![]() |
1. TESZT: Indulási egyensúly
Sziasztok!
No, mindenki kapott 3 karakteradatot. Azért hármat, mert úgyis el lesznek rontva a karakterek. Célszerű egyet használni az elején, aztán amikor tönkrement, akkor jöhet a következő... :D Nyugodtan be lehet lépni velük egyszerre is, külön ablakokban, de azonos ablakban külön fülekben is tökéletesen működik a dolog. Először belépve a szívetekhez fogtok nyúlni, hogy mi ez a sok ellenfél, és nem sok-e ez egy kicsit. De, sok. Direkt van feltöltve most minden ellenfelekkel, hogy gyorsabban lehessen haladni, a normál játékban ennyi azért nem lesz. A terület, ahova érkeztek, egy teszt-terület. Ha körbemászkátok, akkor látjátok, hogy elég puritán, főleg a főváros külsávori része, ahol gyakorlatilag semmi sincs. Ez is a teszt miatt van, legyen hely mászkálni, ellenfeleknek mozogni, később pedig majd minden be fog épülni, amikor olyanokat tesztelünk. Jelenleg 53000+ mezőnyi terület található a játékban, ez is töredéke csak annak, ami a valós játékban majd lesz. De mire ezt felfedezitek... hát az sem egy nap lesz! :) Mindenkinek ajánlom az első küldetés teljesítését már induláskor, lásd "kézikönyv". Az első teszt arról szól, hogy a mostani erősségű ellenfelekkel belátható időn belül el tudsz-e érni egy normális szintet, ahol már azért lehet mást is csinálni, mint közmunkában egereket írtani. :) Úgyhogy első kitűzött cél az 5. szint elérése mindenkinek, ekkortól fogjátok tudni a chat-et használni, és lehet majd beszélgetni ott is. Bár a lényeges dolgokat továbbra is itt a fórumon fogom írni. Tesztelendő tehát, hogy ki mennyi idő alatt éri el, vagy haladja meg az 5. szintet. A második küldetésnek is nekivághattok, ha gondoljátok, de azt nem fogjátok tudni 5. szint előtt teljesíteni, sőt, szerintem egy kicsit ahhoz majd erősödni kell. Ebbe a témába jöhetnek az ezzel kapcsolatos tapasztalatok, illetve most kicsit általános lesz ez a téma, és minden első tapasztalat jöhet. Mi nem egyértelmű, mi működik tök máshogy, mint kéne stb. Goldy tegnap már kipróbálta, úgyhogy elvileg olyan nagyon nagy gond nincs vele, vagyis ami volt, azt már átélte, és nektek talán nem kell. :D |
Nem lenne utolsó,ha ki lennének írva az egyes helyszínek nevei a térképre is.. míg rájöttem,hogy az a kút az kút..pl :)
|
Quote:
|
Quote:
|
Jah igen, 5. szintig nem kell ilyen balga dolgokkal foglalkozni, hogy éhes és szomjas a karakter, de később igen. Inni lehet a kútból, vagy folyóparton. Enni lehet venni a kereskedelmi poszton kenyeret (a gyümölcsök nem ehetők!!!), illetve tanulhatsz horgászni, akkor ingyen meglesz a kaja is.
|
Quote:
|
EP (Egészségpont :D) -t hogy lehet növelni? Az első küldetést nem is lehet egy húzóra megcsinálni akkor :(
Vagy fel lehet több kari (karakter :D )-t is használni? Vagy töltődik csak én nem vettem észre? |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Ati, ha tanulok, akkor nem frissíti rögtön, hog a következőhöz már 200 TP kell :)
És megtanultam az építészetet, de nincs ott a képességek között... |
Quote:
Egészségpontot növelni tanulással lehet, vagy valamilyen megtanulható dolgot tanulsz, vagy a 3 alap tulajdonság egyikét növeled. |
Quote:
|
"Békés jószág,akár meg is lehetne őket simogatni,ha lenne a játékban ilyen funkció" :D
|
Quote:
|
Quote:
|
Igy elsőre kicsit zavar,hogy amikor megakarom nézni mennyi xp-m van körülbelül egy olyan 2-3 mp után frissíti a pontokat,attól függetlenül hány egeret csináltam ki...plussz voltak már belépve mások és őket ha megvizsgálom semmilyen eredményt nem kapok.
|
Megpróbáltam belépni, sikerült is, csak nagyon lassúak itt a gépek a suliban.Ha hazaérek, 3körül, akkor belépek és írok néhány sort.
|
Quote:
|
Quote:
Amúgy: VIP tagság vége: 2010-11-11 :D:D:D |
Nem szeretnék vészmadár lenni,de nekem most szétment az egész térkép
|
bocsi..letöltések kilőve.igy már szinte egyből frissül:D
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
A "nagy" labirintusban megtaláltam a kijáratot, de semmi (az a labirintus ami a bal oldali épületnél van)
|
Quote:
|
Ez jó, egy macska majdnem kinyírt :D
|
Azt honnan tudhatom meg,hogy mennyi egeret kell megölni a küldetés befejezéséshez?
vagy ha már nem találok akkor van vége? |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Wáááá...a kereskedőt NE támadjátok meg...egyszerre letölte a három karakterem, olyan rohadt erős :)
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Akkor ezek szerint egyesével kell... De a halál labirintusbólmeg kijönnek csapatban... |
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 04:12. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu