![]() |
Második napi tapasztalatok
Legyen ez most az egyetlen aktív téma. A mai tapasztalatok jöhetnek ide, és a még esetlegesen fennálló problémák.
|
Rögtön kérdezem is, hogy:
1, térkép szétesést tapasztalt-e valaki ma? 2, találkozott-e valaki olyannal, hogy miközben harcolt a mobokkal, ártatlan járókelőket is megütött a kiírás szerint? |
Gee: légyszi itt fejtsd ki, hogy mi volt az előző szitu. Minden lényeges dolgot írj le: ki kivel volt csapatba, mi az, hogy a halála után is megölted stb.
Köszi. |
Aréna!
1.: Cassy, Gee és én is tapasztaltuk, hogy megtámadtuk Rider2 nevű karaktert az arénában. A támadás után elkezdtünk harcolni Rider3-al (nem 2-vel, 3-al) aki valójában teljesen máshol volt. Ezután ezt többször meg tudtuk ismételni, és a halállabirintusban is többször újra meghalt Rider3... (lehet, hogy a kettő és a három fordítva volt, de ez esetben lényegtelen) 2.: Megtámadtam Rider3-at, aki az arénában volt. Legyőztem Rider2-őt, aki a halálabirintusban volt. Ez eddig ugyanaz, mint az első pont, de ez után, Rider3, aki ott volt, megtámadott. Ezzel nem is lenne gond, de amikor rúgni szerettem volna, vagy varázsolni, azt írta, hogy "ez a karakter nincs itt". Ezután én is megtámadtam, és a csata közben, lazán elgyalogoltam a helyszínről, mintha épp nem is folyt volna harc. |
Quote:
|
én voltam...kint voltam oroszlánozni 2 karival,az egyik meghalt közben.azzal jöttem ki a labirintusból,és beugrottam az arénába,ahhol megtámadott gee,de azt az karimat üttöte,ami kint volt a sivatagnál,.őt gee megölte,és ezután ha a 3mas karim támadták,mindig a kettesel harcoltak,ami a labirintus közepén állt.
|
meglehet oldani hogy képet tudjak feltölteni?
mert akkor megmutatnám hogy nézz ki most a képernyőm:D |
Quote:
|
Quote:
|
Jó, köszi, nagyjából kezd összeállni a kép, hogy mi történt. Ezt meg tudjátok ismételni?
|
Ati, következő probléma:
-Nem tudom felvenni az egyes és kettes karimmal az első küldetést -Nem, nincs felvéve, mert nem vágja le az egérfarkakat :) 8akár az egyes és kettes karimat újraindíthatod, mert eddig smemit sem csináltam velük, lehet ez megoldja a problémát...) |
Quote:
|
Quote:
|
mondjuk az újraindítás után eltűnt...
|
Quote:
|
A csata eseményeit légysz másoljátok ki. A támadók is és a támadottak is. Köszi.
|
Tapasztalat, mint tegnap...minden működik :)
De lenne egy ötletem...lehetne gyorsgombokat (számokat) használni támadásnál, varázslásnál, stb? |
Quote:
|
Quote:
Ellenfeled kivédte a támadást. Megvágtad Rider3 (#49)-t. 2 életerőt vesztett. Kivéded Rider3 (#49) támadását. Cassandra2 (#58) megvágta Rider3 (#49)-t. Megrúgod Rider3 (#49)-t. 3 életerőt sérült. Megvágtad Rider3 (#49)-t. 2 életerőt vesztett. Ellenfeled kivédte a támadást. Kivéded Rider3 (#49) támadását. Cassandra2 (#58) megvágta Rider3 (#49)-t. Megrúgod Rider3 (#49)-t. 3 életerőt sérült. Megvágtad Rider3 (#49)-t. 2 életerőt vesztett. Megvágtad Rider3 (#49)-t. 3 életerőt vesztett. Rider3 (#49) megvágta Cassandra2 (#58)-t. Cassandra2 (#58) megvágta Rider3 (#49)-t. Kivéded Rider3 (#49) támadását. Ellenfeled kivédte a támadást. Ellenfeled kivédte a támadást. Támadásba lendülsz. Célpontod: Rider3 (#49) Most minden okés. A 3-asat támadtam/-tuk, és az is lett megölve. Most nem keveredtek a karakterek. |
Quote:
Arra lettem volna kíváncsi, hogy a csata indításakor már eleve a rossz karaktert írta ki, mint célpont? Ha a követés fordítva van, mint ahogy most jó volt, akkor esetleg előjön a jelenség? (Tehát nem az követi a másikat a célpontnál, aki most, hanem fordítva.) |
Quote:
mozgásnál is lehessen számot beírni, hogy hány "kockányit" szeretnél lépni. természetesen annyiszor vonná le a mozgáspontokat.. Én rendszeresen futok bele abba a hibába, hogy 3 kockát kéne lépnem, de mivel a karakterem csak akkor mozog, ha gyorsan nyomkodom az egeret, vagy nem mindig ugyanarra a pixelre kattintok, hanem mozgatom ide oda az egeret kattintás közben, ezért sokszor túlmegyek... Pl amikor a halállabirintusban fordulnom kéne egy kereszteződésben, a 2 helyett permanensen 3-at lépek, vagy a 3 helyett 4-et, és így tovább... ezért még egyszer vissza is kell lépnem, tehát 2 lépéssel többet lépek feleslegesen, kvázi önhibámon kívül. ezt megoldaná egy lépésszámláló cella, meg gombok megjelenítése, amire kattintva lehetne lépni. beírom, hogy 3-at lépjen, megnyomom a lefelé gombot, és lelép 3-at. tereptől függően meg levonja a 3-6-9-stb mozgáspontot. |
Quote:
Hát nem tudom ezt mennyien használnák a gombok helyett, hogy kiválasztod merre akarsz menni, beírod a számot, megnyomod a gombot, ......... Ennél szerintem még az is egyszerűbb, ha visszalépsz egyet. |
Quote:
A lényeg: 3-s bent állt arénában 2-es meg kint a városon kívül valahol én megtámadtam a 3-ast, bal alsó sarokban Rider3 volt írva, rákattintottam, majd "Megtámadás" (vagy mi) De fent, a csata mezőben, Célpontként már a Rider2 jelent meg. És azt is ütöttem. Tök más térképen voltunk. Meg is öltem. Bekerült a halállabirintusba. (Rider2 került oda!) Ott is meg tudtam ölni! (Rider3-on keresztül!) Kérdésedre a válasz: Igen, amint megtámadtam, azonnal a Rider2-t kezdtem el ütni, tehát már a csata megkezdésekor rossz karaktert írt célpontnak, és a sebzést is (ennek megfelelően) rossz karakternek osztotta ki. |
Quote:
"Támadásba lendülsz. Célpontod: **********" A ********** helyére mi volt írva? |
Quote:
Engem idegesít, amikor kevés az MP-m, és feleslegbe lépkedek ide-oda. :D Persze, ettől függetlenül lehet hülyeség a javaslatom. Ezesetben vedd úgy, hogy nem szólaltam meg. :D |
A varázslatok résznél automatikusan kezeli az offenzív/defenzív varázslatokat? Nincs elég VP-m kipróbálni, de az ellenre kattintás után nem lehet őt inaktívvá tenni, azaz ha valami védő varázslatot tennék fel, akkor az ellenre teszi?
|
Quote:
A ******* helyére pedig Rider2 volt írva. Mind középen, a "csatajelentésnél", mint pedig felül, a fekete kockában, Célpont-ként. Tehát teljesen olyan volt, mintha a Rider2-t támadtam volna meg. |
ui: de amióta ujraindítottál, vagy mi, azóta teljesen jó. Rider3-at támadtam (támadtuk?) meg, és az is sebződött, és az is halt meg. (És az is volt kiírva a jelentésnél, meg a célpontnál.)
|
Quote:
|
Quote:
|
sorry, de most lefekszem. 4-kor kelek. meló lesz. :(
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
amúgy nem sikerült újra előhozni e jelenséget.. |
Quote:
Ha meg nincs benne, ne nyomogasd a nyilakat... |
Quote:
|
Quote:
|
MEGHALTÁL!!!
Megvágtad Rider3 (#49)-t. 2 életerõt vesztett. Rider3 (#49) megvágott. 3 életerõt vesztettél. Varázslövedéket lõssz Rider3 (#49)-re. Megvágtad Rider3 (#49)-t. 3 életerõt vesztett. Rider3 (#49) megvágott. 2 életerõt vesztettél. Ellenfeled kivédte a támadást. Rider3 (#49) megvágott. 3 életerõt vesztettél. Megvágtad Rider3 (#49)-t. 3 életerõt vesztett. Rider3 (#49) megvágott. 3 életerõt vesztettél. Ellenfeled kivédte a támadást. Rider3 (#49) megvágott. 3 életerõt vesztettél. Ellenfeled kivédte a támadást. Rider3 (#49) megvágott. 3 életerõt vesztettél. Ellenfeled kivédte a támadást. Rider3 (#49) megvágott. 3 életerõt vesztettél. Varázslövedéket lõssz Rider3 (#49)-re. Megvágtad Rider3 (#49)-t. 2 életerõt vesztett. Rider3 (#49) megvágott. 3 életerõt vesztettél. Ellenfeled kivédte a támadást. Rider3 (#49) megvágott. 3 életerõt vesztettél. Támadásba lendülsz. Célpontod: Rider3 (#49) na ezt hogy csináltam?:) |
Quote:
Köszi. |
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 00:13. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu