Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Tesztelés (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Harmadik napi tapasztalatok, plusz a hétvége (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=3444)

Ati 04-17-2009 20:25

Harmadik napi tapasztalatok, plusz a hétvége
 
Hozzunk át ide minden olyan észrevételt, ami nem szorosan a 3. teszttel kapcsolatos, hogy ne nagyon kavarodjunk.

Függőben tehát:

- segítők erősítése, és hasznosabbá tétele (kivéve a munkás, az elég hasznos így is)
- legyen kiírva, hogy mennyi súlyt cipelsz összesen, hogy lásd mennyit bírsz még el
- időnként elő-elő fordul, hogy nem kapja meg a flash kliens azt, ami küldve van neki, például egy szakadás után a tárgylistát, vagy a tanulhatók listáját, illetve piaci áruk listáját

Ezek ismert jelenségek, fel vannak írva. Ha ezektől eltérőt tapasztaltok, akkor az jöhet.

Ati 04-17-2009 20:29

És akkor még gyorsan pár szó a hétvégéről: a 3. teszt egyes részei az időigény miatt nem lettek teljesen megnézve, úgyhogy ezek mehetnek hétvégén, hogy ezekkel kapcsolatban teljes legyen a tesztelés.

Tegnapról még fennmaradt a csapat vs csapat támadás, amikor az egyik csapattag nincs ott, ahol a támadás helyszíne van. Ezt még tesztelni kellene, ma erre nem jutott idő. Erre a hétvége ideális lesz.

A hétvégére ezeken kívül új tesztelendők nem lesznek, az eddigieket lehet nézegetni, és lehet fejlődgetni.

Arra kérek mindenkit, hogy új, eddig nem tesztelt funkciókat NE használjon. Különösen: Ne alapítsatok klánt, és ne kezdjetek hajóépítésbe. Ezekről lesz majd szó, de ezekhez sok hozzáfűznivalóm lesz, tehát ezeket addig légysz NE.

A második küldetést még senki nem oldotta meg például, az is lehet soron, de ez nem "kötelező". :)

Én a hétvégén csak esténként leszek, ezért ha napközben találtok valamit, akkor az jöhet fórumra, este reagálok rá.

Köszi, és mindenkinek jó hétvégét, jó tesztelést! A párbajsorozaton résztvevőknek jó párbajt vasárnap estére, ne feledjétek, hogy az is ott van! ;)

Dus 04-17-2009 20:36

Nem frisül a chat falam...
Csak ha ide-oda kattintok...
Ráadásul ez most jött elő, nem a legutolsó bejelentkezés óra, hanem játék közben...

Ati 04-17-2009 20:42

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 208321)
Nem frisül a chat falam...
Csak ha ide-oda kattintok...
Ráadásul ez most jött elő, nem a legutolsó bejelentkezés óra, hanem játék közben...

Ezt tegyük be ebbe a kategóriába:

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208314)
- időnként elő-elő fordul, hogy nem kapja meg a flash kliens azt, ami küldve van neki, például egy szakadás után a tárgylistát, vagy a tanulhatók listáját, illetve piaci áruk listáját

És ha tudsz olyan körülményt, ami mellett ez előjön, akkor azt írd meg légyszi. Például a neted 99,999%-át lefoglalod egy letöltéssel. Vagy szakadás után jön elő. Vagy ha előbb iszol a kútbból, és 3x körbemész körülötte, akkor jön elő.

A jelenség tehát ismert, fel van írva, de ha bármi olyan specifikus infód van, ami az ismételhetőségére vonatkozik, akkor az jöhet!

Köszi.

Dus 04-17-2009 20:47

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208322)
Ezt tegyük be ebbe a kategóriába:



És ha tudsz olyan körülményt, ami mellett ez előjön, akkor azt írd meg légyszi. Például a neted 99,999%-át lefoglalod egy letöltéssel. Vagy szakadás után jön elő. Vagy ha előbb iszol a kútbból, és 3x körbemész körülötte, akkor jön elő.

A jelenség tehát ismert, fel van írva, de ha bármi olyan specifikus infód van, ami az ismételhetőségére vonatkozik, akkor az jöhet!

Köszi.

Mondjuk 322 egységnyi teherrel rohanok...Ekkor jött elő. Meg az is, hogy pár négyzettel kevesebbet ment a képernyőn a karim, mint valójában, mert úton tudok menni, és nem tudtam jobrább menni, pedig 2-3 négyzetre voltam a végétől. Ekkor visszajöttem 2-3 négyzetet és frissült egyet és maradtam egyhelybe! És után még párszor ezt eljátszottam, de a lényeg:
-Ha többszáz súllyal futok (eszeveszetten kattintgatok az egérrel)

Dus 04-17-2009 22:38

Ati, ha veszek szereket, akkor nem frissül automatán a teherbírás, csak ha kilépek és újra be, akkor látom menyit tudok cipelni...
Igazán frissülhetne :)

Kiegész.: Ha lerakom szekeret, akkor sem frissül...

Redback 04-18-2009 00:28

Közös Chatnél tapasztaltam:
Írok valamit, elküldöm, majd dupla katt a közös fülre, akkor valamit kétszer látok:
http://kepfeltoltes.hu/thumb/090418/...toltes.hu_.jpg

Szerk:
Kútnál néha nem látom az ivás lehetőséget és vele együtt semmi más lehetőséget.Egy lelépés a mezőről, majd belépés a mezőre segít :)

Swiss 04-18-2009 01:21

A harmadik nap sikerült követ, fémet bányásznom, fát vágnom. A kovács is működött és katonát is képeztem.

Gyönggyel kereskedtem minden probléma nélkül, izgalmas lesz ha tényleg vadásznak rád majd út közben.


A Red által vázolt duppla katt jelenséget meg tudom erősíteni.


Swiss

Ati 04-18-2009 04:18

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 208339)
Ati, ha veszek szereket, akkor nem frissül automatán a teherbírás, csak ha kilépek és újra be, akkor látom menyit tudok cipelni...
Igazán frissülhetne :)

Kiegész.: Ha lerakom szekeret, akkor sem frissül...

Az egész teherbírásos kijelzést át fogom szervezni, a mostani nem jó...

Ati 04-18-2009 04:49

Quote:

Originally Posted by Redback (Post 208346)
Közös Chatnél tapasztaltam:
Írok valamit, elküldöm, majd dupla katt a közös fülre, akkor valamit kétszer látok:

Okay, köszi, ez is felírva. Ezek a jó tesztek, ahol ilyesmi is előjön, mert nekem meg se forudlna a fejemben, hogy duplakattolgassak, de valóban vannak notórius duplakattintgatók.

[HTPA]GeeForce 04-18-2009 12:01

Bejelentkezésnél, amikor kéri a felhasználónevet, jelszót, a tabulátorral csak a 2 kitöltendő cella között lehet váltani, nem tudok leváltani a "Belépés" gombra.

(Tab + Space -szel szoktam kattintani, gyorsabb, mintha egérrel rákattintok, és furcsa volt, hogy felugrott a felhasználónévre, és a space-szel kitöröltem onnan :D)

Xeper 04-18-2009 14:55

Eddig kereskedtem, most bányásznék, de valahogy nem esett le, hogy merre van a tárna. El tudná valaki mondani?

Kereskedelem: nem lehetne majd még azt is kiírni, hogy összesen mennyi cuccot bírok el? A kocsikat vásárolva nem láttam semmi változást pl az erőnél (ami tudtommal a teherbírást jelzi), és csak próbálgatva sikerült rájönni, hogy mennyi fér a kocsiba.

Szerk: megvan a tárna mint kiderült, de szinte teljesen üres. Néhány 100 mozgást ellőve találtam csak 2 követ.

Xeper 04-18-2009 15:01

A másik: szabad rablás van? Nem lehet eltárolnom a vásárolt kocsimat? Esetleg piacon kellene tartani kicsit drágábban? (mint a Hódítóban :) ) Mi van akkor, ha évekig nem veszik meg valamimet a piacon? Gyűlik a lista törölhetetlenül? Vagy elvész?

Xeper 04-18-2009 15:05

Quote:

Originally Posted by [HTPA]GeeForce (Post 208365)
Bejelentkezésnél, amikor kéri a felhasználónevet, jelszót, a tabulátorral csak a 2 kitöltendő cella között lehet váltani, nem tudok leváltani a "Belépés" gombra.

(Tab + Space -szel szoktam kattintani, gyorsabb, mintha egérrel rákattintok, és furcsa volt, hogy felugrott a felhasználónévre, és a space-szel kitöröltem onnan :D)

Nem kell a gombra váltani, elég egy entert nyomni miután megadtad az adatokat.

Dus 04-18-2009 15:07

Quote:

Originally Posted by [HTPA]GeeForce (Post 208365)
Bejelentkezésnél, amikor kéri a felhasználónevet, jelszót, a tabulátorral csak a 2 kitöltendő cella között lehet váltani, nem tudok leváltani a "Belépés" gombra.

(Tab + Space -szel szoktam kattintani, gyorsabb, mintha egérrel rákattintok, és furcsa volt, hogy felugrott a felhasználónévre, és a space-szel kitöröltem onnan :D)

Bárhol nyomsz egy entert bejelentkezik. Legalábbis Nekem. Szal nem kell rámenni a belépés gombra :)

Quote:

Originally Posted by Xeper (Post 208377)
Eddig kereskedtem, most bányásznék, de valahogy nem esett le, hogy merre van a tárna. El tudná valaki mondani?

Kereskedelem: nem lehetne majd még azt is kiírni, hogy összesen mennyi cuccot bírok el? A kocsikat vásárolva nem láttam semmi változást pl az erőnél (ami tudtommal a teherbírást jelzi), és csak próbálgatva sikerült rájönni, hogy mennyi fér a kocsiba.

Nem frissül automatikusan, ezt már írtam másik topicba. Ha újra bejelentkezel amikor Nálad van a kézikocsi, stb., akkor zárójelben nagyobb szám van. Az jelzi, hogy mennyi az össze teherbírásod. Az, hogy melyik árú milyen nehéz, pedig az észleléssel vagy az azonosítással meg lehet tudni, de a kereskedelmi árúk (fűszer, ananász, banán, gyöngy) mind 2 nehézségűek :)

Quote:

Originally Posted by Xeper (Post 208378)
A másik: szabad rablás van? Nem lehet eltárolnom a vásárolt kocsimat? Esetleg piacon kellene tartani kicsit drágábban? (mint a Hódítóban :) ) Mi van akkor, ha évekig nem veszik meg valamimet a piacon? Gyűlik a lista törölhetetlenül? Vagy elvész?

Kirakod mondjuk 1 arannyal kevesebbért, mint amennyibe került. Ha megveszik, buktál egy aranyat, mert majd egy arannyal drágábban veszed meg megint. Ha nem veszik meg, megveszed amikor szükséged lesz rá, és mintha leraktad volna valahova. Annyi, hogy ekkor kell hogy legyen Nálad annyi pénzt, amennyiért kirakod a kocsit, szekeret...

Xeper 04-18-2009 15:11

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 208380)
Kirakod mondjuk 1 arannyal kevesebbért, mint amennyibe került. Ha megveszik, buktál egy aranyat, mert majd egy arannyal drágábban veszed meg megint. Ha nem veszik meg, megveszed amikor szükséged lesz rá, és mintha leraktad volna valahova. Annyi, hogy ekkor kell hogy legyen Nálad annyi pénzt, amennyiért kirakod a kocsit, szekeret...

Azért azt remélem érzed, hogy ez nem egy normális megoldás... :)
Főleg, ha alám tesznek egy másik kocsit. Illetve még él a problémám a piacon ragadt cuccokkal (ha tényleg ott maradnak).

Dus 04-18-2009 15:22

Quote:

Originally Posted by Xeper (Post 208381)
Azért azt remélem érzed, hogy ez nem egy normális megoldás... :)
Főleg, ha alám tesznek egy másik kocsit. Illetve még él a problémám a piacon ragadt cuccokkal (ha tényleg ott maradnak).

Ha nem ragadn a piacon a cucc, átmenne egy nagy nyersanyagtárolóba mint a Hódítóban. Ez a piac jó. Jó pár másik játékban működik :)

Tényleg nem a legjobb megoldás amit írtam, mert alád tehetnek. De amúgy több karid van. Egyszerre nem nagyon használod a három karaktert. Szal az egyiknek átpasszolod akkor a kocsit, és közben mehetsz a másikkal...

Mondjuk tényleg idegesítő tud lenni, mikor alád rakják, vagy az ami velem történt, hogy az automatikus ár 930 körülről 450-re esett, így kint ragadt 1000 ananászom 900-ért...Majd csak felmegy megint az ár :D
De szerintem nem kéne változtatni a piacon :)

Xeper 04-18-2009 15:53

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 208382)
Ha nem ragadn a piacon a cucc, átmenne egy nagy nyersanyagtárolóba mint a Hódítóban. Ez a piac jó. Jó pár másik játékban működik :)

Tényleg nem a legjobb megoldás amit írtam, mert alád tehetnek. De amúgy több karid van. Egyszerre nem nagyon használod a három karaktert. Szal az egyiknek átpasszolod akkor a kocsit, és közben mehetsz a másikkal...

Mondjuk tényleg idegesítő tud lenni, mikor alád rakják, vagy az ami velem történt, hogy az automatikus ár 930 körülről 450-re esett, így kint ragadt 1000 ananászom 900-ért...Majd csak felmegy megint az ár :D
De szerintem nem kéne változtatni a piacon :)

Egy év múlva is ezt fogod mondani, mikor minden karakterednek van kint különböző áron egy halom cucca, és mivel az aktuális olcsó eladásodat simán hozzászámolja a régiekhez, ezért jegyezni kell, hogy miből mennyi ragadt kint? Kicsit nehezen követhető, főleg ha nem egy karaktered lesz.
Tehát ha nem csak a pénzt, hanem az anyagot is ki lehetne szedni (bizonyos megkötésekkel), az sokat segítene.

Xeper 04-18-2009 16:28

Az egyik tárnát teljesen végignéztem, és összesen 4db követ találtam. A másik tárnát kb 10%-ig néztem meg, de még semmi. Ez biztosan így kell, hogy legyen?

Ati 04-18-2009 17:19

Quote:

Originally Posted by [HTPA]GeeForce (Post 208365)
Bejelentkezésnél, amikor kéri a felhasználónevet, jelszót, a tabulátorral csak a 2 kitöltendő cella között lehet váltani, nem tudok leváltani a "Belépés" gombra.

(Tab + Space -szel szoktam kattintani, gyorsabb, mintha egérrel rákattintok, és furcsa volt, hogy felugrott a felhasználónévre, és a space-szel kitöröltem onnan :D)

Nyomj entert a jelszó után. Nem kell tab.

Ati 04-18-2009 17:21

Quote:

Originally Posted by Xeper (Post 208377)
Kereskedelem: nem lehetne majd még azt is kiírni, hogy összesen mennyi cuccot bírok el? A kocsikat vásárolva nem láttam semmi változást pl az erőnél (ami tudtommal a teherbírást jelzi), és csak próbálgatva sikerült rájönni, hogy mennyi fér a kocsiba.

Ez a függőben lévő dolgok közé fel van már írva.

Quote:

Originally Posted by Xeper (Post 208377)
Szerk: megvan a tárna mint kiderült, de szinte teljesen üres. Néhány 100 mozgást ellőve találtam csak 2 követ.

Nincs olyna nagyon sok bányamező, de azok közül 1422-n van most lelőhely. Megtanultál minden bányász képességet? Ne csak a kőfejtést tanuld meg. De azt minimum, mert anélkül semmit nem fogsz találni.

Ati 04-18-2009 17:23

Quote:

Originally Posted by Xeper (Post 208378)
A másik: szabad rablás van? Nem lehet eltárolnom a vásárolt kocsimat? Esetleg piacon kellene tartani kicsit drágábban? (mint a Hódítóban :) ) Mi van akkor, ha évekig nem veszik meg valamimet a piacon? Gyűlik a lista törölhetetlenül? Vagy elvész?

Nem lehet eltárolnod sehol.

Max ha majd lesz házad. Oda csak Te mehetsz be, és ott tudsz tárolni dolgokat. Házat majd lehet venni (játékbeli pénzért), illetve Nektek "alanyi jogon" járni fog a főváros elit területén majd. Ház tesztelése később, akkor kapja majd meg mindenki a sajátját.

A piacon gyűlik a lista ilyenkor, nincs rablóbanda, aki elviszi, és tervben sincs ilyesmi bevezetése.

Hex 04-18-2009 17:36

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208391)
Nem lehet eltárolnod sehol.

Max ha majd lesz házad. Oda csak Te mehetsz be, és ott tudsz tárolni dolgokat. Házat majd lehet venni (játékbeli pénzért), illetve Nektek "alanyi jogon" járni fog a főváros elit területén majd. Ház tesztelése később, akkor kapja majd meg mindenki a sajátját.

A piacon gyűlik a lista ilyenkor, nincs rablóbanda, aki elviszi, és tervben sincs ilyesmi bevezetése.

sajnos most nem sok időm volt tesztelni (fogfájás, itthoni melós, stb.), de ami eddig észrevételem van,volt: a segítők toborzása nagyon jó pofa dolog szerintem, összehasonlítottam a bányában egy segítővel és anélküli karaktert. a különbség tapasztalható volt, bár 9:1 volt az arány és akkor is egy követ bányásztam. :) bár lehet majd több képességet is kell majd fejleszteni (kovács,bányászat,fémbányászat megvolt, meg talán még valami). A piac is érdekesen műkődik,bár nem volt annyi pénzem,hogy nagy léptekben befolyásoljam mint pl. Dus, de szerintem rendben van így. Negatívumot, vagy hibát nem tapasztaltam, csak egyet, de azt Ati javította. Összességében, eddig nekem nagyon bejön az egész :)

vityu 04-18-2009 17:52

Én is akarok tesztelni :(

Bocsi az OFF-ért

Ati 04-18-2009 17:58

Quote:

Originally Posted by vityu (Post 208397)
Én is akarok tesztelni :(

Bocsi az OFF-ért

Szerintem beszélj a rendszergazdátokkal. Mondd meg neki, hogy technikai infó: a 6000-s porton akarsz kommunikálni egy szerverrel.

Swiss 04-18-2009 19:29

Az imént Swiss3 at megtámadta egy csatornaőr a csiga labirintusban, közben Swiss2 csatlakozott a csatához, úgy hogy a városban volt.

Jó ez így?

Ati 04-18-2009 19:53

Quote:

Originally Posted by Swiss (Post 208402)
Az imént Swiss3 at megtámadta egy csatornaőr a csiga labirintusban, közben Swiss2 csatlakozott a csatához, úgy hogy a városban volt.

Jó ez így?

Harcolt is, vagy csak kiírta, hogy csatlakozik?

Swiss 04-18-2009 20:01

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208405)
Harcolt is, vagy csak kiírta, hogy csatlakozik?

Harcolt és meg is halt!

Ati 04-18-2009 20:03

Quote:

Originally Posted by Swiss (Post 208406)
Harcolt és meg is halt!

Ez csak akkor, amikor ő támadt meg ebben a felállásban, vagy akkor is, amikor Te támadsz rá?

Swiss 04-18-2009 20:07

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208407)
Ez csak akkor, amikor ő támadt meg ebben a felállásban, vagy akkor is, amikor Te támadsz rá?

Letesztelem úgy hogy én támadok egy pill...

Rider Of Rohan 04-18-2009 20:37

A kereskedelem jól működik,A bányászat tényleg sokkal gyorsabb 9 segítővel:D

A csatában a hibát nem sikerült előhoznunk,de még próbáljuk majd...

És egy apróság,véletlen lementem kézi szekérrel a csatornába,és azt ott kellett hagynom mert szekérrel nem tudtam beljebb menni,de anélkül hogy ne lépnék el a bejárattól,nem tudok kijönni. szal egy szekér ott ragadt.

Swiss 04-18-2009 20:45

Sajnos a csatornaőr szemfülesebb volt és megint leszedett, a helyzet u.a.

Swiss3 a csatornában, Swiss 2 városban, őr támad, Swiss2 csatlakozik, megy a csata, Siss3 és Swiss2 kipurcan.

Mindjárt megpróbálom úgy hogy én támadok rá...

Xeper 04-18-2009 22:08

Lehet, hogy a bánya ürességének jelensége összefügg az "emlékezzél jól a cuccaidra, mert nem mondom meg mid van" jelenséggel?
Vagy nem kellene látnom, hogy hol kezdjek fémet bányászni? A bányában vagyok egyáltalán? :)

Redback 04-18-2009 23:56

http://kepfeltoltes.hu/thumb/090419/...toltes.hu_.jpg
Ezt nem tudom hogy idéztem elő.Annyit tudok hogy harcoltam, és írni akartam Chatbe :)

Ati 04-19-2009 04:35

Quote:

Originally Posted by Xeper (Post 208412)
Lehet, hogy a bánya ürességének jelensége összefügg az "emlékezzél jól a cuccaidra, mert nem mondom meg mid van" jelenséggel?
Vagy nem kellene látnom, hogy hol kezdjek fémet bányászni? A bányában vagyok egyáltalán? :)

Közvívánatra felírva, hogy valahogy sűrűbben találjon a bányában dolgokat.

Swiss 04-19-2009 09:26

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208407)
Ez csak akkor, amikor ő támadt meg ebben a felállásban, vagy akkor is, amikor Te támadsz rá?

Amikor én támadom meg a csatőrt (Swiss2-vel csapatban, Swiss2 a városban) akkor nem csatlakozik.

Swiss 04-19-2009 10:06

"Vigyázz azonban arra, hogy a bányák is kifogyhatnak, akárcsak az erdő. Ha találsz egy jól termelő helyet, érdemes oda visszajárni, ameddig csak tudsz."

Ehhez az kell hogy egy lépést eltávolodjak majd visszamenjek, hogy működjön?

Másodszorra nem tudok fémet bányászni onnan, ahol előtte közvetlenül sikeresen bányásztam ki egy hatalmas fémrögöt. :)

Yberia 04-19-2009 11:55

Sziasztok!

Kicsit teszteltem én is, de inkább a hadi részét

1. Páncél varázslat:nem látható, hogy a hatása alatt felfogná a rám érkező ütéseket. Konkrétan ugyanakkora értékeket kapok be,mint máskor. Szerintem ez nem működik, vagy nem jól. Vélemény?

2. Levitáció varázslat: hatása alatt sem a folyón, sem a tengeren nem tudtam átlevitálni, valamit rajtam maradt a katakombákban is, ami szerintem elég furcsa.

3. Fellökés: ezt nem tudom hogy működne, viszont ha jól sejtem a rám támadó személyt fellököm, így el tudok menekülni a csatából. Na ez tuti nem ment, kipróbáltam karakter ellen is, csatornaőr ellen is.

4. Rúgás és ütés: mivel mindkettő ugyanannyit sebez fölös belőle kétféle. Logikusnak tartanám, hogy az ütés 3 a rúgás 5 pontot sebezzen. Akár olyat is be lehetne építeni, hogy ha sikeresen megrűgom az ellenfelet, akkor ő egy sima, vagy dupla támadásból kimarad, mivel távol rúgom magamtól.

5. Ami leginkább kéréses talán: kipróbáltuk, ha több karakter harcol egyidejűleg nagyon lelassul a térkép és a game. Feltehetően a DB műveletek miatt, vagy a fene tudja. Ez több játékosnak is feltűnik, általában a kattintás ellenére sem mozdul meg a karakterük és hasonló hibákat okoz. Ha nincsenek fent sokan akkor nincs ilyen lassulás.

6. Ami még kérdéses, hogy az egyes lények életereje azért valamilyen szinten követhetné a valóságot. Pl a patkány tuti valami csernobli jószág :)

na egyelőre ennyi,üdv: B.

Yberia 04-19-2009 11:59

Csabival most beszélgettünk: érdekes még a levitációval kapcsolatban, hogy amióta megtanultam a folyón át tudok kelni, meg a hegyeken dombokon is. A varázslat közben nincs feltéve rám.

Dus 04-19-2009 12:17

Quote:

Originally Posted by Yberia (Post 208427)
Sziasztok!

Kicsit teszteltem én is, de inkább a hadi részét

1. Páncél varázslat:nem látható, hogy a hatása alatt felfogná a rám érkező ütéseket. Konkrétan ugyanakkora értékeket kapok be,mint máskor. Szerintem ez nem működik, vagy nem jól. Vélemény?

2. Levitáció varázslat: hatása alatt sem a folyón, sem a tengeren nem tudtam átlevitálni, valamit rajtam maradt a katakombákban is, ami szerintem elég furcsa.

3. Fellökés: ezt nem tudom hogy működne, viszont ha jól sejtem a rám támadó személyt fellököm, így el tudok menekülni a csatából. Na ez tuti nem ment, kipróbáltam karakter ellen is, csatornaőr ellen is.

4. Rúgás és ütés: mivel mindkettő ugyanannyit sebez fölös belőle kétféle. Logikusnak tartanám, hogy az ütés 3 a rúgás 5 pontot sebezzen. Akár olyat is be lehetne építeni, hogy ha sikeresen megrűgom az ellenfelet, akkor ő egy sima, vagy dupla támadásból kimarad, mivel távol rúgom magamtól.

5. Ami leginkább kéréses talán: kipróbáltuk, ha több karakter harcol egyidejűleg nagyon lelassul a térkép és a game. Feltehetően a DB műveletek miatt, vagy a fene tudja. Ez több játékosnak is feltűnik, általában a kattintás ellenére sem mozdul meg a karakterük és hasonló hibákat okoz. Ha nincsenek fent sokan akkor nincs ilyen lassulás.

6. Ami még kérdéses, hogy az egyes lények életereje azért valamilyen szinten követhetné a valóságot. Pl a patkány tuti valami csernobli jószág :)

na egyelőre ennyi,üdv: B.

Quote:

Originally Posted by Yberia (Post 208428)
Csabival most beszélgettünk: érdekes még a levitációval kapcsolatban, hogy amióta megtanultam a folyón át tudok kelni, meg a hegyeken dombokon is. A varázslat közben nincs feltéve rám.

1. Én sem láttam, hogy sokat hatott volna, amikor magamra varázsoltam...

2. Lehet, szimplán fordítva van megcsinálva véletlenül (ha fel van rakva, akkor nincs hatása, ha nincs fent, van hatása) :D De ezt Ati tudja megmondani :)

3. Ezt passzolom :)

4. Tuti NE sebezzen a rúgás 5-öt, mert az baromi sok. 2-3 az jó, és viszont szerintem vannak olyan lények amik a rúgásra és vannak olyanok, amik az ütésre érzékenyebbek, vagy kevésbé érzékenyek, vagy ha nem, akkor is tuti NEM véletlenül van ütés is meg rúgás is. Jó ez így :)
Az meg a másik, ha elrúgod magatól, akkor nem csak Ő kerül messzebb Tőled, hanem Te is Tőle, tehát ha Ő kimarad egy szimpla vagy dupla körből, akkor Te is kimaradsz, azaz nem történik semmi, szóval ez is jó így :)

5. Persze, hogy lelassul, főleg lassabb net esetén, hiszen több adatot kell feldolgoznia a böngészőnek, és a szerverről is több adat érkezik => több idő...ezt nem értem miért írtad be :)

6. Nem tudom hogy vagy vele, de ha már egér meg patkány...ezek valóságban elég gyengék. Nos, hogyha követné a valóságot a lények ereje -ami alapból kérdéses, hiszen fantasy világ, ahol fogalmad sincs hogy milyen körülmények várhatóak- akkor lenne néhány helyen egy nagy űr...Szóval lenne 2 ép-vel és 40 ép-vel rendelkező lény, közte alig...meg néhány ilyen még. Ezt nem tartanám jónak.
De tényleg, miért kéne egy fantasy világnak bármiben is követnie a valóságot?? :)


All times are GMT +1. The time now is 19:33.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu