![]() |
Mnt-sek - sereg összeakadás
Sziasztok!
Egy számomra elég bosszantó.. azaz kellemetlen jelenségre szeretném felhívni a figyelmet ( ami gondolom, remélem másokat is zavar ) és ennek megoldására tennék javaslatot.. Az alap eset: megy a seregem a célországom felé és ugyanakkor megy másé is, ilyenkor a seregek összeakadnak csatároznak és csak az egyik sereg megy tovább a másik meg haza kullog.. 1-es alap javaslat: Ha olyan országok seregei találkoznak akiknek mnt-jük van a seregek ne csatározzanak egymással, hisz alapvetően a szövetségnél bár gyengébb, de mégis csak baráti viszonyt ápolnak egymással, így ideális lenne, ha nem fordítva egymást, üthetnék együtt az áldozatot. 2-es javaslat, ha az 1-est erősnek gondoljátok: Ha olyan országok seregei találkoznak akiknek mnt-jük van a seregek ne csatározzanak egymással, hisz alapvetően a szövetségnél bár gyengébb, de mégis csak baráti viszonyt ápolnak egymással, így ideális lenne, ha felmérve esélyeiket az esetleges győzelemre a gyengébb sereg tovább engedné az erősebbet és hazamenne, így egymásnak nem okoznának veszteségeket( amit egyébként az mnt miatt másképp nem is tudnának egymásnak okozni). várom javaslataitokat, észrevételeiteket, hozzászólásaitokat! Köszönöm! |
A seregek útközbeni csatázása a visszaélések elkerülése érdekében van, és ezért, mint a játék szükségszerű eleme, ennek módosítására nincs is lehetőség.
|
Quote:
De a 2. az elég baráti. Ezt támogatom! |
Quote:
|
Quote:
|
a 2. lehetőség elég szimpatikus nekem is.. :)
|
Vol már pár ilyen tém asszem, de a 2. lehetőségbe leírtak még nem voltak felvetve...azt támogatom :)
|
Nem biztos hogy akadnak a seregek. Van hogy mindkettő továbbmegy.
|
Quote:
|
Nekem az a velemenyem, hogy tok jo ez igy, amugy sem szimpatikus ha pl ket mnt-s szovi ut egy mfet, vagy egy szovit. Vagy ha igen, legalabb ennyi hatranyuk legyen. Szoval szerintem nem kell valtoztatni... Az meg hogy veszteseggel vagy anelkul fordul vissza, total lenyegtelen...
|
Quote:
1. az egyik a játék játék oldala.. ha már egyszer békében élnek egymás mellett miért harcolnának most? látja a nagyobb, hogy a kisebbnek nincs esélye, ezért nem üldözi el, hanem szépen elengedi.. 2. van, hogy csontra számolt ori, a harc miatt nem tudja átütni a támadott országot.. |
Quote:
2-re pedig: hat akkor igy jart. Mondjuk nem ertem, minek ezen vitatkozni, amikor le lett irva, hogy nincs a valtoztatasra lehetoseg. :) Amugy ismetlem, ha mar ket szovi ut vkit, legalabb annyi "elonye" legyen szerencsetlennek, hogy neha forditjak egymast a seregek. :) Oruljetek, hogy a tolikvarik nem akadnak ossze :D |
Quote:
|
én a másodikat sem támogatom, mert vagyok én mf, ismim is mf, meg van egy harmadik mf. Én lopom a harmadik mf-t, megpróbál sereggel védekezni, kijön rám, szólok havernak hogy üssök le(persze haverommal mntm van), és egy újabb mód jksz-re :)
|
Quote:
|
Quote:
|
Szavaztam, és azért arra amire, mert az mnt az A és B közötti megnemtámadási egyezményt jelenti, A nem támadja B-t, és fordítva, ennek semmi köze nincs ahhoz a helyzethez, mikor C-t támadják egyszerre.
"2. van, hogy csontra számolt ori, a harc miatt nem tudja átütni a támadott országot.." Ezt sem tartom jogos kifogásnak, ha valaki ennyire neccesen számolja ki a beférési esélyeket, és mégis kitámad, akkor vállalja a következményket :) Semmiből nem áll, 60 pacival többet kiküldeni... belekalkulváva még ezt is. |
Quote:
|
Quote:
Vagy akkor ugy kene, hogy fakardokkal harcolnak, veszteseg nelkul, es amelyik erosebb, tovabbmegy, a masik visszafordul, veszteseg nelkul? :) Nem modellezni kell ezt... |
Quote:
Tök egyszerű, neked van egy mogyorófád, nekem meg egy barackfám, megállapodunk, hogy nem szedjük le egymás termését... a szembeszomszédunknak van egy diófája, és mindketten vágyunk arra a dióra... a szembeszomszéd közli, hogy azé a dió, aki előbb ér ide... na akkor mi van? Attól, hogy nem tépem le a mogyoródat, még elvihetem előled a diót :D |
Quote:
Félreértés ne essék, engem aztán teljesen nem érint, hogy változik-e vagy sem, engem úgy is csak elviekben érdekel. |
Quote:
1. Agyba főbe vertük egymást, leszedjük a szomszéd dióját, aztán egymás fáját is elkezdjük lopni. (Tudod, emberek vagyunk:p) 2. Futással eldöntjük, hogy kié lesz a dió. (Egymásban nem teszünk kárt, a lassabb, azaz a gyengébb hazamegy, a másik megkapja a diót.) 3. Odamegyünk, és mindketten jól megszedjük a kosarunkat dióval. Hódban: 1. Ütköznek a seregek - mnt-nek is bomlania kellene. 2. A gyengébb sereg visszafordul. 3. Nincs ütközés. Továbbra is persze elviekben gondolkodunk :D |
Quote:
|
Quote:
Ez meg a totális kicseszés lenne a harmadik féllel szemben |
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
részemről téma inkább lezárva, szavaztam, indokoltam... csókolom :)
|
Quote:
Az esélyekről pedig jobb Atit kérdezni :) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Nem értem, csak nálam összeegyeztethetetlen a meg NEM támadás és a harc? :o Most föl lehetne hozni az amerikaiakat, de ők a szövetségeseiket is céltáblának használják, ha úgy tartja kedvük :D |
Quote:
Pld. ha fosztani megy az egyik a másik földre akkor is összeakadnak? |
Quote:
A támadás célja (fosztás, földszerzés, mészárlás, pusztítás) lényegtelen a seregek találkozása szempontjából. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
én ezt hétvégi játékban figyeltem meg.
előfordult azonos körben becsapódás is nagyritkán,és olyan is volt amikor a nem azonos körtávról indított seregek is akadtak bár az csak ritkán. |
All times are GMT +1. The time now is 07:44. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu