darab támad egyszerre, én az értük járó tpét kevesellem, ha már akadályoznak...

Reni 08-17-2009 07:53

A hiénák számával szerintem sincs baj .... most hogy lelett véve az erejük, simán boldogulok már én is bármennyivel. Nem kell korlátozni a számukat szerintem sem.

Viszont tegnap mikor 56 hiéna megtámadott, csak egy hiénát írt a baloldali középső fekete kockába, és ezt nem csak egyedül tapasztaltam:


http://kepfeltoltes.hu/090817/hi_na2...toltes.hu_.jpg


All times are GMT +1. The time now is 13:13.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu