Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Tesztelés (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Második napi tapasztalatok (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=3442)

Ati 04-16-2009 20:53

Második napi tapasztalatok
 
Legyen ez most az egyetlen aktív téma. A mai tapasztalatok jöhetnek ide, és a még esetlegesen fennálló problémák.

Ati 04-16-2009 20:54

Rögtön kérdezem is, hogy:

1, térkép szétesést tapasztalt-e valaki ma?
2, találkozott-e valaki olyannal, hogy miközben harcolt a mobokkal, ártatlan járókelőket is megütött a kiírás szerint?

Ati 04-16-2009 20:54

Gee: légyszi itt fejtsd ki, hogy mi volt az előző szitu. Minden lényeges dolgot írj le: ki kivel volt csapatba, mi az, hogy a halála után is megölted stb.

Köszi.

Dus 04-16-2009 20:56

Aréna!

1.:
Cassy, Gee és én is tapasztaltuk, hogy megtámadtuk Rider2 nevű karaktert az arénában. A támadás után elkezdtünk harcolni Rider3-al (nem 2-vel, 3-al) aki valójában teljesen máshol volt. Ezután ezt többször meg tudtuk ismételni, és a halállabirintusban is többször újra meghalt Rider3...
(lehet, hogy a kettő és a három fordítva volt, de ez esetben lényegtelen)

2.:
Megtámadtam Rider3-at, aki az arénában volt. Legyőztem Rider2-őt, aki a halálabirintusban volt. Ez eddig ugyanaz, mint az első pont, de ez után, Rider3, aki ott volt, megtámadott. Ezzel nem is lenne gond, de amikor rúgni szerettem volna, vagy varázsolni, azt írta, hogy "ez a karakter nincs itt". Ezután én is megtámadtam, és a csata közben, lazán elgyalogoltam a helyszínről, mintha épp nem is folyt volna harc.

Dus 04-16-2009 20:57

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208112)
Rögtön kérdezem is, hogy:

1, térkép szétesést tapasztalt-e valaki ma?
2, találkozott-e valaki olyannal, hogy miközben harcolt a mobokkal, ártatlan járókelőket is megütött a kiírás szerint?

Ezeket viszont NEM tapasztaltam :)

Rider Of Rohan 04-16-2009 20:59

én voltam...kint voltam oroszlánozni 2 karival,az egyik meghalt közben.azzal jöttem ki a labirintusból,és beugrottam az arénába,ahhol megtámadott gee,de azt az karimat üttöte,ami kint volt a sivatagnál,.őt gee megölte,és ezután ha a 3mas karim támadták,mindig a kettesel harcoltak,ami a labirintus közepén állt.

Rider Of Rohan 04-16-2009 21:00

meglehet oldani hogy képet tudjak feltölteni?
mert akkor megmutatnám hogy nézz ki most a képernyőm:D

Andrew 04-16-2009 21:02

Quote:

Originally Posted by Rider Of Rohan (Post 208117)
meglehet oldani hogy képet tudjak feltölteni?
mert akkor megmutatnám hogy nézz ki most a képernyőm:D

Ez egy alternatíva, innen tudsz linkelni :)

Ati 04-16-2009 21:02

Quote:

Originally Posted by Rider Of Rohan (Post 208117)
meglehet oldani hogy képet tudjak feltölteni?
mert akkor megmutatnám hogy nézz ki most a képernyőm:D

Valahova tedd fel, és tedd be a linket ide

Ati 04-16-2009 21:03

Jó, köszi, nagyjából kezd összeállni a kép, hogy mi történt. Ezt meg tudjátok ismételni?

Dus 04-16-2009 21:03

Ati, következő probléma:
-Nem tudom felvenni az egyes és kettes karimmal az első küldetést
-Nem, nincs felvéve, mert nem vágja le az egérfarkakat :)
8akár az egyes és kettes karimat újraindíthatod, mert eddig smemit sem csináltam velük, lehet ez megoldja a problémát...)

Dus 04-16-2009 21:04

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208120)
Jó, köszi, nagyjából kezd összeállni a kép, hogy mi történt. Ezt meg tudjátok ismételni?

Többször megismételtük egymás után...kb 6x vagy 8x :)

Ati 04-16-2009 21:04

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 208121)
Ati, következő probléma:
-Nem tudom felvenni az egyes és kettes karimmal az első küldetést
-Nem, nincs felvéve, mert nem vágja le az egérfarkakat :)
8akár az egyes és kettes karimat újraindíthatod, mert eddig smemit sem csináltam velük, lehet ez megoldja a problémát...)

Egyedi jelenség a kézi újraindítás miatt. Mást nem érint, Neked törölve az eddigi teljesítések.

Rider Of Rohan 04-16-2009 21:04

mondjuk az újraindítás után eltűnt...

Ati 04-16-2009 21:05

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 208122)
Többször megismételtük egymás után...kb 6x vagy 8x :)

Akkor, amikor ez a szitu volt. De ha mondjuk MOST meg kéne, meg tudnátok?

Ati 04-16-2009 21:09

A csata eseményeit légysz másoljátok ki. A támadók is és a támadottak is. Köszi.

Phoenix 04-16-2009 21:09

Tapasztalat, mint tegnap...minden működik :)
De lenne egy ötletem...lehetne gyorsgombokat (számokat) használni támadásnál, varázslásnál, stb?

Ati 04-16-2009 21:11

Quote:

Originally Posted by Phoenix (Post 208127)
De lenne egy ötletem...lehetne gyorsgombokat (számokat) használni támadásnál, varázslásnál, stb?

A 0.2-es verzióra ez fel van írva. Értsd: ilyen most még nincs, de tervbe van véve, hogy hátha... :)

[HTPA]GeeForce 04-16-2009 21:14

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208126)
A csata eseményeit légysz másoljátok ki. A támadók is és a támadottak is. Köszi.

Rider3 (#49) élettelenül esik a földre.
Ellenfeled kivédte a támadást.
Megvágtad Rider3 (#49)-t. 2 életerőt vesztett.
Kivéded Rider3 (#49) támadását.
Cassandra2 (#58) megvágta Rider3 (#49)-t.
Megrúgod Rider3 (#49)-t. 3 életerőt sérült.
Megvágtad Rider3 (#49)-t. 2 életerőt vesztett.
Ellenfeled kivédte a támadást.
Kivéded Rider3 (#49) támadását.
Cassandra2 (#58) megvágta Rider3 (#49)-t.
Megrúgod Rider3 (#49)-t. 3 életerőt sérült.
Megvágtad Rider3 (#49)-t. 2 életerőt vesztett.
Megvágtad Rider3 (#49)-t. 3 életerőt vesztett.
Rider3 (#49) megvágta Cassandra2 (#58)-t.
Cassandra2 (#58) megvágta Rider3 (#49)-t.
Kivéded Rider3 (#49) támadását.
Ellenfeled kivédte a támadást.
Ellenfeled kivédte a támadást.
Támadásba lendülsz. Célpontod: Rider3 (#49)


Most minden okés.

A 3-asat támadtam/-tuk, és az is lett megölve.
Most nem keveredtek a karakterek.

Ati 04-16-2009 21:17

Quote:

Originally Posted by [HTPA]GeeForce (Post 208129)
Most minden okés.

A 3-asat támadtam/-tuk, és az is lett megölve.
Most nem keveredtek a karakterek.

Az nem jó. :D

Arra lettem volna kíváncsi, hogy a csata indításakor már eleve a rossz karaktert írta ki, mint célpont?

Ha a követés fordítva van, mint ahogy most jó volt, akkor esetleg előjön a jelenség? (Tehát nem az követi a másikat a célpontnál, aki most, hanem fordítva.)

[HTPA]GeeForce 04-16-2009 21:18

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208128)
A 0.2-es verzióra ez fel van írva. Értsd: ilyen most még nincs, de tervbe van véve, hogy hátha... :)

Ha látsz benne realitást, írd fel ezt is majd valamelyik béta verzióhoz:

mozgásnál is lehessen számot beírni, hogy hány "kockányit" szeretnél lépni.
természetesen annyiszor vonná le a mozgáspontokat..

Én rendszeresen futok bele abba a hibába, hogy 3 kockát kéne lépnem, de mivel a karakterem csak akkor mozog, ha gyorsan nyomkodom az egeret, vagy nem mindig ugyanarra a pixelre kattintok, hanem mozgatom ide oda az egeret kattintás közben, ezért sokszor túlmegyek...

Pl amikor a halállabirintusban fordulnom kéne egy kereszteződésben, a 2 helyett permanensen 3-at lépek, vagy a 3 helyett 4-et, és így tovább...

ezért még egyszer vissza is kell lépnem, tehát 2 lépéssel többet lépek feleslegesen, kvázi önhibámon kívül.

ezt megoldaná egy lépésszámláló cella, meg gombok megjelenítése, amire kattintva lehetne lépni.
beírom, hogy 3-at lépjen, megnyomom a lefelé gombot, és lelép 3-at.
tereptől függően meg levonja a 3-6-9-stb mozgáspontot.

Ati 04-16-2009 21:21

Quote:

Originally Posted by [HTPA]GeeForce (Post 208131)
Ha látsz benne realitást, írd fel ezt is majd valamelyik béta verzióhoz:

mozgásnál is lehessen számot beírni, hogy hány "kockányit" szeretnél lépni.
természetesen annyiszor vonná le a mozgáspontokat..

Én rendszeresen futok bele abba a hibába, hogy 3 kockát kéne lépnem, de mivel a karakterem csak akkor mozog, ha gyorsan nyomkodom az egeret, vagy nem mindig ugyanarra a pixelre kattintok, hanem mozgatom ide oda az egeret kattintás közben, ezért sokszor túlmegyek...

Pl amikor a halállabirintusban fordulnom kéne egy kereszteződésben, a 2 helyett permanensen 3-at lépek, vagy a 3 helyett 4-et, és így tovább...

ezért még egyszer vissza is kell lépnem, tehát 2 lépéssel többet lépek feleslegesen, kvázi önhibámon kívül.

ezt megoldaná egy lépésszámláló cella, meg gombok megjelenítése, amire kattintva lehetne lépni.
beírom, hogy 3-at lépjen, megnyomom a lefelé gombot, és lelép 3-at.
tereptől függően meg levonja a 3-6-9-stb mozgáspontot.

LOL :D

Hát nem tudom ezt mennyien használnák a gombok helyett, hogy kiválasztod merre akarsz menni, beírod a számot, megnyomod a gombot, ......... Ennél szerintem még az is egyszerűbb, ha visszalépsz egyet.

[HTPA]GeeForce 04-16-2009 21:21

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208130)
Az nem jó. :D

Arra lettem volna kíváncsi, hogy a csata indításakor már eleve a rossz karaktert írta ki, mint célpont?

Ha a követés fordítva van, mint ahogy most jó volt, akkor esetleg előjön a jelenség? (Tehát nem az követi a másikat a célpontnál, aki most, hanem fordítva.)

Ezt most nem értem, mert közben elszopogattam 1 liter boroskólát.

A lényeg:
3-s bent állt arénában
2-es meg kint a városon kívül valahol

én megtámadtam a 3-ast, bal alsó sarokban Rider3 volt írva, rákattintottam, majd "Megtámadás" (vagy mi)

De fent, a csata mezőben, Célpontként már a Rider2 jelent meg. És azt is ütöttem. Tök más térképen voltunk. Meg is öltem.
Bekerült a halállabirintusba. (Rider2 került oda!)
Ott is meg tudtam ölni! (Rider3-on keresztül!)

Kérdésedre a válasz: Igen, amint megtámadtam, azonnal a Rider2-t kezdtem el ütni, tehát már a csata megkezdésekor rossz karaktert írt célpontnak, és a sebzést is (ennek megfelelően) rossz karakternek osztotta ki.

Ati 04-16-2009 21:23

Quote:

Originally Posted by [HTPA]GeeForce (Post 208133)
Kérdésedre a válasz: Igen, amint megtámadtam, azonnal a Rider2-t kezdtem el ütni, tehát már a csata megkezdésekor rossz karaktert írt célpontnak, és a sebzést is (ennek megfelelően) rossz karakternek osztotta ki.

Így kezdődik a csata szövege:

"Támadásba lendülsz. Célpontod: **********"

A ********** helyére mi volt írva?

[HTPA]GeeForce 04-16-2009 21:24

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208132)
LOL :D

Hát nem tudom ezt mennyien használnák a gombok helyett, hogy kiválasztod merre akarsz menni, beírod a számot, megnyomod a gombot, ......... Ennél szerintem még az is egyszerűbb, ha visszalépsz egyet.

Egyszerűbb. Csak +1 felesleges lépés, és +1 visszalépés 2-4-6-stb mozgáspontba kerül. Halállabirintusban, vagy bárhol, ahol el akarsz érnivalamit, ez bosszantó lehet, hogy úgyegyébként elérnéd, de egy ilyen miatt várnod kell "egy kört", hogy jöjjön MP-d, és léphess még pár kockát...
Engem idegesít, amikor kevés az MP-m, és feleslegbe lépkedek ide-oda. :D
Persze, ettől függetlenül lehet hülyeség a javaslatom. Ezesetben vedd úgy, hogy nem szólaltam meg. :D

Xeper 04-16-2009 21:24

A varázslatok résznél automatikusan kezeli az offenzív/defenzív varázslatokat? Nincs elég VP-m kipróbálni, de az ellenre kattintás után nem lehet őt inaktívvá tenni, azaz ha valami védő varázslatot tennék fel, akkor az ellenre teszi?

[HTPA]GeeForce 04-16-2009 21:25

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208134)
Így kezdődik a csata szövege:

"Támadásba lendülsz. Célpontod: **********"

A ********** helyére mi volt írva?

Én Rider3-at támadtam meg.
A ******* helyére pedig Rider2 volt írva.

Mind középen, a "csatajelentésnél", mint pedig felül, a fekete kockában, Célpont-ként.
Tehát teljesen olyan volt, mintha a Rider2-t támadtam volna meg.

[HTPA]GeeForce 04-16-2009 21:25

ui: de amióta ujraindítottál, vagy mi, azóta teljesen jó. Rider3-at támadtam (támadtuk?) meg, és az is sebződött, és az is halt meg. (És az is volt kiírva a jelentésnél, meg a célpontnál.)

Ati 04-16-2009 21:29

Quote:

Originally Posted by Xeper (Post 208136)
A varázslatok résznél automatikusan kezeli az offenzív/defenzív varázslatokat? Nincs elég VP-m kipróbálni, de az ellenre kattintás után nem lehet őt inaktívvá tenni, azaz ha valami védő varázslatot tennék fel, akkor az ellenre teszi?

Az ellenre is nyugodtan tehetsz védelmi varázslatokat, tehát ha ő van kiválasztva, akkor ő lesz a célpont.

Dus 04-16-2009 21:30

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208132)
LOL :D

Hát nem tudom ezt mennyien használnák a gombok helyett, hogy kiválasztod merre akarsz menni, beírod a számot, megnyomod a gombot, ......... Ennél szerintem még az is egyszerűbb, ha visszalépsz egyet.

Szerintem simán lehessen nyilakkal menni, és máris meg van oldva :)

[HTPA]GeeForce 04-16-2009 21:30

sorry, de most lefekszem. 4-kor kelek. meló lesz. :(

Ati 04-16-2009 21:31

Quote:

Originally Posted by [HTPA]GeeForce (Post 208138)
ui: de amióta ujraindítottál, vagy mi, azóta teljesen jó. Rider3-at támadtam (támadtuk?) meg, és az is sebződött, és az is halt meg. (És az is volt kiírva a jelentésnél, meg a célpontnál.)

Semmi olyan javítás nem volt, ami ezt befolyásolja, úgyhogy ez még függő így...

Ati 04-16-2009 21:31

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 208140)
Szerintem simán lehessen nyilakkal menni, és máris meg van oldva :)

Csetelsz, elrontottál 3 betűvel odébb valamit, vissza akarsz menni javítani, és cserébe beleesel a csatornába és szörnyethalsz. :)

Rider Of Rohan 04-16-2009 21:33

Quote:

Originally Posted by [HTPA]GeeForce (Post 208137)
Én Rider3-at támadtam meg.
A ******* helyére pedig Rider2 volt írva.

Mind középen, a "csatajelentésnél", mint pedig felül, a fekete kockában, Célpont-ként.
Tehát teljesen olyan volt, mintha a Rider2-t támadtam volna meg.

de ha rider2vel támadtam nem történt semmi..kiírta h megtámadtam Gee-t de a csata nem zajlott le..
amúgy nem sikerült újra előhozni e jelenséget..

Dus 04-16-2009 21:34

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208143)
Csetelsz, elrontottál 3 betűvel odébb valamit, vissza akarsz menni javítani, és cserébe beleesel a csatornába és szörnyethalsz. :)

Ha az inputban van a kurzor, ne mozogjon a karakter :)
Ha meg nincs benne, ne nyomogasd a nyilakat...

Xeper 04-16-2009 21:34

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208139)
Az ellenre is nyugodtan tehetsz védelmi varázslatokat, tehát ha ő van kiválasztva, akkor ő lesz a célpont.

Nekem épp ez a gondom: ha egyszer kiválasztok egy ellenséget, akkor nem tudok már visszaváltani olyan varázslatra, amit magamra tennék (elfelejtettem pl)?

Ati 04-16-2009 21:37

Quote:

Originally Posted by Xeper (Post 208146)
Nekem épp ez a gondom: ha egyszer kiválasztok egy ellenséget, akkor nem tudok már visszaváltani olyan varázslatra, amit magamra tennék (elfelejtettem pl)?

Vissza lehet (átváltasz a "Többiek" fülre, ha ott is kiválasztottál véletlen valakit, akkro vissza, ekkor a célpont már nem lesz kiválasztva a következő csatakörben), de felírom, hogy ez legyen egyszerűbben...

Cassandra 04-16-2009 21:41

MEGHALTÁL!!!
Megvágtad Rider3 (#49)-t. 2 életerõt vesztett.
Rider3 (#49) megvágott. 3 életerõt vesztettél.
Varázslövedéket lõssz Rider3 (#49)-re.
Megvágtad Rider3 (#49)-t. 3 életerõt vesztett.
Rider3 (#49) megvágott. 2 életerõt vesztettél.
Ellenfeled kivédte a támadást.
Rider3 (#49) megvágott. 3 életerõt vesztettél.
Megvágtad Rider3 (#49)-t. 3 életerõt vesztett.
Rider3 (#49) megvágott. 3 életerõt vesztettél.
Ellenfeled kivédte a támadást.
Rider3 (#49) megvágott. 3 életerõt vesztettél.
Ellenfeled kivédte a támadást.
Rider3 (#49) megvágott. 3 életerõt vesztettél.
Ellenfeled kivédte a támadást.
Rider3 (#49) megvágott. 3 életerõt vesztettél.
Varázslövedéket lõssz Rider3 (#49)-re.
Megvágtad Rider3 (#49)-t. 2 életerõt vesztett.
Rider3 (#49) megvágott. 3 életerõt vesztettél.
Ellenfeled kivédte a támadást.
Rider3 (#49) megvágott. 3 életerõt vesztettél.
Támadásba lendülsz. Célpontod: Rider3 (#49)

na ezt hogy csináltam?:)

Xeper 04-16-2009 21:42

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208147)
Vissza lehet (átváltasz a "Többiek" fülre, ha ott is kiválasztottál véletlen valakit, akkro vissza, ekkor a célpont már nem lesz kiválasztva a következő csatakörben), de felírom, hogy ez legyen egyszerűbben...

Attól tartottam, hogy ha a többiek közül választok, akkor provokációnak veszik :)
Köszi.

Ati 04-16-2009 21:42

Quote:

Originally Posted by [HTPA]GeeForce (Post 208137)
Én Rider3-at támadtam meg.
A ******* helyére pedig Rider2 volt írva.

1000%, hogy már itt is rossz volt a név? Nézem a kódot, és elvileg nem írhat oda rossz nevet... Hacsak nem gépeltem el valami nagyon triviálisat, amit észre se veszek, de mielőtt totál hülyére ellenőrzöm minden egyes betűt, kéne tudni, hogy ez mennyire biztosan volt így... :)


All times are GMT +1. The time now is 00:13.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu