![]() |
5. TESZT: Hajózás, obeliszkek, visszatérés
A mostani teszt elég összetett lesz, egyszerre 3 témát is érint. Mindegyikről részletes infó a "nem kézikönyvben".
Tettem a főváérosban lévő piacra fát, fémet és rúnakristályt, hogy mindenki tudjon tesztelni. Arra kérek mindenkit, hogy csak annyit vásároljon fel, amennyire szüksége van, ne vegye el mások elől ezeket az árukat. Köszönöm. A régi karakterek tanulási szükségletét ismét lecsökkentettem. Az újakét is le fogom, de szeretnék valamit azért hallani felőlük, mielőtt továbbmegyünk. Látom, hogy többen is fent vannak a játékban, de még egyetlen betűt sem írtak ide. :) A mostani teszt első lépése a hajózás. Irány a móló (kövesd a fővárosból kiinduló utat, az első elágazásnál kelet, és kövesd végig az utat. A mólón tudsz hajót építeni. Nagyon sokáig tart, úgyhogy legyen sok munkásod. Hajó méretnek célszerű 1-et megadni, hogy még a héten elkészüljön. :) Miközben készül a hajó, érdemes meglátogatni másik karaktereddel a fővárostól északra található obeliszket. Ezen a szigeten más obeliszket nem fogsz találni, ezért a többi használatához hajóra lesz szükséged, hogy eljuss hozzájuk. Vagy valaki máshoz hozzácsapódsz, akinek van hajója, és elvisz. Érdemes mostantól minden obeliszket meglátogatni, amint meglátod, akkor is, ha már voltál ott. Ez biztosítja, hogy a visszatérés varázslat, illetve a sötétkék varázsital hatótávolság az obeliszk hatótávján belülre tesz. Tesztelhető ez a varázslat, valamint a varázsital is. Varázsitalt a fővárosban a takarítóktól szerezhetsz, mostantól zöldet és kéket is adnak véletlenszerűen. Az obeliszk használatához szükséges rúnakristályt egyelőre a fővárosi piacon veheted meg. Mielőtt használni tudnád, meg kell látogatnod legalább egy másik obeliszket. Ha elkészült a hajód, akkor azzal a karekterrel is célszerű az obeliszkhez visszamenni, és feljegyezni, hogy később visszatérhess ide. A mostani teszt 3 témája tehát a hajóépítés és hajózás; az obeliszkek használata; és a visszatérés használata varázslattal, és varázsitallal. Ide jöhet minden ezzel kapcsolatos kérdés, kérés, hibajelentés, javaslat, és minden egyéb. |
NEM teszteljük még a hajós csatákat, ezért arra kérek mindenkit, hogy ne támadjátok se egymás hajóit, se a saját hajóitokat. (Működik ugyan, de ezt is át akarom írni még szinte teljesen...) Köszi.
|
Ati: Amikor hajóval mozgok, akkor miért fogy a karakter MP-je is?
Ja meg a karakter a saját hajóját láthassa, mert így elhagyhatja :) Eddig 3 szigeten kötöttem ki, eddig nem volt olyan gond, mint Red-nél. |
Quote:
|
Érdekes:
Csapatban voltam két karimmal, az egyikkel tudok hajózni, a másikkal nem.Gondoltam elviszem egy körre őket.Mentem szépen, egyszer azt vettem észre, hogy az egyik karim elűnt,Nézem, a tengeren van egy hajón, de a másik karim meg már arrébment.1 hajóból 2 lett, de sajna nem tudom miért állt meg a másik karim. |
Quote:
|
Quote:
|
Kihajózva légyszi ne haljatok éhen, az még elég furán működik, midjárt javítom... :D
|
Több karim van összekapcsolva, amelyik karit követem, annál rendesen mutatja az emberkét, a másik kettőnél a hajót.Persze szárazföldön megyek:
http://kepfeltoltes.hu/thumb/090423/...toltes.hu_.jpg |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
FRISSÍTÉS!
Ami változott:
|
Quote:
Én is akarok ilyen hajót. :D |
Quote:
A következőket csináltam: -Nem álltam rajta, tényleg láttam a hajót. -Ráálltam, tényleg eltűnt -Kihajóztam, tényleg kihajózott és látom a hajót -Elmentem annyira, hogy ne lássam, majd vissza, és ott volt -Ezután megint ráálltam, jó volt -Kihajóztam, jó volt Szóval ez jól működik :) És jó ötlet ;) |
Obeliszkkel utazás jól működik!
-Tényleg feláldoz 1 db rúnakristályt és csak egyet -Tényleg átdob a másik helyre, és semmilyen más cuccot nem veszik el, és minden jó :) Viszont a jegesmaci közel sem olyan erős mint ahogy itt leírták :D |
Asszonykám adott egy ötletet...lehetne, hogy a matrózt, kalózt toborozni a kikötőben? Időben sokkal gyorsabb lenne, de így lehetne drágább, mint ha képzésből csinálná az ember.
Vélemények? :) |
Quote:
|
Quote:
Kalózt meg aztán végképp ne lehessen toborozni... A matróznak el kell fogadnia mint kapitány, és a kalóznak is, amihez nagyobb mértékű lojalitás kell. Amit meg csak bele lehet nevelni az emberekbe :) Csak amolyan jött-menteket én sem szívesen vennék fel a hajómra :) |
Quote:
Dus-al értek egyet. Jó ez így, ahogy van. Egy vitorláshajó (főleg nagyobb példányok esetében) navigálását nehezebb megtanulni, mint a kardforgatást, vagy 'munkás' esetében a lapátforgatást. Ne legyen gyorsabb. |
Quote:
|
Quote:
Csak azt mondtam, ennyi erővel lehet gyorsabb is :) Szerintem NEM jó ötlet, leírtam miért... Jó ez így ahogy van! |
Quote:
Na akkor másik ötlet: tengeri szörnyek :) Ott is lehessen harcolni természetes ellenségek ellen. Pl: Krachen, kalózok, cápák, óriás manta, szirének vagy Maga Poseidon ellen ;) :) stb... |
A szörnyes ötletet én i támogatom :)
|
Quote:
|
Amikor kint hajóztam, eldobtam a kézikocsim, de nem tűnt el.Szerintem logikusabb lenne, ha eltűnne :)
|
Quote:
|
Amikor hajón vittem a második karim és avval kiléptem, fény derült egy képességemre: tudok járni a vizen. :) Pontosabban csak állni.
jezus_koveto.jpg |
Quote:
|
Quote:
Arra kéne még magyarázat hogy amikor hasonló szituban nem a második karimmal lépek ki hanem az elsővel, akié a hajó, majd visszalépek és elhajózok, miért egy második hajóikonnal jelzi hogy a vízben vagyok, de nem hajón. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Egy kicsit rámentem a hajózásra eddigi tapasztalatok:
A tőkesúly, a vitorlák, eddig szépen muzsikálnak 1 mp-t vesz le a hajótól, így egész könnyen bejárható a játéktér. A matrózképzés tuti úgyszintén. A rejtőzködés ma Phoenixnél is jól működött. Térkép elcsúszás továbbra sem fordult elő. |
Kérdés:
-Ha több vitorlám van, több matróz kell hozzá?? -Az ágyúk automatikusan működnek?? |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Én nem bánnám hogy ha a hajóból való kiszállás automatikus, ahogy partra érek, úgy a beszállás is automatikus lenne, amint "beleszaladok" a hajóba. Jelenleg a mezőre kattint/hajót kiválaszt/beszáll a hajóba módszer egy kicsit nehézkes.
|
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 21:44. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu