Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Megvalósult javaslatok (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Aréna - távolságok összehúzása (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=3281)

Ati 12-04-2008 11:49

Aréna - távolságok összehúzása
 
A másik Arénás témából hozom ide át ezt a javaslatot: a hétvégi játék mintájára az Arénában is legyenek közelebbi távolságok, hogy a teljes mezőny közötti távolság 4-5-6... kör legyen, ne a mostani több tucat körök egy esetleges elhúzás és leszakadás esetén.

Azt kérem, hogy csak az szóljon hozzá, aki érintett a témában. Aki soha életében nem arénázott, az most ne nyilatkozzon. Köszönöm.

csabi 12-04-2008 14:57

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 198700)
A másik Arénás témából hozom ide át ezt a javaslatot: a hétvégi játék mintájára az Arénában is legyenek közelebbi távolságok, hogy a teljes mezőny közötti távolság 4-5-6... kör legyen, ne a mostani több tucat körök egy esetleges elhúzás és leszakadás esetén.

Azt kérem, hogy csak az szóljon hozzá, aki érintett a témában. Aki soha életében nem arénázott, az most ne nyilatkozzon. Köszönöm.

mindenféleképpen támogatom.. :)

Ati 12-04-2008 15:04

Quote:

Originally Posted by csabi (Post 198714)
mindenféleképpen támogatom.. :)

Azért, mert ....... ?

vityu 12-04-2008 15:18

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 198717)
Azért, mert ....... ?

Pontosan ezért! Egyszerűen kell!!! Ugye az arénában is lehet szövetségbe tömörülni, és sokan a játékot csak szövetségben szeretik játszani. Viszont ez a mostani 23országos arénában szinte lehetetlen. Ahhoz, hogy 4 vándor szövetséges 1 országra tudjon támadni legalább 4 kör kell, és ez az az eset, amikor a 4 ország közé van ékelve a támadott.

csabi 12-04-2008 15:31

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 198717)
Azért, mert ....... ?

részben Vityu elmondta és hozzátenném, h ha nem a közvetlen mellettem lévőt szeretném támadni, v nem vándor szeretnék lenni, akkor máris sok-sok körre kell mennem.

Betelgeuse 12-04-2008 15:32

Quote:

Originally Posted by vityu (Post 198723)
Pontosan ezért! Egyszerűen kell!!! Ugye az arénában is lehet szövetségbe tömörülni, és sokan a játékot csak szövetségben szeretik játszani. Viszont ez a mostani 23országos arénában szinte lehetetlen. Ahhoz, hogy 4 vándor szövetséges 1 országra tudjon támadni legalább 4 kör kell, és ez az az eset, amikor a 4 ország közé van ékelve a támadott.

Ha meg alatta vagy fölötte van akkor 8-10 kör minimum. Ez az a javaslat amin szerintem sokat nem kell érvelni egyértelmű, hogy KELL:)

Elfi 12-04-2008 21:16

A körtávolságok csökkentése az egész Arénát játszhatóbbá tenné, a 2-4 körön belül támadható országok számának növekedését, vagyis sokkal izgalmasabb, fordulatokban gazdagabb játékot eredményezhet véleményem szerint, éppen ezért ezt az elképzelést támogatom leginkább.

Bobesz bá 12-12-2008 10:09

Kell a körtávolságok csökkentése!
Viszont ez magával hozza azt ami a hétvégiben is megfigyelhető, hogy az élen álló játékosok az új belépőket fogják ütni folyamatosan 4-5 sereggel!
Ezt a jelenséget azért csökkenteni fogja itt a védelmi idő, de lehet, hogy a később belépők kaphatnának hosszabb védelmet!
Tudom későn szóltam, és kicsi ennek az esélye, de ez a véleményem :)

Zeeboy 12-12-2008 12:05

Valahol az arany középutat kell megtalálni:)
Ha mondjuk leharmadolódna a körtávolság az már sztem előnyös lenne és aki esetleg élre tőr annak sem lenne értelme a frissen belépőket támadni.
Persze a hosszabb védelmi idő is lehet részmegoldás(ha mindenképp drasztikusan csökkennek a távolságok) de úgysem tudják magukat annyira feltápolni a frissen belépők, hogy ne csapja szét őket egy szövi ha akarja...
Szóval sztem a harmadolása a távolságoknak egy elfogadható lehetőség lenne:)

csabi 12-12-2008 14:27

Quote:

Originally Posted by Bobesz bá (Post 199160)
Kell a körtávolságok csökkentése!
Viszont ez magával hozza azt ami a hétvégiben is megfigyelhető, hogy az élen álló játékosok az új belépőket fogják ütni folyamatosan 4-5 sereggel!
Ezt a jelenséget azért csökkenteni fogja itt a védelmi idő, de lehet, hogy a később belépők kaphatnának hosszabb védelmet!
Tudom későn szóltam, és kicsi ennek az esélye, de ez a véleményem :)

most csak azért nem ütik a frissen belépőket.. álljunk csak meg! nem ütik? :D

dehogyisnem.. ütik most is..

Bobesz bá 12-12-2008 16:10

Quote:

Originally Posted by csabi (Post 199165)
most csak azért nem ütik a frissen belépőket.. álljunk csak meg! nem ütik? :D

dehogyisnem.. ütik most is..

Nem hiszem, hogy ez válasz lenne a hozzá szólásomhoz! Van egy probléma, ami zavar embereket, és Ati is írt erről a problémáról más témában!
Tökéletes megoldás nincs rá, de ez egy ötlet, jó vagy nem arról kéne beszélni szerintem.

csabi 12-12-2008 16:25

Quote:

Originally Posted by Bobesz bá (Post 199188)
Nem hiszem, hogy ez válasz lenne a hozzá szólásomhoz! Van egy probléma, ami zavar embereket, és Ati is írt erről a problémáról más témában!
Tökéletes megoldás nincs rá, de ez egy ötlet, jó vagy nem arról kéne beszélni szerintem.

nah nézzük.. pl.: ha a távok összehúzódnak, akkor nem kell bontogatni és építgetni, ha 3-mal arébb lévő országra szeretnél kimenni, így a nemtörpék könnyebb helyzetbe kerülnek.. könyebb a szövetségben való játék.. bontással v fokozással nem lehet menekülni a kíséréstől..

Harcosok 12-12-2008 17:07

Quote:

Originally Posted by csabi (Post 199189)
így a nemtörpék könnyebb helyzetbe kerülnek..

És pontosan miért is?:)

csabi 12-12-2008 17:13

Quote:

Originally Posted by Harcosok (Post 199193)
És pontosan miért is?:)

mert nem kell annyi nyersanyagot felhasználni, ha nem kell bontogatni.

Bobesz bá 12-12-2008 17:24

csabi, nekem nem konkrétan a körtávok össze húzásával van gondom!
A következményeivel, erre tettem javaslatot, de ehez még nem nagyon szólt hozzá senki se!

csabi 12-12-2008 17:41

Quote:

Originally Posted by Bobesz bá (Post 199195)
csabi, nekem nem konkrétan a körtávok össze húzásával van gondom!
A következményeivel, erre tettem javaslatot, de ehez még nem nagyon szólt hozzá senki se!

de, ha jól értem, akkor a problémád a friss belépők többsereges ütése a gond. erre írtam, h ez most is megy. de látod Te is, hiszen ott vagy arénában. Zee pedig a kevésbé drasztikus csökkentést hozta fel.

Zeeboy 12-12-2008 21:46

Quote:

Originally Posted by csabi (Post 199165)
most csak azért nem ütik a frissen belépőket.. álljunk csak meg! nem ütik? :D

dehogyisnem.. ütik most is..

Hát azért az Aréna és a hétvégi játékbeli "frissen belépők ütése" között ég és föld a különbség!!!
A környékemről persze h fognak ütni. de lejjebb esek ahol már nem tudnak. Az élről viszont vagy 30-40 kör ha ütni akar. Azért 80 körös támadás elég kemény...:D

Bobesz bá 12-13-2008 03:36

Quote:

Originally Posted by csabi (Post 199196)
de, ha jól értem, akkor a problémád a friss belépők többsereges ütése a gond. erre írtam, h ez most is megy. de látod Te is, hiszen ott vagy arénában. Zee pedig a kevésbé drasztikus csökkentést hozta fel.

Látom csabi nem akarsz megérteni :)
És ha a probléma most is megvan, akkor már nem kell vele csinálni semmit?
Arról beszéltem, hogyha a körtávok össze lesznek húzva, akkor a mostani helyzetet nézve az első helyezet nem fog azzal kínlódni hogy a harmadik helyezettet üsse 2 sereggel, hanem lemegy a legalsóig, akit be tud ütni 5 sereggel, a körtávja max 1el lesz több, és a 6-6 heki helyett 5*5 hektárrt fog szerezni.
Nem lesz rá tökéletes megoldás, de vagy a védelem kitolása a később jövőknél, vagy pedig a körtávok olyan össze húzása kéne, ahol a nagy pontszám különbség játékosoknak ne érje meg a frissen belépőket ütni! És kérdezem Atit is, hogy milyen lehetőséget lát ő a dologra????

vityu 12-13-2008 13:01

Quote:

Originally Posted by Bobesz bá (Post 199232)
Látom csabi nem akarsz megérteni :)
És ha a probléma most is megvan, akkor már nem kell vele csinálni semmit?
Arról beszéltem, hogyha a körtávok össze lesznek húzva, akkor a mostani helyzetet nézve az első helyezet nem fog azzal kínlódni hogy a harmadik helyezettet üsse 2 sereggel, hanem lemegy a legalsóig, akit be tud ütni 5 sereggel, a körtávja max 1el lesz több, és a 6-6 heki helyett 5*5 hektárrt fog szerezni.
Nem lesz rá tökéletes megoldás, de vagy a védelem kitolása a később jövőknél, vagy pedig a körtávok olyan össze húzása kéne, ahol a nagy pontszám különbség játékosoknak ne érje meg a frissen belépőket ütni! És kérdezem Atit is, hogy milyen lehetőséget lát ő a dologra????

Pontlistabeli helyezés alapján távolsági malusz??? Vagy nagyon hülyeség?
Persze még kis pontkülönbségnél itt is megérheti bontani, ütni, majd visszaépíteni, de szerintem az általad felvetett problémára megoldás lehetne!

Ati 12-14-2008 17:58

Van-e még bárkinek bármilyen last-minute észrevétele, vagy egyéb hozzáfűznivalója ehhez a témához?

Zeeboy 01-09-2009 12:44

Quote:

Originally Posted by Bobesz bá (Post 199232)
Látom csabi nem akarsz megérteni :)
És ha a probléma most is megvan, akkor már nem kell vele csinálni semmit?
Arról beszéltem, hogyha a körtávok össze lesznek húzva, akkor a mostani helyzetet nézve az első helyezet nem fog azzal kínlódni hogy a harmadik helyezettet üsse 2 sereggel, hanem lemegy a legalsóig, akit be tud ütni 5 sereggel, a körtávja max 1el lesz több, és a 6-6 heki helyett 5*5 hektárrt fog szerezni.
Nem lesz rá tökéletes megoldás, de vagy a védelem kitolása a később jövőknél, vagy pedig a körtávok olyan össze húzása kéne, ahol a nagy pontszám különbség játékosoknak ne érje meg a frissen belépőket ütni! És kérdezem Atit is, hogy milyen lehetőséget lát ő a dologra????

Hát igen! Úgy tűnik megvalósultak amiket gondoltunk:) És itt most kb az egész élvonalra lehet gondolni:) Hisz most inkább megéri pár körrel többel kimenni valami gyengébb orira mint azt számolgatni h vajh be tudod-e ütni a 2 körösöket...
És az alsó orik bizony kellemesen le vannak ütve... Az új belépőkkel nem is tudom mi lesz.
Szóval a körösszehúzás sztem nagyon jó ötlet bár így elsőre sztem sok volt. Bár persze még csak most kezdődött szóval lehet h nem lesz igazam:)


All times are GMT +1. The time now is 14:44.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu